چرا اولویت بندی SEO باید جزئی از نقشه راه ارائه دهنده SVOD باشد

رشد پایدار برای خدمات اشتراک ویدیو در تقاضا (SVOD) طی چند سال آینده پیش بینی می شود ، زیرا مصرف کنندگان دیدگاه ها و کیف پول خود را به سرویس های جریان تبدیل می کنند.

برای ارائه دهندگان SVOD (مانند Netflix ، Hulu و غیره) ، این افزایش تقاضای مصرف کننده به معنای فرصت های بیشتر برای جلب توجه مخاطبان هدف آنها است با یک احتیاط مهم – محتوا باید به راحتی قابل کشف باشد.

“قابلیت کشف محتوا” به سهولتی است که مصرف کنندگان می توانند درباره آن مطالب قابل پخش و شنیدن را پیدا کنند.

به عنوان یکی از مهمترین نکته های مهم مصرف کننده که اغلب به تماشای تلویزیون می نشینند بدون اینکه یک نمایش خاص یا فیلم در ذهن داشته باشد ، ذکر شده است.

این واقعیت ، همراه با یک بازار به طور فزاینده اشباع ارائه دهندگان خدمات جریان و کتابخانه های محتوا ، اهمیت تیم های بازاریابی محصول SVOD را برای اولویت بندی کشف محتوا در نقشه راه 2020-2021 نشان می دهد.

در حالی که بسیاری از قطعات بازاریابی وجود دارد که درون “معمای کشف محتوا” متصل می شوند ، بهینه سازی موتور جستجو است یک قطعه کلیدی این را نباید از طرف تیمهای بازاریابی محصول نادیده گرفت.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

در طول باقی مانده از این پست ، شما را طی می کنم:

  • تقاضای مصرف کننده برای خدمات SVOD.
  • امتیازات بالا در زمینه کشف محتوا و سئو وجود دارد.
  • سه نکته برای کشف محتوای SVOD در Google.

تقاضا برای خدمات SVOD در سال 2020 و فراتر از آن

پیش بینی می شود صنعت SVOD طی چند سال آینده در زمینه های کاربران ، درآمد و مدت زمان پخش شده خود به طور مداوم رشد کند.

و همه گیر Coronavirus عامل بزرگی در افزایش تقاضا بود.

جزئیات بیشتر در زیر

کاربر + رشد درآمد توسط میلیون ها نفر

یک مطالعه تحقیقاتی ژوئن 2020 از Statista پیش بینی کرد:

  • کاربران ایالات متحده SVOD از 127.5 میلیون نفر در سال 2020 به 135.5 میلیون نفر در سال 2024 (افزایش + 5٪) افزایش می یابد.
  • درآمد SVOD از 12.5 میلیون در سال 2020 به 13.6 میلیون نفر تا سال 2024 افزایش می یابد (با افزایش 9٪).

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

درمجموع ، این مطالعه پیش بینی کرده است که رشد 8 ساله برای کاربران SVOD از سال 2017-2024 16٪ و برای درآمد 45٪ + باشد.

مرور آنلاین بهترین راه کاربران است که چه چیزی را برای تماشای تقاضا برای خدمات svod در سال 2020 و فراتر از درآمد

مطالعه ای که توسط eMarketer در فوریه 2020 انجام شد ، یافته های رشد کاربر مشابه Statista را داشت.

پیش بینی می شود که کل صنعت OTT (چتر گسترده ای که SVOD در آن قرار دارد) از 221.9 میلیون کاربر ایالات متحده در سال 2020 به 236.2 میلیون در سال 2024 (افزایش + 6٪) رشد کند.

همچنین پیش بینی می کرد که تا سال 2024 ، نزدیک به 70٪ از جمعیت ایالات متحده از یک سرویس ویدیویی OTT استفاده کنند.

ott کاربران سرویس ویدیو 2020-2024

با کمال تعجب ، این داده ها تأیید می کنند که هرچه بیشتر مردم از خدمات ویدیویی OTT استفاده کنند ، فرصتی برای ارائه دهندگان برای تولید درآمد نیز فراهم می شود.

کاربران وقت بیشتری را صرف استفاده از برنامه های پخش می کنند

به موازات افزایش صنعت و درآمد کلی صنعت OTT / SVOD ، افزایش تعداد متوسط ​​ساعات سپری شده توسط مصرف کنندگان ایالات متحده در واقع پخش کننده محتوا است.

یک مطالعه تحقیقاتی فوریه 2019 از Deloitte نشان داد که کاربران اینترنتی ایالات متحده 6.1 ساعت در هفته (52 دقیقه در روز) را به طور متوسط ​​در تماشای محتوای SVOD می گذرانند.

کاربران اینترنت آمریكا 6.1 ساعت در هفته (52 دقیقه در روز) را به طور متوسط ​​در حال تماشای محتوای SVOD

در یک نظرسنجی غیر رسمی PCMag در ماه سپتامبر 2019 تعداد بیشتری مشاهده شد.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

از میان 1،001 بزرگسال آمریکایی که مورد نظرخواهی قرار گرفته اند:

  • 52٪ از شرکت کنندگان 10 ساعت در هفته (1.42 ساعت در روز) را صرف سرویس های پخش می کردند.
  • 24٪ از شرکت کنندگان 20 ساعت در هفته (2.85 ساعت در روز) را گذراندند.
  • 10٪ از شرکت کنندگان 30 ساعت در هفته (4.28 ساعت در روز) را گذراندند.
مقاله پیشنهادی  جان مولر گوگل درباره تغییرات اخیر در جستجو بحث می کند

PCMag

در حالی که این دو مطالعه کاملاً منطبق نیستند ، اما به نظر می رسد موافق هستند که مصرف کنندگان آمریکایی خرج می کنند ساعت ها در هر هفته محتوای SVOD را پخش کنید – از معادل یک روز کاری کامل (8 ساعت streaming) پخش تا یک هفته کاری کامل (40 ساعت پوند).

Coronavirus مصرف کنندگان را به عضویت بیشتر خدمات SVOD سوق می دهد

سیاست های اقامت در خانه که به دلیل بیماری همه گیر اعمال می شود ، باعث افزایش سن در اشتراک های SVOD در ایالات متحده شده است.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

مطالعه ای که توسط 1.072 بزرگسال بزرگسال ایالات متحده انجام شده است:

  • 27 درصد از شرکت کنندگان در گروه سنی 18 تا 29 سال به دلیل بیماری همه گیر کورون ویروس در یک سرویس SVOD پرداخت شده مشترک شدند.
  • 47٪ از این گروه سنی به دلیل بیماری همه گیر در یک سرویس SVOD رایگان مشترک شده اند.

همان مطالعه نشان داد كه:

  • 24٪ از بزرگسالان ایالات متحده در گروه سنی 30-44 عضو خدمات SVOD پرداخت شده مستقیماً به دلیل بیماری همه گیر شده اند.
  • 52٪ از این گروه سنی به دلیل بیماری همه گیر در یک سرویس SVOD رایگان مشترک شده اند.

چرا اولویت بندی SEO باید جزئی از هر ارائه دهنده SVOD باشد و نقشه راه چرا اولویت بندی SEO باید بخشی از ارائه دهنده SVOD باشد و نقشه راه

یک مطالعه دیگر گزارش داد که 21٪ از بزرگسالان ایالات متحده ، این بیماری همه گیر را بعنوان یک دلیل جزئی یا عمده برای اشتراک در یک سرویس جریان جدید ذکر کرده اند.

به طور کلی 4 درصد در تعداد سرویس های SVOD در بزرگسالان ایالات متحده از Q4 2019 تا Q2 2020 و همچنین 3 درصد کاهش در بزرگسالان ایالات متحده که دارای اشتراک SVOD نیستند ، افزایش یافته است.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

برای پیروزی در جنگهای جریان ، ارائه دهندگان SVOD باید به رقابت بپردازند.

داشتن محتوای عالی کافی نیست – باید کشف شود.

در بخش آینده ، اهمیت و چالش های فعلی را در دریافت محتوای کشف شده توسط مصرف کنندگان بررسی خواهیم کرد.

اهمیت کشف محتوا

از آنجا که کتابخانه های محتوای SVOD به رشد خود ادامه می دهند ، اولویت بندی کردن کشف برای حفظ حاشیه در بازار به طور فزاینده ای اهمیت می یابد.

تحقیقات نشان می دهد که هنوز فضای کافی برای بهبود وجود دارد تا مصرف کنندگان بتوانند نمایش یا فیلم بعدی خود را راحت تر یا کمتر ناامید کنند.

به عنوان مثال ، یک مطالعه تحقیقاتی سال گذشته توسط نیلسن انجام شده نشان داد که اکثر بزرگسالان آمریکایی غالباً نمی دانند دقیقا آنچه می خواهند قبل از نشستن تماشا کنند. دریافت که:

  • ~ 22٪ از بزرگسالان ایالات متحده آمریکا نمی دانند قبل از تماشای تماشای آنها اصلاً چه چیزی را تماشا می کنند “- اوج گرفتن جمعیت در سن 18-34 سال با 30٪
  • ~ 33٪ از بزرگسالان ایالات متحده آمریکا ایده خوبی دارند ، اما دقیقاً نمی دانند که چه چیزی را می خواهند تماشا کنند. – در دموگرافیک جمعیت 18-34 ساله به 40٪ رسید
  • ~ 66٪ از اوقات بزرگسالان ایالات متحده آمریکا دقیقاً می دانند چه چیزی را می خواهند تماشا کنند – که در رده های بالای 65 سال به 70٪ می رسد

نقل قول از مطالعه:

“هرچه بیشتر و بیشتر سیستم عامل های جریان برای زمان کاربران رقابت می کنند ، اپراتورها در تلاشند تا قیمت پیشنهادی خود را متمایز کنند ، کد کشف محتوای را خراب کنند و مصرف کنندگان را تنظیم کنند.” – نیلسن

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

یک تحقیق مشابه از PriceWaterhouseCoopers (PWC) در سال 2017 نشان داد که:

  • حداقل نیمی از مصرف کنندگان تلویزیون (55٪) خود را به دنبال یک برنامه تلویزیونی یا فیلم جدید می دیدند تا حداقل یک بار در هفته تماشا کنند ، و 84٪ این کار را چند بار در ماه انجام دادند.
  • از این گروه ، دو سوم (62٪) مصرف کنندگان توافق کردند که “اغلب” برای یافتن چیزی برای تماشای تلاش می کنند – با وجود اینکه گزینه های زیادی در دسترس آنها است.

نقل قول از مطالعه:

“مصرف کنندگان از گزینه های یک کتابخانه در حال فزاینده محتوای ویدیویی ، سیلاب شده اند ، در تلاشند تا آنچه را می خواهند پیدا کنند. یک بازارچه سریع و شکسته از سیستم عامل های توزیع اضافه کنید ، و ما را به سمت یک مصرف کننده متمایل به غرق شدن ، و محتوای “A” که هنوز کشف نشده و ناشناخته مانده اند ، باقیمانده ایم. “

چگونه SEO می تواند کمک کند

در حالی که روشهای زیادی وجود دارد که یک شرکت می تواند قابلیت کشف محتوای خود را بهبود ببخشد – مانند بهبود قابلیت جستجوی درون برنامه ، پخش تبلیغات و تبلیغ از طریق سیستم عامل های رسانه های اجتماعی – حوزه تمرکز من بر نحوه ارائه دهندگان SVOD چگونه می تواند ارائه دهنده وب سایت خود را از طریق جستجوی سنتی بهبود بخشد. موتورهایی مانند Google.

مقاله پیشنهادی  3 استراتژی پیشرفته SaaS SEO و بهترین روش ها

اما قبل از اینکه سه نکته من را به اشتراک بگذارم ، اجازه دهید بررسی کنیم که چرا در وهله اول اینقدر ارزش دارد.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

تحقیقات می گوید

مصرف کنندگان اغلب از موتورهای جستجو / مرور آنلاین استفاده می کنند تا توصیه هایی راجع به تماشای تلویزیون ارائه دهند.

این بدان معناست که اولویت بندی وب سایت شما برای نمایش خوب در جستجو می تواند تا حد زیادی در کشف محتوا تأثیر بگذارد.

اما چقدر مکرر صحبت می کنیم؟

یک مطالعه سال 2017 که توسط دفتر تبلیغات تعاملی (IAB) انجام شده است ، نشان داد که مرور آنلاین 36٪ از بهترین راه هایی که کاربران در مورد آنها می شنوند و نشان می دهد خدمات اشتراک را نشان می دهد.

مرور آنلاین بهترین راه کاربران است که چه چیزی را برای تماشای

بدون سئو مناسب ، سرویس های جریان در این قطعه از پازل کشف گم شده اند.

مرور داده ها با لنز حجم جستجو ماهانه

3.5 میلیون جستجو برای جستجوی نمایش داده شد ، “چه چیزی را باید تماشا کنیم” هر ماه در Google.

به طور خاص در شش ماه گذشته تعداد بالاتری نیز دیده شده است ، با 6.1 میلیون جستجو در ژوئن که “چه چیزی را باید تماشا کنیم”.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

uber پیشنهاد می کند چه چیزی را به تماشای داده های کلیدی از طریق UberSuggest ، ژوئیه 2020

نمایش داده شد مانند “چه چیزی را تماشا کنید [platform]”و” بهترین [genre] فیلم ها همچنین دارای حجم جستجوی چشمگیر ماهانه (MSV) هستند.

چند نمونه برجسته:

  • “چه چیزی را باید در Netflix تماشا کنیم” = 110K MSV
  • “بهترین فیلم های کمدی” = 74K MSV
  • “بهترین فیلم های اکشن” = 49.5K MSV
  • “چه چیزی را باید در Hulu تماشا کنیم” = 18.1K MSV
  • “چه چیزی را باید در HBO تماشا کنیم” = 5.4K MSV

نتیجه این است که حجم جستجوی ماهانه و قصد کاربر نشان می دهد که صفحات نتایج موتور جستجوی Google (SERPs) مکان بسیار خوبی برای سرمایه گذاری در منابع بازاریابی است.

این واقعیت در Netflix از بین نمی رود که در صفحه 1 برای نمایش داده شد

3 نکته برای ایجاد وب سایت SVOD در Google SERPs

و در آخر ، برای چیزهای خوب.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

برای کمک به وب سایت SVOD در جستجوی ارگانیک ، سه نکته برتر من را بخوانید.

1. برای مرور مطالب خود ، دسته بندی های مفیدی را برای کاربران اضافه کنید

یک اصل اساسی SEO این است که نمی توانید برای چیزی که صفحه فرود ندارید برای آن رتبه بندی کنید.

برای ارائه دهندگان SVOD ، این بدان معنی است که اگر می خواهید کشف انواع مختلف محتوا برای مصرف کنندگان را آسانتر کند ، لازم است صفحات فرود برای آنها اختصاص یابد.

فهمیدم که سه نوع طبقه بندی به همان اندازه مؤثر وجود دارد که می توانند برای کمک به رانندگی ترافیک استفاده شوند:

  • ژانرها / ژانرهای فرعی.
  • منافع.
  • رویدادهای جاری / موضوعات مربوط به حقوق شهروندی.

از آنجا که نتفلیکس این کار را به خوبی انجام می دهد ، نمونه های آنها را در زیر هر نوع زیر آورده ام.

من همچنین برخی از آمار سریع SEO * را برای کمک به نشان دادن ارزش یک استراتژی طبقه بندی قوی ، درج کرده ام.

دسته ژانرها (کمدی ، اکشن ، عاشقانه ، و غیره)

بهترین کمدی های seo

  • رتبه بندی کلمات کلیدی: 18.6K
  • بک لینک: 1.93K
  • تخمین ترافیک ماهانه: 75.7K

دسته های علاقه (مانند هنرهای رزمی ، اتومبیل ، رقص ، و غیره)

هنرهای رزمی seo

  • رتبه بندی کلمات کلیدی: 9.2K
  • بک لینک: 1.35K
  • تخمین ترافیک ماهانه: 6.0K

رویدادهای جاری / حقوق مدنی (مانند LGBTQ + Pride ، ماه تاریخ زنان ، موضوع زندگی سیاه)

سیاه زندگی ماده seo

  • رتبه بندی کلمات کلیدی: 2.2K
  • بک لینک: 815
  • تخمین ترافیک ماهانه: 4.1K

این نکته هر دو راه را طی می کند.

اگر وب سایت شما در حال حاضر دارای دسته هایی است که ارزش SEO زیادی را به همراه نمی آورند ، باید آنها را پاک کرده و جایگزین آنها با موارد قوی تر شوند.

*تمام داده ها از Ahrefs گرفته شده است

2. به وب سایت های تحریریه ذکر شده (و از طریق پیوندها از آنها) استفاده کنید

ایجاد لینک در وب سایت های سرمقاله راهی عالی برای کمک به کشف محتوای شما توسط مصرف کنندگان در هنگام ایجاد اقتدار کلی وب سایت شما در این فرآیند است. زیرا لینکهای ورودی یک عامل رتبه بندی مستقیم هستند.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

به عنوان مثال ، اگر جستجوی سریع برای “بهترین برنامه های تلویزیونی برای پخش در تابستان امسال” انجام می دهید ، کل نتایج جستجو در صفحه 1 از وب سایت های سرمقاله مانند Mashable.com ، Elle.com ، Cosmopolitan.com و موارد دیگر است.

این صفحات نه تنها صدها تا هزاران بازدیدکننده داشته است هر ماه (طبق اطلاعات Ahrefs) ، بلکه دارای قدرت دامنه قدرتمند نیز هستند – در + 80 / 100s.

نتایج موتور جستجو برای نتایج موتور جستجو برای 'بهترین برنامه های تلویزیونی برای پخش این تابستان'

در حالی که هیچ راهبردی مستقیم برای گرفتن بک لینک از وب سایتهای تحریریه وجود ندارد ، یافتن و به روزرسانی ذکرهای بدون لینک شروع بسیار خوبی است.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

تیم های بازاریابی محصول می توانند به نویسندگان مقاله هایی که خدمات / محتوای شما را ذکر می کنند ، دسترسی پیدا کنند و از آنها بخواهید که مقاله را با بک لینک به صفحه شما به روز کنند.

برای اطلاعات بیشتر در این مورد ، توصیه می کنم از منابع مجله موتور جستجو ، چگونگی تبدیل نام تجاری نامشخص به پیوندها استفاده کنید.

3. از طرح برنامه VideoObject ، TVSeries و TVSeason استفاده کنید

اجرای طرح VideoObject ، TVSeries و TVSeason در وب سایت شما به موتورهای جستجوگر کمک می کند تا مطالب شما را بهتر درک کنند.

به نوبه خود ، این نشانه گذاری شمای سایت باعث می شود سایت شما برای نتایج غنی از جلب توجه – که می تواند CTR را افزایش دهد واجد شرایط باشد.

مثالی از صفحه سریال HBO ، “هفته گذشته امشب با جان الیور” آورده شده است:

جان الیور سئو

این صفحه دارای طرحواره VideoObject ، TVSeries و TVSeason است که باعث می شود صفحه نمایش در نتایج غنی از ویدیو بهتر ظاهر شود. مثال زیر را ببینید:

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

پرس و جو: “تماشای هفته گذشته امشب آنلاین رایگان”

فیلم ویدئویی جان الیور

برای آزمایش اینکه صفحات وب شما از این نوع (یا انواع دیگری) از نشانه گذاری طرحواره استفاده می کنند ، می توانید از ابزارهای Google مانند ابزار تست داده های ساختاری و ابزار تست نتایج غنی استفاده کنید.

برای نوشتن شمای ، من عاشق استفاده از ابزار تولیدکننده فنی SEO هستم.

بسته بندی چیزهایی که در بالا است

از آنجا که صنعت SVOD در حال رشد است ، اولویت بندی سئو باید از نقشه راه هر تیم محصول جدا باشد تا از قابلیت کشف محتوای استفاده کند.

تمرکز روی تاکتیک هایی مانند صفحات دسته ، ذکر شدن (و پیوند از وب سایت های سرمقاله) و افزودن نشانه گذاری طرحواره به صفحات مربوطه یک روش عالی برای سودآوری میلیون ها سؤال جستجوی مربوطه است که هر ماه در Google اتفاق می افتد.

منابع بیشتر:

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر


اعتبار تصویر

تصویر برجسته: Adobe Stock
تصاویر در پست شماره 1-2: آمار
تصویر در پست شماره 3: eMarketer
تصویر در پست شماره 4: Deloitte / eMarketer
تصویر در پست شماره 5: یکپارچه آگهی آگهی / eMarketer
تصویر پست شماره 6: دفتر تبلیغات تعاملی (IAB)
تمام تصاویر گرفته شده توسط نویسنده ، ژوئیه 2020