چرا باید مثل یک شبکه تلویزیونی فکر کنید

به دلیل همه گیری ، استفاده از شبکه های اجتماعی سر به فلک کشیده است.

اما همزمان ، نرخ کلیک و تعامل کاهش یافته است.

چرا؟

و چه کاری می توانید انجام دهید تا مطمئن شوید برنامه رسانه های اجتماعی شما واقعاً با مشتریان و چشم انداز در ارتباط است؟

برای جلسه SEJ eSummit ، جی بائر، بنیانگذار Convince & Convert ، از چارچوب شبکه تلویزیونی که او و تیم مشاوره اش برای کمک به بزرگترین مارک های جهان در رسانه های اجتماعی خود استفاده می کنند و در مسیر خود قرار دارند ، رونمایی کرد.

وی همچنین در سه مورد COVID-19 بار سه نوع نمایش مورد نیاز شما برای تولید اجتماعی را پوشش داده است.

در اینجا خلاصه ای از ارائه وی است.

رقابت سخت تر از همیشه است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

در پاسخ ، اکثر بازاریابان بیشتر کار می کنند و فشار بیشتری می آورند.

ما محتوای بیشتری ایجاد می کنیم و بیشتر در رسانه های اجتماعی منتشر می کنیم.

اما واقعیت این است که وقتی ما این روش را انتخاب می کنیم ، گاهی اوقات برای چشم انداز و مشتری ما خیلی خوب نیست.

هنگامی که کمی زیاد فشار می آورید احتمالاً این احساس آنهاست.

https://www.youtube.com/watch؟v=O_zx7jPLmyk

A + برای سازگاری پیام و فراخوان برای عمل. علامت های پایین تر برای ظرافت.

این احساس کمی نسبت به مشتری شما می شود که کمی قوی می شوید.

اما شما مجبور نیستید این کار را انجام دهید

راه دیگری نیز وجود دارد.

با فشار بیشتر و نه هزینه بیشتر موفق نخواهید شد.

برای موفقیت در امر اجتماعی (یا جستجو) ، مشتریان و طرفداران شما باید به گسترش آن کمک کنند.

بهترین راه برای جلب توجه این است که مشتریان این کار را برای شما انجام دهند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

اما یک چیزهایی وجود دارد که باید اتفاق بیفتد تا کارساز باشد.

در واقع چگونه این کار را انجام می دهید؟

چگونه می توان توجه مردم را به محتوای رسانه های اجتماعی خود جلب کرد

باید مورد علاقه مطلق کسی باشد

اگر می خواهید از هر نوع محتوایی تولید کنید ، باید مورد علاقه مطلق کسی از آن نوع در جهان باشد.

مشکلی که در بیشتر مطالب اجتماعی و جستجو وجود دارد این است که سعی می کند افراد زیادی را راضی کند.

ما همه همین را به خود بگویید دروغ.

“دلیل اینکه هیچ کس در شبکه های اجتماعی به من توجه نمی کند این است که آنها فقط وقت ندارند.”

این درست نیست.

مقاله پیشنهادی  کدام یک برای وب سایت شما بهتر است: بک لینک یا محتوا؟

وقتش نیست

وقتی کسی را که می خواهد ، در قالبی که ترجیح می دهد تهیه کنید و در صورت نیاز به او بدهید ، زمان لازم برای مصرف آن چیز به طرز جادویی ظاهر می شود.

مرتبط بودن باعث ایجاد زمان و ایجاد توجه می شود.

“محتوای مناسب برای مخاطبان خاص چیست؟” آیا یک استراتژی بهتر از “محتوای خوب برای مخاطبان بیشتر چیست؟”

باید پیدا و مصرف شود

همه ما علیه الگوریتم های مشابه می جنگیم.

برای مبارزه با آن ، باید اطمینان حاصل کنیم که محتوای ما توسط مشتریان ما قابل شناسایی است.

بسیاری از پست های شبکه های اجتماعی به 1٪ مخاطبان شما می رسند – یا کمتر.

اگر 100000 نفر صفحه فیس بوک خود را دوست داشته باشند و پستی را منتشر کنید ، تقریباً در هر مورد ، کمتر از هزار نفر از آنها آن را می بینند.

بنابراین ، چگونه با آن مبارزه می کنید؟

مانند یک شبکه تلویزیونی فکر کنید و نمایش ایجاد کنید

شما باید اقدامات تصادفی را در رسانه های اجتماعی متوقف کنید و نمایش هایی ایجاد کنید که می توانید به صورت ثابت انجام دهید.

مزایا؟

  • کارآیی ایجاد و ارتقا محتوا: وقتی مرتباً کارهای مشابه انجام می دهید ، در این کار سریعتر و بهتر می شوید و با گذشت زمان کارایی بیشتری کسب می کنید.
  • کشف و تنظیم مخاطب: همانطور که به طور مکرر همان کار را در زمینه اجتماعی انجام می دهید ، مخاطبان آن را متوجه می شوند و هماهنگ می شوند – این امر درصورتی که از موضعی تصادفی به رسانه های اجتماعی نزدیک شوید امکان پذیر نیست.
  • مزیت الگوریتم: از آنجا که مخاطبان شما آن را پیدا می کنند ، با آن درگیر می شوند. این به الگوریتم ها و رسانه های اجتماعی می گوید آنچه را که منتشر می کنید شایسته است و در نتیجه آن را به افراد بیشتری نشان می دهد.
  • یادآوری و آگاهی پایین دستی: بعید است یک بار انجام کاری را از بین ببرید. گاهی اوقات همه چیز ویروسی می شود. اما معمولاً این کار را نمی کنند. اگر مرتباً همان کار را انجام دهید ، سرانجام ریشه می دهد.
  • تکرار CTA ها.

در اینجا مواد تشکیل دهنده یک نمایش در شبکه های اجتماعی وجود دارد:

  • مخاطبان (مخاطبان) سازگار: شما سعی دارید هر بار به همان افراد ، همان افراد یکسان برسید.
  • قالب (های) سازگار: نمایش از این جهت است که از همان طریق اجرا و تولید می شود. این یک پادکست ، یک نمایش ویدیویی ، یک کتاب الکترونیکی ، یک سری مصاحبه در فیس بوک و … است. این یک روز مصاحبه نیست و روز دیگر یک مسابقه تعاملی است.
  • توزیع ، پنجره و تقویت سازگار: اگر قرار است نمایشی اپیزودیک داشته باشید ، آن را به طور مداوم در یک زمان مشخص مشخص منتشر می کنید (به عنوان مثال ، چهارشنبه ها در ساعت 2 بعد از ظهر). شما همچنین می خواهید آن را به همان روش تقویت کنید (به عنوان مثال ، دو توییت ارگانیک برای تبلیغ اپیزود و یک پست پولی Instagram).
  • تماس مداوم برای عمل: شما از مخاطب می خواهید هر بار که با این نوع خاص از محتوای رسانه های اجتماعی درگیر می شود ، همان کار را انجام دهد.

3 نوع نمایش رسانه اجتماعی که می توانید ایجاد کنید

سه نوع نمایش وجود دارد که می توانید اکنون ایجاد کنید.

1. نمایش های با ارزش

این اعدام اپیزودی و سازگار است ، همان چیزی که در تلویزیون می بینیم.

آنها چه هستند

  • معمولاً بالای مطالب قیف: آنها لزوماً در مورد محصولات یا خدمات شما نیستند ، بلکه بیشتر از نوع آموزشی دارای سرگرمی و آموزش گسترده تر هستند.
  • اغلب ویدیو یا صدا: آنها می توانند یک مجموعه ویدیویی در YouTube ، LinkedIn ، Facebook یا IGTV و همچنین پادکست باشند.
  • ارزش تولید بالا
  • اغلب هفتگی.
  • CTA = مشترک شوید.

مثال ها

“On the Fly” Oracle Marketing Cloud ، که توسط شرکت Convince & Convert تولید می شود ، یک مجموعه ویدیویی است که با کمی مشاوره و آموزش بازاریابی از کارشناسان بازاریابی – در حالی که در جاده هستند ارائه می شود.

https://www.youtube.com/watch؟v=USVuUTp-C_Q

مثال دیگر پادکست هفتگی بازاریابی Baer ، Social Pro است.

جوانب مثبت اجتماعی

در این برنامه ، او با مهمان خود مصاحبه می کند که یا رسانه های اجتماعی را برای یک برند اصلی مدیریت می کند ، یا به تخصص و مشاوره در دنیای رسانه های اجتماعی کمک کرده است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

2. نمایش های ویژه رویداد

در تلویزیون ، این می تواند Emmy یا Grammy باشد ، یک نگاه ویژه پخش ویژه و غیره

مقاله پیشنهادی  چگونه داستان برند شما می تواند شما را از هم جدا کند

این یک برنامه ویژه است که یک بار یا در کوتاه مدت اتفاق می افتد.

در بازاریابی ، این ممکن است یک وبینار ، یک کتاب الکترونیکی یا یک گزارش باشد.

آنها چه هستند

  • معمولاً وسط قیف: این قسمتهای مساوی سرگرمی و اطلاعات است.
  • اغلب مقاله های سفید ، گزارش ها ، وبینارها.
  • بالاترین ارزش تولید
  • ماهانه یا سه ماهه
  • CTA = بارگیری یا ثبت نام: شما در حال جمع آوری داده ها از افراد احتمالی هستید تا یک لید ایجاد کنید و آنها را به سمت پایین قیف فشار دهید.

مثال

Podium میزبان وبینارهایی با موضوعاتی است که ممکن است چشم انداز آنها با ارزش باشد.

وبینار سکو

3. اخبار و به روز رسانی ها

شبکه های NBC ، ABC ، ​​CNN و سایر شبکه ها همه اخبار دارند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

این به روزرسانی های منظمی است که در شبکه های اجتماعی دارید – کاری که اکثر مردم انجام می دهند.

آنها فقط این نوع نمایش ها را دارند و این رویکرد غلطی است.

آنها چه هستند

  • معمولاً قیف میانی تا کم (بیشترین شباهت به ایمیل).
  • اغلب پست های کوتاه ، اطلاعیه های محصول ، محتوای مبتنی بر زمان.
  • کمترین ارزش تولید
  • روزانه.
  • CTA = مطلع باشید یا از طریق یک صفحه وب خاص کلیک کنید.

نحوه پیگیری

برای دستیابی به این هدف ، می خواهید مطمئن شوید که هر سه نوع نمایش را ایجاد می کنید و در مورد دعوت به عمل خود عمدی عمل می کنید.

Baer توصیه می کند برای پیگیری همه موارد از مختصر اجرای محتوا استفاده کنید.

اجرای محتوا مختصر 1 از رسانه های اجتماعی بیشتر استفاده کنید: چرا باید مثل یک شبکه تلویزیونی فکر کنید

3 روش آماده سازی: چگونه توجه مردم را به خود جلب کنیم

برای یافتن موفقیت در رسانه های اجتماعی امروزه ، در اینجا یادآوری های مهمی وجود دارد:

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

  • برای جلب توجه ، خاص خاص نیست و گسترده است.
  • رسانه های اجتماعی تصادفی بندرت کار می کنند. مشتریان و الگوریتم ها سازگاری می خواهند.
  • از سه نوع نمایش برای افزودن نظم و اثربخشی به برنامه رسانه های اجتماعی خود استفاده کنید.

این ارائه را تماشا کنید

اکنون می توانید فیلم ارائه کامل Baer را از SEJ eSummit مشاهده کنید.

از رسانه های اجتماعی بیشتر استفاده کنید: چرا باید مثل یک شبکه تلویزیونی فکر کنید

منابع بیشتر:


اعتبار تصویر

تصویر ویژه: پائولو بوبیتا
تمام تصاویر صفحه گرفته شده توسط نویسنده ، سپتامبر 2020