هدف فراموش شده ای که بهتر از SEO است

این راز نیست که بازاریابی موتور جستجو یکی از بهترین بازده سرمایه در کل بازاریابی را فراهم می کند.

در بیشتر موارد عمودی ، رتبه بندی یا پیشنهاد روی کلمه کلیدی مناسب می تواند مانند چاپ پول باشد.

اما حتی پیشکسوتان بازاریابی فصلی موتورهای جستجو گاهی اوقات فراموش می کنند که جستجو می تواند بیش از فروش مستقیم باشد.

از نظر من ، فقط یک کانال وجود دارد که موتورهای جستجو را از نظر بازگشت سرمایه شکست می دهد.

و هنگامی که جستجو با این کانال ترکیب می شود ، دستگاه ROI فوق العاده شارژ ایجاد می شود.

این کانال لیست ایمیل انتخاب است.

جادوی لیستهای انتخاب الکترونیکی

یکی از مواردی که باعث می شود بازاریابی موتور جستجو بسیار خوب کار کند این است که چشم اندازهای آینده برای وب سایت شما به طور فعال محصول یا خدمات شما را جستجو کرده اند.

این در تضاد با اشکال سنتی و دیگر بازاریابی آنلاین است که پیام شما در مقابل مخاطبی قرار می گیرد که لزوماً به آنچه می خواهید بفروشید ابراز علاقه نکرده است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

لیست ایمیل های انتخابی بیشتر تمرکز دارند.

در یک لیست انتخابی خوب ، شما در حال ارسال پیام برای افرادی هستید که نه فقط به محصول یا خدماتی که می فروشید ، بلکه به شرکت شما نیز علاقه مند هستند.

با این کار می توانید پیشنهادات ویژه ای را برای ارزشمندترین مشتریان خود ارسال کنید.

شما می توانید شرکت خود را نسبت به افرادی که بیشترین اهمیت را دارند – مشتریان واقعی آینده – سرگرم نگه دارید.

حتی می توانید اعضای لیست انتخاب خود را تقسیم بندی کنید.

تقسیم بندی به شما امکان می دهد بهترین محتوا یا حتی پیشنهادات را به مشتریان مناسب ارائه دهید.

به عنوان مثال ، با تقسیم بندی لیست ایمیل خود به کسانی که واقعاً از شما خرید کرده اند در مقابل کسانی که به تازگی علاقه نشان داده اند ، می توانید پیام خود را متناسب با مشتریانی که برای اولین بار خرید می کنند ، تنظیم کنید و مشتریان فعلی را مجبور به خرید بیشتر کنید.

مقاله پیشنهادی  LinkedIn ابزارهای جدیدی را برای مصاحبه های شغلی مجازی منتشر می کند

لیست های جستجوگرها و لیست های انتخاب: یک ترکیب قدرتمند

ما ثابت کرده ایم که لیست های انتخابی بازگشت شگفت انگیز سرمایه را ارائه می دهند.

اما موفقیت لیست انتخاب بستگی به کیفیت آن لیست دارد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

اگر لیست شما پر از افراد متوسط ​​باشد که برای برنده شدن در یک مسابقه یا معامله یکبار مصرف ثبت نام کرده اند (فکر کنید گروپون) ، بازگشت به لیست شما چندان خوب نخواهد بود.

اما اگر لیست شما مملو از چشم اندازهایی باشد که به طور فعال بدنبال کالای شما یا خدمات شما هستند ، آسمان محدودیتی است که برای یک لیست می تواند برای شما ایجاد کند.

یکی از بهترین راه ها برای ایجاد لیست انتخاب با کیفیت ، تلاش برای بازاریابی در موتورهای جستجو است.

می توانید با بازاریابی پولی و ارگانیک ، لیست هایی تهیه کنید.

با هدایت بازدیدکنندگان از موتورهای جستجو برای عضویت در لیست انتخاب خود ، شما لیستی با کیفیت و مملو از مشتریان بالقوه ای که به محصول یا خدمات شما ابراز علاقه کرده اند ، ایجاد می کنید.

اما بسیاری از شرکت ها تمایلی به استفاده از تلاش های بازاریابی موتور جستجو برای ایجاد لیست های خود ندارند.

چرا؟

زیرا آنها نمی دانند که چگونه ROI تلاش های SEO خود را بدون فروش مستقیم ردیابی کنند.

ارزیابی لیست انتخاب کردن

تعیین کمیت یک لیست ممکن است دشوار باشد ، بسیار کمتر از ارزش یک عضو لیست.

با گذشت زمان ، درک ارزش معیارهای مربوط به نحوه پاسخ دادن به لیست شما به پیشنهادات ، آسان تر است که ارزش لیست خود را ببینید.

هنگام ایجاد یک لیست ، تمرکز روی معیارهای دقیق کسب درآمد ، اگر غیرممکن نباشد ، دشوار است.

حتی نگاه کردن به میانگین ها در سطح عمودی شما بسیار مشکوک خواهد بود.

مقاله پیشنهادی  تأثیرات ارگانیک بر صنعت خرده فروشی

ارزش یک لیست با پیشنهادهایی که می توانید ارائه دهید و نیازهای فوری هر یک از اعضای لیست متفاوت است.

اگر برای توجیه تلاش خود در زمینه ایجاد لیست ، باید با ارزیابی خود لیست را شروع کنید ، یکی از بهترین روش ها استفاده از معیارهای ارزیابی کلی سرب برای یک سایت از نوع تولید سرب است.

برای یک سایت تجارت الکترونیکی ، از معیارهای تبدیل کلی خود استفاده کنید.

به عنوان مثال ، در یک سایت تولید سرب ، اگر از هر 10 بازدید کننده 1 فروش دریافت کنید ، در ابتدا می توانید تخمین بزنید که از هر 10 نفری که به لیست انتخاب خود اضافه می کنید ، 1 فروش دریافت خواهید کرد.

برای تجارت الکترونیکی نیز همین اصل اعمال می شود ، فقط به جای آن از معیارهای تبدیل خود استفاده کنید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

مطمئناً برای رسیدن به رقم دلاری باید بدانید که متوسط ​​فروش شما چه ارزشی دارد.

با گذشت زمان ، خواهید فهمید که لیست انتخاب شما هدیه ای است که دائماً اهدا می کند.

ارزش مادام العمر یک عضو لیست بسیار بیشتر از فروش یک باره است که از طریق بازاریابی جستجوی سنتی حاصل شده است.

بنابراین اگر ارزیابی اولیه لیست را بر اساس معیارهای فروش فعلی ایجاد کنید ، در واقع باید در طولانی مدت و بر اساس ارزش ماندگاری مشتریان ، یک ارزیابی محافظه کارانه ایجاد کنید.

انتخاب مخاطبان و جستجو

در بیشتر موارد ، رفتار جستجوی چشم اندازهای لیست های مشارکت همزمان با رفتار جستجوی چشم اندازهای سنتی است.

اما با لیست های انتخاب کردن ، محدود به جستجوهای پایین قیف نیستید.

به طور معمول ، بیشتر برنامه های بازاریابی موتور جستجو به دنبال یافتن مشتری هستند که خیلی زود آماده خرید باشد.

این مورد برای بسیاری از برنامه های تولید سرب و تجارت الکترونیکی بسیار مفید است ، به ویژه هنگامی که راحتی مهمتر از قیمت یا سایر ملاحظات باشد.

به هر حال ، چه چیزی راحت تر از خرید از اولین لیستی است که در نتایج جستجو مشاهده می کنید؟

هرچه خرید بیشتر مورد توجه قرار گیرد ، رویکرد پایین قیف کمتر کار می کند.

این جایی است که لیست های انتخاب می درخشند.

هدف قرار دادن موضوعاتی که بیشتر به سمت بالاترین چشم اندازهای مهم می روند همان چیزی است که بهینه سازی برای مشترکین لیست انتخاب دارد.

به عنوان مثال ، اگر تلویزیونهای صفحه بزرگ می فروشید ، بهترین شرط شما برای فروش سریع این است که در بالای نتایج جستجو برای یک مدل خاص تلویزیون ظاهر شوید.

حتی ممکن است بتوانید برخی از رتبه های فروش را برای اندازه های خاص تلویزیون یا نام های تجاری کسب کنید.

اما برای کسانی که تازه سفر خود را برای خرید تلویزیون آغاز کرده اند ، تعداد بیشماری پرسش در مورد موضوعات بی شماری وجود دارد.
جستجو برای انواع صفحه ، سرعت پردازنده ، جستجوهای مقایسه ای خرید و موارد دیگر انجام خواهد شد.

اگر بتوانید نام تجاری خود را بهینه کنید تا در بیشترین تعداد ممکن از سوالات موضوعی نشان داده شود ، خود را به عنوان یک مرجع در SERP معرفی کنید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

و این یک احتمال خوب است که شما این چشم اندازها را برای کلیک کردن بر روی محتوای خود خواهید یافت.

رانندگی در این فرصت ها برای ثبت نام در لیست انتخاب شما به شما این امکان را می دهد تا روایت خرید تلویزیون را تعیین کنید.

حتی می توانید آنها را از طریق قیف تا انتهای فروش هول دهید.

نتیجه

هنگام اندازه گیری نتایج بازاریابی موتور جستجو ، فقط به دنبال فروش با آخرین کلیک نباشید.

به دنبال روش هایی برای استفاده از SEO و SEM برای هدایت سایر نتایج کانال بازاریابی باشید.

خلاق باش. آسمان حد است.

منابع بیشتر: