نحوه نوشتن محتوا برای TOFU ، MOFU و BOFU

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که خریداران هدف شما چگونه و چه زمانی محتوای شما را مصرف می کنند؟

هنگامی که ما در حال برنامه ریزی یک استراتژی محتوا هستیم ، بی تردید در مورد نوع محتوایی که افراد هدف ما عاشق خواندن آن هستند ، فکر می کنیم.

آنچه که ما متوجه آن نمی شویم این است که ناخودآگاه تصمیمات مربوط به محتوای ما مبتنی بر ایجاد محتوا برای مراحل مختلف سفر خریدار است.

هدف از هر استراتژی بازاریابی محتوا این است که چشم انداز را به سمت پایین تر از کانال بازاریابی سوق دهد و در نهایت یک چشم انداز را به یک سرب و یک سرب را به فروش تبدیل کند.

چشم انداز شما باید به یک پیشگویی عادی تبدیل شود ، سپس به بازاریابی آگهی های دارای صلاحیت (MQL) ، اقدام به معرفی به عنوان آگهی های دارای صلاحیت فروش (SQL) و در نهایت به فروش واقعی بپردازید.

نکته کلیدی در کل بازاریابی محتوای موفق یا بازاریابی درونی ، فکر نکردن سفر خریدار در سطح ناخودآگاه است.

شما باید آن را از پشت ذهن به جلو بیاورید.

تمام مطالب باید برای توفو، MOFU، و BOFU مراحل – به معنی بالای قیف ، وسط قیف و پایین قیف.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

این نوع محتوایی است که مثر است.

استراتژی محتوای مبتنی بر سفر خریدار

یک استراتژی محتوا در خلا وجود ندارد.

موفقیت دارایی های استراتژی و محتوای شما به نیاز کاربران به چنین دارایی بستگی دارد.

آنها فقط درصورتی که فکر کنند برایشان مفید است از آن عبور می کنند و با آن درگیر می شوند.

به همین دلیل مهم است که شما یک رویکرد استراتژیک و خریدار محور نسبت به محتوا در پیش بگیرید.

به خاطر آن محتوا ایجاد نکنید. این محتوا ممکن است ارزش فوری داشته باشد ، اما در طولانی مدت بازده کمتری را به همراه خواهد داشت.

مقاله پیشنهادی  5 Ws (و 1 ساعت) بازاریابی محتوا

شما نمی خواهید این اتفاق بیفتد ، مگر نه؟

بنابراین ، بیایید همه کانال ها را از منظر محتوا مورد بحث قرار دهیم و انواع مختلفی از محتوا را که باید بخشی از TOFU ، MOFU و BOFU باشد ، بررسی کنیم.

بالای محتوای قیف

این مرحله آگاهی است.

این زمانی است که افراد هدف شما در مرحله تحقیق هستند.

آنها با مشكل خاصی روبرو هستند و در جستجوی اطلاعات مربوط به آن مسئله و راه حل آن هستند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

آنها اطلاعات زیادی را که به صورت آنلاین در دسترس است ، تفکیک می کنند. بخش عمده ای از این اطلاعات توسط رقبای شما ارائه می شود.

رقابت سخت است. این زمانی است که باید اطمینان حاصل کنید که آنها می توانند به دارایی های محتوای شما برخورد کنند.

بنابراین ، این دارایی ها چیست؟

اینها شامل وب سایت ، وبلاگ های وب سایت ، وبلاگ های مهمان ، اینفوگرافیک و هر چیز دیگری است که فکر می کنید به جذب بازدید بیشتر به سایت شما کمک می کند.

برای بهبود دید این دارایی ها ، ایجاد محتوای شما باید با جستجوگرها و بازاریابی آنلاین شما پیوند داشته باشد.

شرکت هایی که وبلاگ می نویسند 55٪ بازدیدکننده بیشتری نسبت به آنهایی که بلاگ نمی کنند جذب می کنند.

این تفاوت فاحشی است ، به ویژه هنگامی که می خواهید آگاهی بیشتری برای محصولات و خدمات خود ایجاد کنید.

به یاد داشته باشید ، مشتریان شما می خواهند آگاهی بیشتری داشته باشند و شما می خواهید از نظر تجاری نیز آگاهی بیشتری را تضمین كنید.

بنابراین ، سناریو برای نامزدی رسیده است – تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که مخاطب خود را با محتوای مناسب وارد کنید.

مقاله پیشنهادی  YouTube نمایش نتایج جستجو در نتایج جستجو در ایالات متحده را نشان می دهد

وسط محتوای قیف

این مرحله در نظر گرفتن سفر خریدار است که در آن دارایی های “آگاهی” شما برای شما کار می کنند.

بازدیدکنندگان به سایت شما هجوم می آورند ، اما اکنون چه؟

همه آنها منجر به شما نمی شوند.

آیا می دانید نرخ تبدیل صفحه فرود به طور متوسط ​​چقدر است؟ 2.35٪ است.

بله ، آنقدر کم است.

اگر وب سایت شما 100 بازدید کننده جذب کند ، این احتمال وجود دارد که فقط 2 بازدید کننده به Lead تبدیل شوند.

اما حتی این رقم با پیش شرط های خاص خود همراه است.

این تبدیل فقط درصورتی انجام می شود که بازدیدکنندگان محصولات / خدمات شما را به عنوان یک راه حل ایده آل برای مشکلی که با آن روبرو هستند ببینند یا متناسب با علایق و تنظیمات آنها باشد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

وظیفه شما این است که به آنها بگویید ، “بله ، این راه حل است ، شما می خواهید.”

محتوایی که به انتقال این پیام کمک می کند شامل موارد زیر است:

  • مطالعات موردی: اینها اثبات مفهوم را ارائه می دهند.
  • کاغذهای سفید: برای نمایش رهبری فکر و عمق تخصص دامنه عالی است.
  • مقایسه محصول: چرا محصول شما از رقابت بهتر است.
  • راهنماهای محصول: اطلاعات مربوط به ویژگی ها و قابلیت های محصول را آزمایش کنید.

این و سایر انواع محتوایی که می توانند توضیح دهند:

  • آنچه مربوط به محصول / خدمات شما است.
  • چرا افراد احتمالی می توانند به آنها اعتماد کنند.
  • چگونه آنها به کاربران کمک کرده اند.
  • مزایای ملموسی که آنها به میز می آورند.

پایان بازی: پایین محتوای قیف

تمام مطالب منجر به این می شود.

این مرحله ای است که آگهی های شما آماده هستند تا خریدار شما شوند.

مقاله پیشنهادی  نحوه ادغام بازاریابی محتوا و سئو

آنها می خواهند محصولات / خدمات را از شما بخرند اما به یک فشار نهایی نیاز دارند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

محتوای شما باید آنها را متقاعد کند که تصمیم درستی می گیرند.

امیدوارم این نتیجه خرید شما را برای تجارت تضمین کند.

این زمانی است که باید توجه مشتری بالقوه را جلب کرده و آن را رها نکنید.

پیشنهادات پیشنهادی را به آنها شروع کنید.

این پیشنهادات می تواند:

  • تخفیف محصولات
  • ویژگی های اضافی در یک سرویس.
  • یک پیشنهاد آزمایشی رایگان 30 روزه.

نه ، این زمانی نیست که شما از فروشندگان خود می خواهید با نمایندگی تماس بگیرند.

شما باید نوع محتوایی را که به آنها کمک می کند تصمیم درست بگیرند بیرون بکشید و سپس از تیم فروش بخواهید با لیدها ارتباط برقرار کند.

دارایی هایی مانند:

  • مقایسه فروشنده: چرا شما به عنوان یک فروشنده بهتر از رقیب خود هستید.
  • گزارش شخص ثالث.
  • خلاصه راه حل ها.
  • توصیفات مشتری (فیلم ها عالی هستند).

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

هر چیز دیگری که می تواند منجر به کلیک بر روی دکمه خرید شود باید بخشی از لیست دارایی محتوای شما برای BOFU باشد.

در اینجا می توانید محتوای خود را با هم مخلوط کنید ، زیرا دارایی مانند مطالعات موردی همچنین می تواند باعث شود افراد حصار کش به مشتری تبدیل شوند.

نتیجه

دفعه بعدی که به فکر تولید محتوا افتادید ، از خود بپرسید که چرا آن قسمت خاص را ایجاد می کنید؟

مشتری در کدام نقطه از سفر خریدار آن محتوا را می خواند؟

پاسخ به این س willال به شما کمک می کند محتوایی مفید بسازید.

منابع بیشتر:


اعتبار تصویر

تصویر ویژه: ایجاد شده توسط نویسنده ، سپتامبر 2020
همه عکسهای گرفته شده توسط نویسنده ، سپتامبر 2020 گرفته شده است