نحوه کسب اطلاعات بیشتر از لیست کسب و کار من در Google

Google My Business می تواند ابزاری قدرتمند برای انواع خاصی از شرکت ها باشد تا بتواند جلوی مشتریان بیشتری را بگیرد ، اما اکثر مردم از پتانسیل واقعی آن استفاده نمی کنند.

در حقیقت ، بیشتر حتی شروع به خراشیدن سطح نمی کنند.

وقتی بیشتر افراد نمایه ای را ایجاد می کنند ، فقط اطلاعات اصلی مخاطب را پر می کنند و در آن می گذارند.

این شروع خوبی است ، اما تعداد دیگری از جزئیات دیگری وجود دارد که می توانید برای بهبود مکان خود در لیست رتبه بندی بهینه کنید.

همین جزئیات همچنین می تواند به شما در نشان دادن تخصص شما ، الهام بخش اعتماد و تبدیل جستجوگرها به منجر شود.

و بهترین بخش این است که بسیار پیچیده نیست. فقط وقت و تلاش مداوم می طلبد.

1. اطلاعات تماس

بدیهی است ، شما باید اطلاعات تماس تجاری خود را به پروفایل Google My Business خود اضافه کنید ، اما این حداقل مسئله نیست.

این شامل آدرس ، مناطق خدماتی ، ساعات کار و شماره تلفن شما می شود.

اطلاعات تماس Google برای کسب و کار من

2. توضیحات

توضیحات شما می تواند به بهبود رتبه شما کمک کند ، اما همچنین فرصتی عالی برای ایجاد دلیل برای انجام کار با شما در جستجوگرها فراهم می کند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

بسیاری از مردم با نوشتن توضیحات زباله و یا صرفاً نوشتن یکی از آنها در اینجا شکست می خورند.

اینگونه رفتار کنید مانند سایر مطالب خود – به جای اینکه در مورد مدت زمانی که در تجارت مشغول بوده اید ، شرکت شما در چه اندازه بزرگ است یا هر مزخرفاتی که افراد هنگام استفاده از آن استفاده می کنید ، به مشکلات حل شده برای مشتریان خود توجه کنید. آنها در مورد شرکت خود می نویسند

شما باید آن را در مورد آنها و نیازهای آنها بیان کنید ، نه در مورد شما و نفس خود.

همانطور که ممکن است شک کنید ، مهم است که کلمات کلیدی را که افراد ممکن است هنگام جستجوی نوع محصولات یا خدماتی که ارائه می دهید استفاده کنید ، گنجانید ، اما بیش از حد ادامه ندهید.

همچنین به خاطر داشته باشید که در اینجا فضای محدودی دارید (750 کاراکتر) بنابراین مطمئن شوید که مهمترین اطلاعات در ابتدا است یا ممکن است آنها آن را نبینند.

3. بررسی

بررسی های مثبت می توانند به سرعت تجارت شما را از یک نهاد ناشناخته به موجودی با اعتماد بیشتر تبدیل کنند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

این مفهومی به نام اثبات اجتماعی است که ریشه در روانشناسی انسان دارد.

در اصل ، این میانبر برای ایجاد اعتماد است زیرا وقتی مردم می بینند دیگران محصولات یا خدمات شما را خریداری کرده اند و خوشحال بوده اند ، بسیاری تصور می کنند که احتمالاً تجربه مشابهی را تجربه خواهند کرد.

این کار کار زیادی را انجام می دهد تا مشتریان بتوانند از نظرات خود خارج شوند ، اما به دلیل تأثیرگذاری بر اعتماد سازی در این امر قطعاً ارزش آن را دارند.

نکته اصلی این است که بپرسید چه موقع احساسات مثبت در اوج است. این ممکن است درست بعد از خریداری شدن یا حتی در مراحل اولیه انجام شود.

مهم است که به مشتریان خود کمک کنید تا بررسی خود را انجام دهند تا اطمینان حاصل شود که از سایر مشتریان بالقوه مفید هستند.

مقاله پیشنهادی  یک لیست کامل بررسی محلی SEO

شما می خواهید به آنها در مورد نکات کلیدی راهنمایی کنید ، از جمله این موارد کمک می کند تا مشکلاتی را که حل کرده اید و تأثیر مثبت آنها بر آنها برجسته شود ، برجسته کنید. این باعث می شود که بررسی ها بسیار مؤثر باشند.

به این شکل فکر کنید … فکر می کنید کدام یک از این بررسی ها تأثیرگذارتر است:

ریچارد یک وکیل عالی است. من خدمات او را توصیه می کنم. “

یا…

ریچارد گفت: “وقتی با یک مأموریت IRS روبرو شدم ، با ایجاد یک استراتژی محکم برای دفاع از من ، عدم اطمینان و ترس را که احساس می کردم کاهش داد. او هزاران دلار برای من پس انداز کرد و کل روند را به همان اندازه صاف و بدون درد انجام داد که من می توانم به آن امیدوار باشم. این واقعاً مهم بود زیرا به من اجازه می داد تا در حالی که او برای من می جنگد کار خود را اداره کنم. من با تخصص ، توجه به جزئیات و خدماتش منفجر شد. من خدمات وی را بسیار توصیه می کنم. “

مورد اول مثبت ، اما خالی است ، در حالی که مورد دوم تصویر روشنی از آنچه مشتری می تواند در صورت همکاری با ریچارد انتظار داشته باشد ، ترسیم می کند.

بررسی Google برای کسب و کار من

حتماً به هر بازبینی پاسخ دهید زیرا این نشان می دهد که به مشتری خود اهمیت می دهید.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

این برای همه بررسی ها مهم است ، اما بخصوص برای بررسی های منفی بسیار مهم است زیرا به شما کمک می کند تا آسیب هایی را که انجام می دهند جبران شود و همچنین نشان دهد که شما مایل هستید تا با مشتریان مشکلات خود را برطرف کنید.

4. پست ها

پست ها در Google برای کسب و کار من می توانند در آن لحظه حساس هنگام جستجوگر به دنبال آنچه شما ارائه می دهند ، به افزایش دید کمک کند.

آنها می توانند به افزایش تبدیل کمک کنند زیرا فرصت نمایش یک عنوان ، تصویر ، ارسال متن و دکمه تماس با اکشن را فراهم می کنند.

CTA های فعلی شامل:

  • کتاب
  • سفارش آنلاین
  • خرید
  • بیشتر بدانید
  • ثبت نام
  • پیشنهاد دهید
  • الان تماس بگیر

افرادی که از پست ها استفاده می کنند ، اغلب از آنها برای انتشار انواع تبلیغی مطالب استفاده می کنند ، اما می توانند از آنها برای انتشار انواع اطلاعاتی محتوا نیز استفاده شوند.

مهم این است که جستجوگرها بدون توجه به اینکه نوع تبلیغاتی یا اطلاع رسانی پست باشد ، جذب جستجوگرها با ارزش شوند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

یک پست خوش ساخت همراه با فراخوانی برای اقدام می تواند راهی قدرتمند برای جذب جستجوگرها برای همکاری با برند شما و شروع چرخه فروش باشد.

این درگیری می تواند یک تماس تلفنی فوری باشد ، یا این امر می تواند آنها را به وب سایت شما انتقال دهد که در آن می توانند چیزی بخرند ، مقاله بخوانند ، یک قرار ملاقات رزرو کنند یا به روش دیگری مشغول شوند.

یک یادداشت سریع – اگر بر روی نماد در گوشه سمت راست پایین یک پست کلیک کنید ، می توانید برای آن پست خاص پیوند دریافت کنید ، که می توانید در سایر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

مقاله پیشنهادی  شکستن برنامه های نمایه Google برای کسب و کار من

5- سؤال و پاسخ

با توجه به اینکه کل پایه سئو مبتنی بر پاسخگویی به سؤالات جستجوگران است ، جای تعجب نیست که سؤالات و پاسخها می توانند نقش به سزایی در بهینه سازی نمایه Google My Business داشته باشند.

زیبایی این تاکتیک این است که برای پیدا کردن نمایه خود نیازی به اعتماد به افراد دیگر ندارید و در آنجا سؤال می کنید. به طور عمومی نشان نمی دهد چه کسی این سؤال را ایجاد کرده است ، بنابراین شما یا کارمندان می توانید از این سؤالات بپرسید و پاسخ دهید.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

پرسش و پاسخ دو کار را انجام می دهد:

  • این می تواند به نمایه شما کمک کند تا رتبه بالاتری داشته باشد ، که منجر به ایجاد بیشتر چشم بر روی شرکت شما می شود. بر روی شركت شما معمولاً به معنای سرب بیشتر است. و منجر به بیشتر معمولاً به معنای پول بیشتر برای شما است.
  • همچنین به نشان دادن تخصص شما به مشتریان بالقوه کمک می کند.

پاسخهای شما به شما نشان می دهد که چقدر می دانید و به آنها نشان می دهد که آیا شما قادر به حل مشکل آنها هستید و آیا آنها از خرید از شما یا همکاری با شما لذت می برند.

شما همچنین می توانید از این موارد برای ظرافت موضوعات مربوطه که ممکن است در نظر نگرفته اند استفاده کنید ، که می تواند بعداً به روند ساده فروش کمک کند.

بسیار مهم است که این سوالات را از منظر مشتریان قالب بندی کنیم. با ارسال زباله های بی فایده و تبلیغی اشتباه نکنید.

درعوض ، به انواع سؤالاتی که معمولاً از مشتریان و مشتریان آینده می شنوید ، پاسخ دهید.

6. عکس

اکثر نمایه های Google برای کسب و کار من تعداد اندکی عکس و یا حتی هیچ عکس بارگذاری نشده است که این یک فرصت بزرگ از دست رفته است

در بیشتر موارد ، یک صاحب مشاغل یا بازاریاب چند عکس از نمای فروشگاه خود بارگذاری می کند و روزی با آن تماس می گیرد.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

این کافی است که به افراد کمک کنید تا بتوانند شغل شما را بطور حضوری شناسایی کنند ، اما با اضافه کردن عکس های بیشتر می توانید رتبه بندی لیست خود را بهبود بخشید و محصولات یا خدمات خود را به نمایش بگذارید.

استفاده از ترکیبی از عکسها از این مهم است:

  • موقعیت بدنی شما
  • محصولات شما.
  • در صورت امکان ، محصولات و / یا خدمات مورد استفاده شما.
  • مشتریان / مشتریان شما
  • کارمندان شما

همچنین بارگیری مداوم عکس های جدید مهم است.

اگر هنوز (یا تعداد زیادی) عکس بارگذاری نکرده اید و یک دسته آماده برای رفتن هستید ، خوب است که این دسته را بارها و بارها آپلود کنید – تا زمانی که همچنان بارگذاری عکس های جدید ادامه یابد.

این نه تنها حجم عکس ، بلکه حجم همراه با آپلودهای جدید جدید که به بهبود رتبه شما کمک می کند.

در حالت ایده آل ، شما باید قصد داشته باشید که حداقل یک عکس در هفته بارگذاری کنید ، اما بیشتر بهتر است.

مانند بیشتر موارد موجود در سئو ، شما باید روی کیفیت بیش از کمیت متمرکز شوید.

ما این عکس ها را بارگذاری نمی کنیم فقط برای بهبود رتبه بندی ، ما نیز این کار را انجام می دهیم تا به مشتریان بالقوه کمک کنیم تا درک بهتری در مورد چگونگی کمک به محصولات و خدمات ما داشته باشند.

بنابراین حتما عکسهای بزرگ و باکیفیت را بارگذاری کنید که به خوبی نشانگر برند شما هستند.

7. محصولات

همچنین می توانید کالاهایی را که ارائه می دهید برجسته کنید و به جستجوگرها بینش بیشتری نسبت به آنچه ارائه می دهید و احتمال افزایش درآمد آنها به عنوان مشتری بیشتر می شود.

شما حتی می توانید یک تماس با اقدام را به طور مستقیم به یک صفحه در وب سایت خود مرتبط کنید. این قسمت بسیار سرراست است.

محصولات Google My Business

8. خدمات

این برگه روش دیگری برای برجسته کردن کارهایی است که برای مشتریان انجام می دهید ، اما در تجربه من گزینه های شما کمی محدود است.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

Google خدمات پیشنهادی خودکار را بر اساس طبقه بندی خدمات شما ارائه می دهد ، و در حالی که انتخاب های منطقی زیادی وجود دارد که به سادگی از بین نمی روند ، شما توانایی اضافه کردن خدمات سفارشی خود را دارید.

خدمات Google برای کسب و کار من

9. تجارت با سرباز کهنه کار

Google اخیراً قابلیت مشخص کردن وضعیت تحت رهبری جانباز را در نمایه Google برای کسب و کار من اضافه کرده است.

Google My Business جانباز تحت رهبری Google

به نظر من بسیار مغرضانه درباره این موضوع ، این یک ویژگی عالی است زیرا بسیاری از افراد بطور خاص می خواهند هر زمان ممکن محصولات یا خدمات را از مشاغل متعلق به جانبازان خریداری کنند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

مخصوصاً جانبازان.

این یک فرصت قدرتمند برای افزایش سریع اعتماد به نفس جستجوگرها ایجاد می کند ، که احتمال تماس آنها با شما را افزایش می دهد.

به تازگی ، این نمایش در دسک تاپ متوقف نشده است ، اما به گفته متخصص محصول Google My Business ، بن بیکر ، به من گفته ام این یک نگاه مشهور است که برطرف خواهد شد.

این هنوز هم به درستی در تلفن همراه ظاهر می شود.

برخورد با تغییرات ناخواسته

گهگاه ، تغییراتی را پیشنهاد می کنید که در فهرست “Google برای کسب و کار من” انجام داده اید.

این می تواند از الگوریتم گوگل باشد که تغییرات ، جستجوگرهای خوب را جستجو می کند یا حتی از طرف رقبای شما در تلاش برای صدمه زدن به شما باشد.

اما اگر به طور مرتب وارد این سیستم نشوید و آنها را رد نکنید ، Google به طور خودکار آنها را اعمال می کند ، این می تواند به دید شما و تصور شما از مشتریان بالقوه آسیب برساند.

توصیه می کنم حداقل هفتگی وارد سیستم شوید تا مراقب این تغییرات باشید.

این کار خیلی دشوار نیست زیرا شما باید برای ایجاد پست ، بارگذاری عکس و به هر حال پاسخ دادن به سیستم وارد شوید.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

منابع بیشتر:


اعتبار تصویر

تمام تصاویر گرفته شده توسط نویسنده ، ژوئن 2020