نکاتی تخصصی برای عملکرد بهتر در Google Core Web Vital World

این یک پست با حمایت مالی است که توسط Cloudinary نوشته شده است. نظرات بیان شده در این مقاله نظر شخص حامی مالی است.

در اقتصاد دیجیتال ما ، صبر برای بارهای صفحات کساد کننده بسیار کم است. صفحه بارگیری آهسته به این معنی است که بازدیدکنندگان احتمالاً از بین می روند و منجر به از دست دادن بازدید صفحه و در نهایت فروش شما می شوند. مطالعات نشان می دهد که اگر بارگیری یک صفحه بیش از سه ثانیه طول بکشد ، 40٪ از بازدید کنندگان آن سایت را رها می کنند.

با توجه به فضای رقابتی امروز ، مارک ها به راحتی نمی توانند یک وب سایت کم عملکرد داشته باشند. برای دستیابی به موفقیت در جستجوگرها – و راضی نگه داشتن مشتریان – بهینه سازی رسانه ، سرعت سایت و تجربه کاربری شما ضروری است.

در این ستون ، شما با فرصت هایی که Core Web Vitals (CWV) ارائه می دهند آشنا خواهید شد و از متخصصان عملکرد وب درباره اینکه اکنون باید تلاش خود را برای جستجوگرها متمرکز کنید تا بهترین نتایج ممکن را متمرکز کنید ، می شنوید.

شمارش معکوس CWV (هنوز) روشن است

در سال 2020 ، گوگل اعلام کرد Core Web Vital (CWVs) خود ، همراه با سیگنال های جستجوی قبلی مربوط به UX مانند موبایل-دوستانه و رمزگذاری HTTPS ، رتبه بندی صفحه وب سایت در اواسط سال 2021 را تعیین می کند.

CWV ها براساس تحقیقات جامع در مورد جنبه های یک تجربه ایده آل از کاربر وب ساخته شده اند. این سه معیار بزرگترین رنگ محتوای (LCP) ، نمایشگر ورودی اول (FID) و تغییر چیدمان تجمعی (CLS) هستند که به ترتیب زمان بارگیری ، تعامل و ثبات بصری وب سایت را ارزیابی می کنند.

راه اندازی CWV ​​ها اخیراً از اواسط ماه ژوئن سال 2021 از ماه مه به عرضه تدریجی موکول شد و منجر به تکمیل آن در پایان ماه اوت شد.

در بیانیه شرکتی ، گوگل اظهار داشت که تصمیم خود را گرفته است تا به شرکت ها اجازه دهد “با در نظر گرفتن تجربه صفحه ، اصلاحاتی انجام دهند.” این تأخیر برای سازمانها با توجه به شواهدی که اخیراً حاکی از آن است که نمره LCP بیشتر از 2.5 ثانیه در اختیار 47٪ از وب سایتها قرار گرفته ، خبر خوبی است و این بدان معناست که تقریباً نیمی از وب سایتها در سطل بهبود نیازها یا فقیر قرار دارند. اگر یک سایت تجارت الکترونیکی آستانه Google برای هر سه معیار را رعایت کند ، بازدیدکنندگان 25٪ کمتر احتمال دارد آن را کنار بگذارند.

مقاله پیشنهادی  بیشترین تعداد بازدیدها بیشترین بازدید را ندارند

با این وجود ، حتی با وجود زمان طولانی برای آماده شدن ، کاملاً مهم است که مارک ها برای بهبود CWV سایت های خود به سرعت حرکت کنند.

کارشناسان عملکرد وب را ارزیابی می کنند

با توجه به انتظارات زیادی که مصرف کنندگان از بازدید از سایت دارند ، عملکرد وب برای تجربه کاربر و نتایج تجاری بسیار حیاتی است. تلاش های بهینه سازی خود را باید کجا متمرکز کنید؟

در زیر چند نکته مهم در گفتگوهای اخیر ما با تیم کادلک ، هری رابرتز ، تامی اورتس و اسکات جیل آورده شده است که نکات حاصل از تحقیق و تجربه عملی آنها را با سایت های تجاری به اشتراک گذاشته اند.

مارک های تجاری در حال حذف موانع عملکرد هستند

تیم Kadlec ، مهندس عملکرد Catchpoint ، می گوید که این شرکت سوالات زیادی را در مورد بهینه سازی CWV ​​از مشتریان دریافت کرده است.

به گفته وی ، این اهداف مشخص “واضح ترین سیگنال گوگل در مورد عملکرد وب خوب است.” تیم همچنین اضافه می کند ، “من دیده ام که بسیاری از سازمان ها در حال حاضر بر روی CWVs تمرکز کرده اند زیرا رتبه بندی SEO و ترافیک حاصل از آن یک جز massive عظیم موفقیت کسب و کار است. شهرت شما بر اساس این که این معیارها را می زنید در خط قرار خواهد گرفت. “

به طور جداگانه ، هری رابرتز مشاور و معمار سطح اول به ما گفت که “تقریباً هر پرسشی که در سال 2021 دریافت کرده ایم مربوط به CWV است.” با این وجود ، علی رغم تأکید غول جستجو بر تأثیر فوق العاده این معیارها در جستجو ، رابرتز می گوید ، “من توصیه کرده ام که هراس نداشته باشم. این اندازه گیری ها فقط یکی از بسیاری از عوامل رتبه بندی است. “

مقاله پیشنهادی  توییتر اجازه می دهد تا کاربران پیش نمایش تصویر خود را برش دهند

توصیه او: “مشاغل مشتاق به تسریع بارگذاری صفحات باید بر روی تحویل محتوا و معیارهایی مانند LCP تمرکز کنند. هنگامی که اندازه گیری انجام شد ، هدف اصلی یک صفحه را شناسایی کنید ، از آنجا به عقب کار کنید و فرضیه ای را در مورد اینکه چرا ممکن است آن صفحه به آرامی بارگیری شود تشکیل دهید و سپس مشکل را برطرف کنید. “

درک سرعت سخت گیر است

تامی اورتز در کتاب 2016 خود ، زمان ، پول است: ارزش تجاری عملکرد وب ، به این نکته اشاره کرد که انسان ها به یک فرآیند ساده و سریع نیاز عصبی دارند. وی به مطالعه ای درباره تغییر کار اشاره کرد که نشان می دهد حتی کمی تأخیر در زمان بارگذاری برای یک وب سایت باعث می شود افراد از نظر ظرفیت ذهنی 50٪ بیشتر کار کنند.

مطالعه مشابهی که وی در مورد دستگاه های تلفن همراه به آن اشاره کرد ، اوج قابل توجهی از ناامیدی کاربر را نشان داد. تامی اضافه کرد: “این بدان معناست که مغز ما انتظارات خود را بر اساس یک دستگاه یا کار مدیریت نمی کند – ما از هر دو زمان با طولانی شدن بار ناامید می شویم.”

در مطالعه الکتروانسفالوگرام (EEG) ، تامی این فرضیه را آزمایش کرد که عملکرد بر درک طولانی مدت کاربران تلفن همراه از مارک های خرده فروشی تأثیر می گذارد.

یافته های وی در اینجا آمده است: “در جایی که تنها تفاوت زمانی برای ارائه وجود داشت ، کسانی که سایت کندتری را تجربه می کردند سه برابر صفت منفی برای توصیف مارک استفاده می کردند – خسته کننده ، چسبناک ، غیر مفید” نسبت به کسانی که نسخه سریعتر همان سایت را تجربه کردند. “

قالب ها و ابزارهای جدید می توانند سایت ها را بدون کند کردن عملکرد ، بصری تر کنند

به گفته Scott Jehl ، طراح و سازنده ترکیبی در Filament Group ، ابزارهای ارائه تصاویر فقط با HTML بسیار کارآمد هستند. وی مشاهده می کند که “از سال 2016 ، تصاویر پاسخگو روی مرورگرهای بیشتری کار می کنند. به علاوه ، با تنظیم می توانید اندازه مناسبی را در HTML ارائه دهید و ویژگی ها در عناصر.

مقاله پیشنهادی  نحوه استفاده از JavaScript برای خودکارسازی SEO (با اسکریپت)

“چرا همه گزینه های خود را با CSS و SVG برای یک ظاهر غنی اعمال نمی کنید؟ علاوه بر این ، قالب های تصویری و تصویری جدید و خوب پشتیبانی شده مانند WebM ، WebP و AVIF به تحویل سریعتر رسانه ها و کنترل وزن آنها کمک می کنند. ابزارهایی که به طور موثر رسانه ها را فشرده می کنند و صفحات را تحویل می دهند ، کمک ویژه ای به ویژه برای سایت های بزرگ تجارت الکترونیکی می کنند. “

با توجه به تصاویر و ویدیو محور بودن وب سایت های امروزی ، همراه با فوریتی که شرکت های دیجیتال فکر برای بهبود تجربه کاربر دارند ، زمان CWV های Google نمی تواند بهتر باشد. Google نه تنها در مورد معیارهایی که استفاده می کند کاملاً واضح است ، بلکه به توسعه دهندگان وب سایت نیز فرصت کافی می دهد – همراه با دستورالعمل های کاملاً واضح – برای افزایش رتبه بندی صفحه

در نهایت ، این ابتکار منجر به تجارب بهتر برای مخاطبان آنلاین و متعاقباً برای کاربران Google خواهد شد – یک برنده برای همه. بخاطر داشته باشید که معیارها بر اساس تعداد واقعی صفحه از تجربیات واقعی کاربر در Chrome است. سپس از این داده های معنی دار برای ارتقا the برجستگی سایتی استفاده می شود که گوگل اطمینان دارد کاربران را به خود جلب می کند.

با تقدم اقتصاد دیجیتال ، رسانه های بهینه سازی شده فقط از اهمیت برخوردار می شوند. وب سایت های کندتر در گرد و غبار رها می شوند و در رتبه بندی های Google بیشتر پایین می روند ، جایی که ممکن است کاملاً از آن چشم پوشی شود. کسانی که نمره CWV قوی دارند از Google افزایش تساوی را کسب می کنند. بنابراین ، اجازه ندهید که مجموع رسانه های تصویری شما به ضرر عملکرد وب شما کار کند. در عوض ، اکنون بهینه سازی رسانه را اولویت خود قرار دهید.


اعتبار تصویر

تصویر ویژه: تصویر توسط Cloudinary. با اجازه استفاده می شود.