پیشنهادات هوشمند Google Ads پیش بینی ها و بینش ها را افزایش می دهد

Google پیشرفتهایی را در الگوریتم پیشنهاد هوشمند خود ارائه داده است ، که بر روی گزارشات بیشتر و ویژگیهای پیش بینی متمرکز است. این اعلامیه یک روز قبل از تشویق تبلیغ دهندگان به استفاده از پیشنهادات هوشمند با Broad Match است.

مناقصه هوشمند شامل چندین استراتژی پیشنهاد خودکار است که به Google اجازه می دهد بر اساس داده های حساب و اهداف حساب ، پیشنهادات خود را در زمان واقعی مدیریت کند. این انواع پیشنهادات عبارتند از:

  • CPA را هدف قرار دهید
  • ROAS را هدف قرار دهید
  • تبدیل ها را به حداکثر برسانید
  • مقدار تبدیل را به حداکثر برسانید
  • CPC پیشرفته

گزینه های پیشنهادات هوشمند را می توان در سطح کمپین انتخاب و اعمال کرد.

داده های پیش بینی شده برای بودجه ، CPA هدف و ROAS هدف

تا پیش از این ، داده های پیش بینی بر اساس داده های 7 روز گذشته بود که نشان می داد در گذشته چه اتفاقی می افتاده است. اکنون مناقصه هوشمند با قابلیت پیش بینی حداکثر 90 روز با توجه به تأثیرگذاران آینده مانند فصلی ، ارتقا یافته است.

مقاله پیشنهادی  تبلیغ کنندگان Google Ads اکنون می توانند از YouTube دریافت کنند

با کلیک روی نماد نمودار کوچکی که در کنار تنظیم بودجه ظاهر می شود ، می توان داده های پیش بینی شده را برای کمپین ها با استفاده از پیشنهادات هوشمند مشاهده کرد:

در زیر یک نمونه شبیه سازی نشان داده شده است که اختلافات پیش بینی شده برای یک دوره 7 روزه آینده را بر اساس سطوح مختلف مقیاس گذاری هدف CPA نشان می دهد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

ستون ها کلیک های پیش بینی شده ، هزینه ها ، نمایش ها ، تعداد نمایش برتر ، تبدیل ها و مقدار آنها را نشان می دهد. انتخاب تاریخ های مختلف پیش بینی های آن ستون ها را به روز می کند.

Google Ads & # 8217؛ مناقصه هوشمند پیش بینی ها را افزایش می دهد & amp؛ Insights

گزارش های استراتژی پیشنهادات پیشرفته

تبلیغ کنندگان اکنون می توانند توصیه هایی را برای بهبود نتایج مناقصه هوشمند خود برای مواردی مانند کلمات کلیدی و بودجه مشاهده کنند. Google خاطرنشان می کند که در آینده این توصیه ها به عوامل دیگر گسترش خواهد یافت.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

گزارش استراتژی پیشنهاد همچنین اکنون معیارهای خود را در چهار مکان دیگر در سراسر حساب Google Ads به اشتراک می گذارد:

  • در برگه Campaign کلیک کنید: اکنون کاربران می توانند میانگین CPA و ROAS را در این برگه برای جستجو و خرید مشاهده کنند. (برنامه به زودی در دسترس خواهد بود.) با استفاده از عواملی مانند پیشنهادات دستگاه ، اهداف CPA و ROAS و تغییر آنها در طول زمان ، به Google دسترسی آسان به چگونگی بهینه سازی خرید Google Ads خواهید پرداخت.
  • همچنین در تب Campaign: در کمپین های جستجو ، کاربران به طور بالقوه می توانند از تأخیر تبدیل خود و اینکه چگونه ممکن است بر نتایج نهایی آنها تأثیر بگذارد ، بینش بهتری داشته باشند. قرار گرفتن در حالت شناور بر روی ستون تبدیل ، تعداد روزهای باقی مانده برای گزارش گزارش بر اساس یک دوره زمانی مشخص را نشان می دهد. همچنین برآوردی از تعداد تبدیل مورد انتظار را نشان می دهد ، اما تنها در صورتی که یک کمپین داده های تبدیل تاریخی کافی برای محاسبه آن را داشته باشد.
  • در صفحه نمای کلی: برای کمپین های جستجو ، اکنون سیگنال های برتر برای حداکثر تبدیل و استراتژی های پیشنهاد CPA هدف ظاهر می شوند. این به کاربران کمک می کند تا مشخص کنند مناقصه هوشمند برای عملکرد بر چه عواملی متمرکز است.
  • در کتابخانه مشترک: تبلیغ کنندگان اکنون می توانند ویژگی های استراتژی پیشنهادی نمونه کارها را مستقیماً در کتابخانه مشترک ، مانند نام ها و اهداف CPA ، ROAS و اشتراک برداشت ، ویرایش کنند.
مقاله پیشنهادی  چگونه SMB ها می توانند از داده های تماس 100 میلی متری برای برگشت از COVID-19 استفاده کنند

بسیاری از تبلیغ کنندگان مایلند که پیشنهاد هوشمند را تحسین کنند ، اما از اینکه چگونه بهینه سازی می تواند تا حدودی یک جعبه سیاه باشد ناراحت هستند. وقتی نتایج تغییر می کند ، تبلیغ کنندگان می توانند در اصلاح یا مقیاس کردن احساس ناتوانی کنند ، زیرا مطمئن نیستند که چه چیزی باعث تغییر می شود. شفافیت مداوم در مورد نحوه تفسیر پیشنهادات هوشمند از داده ها برای استفاده از آنها ، بدون شک منبع خوبی برای مدیران تبلیغات است.

اطلاعیه کامل از Google را می توان در اینجا یافت.