ویژگی های جستجوی جدید Google به ارتباط داشتن افراد با گزینه های بهداشت مجازی کمک می کند

گوگل در نتایج جستجو و نقشه دو ویژگی جدید را ارائه می دهد که ارتباط آن با ارائه دهندگان خدمات بهداشتی مجازی را آسان می کند.

این ویژگی ها برای کمک به افراد در یافتن گزینه های مراقبت های بهداشتی مجازی در سطح محلی ، منطقه ای و ملی طراحی شده اند.

یک ویژگی برای Google My Business / Google Maps اختصاص دارد و یک ویژگی آزمایشی به نتایج جستجوی ارگانیک اضافه می شود.

در اینجا درباره هر یک از ویژگی هایی که Google در این هفته شروع به کار کرده است اطلاعات بیشتری کسب کرده است.

گزینه های مراقبت مجازی را در نمایه کسب و کار من در Google نمایش دهید

پروفایل های تجاری در Google My Business اکنون گزینه های مراقبت مجازی موجود را برجسته می کند.

این پیشنهادات به ویژه هنگامی که نمایه تجاری در نتایج جستجو ظاهر می شود قابل مشاهده است.

ویژگی های جستجوی جدید Google به متصل کردن افراد دارای گزینه های بهداشتی مجازی

با کلیک روی پیوند نشان داده شده در مثال بالا ، افراد برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر به وب سایت مراقبت مجازی آن ارائه دهنده می روند.

مقاله پیشنهادی  11 نکته برای بهینه سازی تصاویر خود در آمازون

در بسیاری از موارد ، مردم از صفحه فرود می توانند قرار ملاقات را با ارائه دهنده خدمات درمانی برنامه ریزی کنند.

ارائه دهندگان خدمات بهداشتی و درمانی مانند بیمارستان ها ، پزشکان و متخصصان بهداشت روان هم اکنون می توانند این پیشنهادات را به پروفایل Google My Business اضافه کنند

یکی دیگر از تغییر در لیست های Google برای کسب و کار من ، که به طور خودکار اعمال می شود ، پیوندهایی به صفحه اطلاعات COVD-19 ارائه دهنده خدمات بهداشتی است.

Google اخیراً برای بهینه سازی وب سایت های بهداشتی برای نتایج جستجو نکاتی ارائه کرده است.

مرتبط: Google نکات مربوط به SEO COVID-19 را برای وب سایتهای بهداشت در راهنمای جدید ارائه می دهد

بستر مراقبت مجازی در نتایج جستجو

Google شروع به نمایش سیستم عامل های مراقبت مجازی گسترده به عنوان ویژگی آزمایشی در نتایج جستجوی ایالات متحده خواهد کرد.

مقاله پیشنهادی  35 وبلاگ بازاریابی دیجیتال که پست های مهمان را می پذیرند

ویژگی های جستجوی جدید Google به متصل شدن افراد با گزینه های بهداشتی مجازی

“به عنوان مثال ، هنگامی که افراد به دنبال” مراقبت فوری “هستند ، ما می توانیم گزینه های مراقبت مجازی و اطلاعات مربوط به آن مانند قیمت خارج از جیب که برای ویزیت (برای افراد بدون بیمه) نیز هزینه شده و آسان را ارائه دهیم. راه ارتباط مستقیم مردم با بستر مراقبت مجازی. “

Google فقط ارتباط بین ارائه دهنده خدمات بهداشتی و بیمار را تسهیل می کند.

از آنجا ، ملاقات بین بیمار و ارائه دهنده می تواند بر روی سکوی مطلوب ارائه دهنده انجام شود.

بسیاری از ارائه دهندگان خدمات بهداشتی که برای بازدیدهای مجازی تصمیم می گیرند

همانطور که گوگل در اطلاعیه خود اعلام کرده است ، بسیاری از ارائه دهندگان خدمات درمانی با درمان بیماران از طریق وب به COVID-19 پاسخ می دهند.

این همان چیزی است که این ویژگی ها را الآن ضروری می کند.

وی گفت: “برای جلوگیری از شیوع COVID-19 ، بسیاری از ارائه دهندگان خدمات درمانی برای انواع نیازهای بیمار ، از معالجه شرایط مزمن گرفته تا خدمات بهداشت روان ، گرفته تا ارزیابی سرفه و علائم سرماخوردگی ، تعداد بازدیدهای حضوری را کاهش می دهند.

با این حال ، مردم برای آسایش و امنیت خانه های خود راهی نیاز دارند تا بتوانند مراقبت های پزشکی را ادامه دهند. “

گوگل می گوید ، علاقه به مراقبت مجازی و مراقبت از سلامتی از ابتدای این بیماری به طرز چشمگیری افزایش یافته است.

مقاله پیشنهادی  7 مرحله برای ایجاد یک سیستم مدیریت مشتری SEO که مقیاس می گیرد

ویژگی های جستجوی جدید Google به ارتباط برقرار کردن افراد با گزینه های بهداشتی مجازی

Google سرعت عمل کرده است تا نتایج جستجوی خود را در حد امکان مفید نگه دارد.

ویژگی های جدیدی برای انواع مشاغل ، نه فقط ارائه دهندگان خدمات بهداشتی ، ارائه شده است.

در اینجا برخی از اطلاعیه های اخیر آورده شده است:

منبع: Google Blog Blog Keyword