ویژگی های جدید فیس بوک برای ناشران ویدیو و اخبار بازاریابی دیجیتال این هفته [PODCAST]

در اپیزود این هفته از بازاریابی O’Clock ، میزبان های جس بود ، گرگ فین و کریستین “شپ” زیرنهلد در جدیدترین اخبار بازاریابی دیجیتال ، ناخوشایند آنها برای روز احمق آوریل ، و کمبود معما ملی غوطه ور شدند.

این داستانهای برتر را بدست آورید:

تبلیغات مایکروسافت چهره دیگری به خود می گیرد

رابط کاربری جدید به آرامی برای همه تبلیغ کنندگان در حال گردش است و به نظر می رسد کاملاً شبیه به یک سیستم عامل تبلیغاتی دیگر است.

جستجوی دسک تاپ در حال افزایش است

مصرف کنندگان درمورد همه گیر جهانی ، تحقیقات و خریدهای آنلاین بیشتری انجام می دهند و بسیاری از کاربران طبق گزارش جدید مایکروسافت از تلفن همراه به دسک تاپ در حال تغییر هستند.

ویژگی های انتشار ویدیوی جدید فیس بوک

ناشران ویدیویی می توانند از به روزرسانی های بارگذاری عمده و لیست های پخش ، به علاوه ، اقدامات جدید فله و ویژگی های سریال لذت ببرند.

مقاله پیشنهادی  جستجوی Google ‘سایت:" فرمان خراب است [Update: Fixed] از طریقMattGSouthern

ویژگی های پیشرفته تجارت الکترونیکی Pinterest

Pinterest بینش تبدیل جدید ، به روزرسانی های فروشگاه و فهرست جهانی بازپرداخت پویا را اعلام کرد. خرده فروشان همچنین می توانند به برنامه بازرگانان تأیید شده جدید بپیوندند.

سپس ، ما اخبار خوبی از جامعه بازاریابی به اشتراک می گذاریم.

ما به سؤالات سوخته بازاریابی دیجیتال شما در طول دور رعد و برق ما پاسخ خواهیم داد:

  • چه کسی صندوق جمع آوری کمک های مالی GoFundMe را برای مشاغل بدون رضایت آنها تنظیم کرده است؟
  • چه اتفاقی افتاد برای تست بودجه ماهانه Google Ads؟
  • چه موقع گوگل پشتیبانی یک به یک بسیاری از آژانس های همکار را پایان داد؟
  • از کجا می توانید توصیه هایی را برای تبلیغات جستجوی اپل پیدا کنید؟
  • چرا Google Ads خط مشی محتوای نامناسب خود را به روز می کند؟
  • چگونه قرار است بدانیم که چگونه در رسانه های اجتماعی پست بگذاریم یا کپی تبلیغاتی را در حین همه گیری بنویسیم؟
مقاله پیشنهادی  5 راه برای ارزیابی نویسندگان برای سئو

برای خواندن تمام مقالات نمایش امروز ، به سایت بازاریابی جدید O’Clock مراجعه کنید! در حالی که آنجا هستید ، لطفاً در هر کجا که پادکست خود را مصرف می کنید مشترک شوید.

از حامیان مالی خود تشکر می کنیم.

  • Ahrefs – یک ابزار جستجوگرها همه در یک که به شما ابزارهایی را می دهد که می توانید وب سایت خود را در گوگل رتبه بندی کنید و ترافیک جستجو را بدست آورید.
  • Opteo – به مدیران Google Ads کمک می کند تا کارهای دستی وقت گیر را به طور خودکار انجام دهند تا بتوانند زمان بیشتری را صرف استراتژی سطح بالا و کارهای خلاقانه کنند.
مقاله پیشنهادی  Google دو قطعی نمایه سازی را تأیید می کند

اعتبار تصویر

تصویر برجسته: سامانتا هانسون ، سرو شمالی