چرا باید از کمپین های Google Discovery استفاده کنید

Google Ads در تلاش برای به دست آوردن سهم خود از بالای دلارهای قیف تبلیغاتی ، تبلیغات Discovery را در سال 2019 معرفی کرد و اخیراً آنها را در سراسر جهان در دسترس قرار داد.

آیا بالا بودن هزینه های قیف روی سیستم عامل هایی مانند فیس بوک و اینستاگرام به طور پیوسته افزایش می یابد ، آیا قرار دادن Discovery یک مدعی ارزشمند برای بودجه است؟ ما با سه متخصص صحبت کردیم که می گویند قطعاً چنین است.

با از بین رفتن Google+ ، چند سالی است که بسیاری از خریداران رسانه از این موضوع سؤال می کنند که آیا Google تلاش کرده است در این عرصه ، حوله ای پرتاب کند.

Google Discovery نشان می دهد که آنها نیستند ، و علاوه بر این ، آنها لزوما به یک شبکه اجتماعی احتیاج ندارند تا آن را عملیاتی کند.

تبلیغات کشف چیست؟

Discovery Ads یک فرمت تبلیغاتی بصری است که در سراسر Google Feed Feed (در صفحه اصلی برنامه Google یا صفحه اصلی Google.com در تلفن همراه نشان داده شده است) ، فید خانه YouTube و همچنین Gmail است.

شکل و فرم تبلیغ بر اساس کدام یک از این خصوصیات نشان داده می شود ، اما روی تجربیات بزرگ و غنی از لحاظ بصری متمرکز است.

چرا باید از کمپین های Google Discovery استفاده کنید

سالهاست که تبلیغ کنندگان به Google تکیه می کنند تا کارها را بر اساس جستجوها و قصد انجام دهد و مخاطبان و اهداف مورد نظر خود را به شبکه های اجتماعی واگذار کند.

مقاله پیشنهادی  41٪ از صفحه اول Google دارای پیوندهایی به محصولات Google است

Discovery Ads همه چیز را تغییر می دهد ، با توجه به این که مخاطب ابتدا به مرور در جهان Google روی چندین سطح نگاه می کند ، مورد توجه قرار می گیرد. هدفگذاری این امر را نشان می دهد ، از سطل های رفتاری که در کارزارهای نمایش آنها نیز موجود است ، استفاده می کند.

چرا باید از کمپین های Google Discovery استفاده کنید

کنترل ها چگونه متفاوت هستند

افرادی که قبلاً در سایر انواع کمپین های Google کنترل تصفیه شده را تصفیه می کردند ، تفاوت هایی را در کمپین های Discovery مشاهده می کنند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

تنظیمات زیر قادر به استفاده ، تغییر یا مدیریت یک تبلیغ کننده نیستند:

  • استراتژی های پیشنهاد دستی
  • روش تحویل
  • هدف قرار دادن دستگاه
  • هدف قرار دادن (از جمله موارد استثنائات)
  • محدود کردن فرکانس
  • چرخش آگهی
  • هدفمند کردن متن

در حالی که این سطح “اجازه دهید Google از عهده آن برآید” باعث ناراحتی تبلیغات کنندگان می شود ، گوگل مشخص می کند که برای جلوگیری از تبلیغات شما از محتوا با مواردی مانند خشونت و فحاشی ، موارد غیرقانونی وجود دارد.

Google همچنین به طور خودکار تبلیغات را برای نوع قرارگیری بر اساس کپی و دارایی هایی که تبلیغ کننده در هنگام تنظیم مشخص می کند ، جمع می کند.

دقیقاً مانند پیشنهادهای آنها در مورد کمپین های برنامه جهانی و تبلیغات جستجوی پویا ، از روش “تنظیم کردن آن و فراموش کردن آن” استفاده می کند تا به Google اجازه دهد آن را به روشی که فکر می کند باید انجام شود اجرا کند.

مقاله پیشنهادی  Google هر روز بیش از 25 میلیارد صفحه Spammy را پیدا می کند

وزنه برداران: انگشت شست

این سطح از دست دادن باعث می شود خریداران رسانه و مارک هایی که آنها مدیریت می کنند بسیار ناراحت کننده باشد. با این حال ، کاربران سنگین با این آخرین پیشنهاد Google از موفقیت غافلگیرکننده ای برخوردار هستند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

امی بیشاپ ، صاحب بازاریابی Cultivative ، یکی از بدبینان بود. وی توضیح داد: “تبلیغات Gmail جزء برنامه های پایین عملکرد برای اجرای برنامه ها بود ، بنابراین من نسبت به کمپین های کشف کاملاً شک داشتم ، همانطور که توسط یکی از نمایندگان گوگل به ما گفته بود که برخی از کمپین های کشف بیشتر تصورات خود را از طریق Gmail دریافت می کنند.”

وی گفت: “ما از اهداف نمایش داده شده و یوتیوب با اهداف واقعی و واقعی خود شروع کردیم و عملکردی تقریباً نزدیک از دروازه داشتیم. چند روز طول کشید تا سطح آن بیشتر شود اما کمتر از یک هفته و عملکرد کاملاً مناسب برای یک کمپین جدید بود. “

“CPL های ما حدود 25٪ کمتر از سایر نمایشهای ما و کمپین های YouTube بودند.” – امی بیشاپ ، صاحب بازاریابی Cultivative

دانا دی توماسو ، صاحب کیک پوینت ، همچنین نتایج مطابق با این نتیجه را مشاهده کرده است. “آنچه ما دیده ایم CPC های بسیار کم (مانند کمتر از 0.20 $) و CTR بالا (5٪ و بالاتر). نرخ تبدیل نسبتاً پایین است (معمولاً کمتر از 1٪) اما از آنجا که کلیک ها بسیار ارزان هستند ، شما با هزینه بسیار سودآور به ازای هر تبدیل به پایان می رسید. “

چه باید مواظب باشید

هر دو Bishop و DiTomaso به چند مورد اشاره می کنند که به آنها در حداکثر رساندن نتایج خود کمک می کند.

DiTomaso خاطرنشان می کند: “مطمئن شوید که عملکرد را با دستگاه بررسی کنید ، ما در مواردی دیده ایم که 0 رایانه در رایانه لوحی و تبلت ها و تلویزیون ها داریم اما همه تبدیل ها به صورت موبایل انجام می شود.”

هر دو کارشناس همچنین توجه دارند که انتخاب های خلاقانه مهم هستند ، و خاطرنشان کردند که آنها با استفاده از تصاویر برتر از سیستم عامل های اجتماعی موفق به موفقیت بوده اند و مواردی که تبلیغات چرخ فلک نتایج قبلی خود را از بین می برد.

یادآوری این نکته نیز حائز اهمیت است که این افراد در معرض مخاطبان قیف هستند.

“به یاد داشته باشید که گوگل می خواهد تصاویر بزرگ ، زیبا و جذاب را نشان دهد – دنبال فروش سخت نباشید.” – Dana DiTomaso ، Kick Point