نحوه نوشتن برای الگوریتم های اصلی Google ، قصد کاربر و SEO

در تاریخ 4 ماه مه ، گوگل یک بروزرسانی الگوریتم گسترده هسته ای به نام بروزرسانی اصلی مه 2020 را منتشر کرد.

طبق معمول ، وب مسترها برای ابراز نارضایتی خود راهی رسانه های اجتماعی شدند.

اما آیا واقعاً باید نگران به روزرسانی های اصلی الگوریتم Google باشید؟

و آیا راهی برای حفظ رتبه بندی شما وجود دارد ، بدون توجه به تعداد به روز رسانی های مختلف؟

در این پست ، شیوه های نوشتن با قصد SEO را اثبات خواهید کرد که به شما کمک می کند در تمام به روزرسانی های آینده Google آرام باشید.

شیوه های نوشتن اثبات شده برای محتوا که رتبه خوبی برای به روزرسانی اصلی ماه مه 2020 و فراتر از آن در Google دارد

در اعلامیه بروزرسانی اصلی مه 2020 ، گوگل تأکید کرد:

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

“راهنمایی ما برای چنین به روز رسانی همانطور که قبلاً پوشش داده ایم باقی مانده است.”

طبق معمول ، هیچ کس از Google نمی داند دقیقا چگونه سایتها رتبه بندی می شوند اما در اینجا نکته ای از وبلاگ مرکزی Google Webmaster وجود دارد.

تمرکز بلاگ وبمستر گوگل روی محتوای

و در اینجا است که دنی سالیوان از آن استفاده کرده است (او این پست را در سال 2018 ارسال کرد ، اما هنوز هم امروز مرتبط است).

از این رو ، می بینیم که الگوریتم های Google به دنبال پاداش بهترین مطالب موجود در آنجا هستند.

در اینجا نحوه نوشتن مطالب مطابق با این معیارها آمده است.

1. برای استانداردهای E-A-T Google بنویسید

E-A-T Google مخفف تخصص ، اعتبار و اعتماد به نفس است.

به عنوان گل پاک است؟

در اینجا چهار مؤلفه محتوا آورده شده است که گوگل بار دیگر و بارها به SERP ها اعطا می کند.

محتوای اصلی

خسته کننده ، توصیه های قدیمی هرگز آن را در نظر خوانندگان آنلاین حاضر نخواهد کرد.

مردم به دنبال چیزی تازه و جسورانه هستند.

آنها در جستجوی بینش های جدید و چشم نواز هستند.

بنابراین اگر محتوای عمومی و کلیشه ای منتشر می کنید که کاملاً خوب است ، من… خوانندگان شما کلیک خواهند کرد بازگشت لحظه ای که آنها روی آن فرود می آیند.

و Google متوجه خواهد شد.

محتوا که در اعماق شیرجه می زند

آیا تا به حال یک وبلاگ خوانده اید و می فهمید که به سادگی چیزی از آن خارج نشده اید؟

چیزی شبیه به این.

مثال وبلاگ بد

شرط می بندم که شما این کار را نکردید.

محتوای نازک و بی ارزش (به علاوه حجم گسترده متن) برای ترساندن بی ادب ترین خواننده آنلاین کافی است.

اما در مورد محتوا مانند این چه می کنید؟

چرا SEO seo مهم است

عمیق ، جذاب و آسان بر روی چشم است.

بله ، برای این کار حلقه می زنید.

حتی ممکن است نظر دهید یا به اشتراک بگذارید.

اگر می خواهید خوانندگان خود را درگیر کنید و Google را تحت تأثیر قرار دهید ، در موضوع خود عمیق شوید.

آمار ، نمودارها و تصاویر را به اشتراک بگذارید.

اقتدار خود را نشان دهید.

ارزش زندگی خود را اضافه کنید.

سپس آنها به اطراف می چسبند.

محتوای مجوز

وقتی به دنبال مشاوره پزشکی آنلاین هستید ، وبلاگ شما کدام یک را خوانده است: یک پزشک باتجربه پزشکی یا یک قطعه کم عمق توسط یک شخص ناشناس نوشته شده است؟

اقتدار و تخصص دو جنبه ای است که گوگل برای رتبه بندی در نظر دارد.

سایتی تأسیس شده که متعلق به یک متخصص در صنعت است ، بالاتر از یک سایت تصادفی و بدون اعتبار ، رتبه بالاتری خواهد داشت.

اگر بخاطر داشته باشید ، این مقام به معنای مدرک لیسانس یا گواهینامه های ویژه نیست.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

به عنوان مثال ، اگر شما 15 سال است که پنیر بز درست می کنید ، به وضوح یک متخصص در زمینه موضوع هستید.

خوانندگان دوست دارند توصیه‌های شما را بشنوند ، و Google باید به شما در مورد چگونگی ارائه خدمات به آنها پاداش دهد.

مقاله پیشنهادی  10 راه برای کسب درآمد از محتوای شما

محتوایی که کاربر پسند است و به خوبی ارائه شده است

خوانندگان آنلاین عجله دارند و نمی خواهند از مطالب بی پایان مطالب عبور کنند.

به عنوان مثال ، آیا خواندن یک قطعه مانند این را ادامه می دهید؟

مثال محتوای بد

این پاراگراف نه تنها برای همیشه اجرا می شود بلکه تلاش برای علاقه داشتن به قلم نیز چشم را آزار می دهد.

برای جلوگیری از ترساندن خواننده خود ، همیشه آنها را با این موارد معرفی کنید:

  • پاراگراف کوتاه
  • محتوا به زیر عناصر شکسته شده است (تا حد امکان عالی است!).
  • فونت بزرگی که به راحتی قابل مشاهده است.
  • اشتباهات غلط صحیح و دستوری.
  • تصاویر با کیفیت بالا

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

2. برای جستجوی کاربر بنویسید

در اینجا معامله گر است:

صرف نظر از تخصص ، اقتدار و اعتماد به نفس مطالب شما ، در صورت بهینه سازی آن به قصد جستجو ، رتبه ای کسب نمی کند.

برای درک این موضوع ، خود را در کفش خوانندگان خود تصور کنید.

بیایید بگوییم که شما می خواهید یاد بگیرید که چگونه پنیر بز خود را در خانه درست کنید.

شما روی گوگل می روید و روی یک وبلاگ درباره پنیر بز کلیک می کنید. زیباست. این شما را به قرن هشتم فرانسه می برد ، اولین باری که مورها پنیر بز را اختراع کرد. نوشتن شوخ طبعی ، باهوش و جذاب است. نمودارها ، تصاویر و آمار وجود دارد.

اما یک مشکل وجود دارد

به شما یاد نمی دهد که چگونه پنیر بز درست کنید.

آیا می خوانید که بخوانید؟

جواب منفی!

شما روی عقب کلیک می کنید و وبلاگ دیگری را می خوانید.

شاید سبک تر و کم نظیر باشد.

اما اگر در پایان با یک تخته خوب پنیر بز درست کردید؟

شما راضی هستید

نحوه عملکرد کاربر جستجو می کند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

حال ، در اینجا چگونگی بهینه سازی محتوای خود برای هدف جستجو آورده شده است.

محتوای خود را با هدف جستجو در ذهن برنامه ریزی کنید

حتی قبل از قرار دادن قلم روی کاغذ (یا انگشتان دست به صفحه کلید) ، در مورد جستجوی مورد نظر خود که برای بهینه سازی استفاده می کنید ، روشن باشید.

مواقعی وجود دارد که آسان خواهد بود.

به عنوان مثال ، حدس زدن هدف جستجو در پشت “آنچه در بازاریابی محتوا است” دشوار نیست.

مقاله پیشنهادی  جان مولر گوگل درباره تغییرات اخیر در جستجو بحث می کند

اما در مورد کلمه کلیدی مانند “بهترین کیک شکلاتی؟”

آیا کاربران به دنبال دستور العمل هستند؟

بهترین فروشگاه های شیرینی در منطقه آنها؟

تاریخچه ای از خیره کننده ترین کیک های شکلات در جهان؟

اگر احساس سردرگمی می کنید می توانید…

بررسی کنید که Google در حال رتبه بندی است

به Google بروید و کلمه کلیدی را که در مورد آن اشتباه گرفته اید تایپ کنید.

به عنوان مثال ، این “بهترین کیک شکلاتی” است.

نتیجه این است:

بهترین کیک شکلاتی

آنچه به شما می گوید این است که Google در حال حاضر در رتبه بندی دستور العمل های کیک شکلاتی برای آن کلمه کلیدی قرار دارد.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

اگر یک وبلاگ در مورد تاریخ کیک های شکلاتی بنویسید و آن را برای “بهترین کیک شکلاتی” بهینه کنید ، احتمالاً قطعه شما از صفحه یکی از SERP ها بسیار دور است.

هنگام خواندن سایت شما ، خوانندگان را سردرگم نکنید

اگر می دانید خوانندگان به دنبال مطالب شما هستند ، سریعاً به آنها بگویید که آنها آن را پیدا کرده اند.

به عنوان مثال ، منتظر نمانید تا به نصف وبلاگ خود برسید تا به خوانندگان خود بگویید که قصد دارند پنیر بز را یاد بگیرند.

در مقدمه به آنها بگویید تا آنها ترک نشوند.

با موضوع خود در ارتباط باشید

اگر می خواهید به طور مداوم در Google رتبه بندی کنید ، هر زمان که روحیه به شما بخورد نمی توانید درباره هر چیزی که می خواهید بنویسید.

بیایید بگوییم که شما می خواهید برای جستجو در دستور العمل های کیک رتبه بندی کنید.

برای نشان دادن Google به قصد جستجو ، به وبلاگ های تصادفی با عنوان “چگونه سالم بمانید” یا “10 غذای عالی ترین سبزیجات در جهان” ارسال نکنید.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

به کیک های خود بچسبید.

به روزرسانی اصلی مه 2020 و Beyond: Moving Forward

خبر بد: همه گیر یا خیر ، Google همیشه الگوریتم های خود را به روز می کند.

خبر خوب: مهم نیست.

ماموریت Google این چیزی است که همه به آن جلب می شود.

برای دادن ارزش واقعی به افراد واقعی.

وقتی این حق را کسب کردید ، مهم نیست که در آینده چه به روزرسانی های جدید دنیای سئو را لرزاند.

منابع بیشتر:


اعتبار تصویر

تمام تصاویر گرفته شده توسط نویسنده ، ژوئیه 2020