نحوه یافتن و بهبود محتوای کم فشار: یک راهنمای عملی

همه وب سایتها برای ایجاد ارتباط بین سازمانها و مخاطبانشان به مطالب مؤثر متکی هستند.

با این حال ، تمام مطالب به صورت مساوی ایجاد نمی شوند یا فرصتی برای تحقق پتانسیل واقعی خود ندارند.

در این راهنمای عملی ، من چند نکته و توصیه عملی را برای شما به اشتراک می گذارم:

  • متوجه می شوید محتوای شما چگونه کار می کند.
  • چند نکته خاص برای رفع هرگونه زمینه محتوا که می تواند برای تجارت شما سخت تر عمل کند ، جزئیات را نشان می دهد.

سایت جستجوی موتور ژورنال چند مقاله مرتبط با بهبود مطالب دارد که می توانند مکمل این مقاله باشند.

دو مورد اخیر که من خواندن را توصیه می کنم عبارتند از:

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

ابزارهای اصلی و بسته های تحلیلی که من برای این پست استفاده خواهم کرد عبارتند از: Google Analytics ، SEMrush و Ahrefs.

همانطور که تصور می کنید تعداد بیشماری از ابزارهای دیگر نیز قابل استفاده هستند.

با این حال ، Google Analytics رایگان است ، به علاوه SEMrush و Ahrefs دوره های آزمایشی یا نسخه های عملکردی رایگان مقیاس نرم افزار خود را ارائه می دهند که می توانید با حداقل هزینه (در صورت وجود) نیز سعی کنید.

هدف این پست این است که شما را از طریق برخی از مراحل معمولی که در هنگام جستجوی محتوای کم عملکرد می توانید راهنمایی کنید ، راهنمایی کند.

شما همچنین می آموزید که چگونه تصمیمات لازم را در مورد چگونگی افزایش ارزش محتوای وب سایت موجود بگیرید.

استفاده از Google Analytics برای شناسایی محتوای کم عملکرد

Google Analytics (GA) به احتمال زیاد بسته تحلیلی برای بیشتر کارشناسان بازاریابی دیجیتال خواهد بود.

این امر به دلیل ماهیت فراگیر این نرم افزار ، آشنایی جهانی استفاده از آن برای اهداف تجاری و بازاریابی ، به علاوه این واقعیت است که در اکثر موارد رایگان است (مگر اینکه شما به راه حل سطح سازمانی متوسل شوید).

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

GA همچنین به عنوان یک انتخاب برتر در مورد سایر محصولات و بینش های داده های Google مانند کنسول جستجوی Google ، روندها و موارد دیگر ، انتخابی برجسته است.

من برای این نمایش مقاله از یک حساب نمایشی استفاده می کنم ، بنابراین برخی از تصاویر در هنگام ورود به حساب کاربری (های) شخصی خود ، مجموعه داده هایی را که در آنها مشاهده می کنید ، ندارند. اما این برای هدف فعلی کار خواهد کرد.

همچنین ، اگر Google Analytics را قبلاً نصب نکرده اید ، این یک اقدام ساده برای انجام بعد از آن است.

به سادگی به https://support.google.com/ بروید و Google یک راهنمای گام به گام با عنوان شروع به کار با Analytics دارد.

نمایشی عملی Google Analytics

برای عملکرد محتوا ، اولویت من استفاده از رفتار – اخلاق گزارش در GA.

این مجموعه انواع گزارش شما را قادر می سازد تا بازدید کنندگان خود را در وب سایت خود مشاهده کنید.

به طور خاص ، این گزارش های GA به شما می گویند افرادی که از چه صفحاتی بازدید می کنند و هنگام بازدید از محتوا در وب سایت شما چه اقداماتی انجام می دهند.

برای شروع ، مهم است که یک سطح بالا و نمای کلی از محتوای وب سایت خود داشته باشید.

این باعث می شود سریع و ساده تصمیم گیری کنید که باید زمان و انرژی خود را متمرکز کنید ، و داده های خود را به روشی کارآمد هدایت می کنید.

در این سناریو نسخه ی نمایشی ، تنظیم شده ام ارگانیک. آلی به عنوان کانالی که می خواهم عملکرد محتوای خود را در مقابل بررسی کنم ، بعلاوه مقایسه ای را در سال قبل تنظیم کرده ام ، بنابراین داده های معناداری کافی دارم تا فاکتورهای مهیج مانند فصلی در صنعت را حذف کنم.

داده های نسخه ی نمایشی از عمودی Leap

اگر با آن آشنا نیستید سرچ کردن محتوا در GA گزارش دهید ، این بخشهایی از محتوای وب سایت شما را بر اساس تنظیم سایت بر روی یک پوشه بر اساس پوشه جمع می کند.

مقاله پیشنهادی  8 استراتژی برتر بهینه سازی وب سایت

در این نسخه ی نمایشی ، می توان گروه بندی محتوا را مشاهده کرد:

  • وبلاگ.
  • صفحه نخست.
  • سایر زیر پوشه های موجود در سایت از جمله “بازاریابی محتوا” ، “رسانه اجتماعی” و موارد دیگر.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

دلیل مشاهده مطالب در این سطح جمع مفید است که شما می توانید خلاصه یک کلیک از معیارهای اصلی عملکرد بازاریابی محتوا مانند:

  • نمایش صفحات
  • اندازه گیری کیفیت مرتبط از جمله نرخ گزاف گویی ، خروج و زمان در صفحه.

موارد فوری که هنگام مشاهده فقط کاربران ارگانیک در وب سایت برای من متمایز هستند این است که:

  • این وبلاگ تقریباً یک سوم بازدیدهای صفحه را نسبت به سال گذشته از دست داده است.
  • بخش اخبار نسبت به سطح پایین نیز تحت تأثیر قرار می گیرد.

با توجه به اینكه در این سناریو نسخه ی نمایشی ، وبلاگ تعداد صفحات بیشتری را نسبت به سایر بخشهای وب سایت مشاهده می كند ، این یك مسئله مهم برای رفع آن است – بنابراین می توانیم کمی بیشتر از آن استفاده كنیم.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

در این مرحله ، یا می توانیم روی بخش وبلاگ کلیک کرده و داده های مشابه را مشاهده کنیم ، یا می توانیم به تحقیقات خود بیفزاییم و شروع به جستجوی متریک پیشرو به صفحه کنیم ، یعنی ترافیک صفحه.

برای دیدن ترافیک صفحه فرود ، ما به سادگی کلیک می کنیم رفتار> محتوای سایت> صفحات فرود و بلافاصله می بینیم که از داده های سطح کل و به داده های سطح صفحه منتقل شده ایم.

علاوه بر این ، اکنون می توانیم معیارهای تجاری معناداری دیگری مانند جلسات (بازدیدکننده داشته باشد) ، کاربران (یا افراد) و اقلام ارزش شرکت از جمله تکمیل اهداف را مشاهده کنیم.

داده آزمایشی Google Analytics - عمودی Leap

شما همچنین متوجه خواهید شد که بازه های زمانی انتخاب شده ، کانال بازاریابی و اطلاعات مقایسه ما هنوز وجود دارد ، اما همیشه ارزش بررسی این مسئله وجود دارد زیرا برخی از صفحه ها به طور پیش فرض این امر را تغییر می دهند.

در مرحله بعد ، ما می خواهیم به بخش وبلاگ توجه کنیم – این کار با افزودن “وبلاگ” به نوار جستجوی جدول آسان است.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

اگر در حال انجام مراحل مشابه با داده های خود باشید ، متوجه می شوید که داده ها به طور خودکار با بالاترین میزان ترافیک صفحه فرود مرتب می شوند.

ما می توانیم به صفحات محتوای شخصی که بدترین عملکرد را دارند نگاه کنیم و بر این اساس تمرکز خود را در اولویت قرار دهیم.

در این حالت ، من می خواهم به بهبود این دو صفحه بپردازم ، زیرا آنها تأثیر لازم را برای تأمین زمان و منابع لازم برای بهبود صفحات دارند ، بعلاوه عملکرد آنها بیش از 65٪ است ، بنابراین می دانم که آنها می توانند بیشتر به اینها کمک کنند. موفقیت تجاری.

داده نسخه آزمایشی Google Analytics - عمودی جهش

بنابراین ، اولین کاری که می خواهم انجام دهم این است که به صفحه مورد نظر نگاه کنم و می توانم با کلیک روی نماد کوچک کنار URL که هنوز هم در Google Analytics است ، این کار را انجام دهم.

اکنون ، من می خواهم به روزرسانی های عملی ، محور داده ها و تجربیاتی را در مورد محتوا انجام دهم تا بتوانم یک بار دیگر به محتوا کمک کنم تا به یک استاندارد مبتنی بر متریک بهتر عمل کند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

مراحل عملی برای بهبود محتوای موجود

مراحل زیر نگاهی اجمالی به اقدامات متنوع و قابل اجرا در پروژه های محتوای شخصی شما می دهد.

برای اهداف این راهنمای عملی ، برخی از مطالب مثالی که پیشرفتهای پیشنهادی من بر اساس آن ارائه شده است ، در اینجا آمده است.

نمونه محتوای نسخه ی نمایشی - عمودی جهش

مراحل عملی که من برای این تمرین در نظر می گیرم و کامل می کنم شامل موارد زیر است:

  • طراوت محتوا. محتوای موردنظر در برخی از زمانها (سالها) به روز نشده است و می دانیم موتورهای اصلی جستجو مانند Google ، محتوا را به روز و معتبر در اولویت قرار می دهند. به روز رسانی آسان شامل موارد زیر است:
    • اضافه کردن آمار جدید.
    • شامل نقل قول های تازه و مرتبط
  • محتوا فقط متن است. به نظر می رسد Google محتوا را نمایش می دهد که برای بسیاری از کاربران و تنظیمات برگزیده محتوای آنها اعمال می شود. در حالت ایده آل ، اگر توانایی ضبط آسان محتوا را داشتم ، به دنبال اضافه کردن تصاویر به علاوه فیلم خواهم بود.
  • در دو سال گذشته علاوه بر این ، ضبط فایل های صوتی بسیار ساده است در محتوای صوتی (محتوای پادکست ها و بارگیری های صوتی) بسیار زیاد است ، به علاوه ضبط کردن فایل های صوتی بسیار ساده است ، بنابراین اضافه کردن در گزینه صوتی برای دسترسی افراد به مطالب در حال حرکت و از طریق تلفن های هوشمند سودمند خواهند بود.
  • از لحاظ عمق پوشش و طول مقاله (تعداد کلمات) محتوا به نظر سبک می رسد. دو مورد وجود دارد که من می خواهم برای تصمیم گیری در مورد چگونگی اقدام به این امر استفاده کنم:
    • در مرحله اول ، مشاهده کنید که آیا مطالب مشابه مشابه دیگری در سایت وجود دارد که می تواند برای ترکیب این محتوا مفید باشد. برای انجام این کار با استفاده از GA ، جستجوی Google Analytics خود را اصلاح خواهم کرد تا کلمه “روبات” را در برگیرد و می توانم ببینم یک صفحه دیگر وجود دارد ، اما با نگاه کردن به URL ، می دانم که برای این کار ارتباطی ندارد. بنابراین ترکیب مطالب. گزینه مناسبی در این مورد نیست.
    • بنابراین ، تصمیم بعدی من این است که تصمیم بگیرم که آیا هنوز تقاضا برای محتوا وجود دارد – بنابراین می توانم این کار را از چند طریق بررسی کنم. به عنوان مثال ، با وارد کردن در Google چیزی نزدیک به موضوع مانند “نوشتن برای افراد ، نه روبات” و دیدن حجم صفحات رقیب.
    • گزینه دیگر بررسی Google Trends یا نگاه به Google Keyword Planner است. در این حالت ، ما می توانیم Google Trends را بررسی کنیم و ببینیم که مردم هنوز به طور فعال در جستجوی موضوعاتی از جمله “نوشتن برای افراد” در Google UK هستند:
مقاله پیشنهادی  18 روش ایمن برای تهیه و بهینه سازی وب سایت خود برای تعطیلات

نسخه آزمایشی Google Trends

  • Google صفحات کاملاً واضح و منعکس شده ، دارای جریان منطقی و همچنین سیگنالهای درگیر کاربر را ترجیح می دهد. بنابراین برای کمک به هر دو این زمینه می خواهم فرصتهای جدیدی را برای جذب مطالب اضافه کنم. من یک توییت جاسازی شده اضافه می کنم که به شما امکان می دهد محتوا را هنگام خواندن مطالب خود به اشتراک بگذارند ، بعلاوه چندین تماس خواندن با اقدامات (CTA) در خواندن را برای کمک به افراد در حرکت در طول قیف تبدیل اضافه می کنم و اطلاعات بیشتری در مورد نوشتن مطالب ما می خوانم. خدمات باید به آنها علاقمند باشد.
  • نتایج غنی Google مانند Google Answers ، به سؤالات و پاسخهای کاملاً واضح در محتوا (از جمله نشانه گذاری طرحواره در صورت لزوم) نیاز دارد ، بنابراین می توانم مجموعه ای از سؤال ها و پاسخ ها را درون مطالبی که این نیاز را برآورده می کند ، اضافه کنم. از آنجا که می خواهم عمق محتوا و کامل بودن پوشش را تقویت کنم ، در این حالت ، من به احتمال زیاد آنها را به صورت کامل و به عنوان پاراگراف هایی با برچسب های H2 برای هر زیر عنوان اضافه می کنم و مطمئن می شوم که پاسخ ها در قالب بندی شده اند. راه هایی که برای نتایج غنی Google مانند استفاده از لیست ها ، جداول ، پاسخ های کوتاه تر و شامل تعاریف در هر صورت مناسب باشد مناسب ترین است.

استفاده از SEMrush برای غنی سازی موضوعی کامل محتوای

در این مرحله لازم است به مباحث محتوای خارجی و حجم جستجوی مرتبط توجه شود تا بتوانیم به عمق و کامل بودن پوشش موضعی اضافه کنیم.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

چک های بهداشتی در این مرحله عبارتند از:

  • هر خرده خرده های انتخاب شده جدید دارای اهمیت موضعی با پست اصلی هستند (شما نمی خواهید محتوا را با اطلاعات مرتبط با آن رقیق کنید).
  • موارد جدید اضافه شده دارای حجم جستجوی مورد نیاز برای توجیه توجیه برای ورود است.
مقاله پیشنهادی  بسته شدن آگهی انتخابی در ایالات متحده

در این مورد ، من استفاده از SEMrush را انتخاب کرده ام. همانطور که قبلاً ذکر شد ، می توان همین فعالیت را با استفاده از ابزارهای دیگر تکمیل کرد.

اگر تازه وارد SEMrush هستید ، این یک ابزار بازاریابی است که داده های تحلیلی را برای بسیاری از بازاریابی های جستجوی متداول (و در درجه اول فعالیت های SEO) ارائه می دهد.

این شامل تحقیقات کلمات کلیدی ، ردیابی موفقیت متریک در مناطقی مانند تغییرات در رتبه بندی است و شما را قادر می سازد تا حسابرسیهای مختلف وب سایت را انجام دهید.

با استفاده از SEMRush می توانید تحقیقات خود را در مورد سایت و رقابت خود انجام دهید.

کاری که من می خواهم انجام دهم این است که با یافتن موضوعات اصلی مورد انتظار اصلی ، محتوای کامل مطالب را بالا ببرد و سپس به هر چیزی که مربوط به محتوای من باشد که وجود ندارد ، اضافه کنم.

اقدام بعدی من رفتن به آن است تحقیقات موضوعی یک عبارت جستجوی ماشه را که مربوط به منطقه تمرکز من است ، تایپ کنید.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

همانطور که می خواهم توصیه های گسترده تری داشته باشم ، موضوع را در سطح بالا و نوع “نوشتن” حفظ خواهم کرد.

اکنون می توانم به هر دو موضوع فرعی سطح بالا و همچنین موارد گرانول بیشتری که در درون موضوع وجود دارند نیز نگاهی بیندازم.

اگر می خواهم ارزش این مباحث را برای گسترش محتوای محتوا در نظر بگیرم ، می توانم به جستجوی اصطلاحات با استفاده از Google Keyword Planner یا در SEMrush نیز نگاه کنم. (می توانید حجم جستجوی موجود در تصویر ارائه شده را مشاهده کنید.)

گرفتن صفحه SEMRush - داده نسخه آزمایشی

اکنون محتوا داریم که می دانیم می تواند عملکرد بهتری داشته باشد ، به علاوه یک برنامه عملی برای بهبود محتوا.

مورد آخر که می خواهم آن را پوشش دهم ، پتانسیل اجرای محتوا برای انجام اجتماعی و مناسب بودن آن برای جلب بک لینک و درگیری عمومی است.

اینجا جایی است که احرف وارد می شود.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

Ahrefs به شما امکان می دهد تا ممیزی های وب سایت را پیگیری کنید ، رسانه های اجتماعی را ردیابی کنید ، پیوندهایی را ایجاد کنید و سایر اقدامات مانند ایجاد ایده های محتوا را از آنچه در سایت ها و موضوعات دیگر انجام می شود ، انجام دهید.

در این حالت ، من می خواهم ببینم چه محتوای خارجی در موضوع “نوشتن برای افراد” وجود دارد ، و می توانیم ببینیم که:

  • این موضوع به تازگی در حجم مطالب موضعی ایجاد شده به شدت افزایش یافته است ، بنابراین اکنون ممکن است زمان مناسبی برای تمرکز روی این موضوع باشد.
  • برخی از نویسندگان شناخته شده وجود دارند که مشغول نوشتن مطالب هستند که ما می توانیم برای دسترسی به مخاطبان گسترده تر با آنها به عنوان تأثیرگذار در بازار کار کنیم.
  • ما می توانیم بالاترین عملکرد خارجی را مشاهده کنیم (در این حالت با نگاهی به ترافیک Organic). همانطور که هدف ما افزایش افت عملکرد ارگانیک بود ، این که بتوانیم ببینیم چه چیزی در وب سایتهای خارجی کار می کند ، محتوا را مقایسه می کند و تصمیمات مبتنی بر داده ها را از پشت تحلیل نمی گذارد ، یک چیز قدرتمند برای بازاریابان است.

صفحه نمایش Ahrefs grab

خلاصه

یافتن و بهبود وب سایت و محتوای بازاریابی شما می تواند یک کار بی پایان به نظر برسد.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

بیشتر تیم های بازاریابی ماهانه زمان اختصاصی برای این فعالیت را شامل می شوند ، در درجه اول به این دلیل که غنی سازی محتوای موجود شما برخی از سریعترین عملکردها را به دست می آورد.

منابع بیشتر:


اعتبار تصویر

تمام تصاویر گرفته شده توسط نویسنده ، ژوئن 2020