چرا این 5 مهارت بازاریابی محتوای غیرمنتظره باید در سال 2021 ایجاد شود

عصر دیجیتال امروز در حال ایجاد جهانی جدید است ، جایی که تازه ، خلاق ، استعداد انسانی و مهارت های دیجیتال جدید مورد نیاز است.

به عنوان مثال ، Google فقط در یک سال بیش از 6000 نقش را پر می کند. (آنها بیش از 1 میلیون درخواست دریافت می کنند – و کمتر از 1٪ استخدام می کنند.)

اما آموزش سنتی ممکن است نتواند به درستی نسل بعدی ما را برای آنچه برای موفقیت لازم است آماده کند.

یک مطالعه اخیر در دانشگاه کاپلان ، به رهبری گروه QuestResearch و منتشر شده در فوربس ، نشان داد که

“تعداد کمی از افراد معتقد به آمادگی کار فارغ التحصیلان دانشگاه وجود دارد. فقط 13٪ از بزرگسالان ایالات متحده ، 11٪ از مدیران سطح C و 6٪ از معتمدان دانشگاه و دانشگاه کاملاً با اظهارات آمادگی کاری فارغ التحصیلان موافق هستند. “

به همین دلیل مهارت های خودساخته بیش از پیش ضروری می شوند.

خبر خوب؟

اگر در صنعت شگفت انگیز بازاریابی محتوا – که قرار است ارزش آن بیش از 400 میلیارد دلار در سال جاری باشد – یا حتی به طور کلی بازاریابی تازه وارد هستید ، مدرک دانشگاهی همیشه پیش شرط موفقیت نیست.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

در واقع ، گوگل حتی به مدرک تحصیلی نیز احتیاج ندارد – و آنها در این زمینه آزادانه صحبت کرده اند و به جای آن گواهینامه های شغلی را پیشنهاد می دهند. اپل ، تسلا ، IBM و حتی Whole Foods ، Costco ، Hilton ، Bank of America از این الگو پیروی می کنند و همچنین به مدرک تحصیلی نیاز ندارند.

بنابراین ، شما می توانید بدون مدرک دانشگاهی یا بدهی شغل عالی کسب کنید.

اما چگونه؟

پاسخ در ایجاد مهارتهای واقعی و آماده به بازار است.

5 مهارت برای ایجاد جایگاه آماده بازار در صنعت بازاریابی محتوا

1. درک استراتژی برند

شما نمی توانید با هیچ شغل بازاریابی محتوا کنار بیایید ، مگر اینکه مکانیک آنچه در زیر آن است را درک کنید.

این استراتژی محتوا نامیده می شود ، صنعتی که تقریباً 10 سال از عمر آن نمی گذرد ، حتی اگر پایه های اصلی این تکنیک ها به صدها سال قبل بازگردد.

مقاله پیشنهادی  Google بر روی گزینه های ویژوال برای خریداران و مارک ها افزوده می شود

اگر راه خود را در ایجاد یک استراتژی نام تجاری نمی دانید ، شش هسته وجود دارد.

  • دانش اساسی: بدانید که چگونه استراتژی محتوا را تعریف کنید و قسمتهای مختلف آن چیست.
  • دانش عملی: مخاطبان خود را بشناسید و یک فاکتور تمایز تجاری ایجاد کنید.
  • دانش عملی: بدانید که چگونه کلمات کلیدی عالی را پیدا کنید و آنها را جمع کنید.
  • دانش عملی: بدانید که چگونه می توانید به مرور زمان با یک وب سایت اختصاصی با نام تجاری اقتدار ایجاد کنید.
  • دانش عملی: بدانید که چگونه می توانید محتوای مداوم عالی و بهینه سازی شده ایجاد کنید.
  • دانش عملی: برای مدیریت آن محتوا (تقویم تحریریه ، استراتژی تبلیغاتی) و نگهداری مداوم آن ، یک فرایند و سیستم در دسترس داشته باشید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

این مراحل سبک به نظر نمی رسند ، زیرا صادقانه نیستند.

اگر تازه کار هستید اما می خواهید در این بازار جدی گرفته شوید و بر اساس مهارت های خود شغل می گیرید ، در نظر گرفتن یک مربی و سرمایه گذاری در یک دوره در مورد چگونگی ساختن یک استراتژی محتوا به رهبری یک پزشک صنعت فکر کنید.

ایده خوب دیگر ، کارآموزی در شغلی است که می توانید به صورت بلادرنگ ، نحوه ایجاد این مهارت ها را بیاموزید.

2. درک SEO

فقط چند دلیل که چرا بیشتر بازاریابان و مارک ها به سئو مراجعه می کنند:

  • بیش از 90٪ از ترافیک ایالات متحده از Google ناشی می شود: جستجوی Google ، تصاویر Google و Google Maps.
  • SEO تقریباً برابر با رسانه های اجتماعی ارگانیک 11 برابر بازدید می کند.
  • 68٪ از کل تجربیات آنلاین با یک موتور جستجو آغاز می شود.

محتوای سئو ورودی یک پیروزی در عصر امروز است ، جایی که جستجوهای گوگل به بیشتر رسیده است دو برابر هر روز در یک ماه در سال 2020

طی همه گیر (مارس 2020 – فعلی) ، ترافیک جستجوی Google از 3.6 میلیارد جستجو در روز به 6 میلیارد جستجو در روز رسید.

به طور خلاصه ، میزان افرادی که از Google برای جستجوی پاسخ س questionsالات خود استفاده می کنند هرگز بیشتر نبوده است.

مقاله پیشنهادی  10 ابزار برتر برای استراتژی های محتوای سئو ضد گلوله

SEO به عنوان یک مهارت در حول چند نکته است ، از جمله دانستن نحوه نوشتن و بهینه سازی محتوا برای جستجو ، حفظ و به روزرسانی مطالب قدیمی ، ردیابی مطالب و استفاده از ابزار (به عنوان مثال ، Google Analytics ، SEMrush ، Ahrefs ، Yoast).

شرکت های استخدام بازاریاب محتوا به دنبال درک SEO هستند.

دانش خود را در این زمینه بسازید.

متخصصان سئو را پیدا کرده و آنها را دنبال کنید ، شرکت در یک دوره سئو را در نظر بگیرید و دانش خود را بسازید.

ارزشش را خواهد داشت

3. درک محتوای آنلاین عالی

محتوای آنلاین عالی به چه صورت است؟

آیا می توانید به سرعت آن را شناسایی کنید؟

اگر خود را تیز نکرده باشید ، نمی توانید مدت طولانی در صنعت بازاریابی محتوا کنار بیایید مهارت های تشخیص محتوا.

مارک ها در مورد کیفیت محتوایی که انتظار دارند تیم بازاریابی محتوای آنها تولید کند ، نرم نیستند.

بنابراین ، بدانید که چگونه محتوای خوب را در این قالب ها شناسایی کنید:

  • پست های شبکه های اجتماعی.
  • صفحات وب.
  • توضیحات محصول
  • محتوای متا
  • وبلاگ ها
  • تیترها
  • ایمیل ها
  • مطالعات موردی
  • کتابهای الکترونیکی
  • آهن ربا
  • کاغذهای سفید.
  • اسکریپت های ویدئویی

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

همه اینها در طیف گسترده ای از کمپین های بازاریابی محتوا ، بدون توجه به صنعت ، مورد استفاده قرار می گیرند.

اگر مهارت تشخیص محتوای خوبی ندارید ، با کارآموزی در یک آژانس محتوایی ، شرکت در برنامه های پردرآمد در ازای مهارت های تولید محتوا یا سرمایه گذاری در دوره ای که در آن نوشتن محتوای آنلاین (نه مقاله یا مقاله انگلیسی) ، آن را بسازید. موضوع اصلی است

4. توانایی تحقیق عمیق

رفتن و “تهیه آماری” دیگر کافی نیست.

شما باید بدانید که چگونه می توانید مطالعه اصلی را پیدا کنید ، و علاوه بر این ، اطمینان حاصل کنید که هرگز به چیزی منسوخ شده پیوند نمی دهید.

به عنوان مثال ، اگر منبع شما یک وبلاگ باشد که به یک مطالعه از سال 2018 پیوند دارد ، بسته به صنعت شما ، کاملاً قدیمی است و به محتوای آن اقتدار نمی بخشد.

مقاله پیشنهادی  Google ترکیبی از علاقه سفارشی و هدف مخاطبان سفارشی است

یافتن آمار و منابع عالی برای محتوایی که در یک کمپین بازاریابی محتوا می سازید یا مدیریت می کنید ، به تحقیق عمیق تر از یک فرد عادی بستگی دارد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

آمار و حقایق در عصری اهمیت دارند که اکنون اعتماد یکی از مهمترین فاکتورهای خریدی است که مصرف کنندگان در هنگام خرید از یک برند در نظر می گیرند.

(ببینید چگونه من مستقیماً به مطالعه پیوند دادم ، PDF اصلی را پیدا کردم و مطمئن شدم که این مطالعه طی 12 ماه یا کمتر بوده است؟)

5. توانایی دیدن آن از طریق

این یک ویژگی ساده است که من دوست دارم آن را سرسختی بنامم.

این توانایی ساده ای است که می توانید به آن پایبند باشید.

مهمتر از همه ، بازاریابی محتوا باید تعهدی از طرف شخصی باشد که پیشگام این کارزار است.

جو پولیزی ، بنیانگذار موسسه بازاریابی محتوا و بزرگترین کنفرانس بازاریابی محتوا در کره زمین ، گفته است که دیدن موفقیت در محتوا 12 تا 18 ماه طول می کشد.

به گفته پولزی ، یک دلیل بزرگ برای شکست بازاریابی محتوا ، این است که شرکت صبر ندارد و کمپین را خیلی زود می کشد.

هنگامی که برنامه های بازاریابی شکست می خورند

دیوانه ، درست است؟

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

خیلی ساده به نظر می رسد ، اما اگر وارد صنعت بازاریابی محتوا شده اید ، این چیزی است که باید بدانید و از آن آگاه باشید.

طرفدار یکی از بزرگترین دلایل موفقیت در بازاریابی محتوا باشید – تصدی مدت زمانی که یک شرکت سرسختانه با آن می ماند و محتوایی تولید می کند که برند و عامل اعتماد آنها را با گذشت زمان ایجاد می کند.

نتیجه

زیرمجموعه های بسیار زیاد دیگری نیز وجود دارد.

با این حال ، اینها همانهایی هستند که به نظر من پنج مهارت برتر غیر منتظره – اما بسیار مهم – مهارت های بازاریابی محتوا برای تسلط بر آنها است.

شما باید مسیر مهارت سازی خود را برای شما قطع کنید.

برو بیرون و موفق باش

منابع بیشتر:


اعتبار تصویر

تصویر 1 در پست: contentstrategycourse.com
تصویر 2 در پست: موسسه بازاریابی محتوا