Google Maps نمایه های خاص خود را در اختیار کاربران قرار می دهد که سایر کاربران می توانند از آنها پیروی کنند که همه عکس ها ، فیلم ها و نظرات ارسالی خود را وارد می کند.
Google با ارائه مشخصات شخصی خود به عکس ها و بررسی هایی که ارسال کرده است ، نقشه ها را به یک شبکه اجتماعی متداول تبدیل می کند.
این برنامه افزودنی از ویژگی آزمایشی است که در سال گذشته رونمایی شد و به کاربران این امکان را می دهد تا راهنمای محلی را انتخاب کرده و آخرین نسخه های خود را دریافت کنند.
به دنبال موفقیت راه اندازی آزمایشی ، Google در حال گسترش این قابلیت در سراسر جهان برای همه کاربران است.
“امروز ما این ویژگی را گسترش می دهیم و آن را در سطح جهانی شروع می کنیم. اگر یک کاربر Google Maps عکس ها ، بررسی ها یا لیست ها را بطور عمومی به اشتراک گذاشته است ، می توانید آنها را دنبال کنید و توصیه ها ، توصیه ها و به روزرسانی های آنها را به برگه به روزرسانی های خود در Google Maps تحویل بگیرید.
بنابراین ، دفعه بعد که شخصی را پیدا کرد که عکسهای مفیدی از فهرستهای انتخابی را به اشتراک بگذارد ، لیستهای مفید از جادارترین پارکهای شهر شما یا الهام بخشیدن به عکسهای فروشگاهها و خدمات محلی ، می توانید همه توصیه های آنها را به روز کنید. “
نمایه Google Maps شامل فیلترهای موضوعی است که در آن می توانید مکانها و مشاغلی را مشاهده کنید که کاربران اغلب در آنها به اشتراک می گذارند.
کاربران همچنین می توانند یک برچسب کوتاه بنویسند که در زیر عکس پروفایل آنها به روشی بسیار Instagram-Esque ظاهر می شود.
در اینجا نمونه ای از نمایه Google Map به نظر می رسد:
مدیریت نمایه Google Maps شما
هر کاربر Google که عکسها ، نظرات و لیست ها را به طور عمومی به اشتراک گذاشته است ، توانایی مدیریت نمایه Google Maps خود را دارد.
اول از همه – هیچ کس مجبور به داشتن مشخصات عمومی نیست. هر کس این گزینه را دارد که مواردی را که در Google Maps به اشتراک گذاشته است نشان دهد یا نشان ندهد.
کاربران همچنین می توانند مشخصات خود را محدود کنند ، به این معنی که پیروان جدید قبل از مشاهده محتوا باید تأیید شوند.
یا کاربران می توانند نمایه خود را کاملاً باز نگه دارند تا همه دنبال کنند. همه این تنظیمات می توانند از صفحه نمایه تنظیم شوند.
تبلیغات
ادامه خواندن در زیر
منبع: Google