نحوه کسب گواهینامه تبلیغات Google شما

گواهینامه Google Ads اعتبار مهمی برای بازاریابان است.

این یکی از معدود روشهای استاندارد برای اثبات سطح معینی از دانش یا ارتباط موضعی است.

در حالی که این یک نشان منحصر به فرد نیست ، برای دستیابی به آن نیاز به یک سطح مشخصی از کار برای یادگیری مفاهیم یا تجربه استفاده از تبلیغات روزانه Google دارد.

گواهینامه تبلیغات Google چیست؟

گواهینامه Google Ads روشی است که توسط آن گوگل بازاریابان را به عنوان متخصص تبلیغات آنلاین می شناسد.

پس از گذراندن امتحانات صدور گواهینامه تبلیغات ، افراد دارای گواهی شخصی می شوند و – اگر به یک شرکت وابسته باشند – می توانند در اعتبارنامه Google Partner شرکت شرکت کنند.

این برنامه ، مانند بسیاری از محصولات ، ویژگی ها و ابتکارات Google ، در طول سال ها تکامل یافته است.

برنامه صدور گواهینامه قبلاً یک برنامه مستقل بود و هزینه ای را نیز برای شرکت در امتحانات داشت.

این امر با ایجاد برنامه Google Partners تغییر کرده و با مهاجرت به آکادمی Google برای تبلیغات در سال 2018 و اخیراً مجدداً به Skillshop تبدیل شده است.

صدور گواهینامه انفرادی هنوز به همان روشی که چند سال پیش با مطالب آموزشی و امتحانات (قبل از آن) انجام داده است ، کار می کند Google AdWords به عنوان Google Ads واگذار شد)

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

با این حال ، ارتباط با برنامه Google Partners ، انتقال به یک سکوی مستقل و تغییرات اخیر در این سالها می تواند برای افراد و دانشجویان گیج کننده باشد.

صدور گواهینامه حتی برای نقش بازاریابی جستجو در سطح ورودی برای آژانس ها و شرکت ها در طول سالها به یک نیاز حداقل یا مورد انتظار تبدیل شده است.

حتی وقتی کسی را استخدام می کنم که برنامه تمرینی ما را پشت سر بگذارد ، می دانم که آنها مایل بودند وقت خود را سرمایه گذاری کنند و می بینند که اهمیت گامی در گرفتن گواهینامه بسیار مهم است.

داشتن سطح پایه قرار گرفتن در معرض موضوع از Google بسیار مشخص تر از آنچه که یک کتاب درسی مدرسه می تواند در مورد عملکرد Google Ads ارائه دهد وجود دارد.

مهمتر از آن ، ارزش این وجود دارد که بتوانیم به شخصی که قبلاً با حساب Google Partner شرکت من دارای گواهی شده است ، وابسته شویم.

این راهنمای گام به گام ، سیر صحیح در مورد نحوه اخذ گواهینامه تبلیغات را فراهم می کند ، زیرا می تواند هنگام انجام آن برای اولین بار یا هنگام بازگشت و مواجهه با سیستم و قالب جدید در Skillshop ، یک فرآیند گیج کننده باشد.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

مرحله 1: حساب Google خود را ایجاد یا انتخاب کنید

با تعیین حساب Google مناسب برای استفاده از گواهینامه خود شروع کنید.

اگر برای آژانس یا شرکتی کار می کنید ، احتمالاً لازم است از آدرس ایمیل کار خود استفاده کنید.

اگر فردی هستید و صدور گواهینامه را به تنهایی انجام می دهید ، می خواهید یک حساب Google را انتخاب کنید که می خواهید صدور گواهینامه خود را به شخصه و عمومی وصل کنید.

این می تواند یک حساب Gmail یا یک حساب Google باشد که شما با هر حساب ایمیل شخصی ایجاد کرده اید.

به راحتی می توانید یک حساب کاربری جدید در ایجاد کنید http://accounts.google.com.

مرحله 2: در Skillshop شروع کنید

وقتی حساب Google خود را به صورت مربع دور نگه دارید ، مطمئن شوید که از هر حساب Google دیگری خارج شده اید.

مانند سایر محصولات Google ، وقتی در حال حاضر وارد چندین حساب هستید ، می توانید چالش های سردرگمی یا ورود به سیستم داشته باشید.

هنگامی که فقط به حسابی وارد شده اید که می خواهید برای صدور گواهینامه از آنها استفاده کنید ، بروید https://skillshop.exfastlms.com/student/catalog/list؟categor_ids=53-google-ads.

گواهینامه های گواهی تبلیغات Google

در اینجا می توانید مجوز خاصی را که می خواهید با آن شروع کنید پیدا کنید و روی آن کلیک کنید.

مقاله پیشنهادی  چرا لازم نیستید که در هر کاری متخصص باشید تا یک استراتژیست مؤثر باشید

در داخل مجوز خاص ، اطلاعات نمای کلی را بخوانید.

هنگامی که شما آماده ی شیرجه رفتن هستید ، روی آن کلیک کنید شروع کنید دکمه.

ممکن است شما مجبور شوید یک بار دیگر با حساب Google که تنظیم کرده اید و می خواهید از آن استفاده کنید تأیید اعتبار کنید.

اگر این اولین بار در Skillshop است ، به شما شرایط خدمات نیز برای پذیرش ارائه می شود.

پس از تأیید اعتبار ، گزینه ای برای به اشتراک گذاشتن وضعیت صدور گواهینامه حساب خود با شرکت و حساب Google Partners (بعداً در مورد آن بعدا) ارائه کرده اید.

اگر شما یک شریک Google نیستید یا به یک شرکت وابسته نیستید ، می توانید “خیر” را انتخاب کنید و از این مرحله در فرایند عبور کنید. (بعلاوه ، می توانید به مرحله 5 زیر بروید.)

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

مرحله 3: برای امتحانات آماده شوید

Google اطلاعات آموزش ابتدایی و محتوای آموزشی گسترده تری را ارائه می دهد.

گواهینامه های خاص Google Ads شامل موارد زیر است:

  • جستجو کردن
  • نمایش دادن
  • اندازه گیری
  • فیلم
  • تبلیغات خرید
  • برنامه ها

اگر در تبلیغات و گواهینامه های گواهینامه کاملاً جدید هستید ، توصیه می کنم ابتدا با گواهینامه جستجوی Google Ads شروع کنید.

تبلیغات جستجو معمولاً متداولترین نوع تبلیغاتی است که یک شرکت اجرا می کند.

اما اگر بیشتر به چیزی مثل خرید فقط متمرکز هستید ، از همان جا شروع کنید.

گواهینامه جستجوی Google Ads

محتوای آموزشی با هر یک از این گواهینامه های خاص گره خورده است.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

وقتی روی هر یک از آنها کلیک می کنید ، گزینه هایی برای شروع به شما ارائه می شود که شامل ارزیابی سریع دانش ، و سپس منابع دیگر است.

برای گذراندن تخصص در محتوای آموزشی باید حداقل برای چند ساعت زمان سرمایه گذاری کنید.

اگر مدیریت تبلیغات تبلیغاتی را انجام داده اید یا در معرض عمیق تری قرار دارید ، هنوز ایده خوبی است که ماژول ها را طی کنید – حتی اگر این کار را با سرعت بیشتری انجام دهید.

نمونه سوالات کاملاً مفید هستند – همانطور که در امتحانات واقعی ظاهر می شوند ، با همان قالب نوشته می شوند.

مگر در مواردی که قبلاً گواهی شده باشید و یا دارای سطح متوسطی از تبلیغات در تبلیغات باشید – محتوای آموزشی را از دست ندهید!

مرحله 4: ارزیابی را پشت سر بگذارید

برای صدور گواهینامه ، شما باید ارزیابی خود را در هر یک از تخصص های مربوط به صدور گواهینامه تصویب کنید.

سپس گواهینامه شما برای آن منطقه تمرکز ویژه محصول اعطا می شود.

شما می توانید با یک تخصص متوقف شوید ، یا با طی کردن تخصص های اضافی ادامه دهید تا زمانی که تمام آن دسته از افراد مرتبط با اعتبار مورد نظر خود را به دست بیاورید و به آنها برسید.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

اگر شما یک overachiever هستید یا عاشق تست های استاندارد شده هستید ، چیزی نیست که بگوید نمی توانید همه آنها را بگیرید.

توجه داشته باشید که اگر نتوانید امتحان بدهید ، یک دوره انتظار برای امتحان دوباره وجود دارد. این تنها مجازات واقعی برای عدم عبور است.

مرحله 5: (اختیاری) با Google Partners ارتباط برقرار کنید

سلب مسئولیت: الزامات برنامه Google Partners در سال 2021 در حال تغییر است. آنها قرار بود در اواسط سال 2020 به روز شوند ، اما به تأخیر افتاده اند. این اطلاعات برای روند فعلی قبل از بروزرسانی های سال 2021 است.

مقاله پیشنهادی  10 محبوب ترین راه حل پرداخت آنلاین

اگر می خواهید حساب شخصی خود را با اعتبار خود به شرکت Google خود و سایر مزایای مرتبط با شرکت خود وصل کنید ، باید قدم برای اشتراک حساب خود با شرکت خود بردارید.

اگر قدم را رد کردید یا گفتید نه ، اکنون می توانید برگردید و این کار را انجام دهید.

در حالی که هنوز وارد Skillshop هستید ، بر روی آیکون کاربر خود در گوشه بالا سمت راست و سپس روی آن کلیک کنید پروفایل من.

سپس می توانید کلیک کنید ویرایش نمایه در بالا سمت راست در این صفحه ، شما دوباره گزینه اشتراک گذاری با شرکت خود را ارائه داده اید.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

این فرایند مستلزم تکمیل اطلاعات پروفایل شما است که شما را از پایان امور شما تأیید می کند و شما را با شرکت شما متصل می کند.

از طرف طرف ، برای تأیید اعتبار از طرف Google Partners ، مدیر نمایه Google Partners شما باید اطمینان حاصل کند که آنها یک حساب کاربری را برای شما در Google Ads ایجاد کرده اند و تأیید می کنند که می توانند آن را در برگه همکاران در Google Ads متصل کنند. .

این حساب باید به حساب کارشناسی ارشد شرکت که یک شریک است وصل شود ، زیرا Google از این گزینه برای مطابقت با حساب Skillshop شما استفاده می کند.

باز هم توجه داشته باشید که این روند قرار است در سال 2021 به همراه برخی از الزامات وضعیت شریک زندگی تغییر کند.

نتیجه

پس از صدور گواهینامه خود ، باید به موفقیت خود افتخار کنید.

در حالی که این نیاز به تأیید شدن توسط بسیاری از مدیران و شرکت های استخدام کننده است ، هنوز هم تلاش می شود تا از طریق مطالب یادگیری و / یا اینکه برای یک دوره زمانی در تبلیغات کار کرده باشید.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

بسته به نقش و مسیر شغلی شما ، اینها می توانند گواهینامه ها و تخصص های دیگری برای دستیابی به آنها نیز باشند.

توجه داشته باشید که زمان صدور گواهینامه های امتحان شما تا بتوانید به موقع تمدید کنید.

همچنین ، سایر امتحانات مربوط به تخصص محصولات Google Ads را در مجموعه تبلیغات ارائه دهید که می توانید برای ارتقا بیشتر دانش و اعتبار خود را در این زمینه انجام دهید.

شرکت های همکار می توانند بر اساس افراد وابسته که امتحانات اضافی را در موضوعهای فرعی خاص ارائه کرده اند ، به تخصص های ویژه ای بدست آورند و برای فرد معتبر و شرکت نیز ارزش قائل باشند.

منابع بیشتر:

مقاله پیشنهادی  استفاده از داستانها در عصر COVID-19

اعتبار تصویر

تمام تصاویر گرفته شده توسط نویسنده ، ژوئیه 2020