هدفگذاری محصول آمازون برای تبلیغات حمایت مالی و اخبار بازاریابی دیجیتال این هفته [PODCAST]

در این قسمت از بازاریابی O’Clock این هفته ، میزبان های جس بود ، گرگ فین و کریستین “شپ” زیرنهلد در مورد هدفمندی محصول آمازون ، تأخیر در تغییر نتایج Google Partners و ویژگی های جدید تجارت الکترونیکی Pinterest صحبت می کنند.

بعلاوه ، چرا پمپ بنزین بهترین مکان برای خرید مواد فساد آور و چگونگی اثبات اینکه شما یک ربات نیستید به یک بازی پازل سرگرم کننده تبدیل می شود.

این بزرگترین خبر هفته:

گزینه هدف گذاری جدید آمازون

اکنون خرده فروشان به تبلیغ کنندگان این امکان را می دهد که تبلیغات خود را در صفحات محصول یا دسته بندی انجام دهند که مشابه یا مکمل محصولاتی است که می فروشند.

Google موقت نیازهای شریک جدید را به تعویق انداخت

به دلیل عدم اطمینان در مورد همه گیر جهانی ، گوگل اعلام کرد که تغییرات آینده برنامه Partner را تا سال 2021 اعمال نمی کنند.

مقاله پیشنهادی  چرخ فلک های اینستاگرام جذاب ترین نوع پست هستند [STUDY]

گزینه های جدید تبدیل در تبلیغات مایکروسافت

اکنون این پلتفرم به تبلیغ کنندگان امکان می دهد تا تبدیل ها و تبدیل های بینایی را که قبلاً در Google Ads وجود دارد ، مشاهده کنند.

Pinterest به کاربران اجازه می دهد تا توسط پین های قابل خرید فیلتر کنند

ویژگی جدید باعث می شود افراد بتوانند موجودی انبار دکوراسیون منزل و محصولات مد را پیدا کنند.

قطعه های برجسته در زیر موقعیت یک ظاهر می شوند

طی هفته گذشته ، انجمن SEO شاهد قطعه های برجسته در زیر نقطه برتر است.

سپس ، مایکل فلمینگ نگاهی مجدد با همه قابل اعتماد از هفته را به اشتراک می گذارد:

ما به سؤالات سوزش بازاریابی دیجیتال شما در طول بخش دور رعد و برق ما پاسخ می دهیم:

  • چه کسی از ممنوعیت تبلیغات Google مربوط به Coronavirus ناراحت است؟
  • فیس بوک برای کمک به مشاغل کوچک تحت تأثیر COVID-19 چه کاری انجام می دهد؟
  • چه زمان Google Ads Adwords API V1 را غروب می کند؟
  • شیوع بعدی COVID-19 ایالات متحده در کجا رخ خواهد داد؟ چگونه فیس بوک به مقامات کمک می کند تا آماده شوند.
  • چرا برچسب های تأخیر Chrome برای Cookies SameSite؟
  • چگونه می توانید برای داده های عملکرد Google Ads بین سبک های نمودار جابجا شوید؟
مقاله پیشنهادی  Google Ads به روزرسانی های متعدد در برنامه های کمپین را ارائه می دهد

اگر از نمایش لذت می برید ، به وب سایت بازاریابی O’Clock بروید تا یادداشت های نمایش را ببینید و در هر کجا که پادکست خود را مصرف می کنید مشترک شوید!

از حامیان مالی خود تشکر می کنیم.

  • Ahrefs – یک ابزار جستجوگرها همه در یک که به شما ابزارهایی را می دهد که می توانید وب سایت خود را در گوگل رتبه بندی کنید و ترافیک جستجو را بدست آورید.
  • Opteo – به مدیران Google Ads کمک می کند تا کارهای دستی وقت گیر را به طور خودکار انجام دهند تا بتوانند زمان بیشتری را صرف استراتژی سطح بالا و کارهای خلاقانه کنند.
مقاله پیشنهادی  برنامه Shopify Google Web Vitals

اعتبار تصویر

تصویر برجسته: سامانتا هانسون ، سرو شمالی