هموار کردن مسیر به جلو با جستجوگرها: آماده سازی برای عادی بودن

تقاضا برای سئو به بالاترین زمان رسیده است و بیش از 1.5 میلیون جستجو در ماه آوریل انجام می شود.

بازاریاب ها در حالی که بهینه سازی مطالب را برای همه کانال های دیجیتال خود انجام می دهند ، به دنبال مقرون به صرفه ترین و مقرون به صرفه ترین روش ها برای درک تغییر در رفتار مصرف کننده و نوسانات تقاضا هستند.

سئو اکنون مهمترین مأموریت است – این بخش اصلی و اصلی استراتژی های بازاریابی دیجیتال است که رسانه های پرداخت شده ، محلی ، تلفن همراه ، ویدئو ، ایمیل و موارد مختلفی مانند Amazon و تجارت الکترونیکی را در بر می گیرد.

شرکت هایی که می توانند بینش و جستجوی خود را با سرعت و دقت فعال کنند ، در بهترین وضعیت برای بازیابی و کسب سود ، چه در طول COVID-19 و چه بعد از آن قرار دارند.

چگونه SEO راه را به جلو پیش می برد

حتی قبل از COVID-19 ، سازمان ها در تلاش بودند تا با سرعت در حال تحول در رفتار مصرف کننده گام بردارند.

در حال حاضر ، بازاریابان دیجیتال – حتی اگر با استراتژی های انزوا و کار در خانه خود سازگار شوند – مجبورند در کانال های دیجیتال مارکتینگ و پیش بینی های ROI خود مجدداً فکر کنند.

SEO که زمانی کانال بازاریابی ساده ای در نظر گرفته می شد ، طی یک دهه گذشته به یک منبع غنی و فراوان از تجارت و هوش مصرف کننده تبدیل شده است.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

سئو تبدیل به دقیق ترین نمایندگی “صدای مصرف کننده” در درون سازمان ها شده است و به بازاریاب های دیجیتالی از شرکتها در هر اندازه امکان ارتقاء دید و گسترش ردپای دیجیتالی خود را فراهم می کند در حالی که داده های تجاری ارزشمند و ارزشمندی را که کل سازمان نیاز دارد ، فراهم می کند.

بازاریاب های جستجو در موقعیتی قرار دارند که واقعاً به مشتریان کمک کنند تا تجارت خود را به یک اقتصاد متمرکز دیجیتالی بازپس گیر یا تبدیل کنند ، مانند:

  • مردم همیشه به محصولات و خدمات نیاز دارند.
  • سئو در شرایطی که نیاز و بدون در نظر گرفتن وضعیت روانی باشد ، به مصرف کننده می رسد.
  • هنگامی که کمبود وجود دارد ، افراد به جستجوی مراجعه می کنند.
  • SEO برای ROI مقرون به صرفه و کارآمد است.
  • محتوای بهینه شده به محافظت ، ایجاد و رشد حقوق صاحبان برند کمک می کند.
  • SEO صدای مصرف کننده است و بینش های اساسی در مورد رفتار و الگوهای مصرف کننده ارائه می دهد.
  • جستجو به کسب و کار ضد آینده کمک می کند و برنده های فوری ، میان مدت و بلند مدت را فراهم می کند.

با وجود بیش از 53٪ از ترافیک وب سایت که از جستجوی ارگانیک ناشی می شود ، اکنون زمان آن فرا رسیده است که سازمانها از روشهای مختلفی به SEO بپردازند.

بسیاری از شرکت ها به دلیل وقفه در مشاغل مرتبط با Coronavirus ، جستجوی پرداختی را متوقف کرده اند و اکنون باید ارزیابی کنند که چگونه استراتژی پرداخت شده در هم افزایی با سئو کار می کند.

چگونه سازمان ها می توانند ترافیک بیشتری را به سمت بهترین محتوا سوق دهند ، و نیاز مصرف کنندگان را برای مصرف رسانه ها در عین حال که از افزایش ارزش برندهای آنلاین محافظت می کند ، تغذیه کند؟

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

SEO Now: استفاده از بینش و اقدام

با ادامه اوضاع همه گیر ، فرصت هایی برای برندها فراهم می شود که بتوانند از جستجوی نخست برخوردار شوند و شرکت هایی که از اولین مزیت استفاده می کنند سریعتر بازیابی می شوند و بر سهم صدای صدا در بازار تسلط دارند.

در حقیقت ، شرایط ایجاد شده توسط COVID-19 فرصتی عالی برای بازاریان فعال ایجاد می کند که مایل به کاهش سئو در مصرف کنندگان هستند ، زیرا مصرف کنندگان خواستار تعامل با محتوا هستند.

هم اکنون مارک ها برای سرگرمی ، کمک ، آموزش و اطلاع رسانی از پتانسیل نامحدودی برخوردار هستند.

مقاله پیشنهادی  چرا زمان آن رسیده است که دیجیتال COVID-19 Recovery و 3 راه برای انجام آن را برنامه ریزی کنید

جستجو نبض بازار و تحقیقات اخیر BrightEdge است (افشای: شرکت من) نشان داده است ، COVID-19 بر هر صنعتی تأثیر گذاشته است.

بسته به نحوه تأثیرگذاری عمودی ، استراتژیها متفاوت خواهند بود.

BrightEdge رایگان وبینار تقاضا در مورد روند صنعت - به روز رسانی اواسط ماه مه داده های BrightEdge در مورد روند صنعت – بروزرسانی اواسط ماه مه

1. داده های زمان واقعی: اهرمی برای درک و واکنش به روندها و رفتار مصرف کننده

با توجه به تقاضا که در همه صنایع بی ثبات است ، مهم است که شرکت ها بتوانند از تحقیقات در زمان واقعی برای پاسخ به سؤالات و کشف فرصتها در هنگام وقوع استفاده کنند.

این امر به حساب گرایش های گسترده صنعت کمک می کند اما به بازاریابان نیز این امکان را می دهد که سؤال های خاصی بپرسند و پاسخ های کمی ، داده محور را با سرعت ، سهولت و دقت کشف کنند.

بازاریابان باید برای درک ، در زمان واقعی ، نحوه عملکرد و رتبه بندی محتوا در تمام موتورهای جستجو عمودی و جهانی اقدام کنند.

با افزایش مصرف ویدیو ، ردیابی رتبه بندی در آنجا نیز بسیار مهم است.

این می تواند به شما کمک کند تا قفل کنید که کدام محصولات ، دسته ها و تأثیرگذار در حال خاموش هستند و از آن استفاده می کنید تا بیشتر این فیلم ها را تبلیغ کرده و استراتژی محتوای آینده را آگاه سازید.

برای سازمانهای تجارت الکترونیک ، حفاظت از مارک در آمازون از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

چگونه و در کجای محصولات رتبه بندی کنید و به سرعت تشخیص دهید که آیا بازرگانان سرکش از فروش می برند و از ارزش برند شما کم می کنند.

SEO بهترین نمایندگی از صدای مشتری شماست

این بینش که داده های سئو از نظر درک اهداف ، رفتاری و خرید به بازاریاب ها می دهد هرگز چنین اهمیتی نداشته است.

در زمانی که مصرف کنندگان تصمیمات منطقی و غیر منطقی را بر اساس احساسات و شکل گیری عادات جدید اتخاذ می کنند ، ضروری است که حتماً از فناوری و سیستم هایی برای شناسایی و اقدام “در لحظه” استفاده کنید.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

داده های جستجو نه تنها برای تیم سئو ، بلکه برای تیم های بازاریابی ، محصول و روابط عمومی که به دنبال درک انواع جدیدی از سفرهای مشتری و آنچه مردم را در سفرشان سوق می دهد ، ارزشمند هستند.

2. مسابقه محک: سهم خود را از صدا و کار برای گرفتن سهم بازار بدانید

با سرعت بخشیدن به تغییر دیجیتال ، چشم انداز آنلاین به طور فزاینده ای رقابتی تر می شود.

هر ثانیه که محتوای جدید منتشر می شود ، سازمان ها باید درک کنند که چه کسی آنها را برای موضوعاتی که می خواهند در SERP های پویا داشته باشند از آنها پیشی گرفته است.

درک سهم از صدا به بازاریاب ها کمک می کند تا با شناسایی سایتهایی که می توانند به مارک تجاری کمک کنند تا با تبلیغات پولی یا سایر فرصتهای مشارکت مانند همکاری مشترک یا بک لینک ، به مخاطبان مورد نظر دسترسی پیدا کنند.

رقابت در نتایج جستجو با توجه به موضوع جستجو یا دستگاه کاربر می تواند بسیار متفاوت باشد.

این امر بسیار حائز اهمیت است زیرا مصرفكنندگان در منزل از دستگاههای رومیزی و موبایل به روشهای مختلف نسبت به مسافر استفاده می كنند.

استراتژی های محتوا را باید با بینش در مورد چگونگی رقابت رقبا در مباحث جستجو و چگونگی عملکرد محتوای آنها در جستجوی تلفن های هوشمند ، رایانه لوحی یا دسک تاپ مطلع کرد.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

به اشتراک گذاشتن صدا رقبای اصلی را بطور دقیق نقشه برداری می کند تا به بازاریاب ها کمک کند تا برنامه های کاری بازاریابی با محتوای رقابتی را در اولویت قرار دهند.

هرچه تصمیمات آگاهانه تر بازاریابان بر اساس درک سهم از صدای برند انجام شود ، بهتر می توانند بازده هزینه را به حداکثر رسانده و درآمد حاصل از تلاشهای دیجیتال مارکتینگ را افزایش دهند.

3. بهینه سازی وب سایت: بهبود تجربه های کاربر و ایجاد تجربیات جدید

به منظور پیشبرد و ماندن بدون در نظر گرفتن عمودی ، اطمینان از اولویت وب سایت شما برای تبدیل ترافیک است.

مقاله پیشنهادی  هر چند وقت یکبار باید Crawl های وب سایت فنی را برای سئو انجام دهید؟

این بدان معناست که اطمینان از هر جنبه ای از سایت شما ، از جمله محتوا ، بهینه سازی شده و به راحتی می توانید حرکت کنید.

مصرف کنندگان به دنبال تجربه ای هستند که به آنها اطلاع رسانی کرده و بهترین تجربه ممکن را به آنها می دهد.

حسابرسی سایت را برای موضوعات بهداشتی سایت که بیشترین اهمیت را دارند پیکربندی کنید.

حسابرسی عناصر در صفحه مانند عنوان صفحه و برچسب H1 و عوامل خارج از صفحه از جمله سرعت بارگذاری صفحه ، تغییر مسیرها و خطاهای 404.

حسابرسی سایت خیاط برای پشتیبانی از نیازهای خاص تجاری. نظارت و تشخیص ناهنجاریهایی نظیر:

  • بارگیری مسائل
  • تغییرات در عملکرد.
  • قطره در تبدیل
  • در ترافیک یا درآمد حاصل از محتوا کاهش می یابد.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

تشخیص این موارد در هنگام وقوع و رفع سریع آنها باعث از بین رفتن هرگونه ضرر درآمدها می شود و وب سایت ها را تمیز ، سالم ، مرتبط و آموزنده نگه می دارد.

انجام ممیزی های موقت برای اطمینان از عملکرد وب سایت تأثیر نمی پذیرد که چه موقع و اگر سازمان ها پروژه های بزرگی مانند:

  • مهاجرت سایت
  • پروژه های نظارتی و دسترسی.
  • بازیابی مجازات.
  • گسترش بین المللی.
  • مدیریت قیمت گذاری.
  • ادغام رسانه های اجتماعی.

4. محتوا: برای اطمینان از ارتباط و عملکرد ، محتوا را در هم افزایی ایجاد و بهینه کنید

در زمانی که محتوای زیادی تولید می شود ، حتماً اطمینان حاصل کنید که محتوای شما تولید می شود از کیفیت برخوردار است.

محتوا باید با سودمندی و اعتماد به نفس و مطابق با دستورالعمل های Google E-A-T نویسنده شود.

به طور سیستماتیک تمام مطالبی را که در سایت خود دارید مرور کنید.

از نزدیک به تلاشهای بهینه سازی خود نگاه کنید تا ببینید چقدر اهداف تجاری فعلی COVID-19 خود را برآورده کرده اید.

هرگونه شکافی در محتوای خود بیابید و روند خود را تنظیم کنید تا بهتر بتوانید (مخاطبان قدیمی و جدید) مخاطبان خود را ارائه دهید.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

این به بازاریاب ها اجازه می دهد تا محتوای خود را با سفر خریدار هم تراز کنند و تأثیر آن بر رشد تجارت را اندازه گیری کنند.

با توجه به COVID-19 ، رسانه های مصرف کنندگان آنقدر نیاز دارند ، زمان خوبی است که بازاریابان بتوانند شکاف های سفر مشتری را با محتوای با کیفیت پر کنند.

بسته به نوع مشاغل و میزان تأثیرگذاری در عملیات ، این حتی ممکن نیست زمان تبدیل چشم انداز به یک فروش باشد.

با این وجود ، فرصتهایی برای دوباره بهینه سازی برای تبدیل به عملی دیگر که روابط را عمیق تر می کند و مارک تجاری را در ذهن خود نگه می دارد ، وجود دارد ، تا زمانی که فروش بار دیگر انتخاب شود.

5. جهانی ، محلی و موبایل: مدیریت ، محوری و بهینه سازی برای افراد ، اماکن ، محتوا و دستگاه ها

رسانه های دیجیتال همچنان به ایجاد ارتباطات جهانی ادامه می دهند.

بسیاری از مارک ها می خواهند تمرکز فراتر از مرزهای خود را گسترش دهند یا محور باشند و با مشتریان آینده نگر جدید در کشورهای خارجی درگیر شوند.

از تعطیلی فروشگاه تا بازگشایی مجدد فروشگاه ، جستجوی محلی به طور ذاتی با SEO مرتبط است.

اکنون زمان آن رسیده است که به استراتژی ها و برنامه های افتتاحیه خود بپردازید و اطمینان حاصل کنید که سایت و محتوای شما برای جستجوی محلی و هایپر محلی است.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

این امر به ویژه در مورد فروشگاه های آجر و ملات که تحت تأثیر تأثیر اولیه COVID-19 قرار گرفته اند صادق است.

اعتماد بخش بزرگی از بازیابی است ، بنابراین تجزیه و تحلیل حجم جستجو و رتبه بندی داده ها در مکان های هدف اصلی فروشگاه مهم خواهد بود.

ارزیابی جستجوهای انجام شده در مناطق اطراف به شما کمک می کند تا محتوا را برای هدایت ترافیک به سمت مکانهای باز شده کمک کنید.

مقاله پیشنهادی  خصوصیات قیف بازاریابی محتوای برتر [SEMrush Survey Stats]

همچنین انجام این کار در سطح جهانی و محلی در چندین جغرافیا ، مکان و زبان مهم است.

و از آنجا که مصرف کنندگان بر روی چندین دستگاه تعامل دارند ، از دسک تاپ گرفته تا تلفن همراه ، بازاریابان باید تقاضای تلفن همراه ، جستجوی تلفن همراه و تغییرات رتبه بندی موبایل را پیگیری کنند.

تمرکز بر روی مناطق کلیدی مرتبط با صفحات شتاب دهنده تلفن همراه (AMP) ، ساختار سایت موبایل و سرعت صفحه باعث افزایش بیشتر تجربه کاربر ، تبدیل و درآمد کاربران می شود.

6. فناوری و نوآوری: عملکرد مقیاس با منبع خودکار اضافی و با ارزش

تحقیقات در زمان واقعی با یادگیری عمیق در حال حاضر به بازاریابان کمک می کند تا در صورت نیاز ، اطلاعات و بینش مورد نیاز خود را بدست آورند.

پیشرفت ها در این زمینه ها فرصت های کلیدی را برای همه بازاریاب های دیجیتال باز می کند (روندی که BrightEdge طی ماه های اخیر به طور مستقیم در پلتفرم خود مشاهده کرده است).

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

توانایی پرسیدن سؤال و یافتن پاسخ در صورت تقاضا باعث کاهش زمان و افزایش عملکرد درآمد می شود.

استفاده از قدرت یک سکوی راه حل یک مرحله ای نیز تأثیر فوری را به همراه خواهد داشت ، زیرا بازاریاب ها مجبور نیستند با سیلوهای داده های متفاوت و بدون اتصال و انعطاف پذیری راه حل های نقطه باریک مبارزه کنند.

پیشرفت در زمینه هوش مصنوعی و یادگیری ماشین در حال حاضر در “شخص جستجوگرهای اضافی” موفقیت آمیز بوده است که دانشمند داده های اضافی و بازاریابی دیجیتال شرپا برای کمک به وظایف وقت گیر و پر کار نیاز داشتند.

از منظر سئو ، اتوماسیون هوشمند می تواند بسیاری از وظایف حسابرسی و بهینه سازی را بهبود بخشد که به برندها کمک می کند تا در بالای تقاضای و رفتار مصرف کننده مربوط به Coronavirus باشند.

صرفه جویی در وقت و به حداکثر رساندن بازده در این مواقع کمبود منابع هنگامی که از بازاریاب خواسته می شود در طول COVID-19 بیشتر و سریعتر عمل کنند ، بسیار مهم است.

در ساده ترین شکل آن ، اتوماسیون به قابلیت های بازاریابی هدیه مقیاس می دهد. فناوری کار با کارهای اضافی را کاهش می دهد و هزینه های کار دستی را کاهش می دهد.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

این باعث می شود تا بازاریاب های انسانی روی کار خلاقانه تر و تاثیر گذار تر تمرکز کنند.

استفاده از اتوماسیون پیشرفته در حال حاضر به بسیاری از بازاریاب ها کمک می کند تا کارهای پیچیده و وقت گیر را ساده کنند ، حتی در حالی که به طور چشمگیر تأثیر خود را بر روی نتایج کسب و کار بهبود می بخشند و به آنها در تصمیم گیری های هوشمندانه تر و بهتر آگاه می شوند.

نتیجه

در این زمان عدم اطمینان ، جستجو بهترین گزینه برای پاسخگویی به وقفه های در حال انجام مربوط به COVID-19 با سرعت و چابک است.

به طور خاص ، جستجوگرها نه تنها برای کشف بسیار مهم است بلکه به عنوان کانالی که بیشترین بینش را در مورد رفتار مصرف کننده در زمان واقعی فراهم می کند.

بینشهای جستجو می توانند هر مرحله از پاسخ نام تجاری COVID-19 را از طریق موفقیت پس از همهگیری آگاه سازند.

در این اقتصاد جدید دیجیتال برندگان و بازنده های کسب و کار وجود خواهند داشت ، و بینش های جستجو هر مرحله از پاسخ نام تجاری COVID-19 را نشان می دهد.

شناخت چالش های COVID-19 و نتیجه رفتار مصرف کننده در مسیر تکامل به روش های پایدار و حتی سودآور از اهمیت اساسی برخوردار است.

بینش های سئو فرصت ها را کشف کرده و بینش های کلیدی در مورد عملیات ، خدمات به مشتری ، توسعه محصول ، تحقیق و توسعه ، مجموعه C و مشاغل به طور کلی ارائه می دهد.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

در نتیجه ، روابط بین سئو و استراتژی تجارت بهم پیوسته تر می شود.

منابع بیشتر:


اعتبار تصویر

تصویر در پست: BrightEdge