واسط مدیر تبلیغات Quora Revamps

کاربران Quora Ads ممکن است هنگام ورود به سیستم برای مدیریت کمپین های خود در این هفته ، چیزهای متفاوتی را مشاهده کنند.

اواخر هفته گذشته ، Quora طراحی مجدد رابط تبلیغات خود را همراه با یک کد تجدید کد پشتی اعلام کرد که به آنها امکان می دهد تا در آینده پیشنهادات خود را با سرعت بیشتری تحول دهند.

تیم Quora خاطرنشان می کند که این کار همچنان به عنوان یک تجربه کاربر سریعتر و پاسخگوتر ادامه خواهد یافت زیرا آنها همچنان به ساختن پیشنهادات این سیستم عامل ادامه می دهند.

“من واقعاً از این پرتاب هیجان زده ام. تیم ما ماهها است که روی آن کار می کند. و در حالی که تغییرات طراحی به خودی خود اندک است ، با هم جمع می شوند باعث کاهش اصطکاک در UI و صرفه جویی در وقت در مدیریت کمپین ها می شوند. ” – JD Prater ، رئیس بازاریابی محصول

رابط راه اندازی Sleeker

رابط قدیمی به چندین روش ارتقا داده شده است تا تجربه بصری کاربر را ارتقا دهد. یکی از این مثالها نوار پیشرفت در قسمت بالا برای کمک به کاربران است تا بدانند که در روند راه اندازی کمپین در کجا قرار دارند:

مقاله پیشنهادی  هموار کردن مسیر به جلو با جستجوگرها: آماده سازی برای عادی بودن

رابط کاربری Adora Quora Revamps

رابط کاربری خود نیز فضا را سخت کرده است و مناطقی مانند Objective را برای جابجایی پیش نمایش های تبلیغاتی در صفحه بالاتر می کند:

Quora Revamps رابط Ad Manager

این تجربه همچنین شامل برخی از اصلاحات ، مانند نام های کمپین ، تبلیغات و مجموعه های تبلیغاتی است که به جای کوتاه کردن همانطور که قبلاً انجام داده بودند ، اکنون بهم پیچیده می شوند.

کنوانسیون نامگذاری برای “تبدیل” نیز به “رویدادها” به روز شده است ، گرایش به تمرکز بسیاری از تبلیغ کنندگان برای اندازه گیری اقدامات اصلی انجام شده توسط کاربران ، در مقابل فقط یک اقدام نهایی تبدیل.

انتخاب های بصری کاربر

طراحی مجدد همچنین در مورد گزینه ها و گزینه هایی مانند محدوده تاریخ و انواع متریک اعمال می شود. ستونها برای گزارش از لیستی از معیارها به یک رابط تو در تو در تو لانه شده اند که اندازه گیری های مربوط را بطور شهودی تر گروه بندی می کند:

مقاله پیشنهادی  "رتبه بندی همیشه هدف نیست"

رابط کاربری Adora Quora Revamps

تقویم دامنه تاریخ همچنین به جای اینکه یک گام اضافی برای مشخص کردن تاریخ های داده های خود داشته باشد ، یک رابط ساده تر برای انتخاب دامنه ها در اختیار کاربران قرار داده است.

رابط کاربری Adora Quora Revamps

پیشنهاد بی نظیر Quora در تبلیغات B2B

تجدید ساختار بستر تبلیغات در یک زمان منطقی برای شرکت انجام می شود. بین سال های 2017 و 2018 ، کاربر مستقر آنها از 200 متر به 300 میلیون کاربر افزایش یافته و سیگنال های چشم بیشتری را نشان می دهد و بنابراین موجودی بیشتری برای محصول تبلیغات خود دارند.

جمعیتی این افراد برای بازاریابان نیز مطلوب است و بیش از نیمی از درآمد آن بیش از 100 دلار در سال است. Quora Ads همچنین نرخ تعامل بالاتری نسبت به LinkedIn گزارش داده است ، و آن را تبدیل به یک خیابان با ارزش برای تبلیغ کنندگان B2B می کند که به دنبال تنوع در مکانهای تبلیغاتی خود هستند.

مقاله پیشنهادی  Google برنامه های iPhone را با ابزارکهایی برای iOS 14 به روز می کند

Quora همچنین با جمعیتی بالغ بر 100 دلار یا بیشتر ، با غلظت بالاتری از آن گروه کاربر نسبت به سایت هایی مانند Wall Street Journal ، HuffPost ، LinkedIn و Reddit امتیاز بالایی دارد.

Quora همچنین یک محیط منحصر به فرد Q & A محور را ارائه می دهد. این به مشاغل این فرصت را می دهد تا ضمن ارائه اطلاعات ارزشمند به خوانندگان به صورت ارگانیک ، اقتدار موضعی را نشان دهند ، اما گزینه های منحصر به فردی برای قرار دادن آگهی را نیز ارائه می دهد. کاربران Quora در جمع آوری اطلاعات و تحقیق قرار دارند. ذهنیت ، به تبلیغ کنندگان امکان می دهد تا در مراحل اولیه در روند خرید کاربر شرکت کنند.

برخی از گزینه های تبلیغاتی آنها عبارتند از: “پاسخهای تبلیغ شده” به یک تبلیغ کننده اجازه می دهد مبلغ پاسخ داده شده خود را برای سؤالات به همراه مبحث گسترده تر و هدف گیری کلمات کلیدی نشان دهد.