ویتامین های اصلی Google برای تبدیل شدن به سیگنال های رتبه بندی

Google در حال معرفی یک سیگنال جدید برای رتبه بندی است که ترکیبی از هسته اصلی ویتامین ها را با سیگنال های موجود برای ارزیابی بهتر کیفیت تجربه یک کاربر انجام می دهد.

به عنوان بخشی از این بروزرسانی ، Google همچنین تغییرات زیر را انجام می دهد:

  • ترکیب معیارهای تجربه صفحه در معیارهای رتبه بندی ویژگی Top Stories در جستجوی تلفن همراه.
  • حذف نیاز AMP از صلاحیت Top Stories.

با وجود این تغییرات ، گوگل می گوید همچنان به پشتیبانی از AMP ادامه خواهد داد و در صورت وجود به صفحات AMP پیوند می زند.

سیگنال “تجربه صفحه” جدید

این سیگنال جدید ، که ترکیبی از Core Web Vitals و معیارهای تجربه موجود در صفحه است ، به عنوان شناخته شده است سیگنال تجربه صفحه.

معیارهای تجربه موجود در صفحه که با Core Web Vitals ترکیب شده اند عبارتند از:

  • دوستی با موبایل
  • مرور ایمن
  • HTTPS-Security
  • رهنمودهای بینابینی سرزده
مقاله پیشنهادی  الگوریتم های شبکه های اجتماعی چگونه کار می کنند؟

Google & # 8217؛ s Core Web Vitals برای تبدیل شدن به سیگنال های رتبه بندی

سیگنال تجربه صفحه ، جنبه های درک کاربران از تجربه تعامل با یک صفحه وب را اندازه گیری می کند. بهینه سازی این عوامل ، وب را برای کاربران در تمام مرورگرها و سطوح لذت بخش تر می کند ، و به سایت ها کمک می کند تا به سمت انتظارات کاربران از طریق موبایل حرکت کنند. “

چه زمانی این تغییرات اتفاق می افتد؟

گوگل می گوید ، نیازی به اقدام فوری نیست ، زیرا این تغییرات قبل از سال آینده اتفاق نمی افتد.

Google حداقل 6 ماه قبل از پایان برنامه ، اعلامیه ارائه خواهد کرد.

این شرکت به سادگی در تلاش است تا هرچه سریعتر مردم را در مورد رتبه بندی تغییرات آگاه کند.

اطلاعات بیشتر درباره ویتامین های هسته اصلی

Core Web Vitals ، مجموعه ای از معیارهای مربوط به سرعت ، پاسخگویی و ثبات بصری ، در اوایل ماه جاری معرفی شد تا صاحبان سایت بتوانند تجربه کاربر را در وب اندازه گیری کنند.

همانطور که گوگل می گوید:

وی گفت: “ویتامین های هسته اصلی مجموعه ای از معیارهای واقع در کاربر واقعی در دنیای واقعی هستند که جنبه های اصلی تجربه کاربر را تعیین می کنند. آنها ابعاد قابلیت استفاده وب مانند زمان بار ، تعامل و ثبات محتوا را بارگیری می کنند (بنابراین شما به طور تصادفی روی آن دکمه ضربه نمی زنید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد Core Web Vitals ، گزارش کامل ما را از زمان معرفی اولین آنها ببینید.

مشاهده کنید: 3 معیار برتر Google برای ارزیابی تجربه کاربر

ویتامین های اصلی وب و رتبه بندی

Google با افزودن Core Web Vitals بعنوان عوامل رتبه بندی ، همراه با دیگر سیگنال های تجربه صفحه ، قصد دارد تا بیشتر صاحبان سایت را در ارائه تجربیاتی که کاربران از آن لذت می برند ، کمک کند.

مقاله پیشنهادی  فیس بوک جمع آوری کمک های مالی کوچک در اینستاگرام را به ارمغان می آورد

SEO و صاحبان سایت می توانند از انواع ابزارهای Google خود برای اندازه گیری هسته اصلی ویتامین ها استفاده کنند ، از جمله:

  • کنسول جستجو
  • PageSpeed ​​Insights
  • فانوس دریایی
  • و بیشتر

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

Google همچنین با اشخاص ثالث همکاری دارد تا Core Web Vitals را به سایر ابزارها برساند.

هنگامی که صحبت از رتبه بندی صفحات بر اساس تجربه صفحه انجام می شود ، گوگل می گوید صفحات با بهترین اطلاعات را به طور کلی در اولویت قرار می دهد.

“یک تجربه خوب در صفحه نمی تواند از مطالب عالی و مرتبط پیروی کند. با این حال ، در مواردی که چندین صفحه وجود دارد که دارای محتوای مشابه هستند ، تجربه صفحه برای مشاهده در جستجو بسیار مهم تر می شود. “

منبع: Google


اعتبار تصویر: Google