نحوه مقابله با صفحات دارای صفحه

امروز از سئو بپرسید سوال از Brien در سان فرانسیسکو است. براین می پرسد:

“تصمیم خوب در مورد اینکه آیا به Googlebot اجازه می دهد صفحات تنظیم شده خود را خز کند یا خیر ، یک قاعده خوب است؟”

این یک سؤال عالی است و سوالی که می تواند واقعاً گیج کننده باشد برای یافتن پاسخ های خوب برای آن.

فقط بیش از یک سال پیش ، گوگل تغییراتی اساسی در نحوه عملکرد صفحه بندی ایجاد کرده است.

و از آنجا که بسیاری از ما جستجوگرها تاریخ را در صفحات ما قرار نمی دهند یا هرگز به عقب برنمی گردند و پست های قدیمی را به روز نمی کنند ، وب می تواند پر از اطلاعات بد درباره نحوه مقابله با صفحه بندی باشد.

بیایید برخی از آن را پاک کنیم.

پاک کردن اطلاعات غلط SEO در Pagination

چند سال پیش ، پاسخ این سؤال ساده بود: از برچسب های rel = prev و rel = قبلی استفاده کنید تا صفحات صفحه بندی شده خود را به هم بچسبانید و گوگل آنرا تشخیص دهد.

همه چیز خوب و شاداب بود.

اگر اطلاعیه را از دست ندیدید ، به این دلیل است که آنها ابتدا آن را اعلام کردند در توییتر.

حالا که چی؟

بهترین روش برای مدیریت محتوای صفحه بندی نشده ، نداشتن آن است.

مطالعات متعدد نشان می دهد که کاربران نفرت هنگامی که ناشران اطلاعاتی را که اندازه نیش خورده است ، به عنوان روشی برای هجوم برداشت های تبلیغاتی ، به چندین صفحه می شکنند.

همه سایت هایی را که من در مورد آنها صحبت می کنم می شناسید. اگر در Snapchat روی “بیشتر بخوانید” کلیک کرده اید ، آنها را دیده اید.

خوب ، عالی ، اما من اسپم نیستم.

در حالی که شما همیشه باید سعی کنید محتوای خود را تا حد ممکن در چند صفحه متراکم کنید ، من می دانم که در آنجا وجود دارد هستند دلایل زیادی می خواهید چندین صفحه داشته باشید.

مقاله پیشنهادی  چگونه می توانم آژانس سئو را راه اندازی کنم؟ از طریقtonynwright

خوب است ،

فقط آن را در تبلیغات آسان کنید.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

برای مبتدیان ، اگر قبلاً rel = pre و rel = next را پیاده سازی کرده اید ، آن را حذف نکنید.

این به صرفه نیست که وقت داشته باشد ، و علاوه بر SEO که ما به اینجا نمی خوریم ، موارد معتبر دیگری نیز برای آن وجود دارد.

بینگ هم هست من فکر می کنم. (بینگ هنوز یک چیز است ، درست است؟ فقط شوخی می کنید.)

شاید بهتر باشد مواردی را که لازم است ذکر کنید نه انجام دادن.

  • انجام دادن نه موتورهای جستجو را قادر به خزیدن همه صفحات می کنید.
  • انجام دادن نه noindex هر یک از صفحات.
  • انجام دادن نه متعارف تمام صفحات به صفحه اول.
  • انجام دادن نه پیوندهای بین صفحات را دنبال نکنید.

در اصل ، اطمینان حاصل کنید که بین صفحات پیوندهای خوبی دارید و یک مسیر خزیدن تمیز و منطقی بین آنها تنظیم شده است.

مقاله پیشنهادی  چرا سایتی با URL های زشت در رده بالای من قرار دارد؟

موتورهای جستجو پیوند متقابل را فهمیده و کاربر را به صفحه ای می برند که بیشترین اهمیت را برای درخواست خود دارد.

این ممکن است به معنای ورود کاربران در وسط یک صفحه بندی شده باشد ، اما اگر جواب سوال آنها در آن صفحه باشد خوب است.

اگر شما واقعاً شما نیاز به بازی با عرفان و آنچه را احساس می کنید ، احساس می کنید میتوانست یک صفحه “مشاهده به عنوان یک صفحه” ایجاد کنید که تمام داده های موجود در آن ، و سپس همه چیز متعارف به آن صفحه باشد.

همچنین می خواهید از همه صفحات به آن پیوند دهید.

کاربران شما احتمالاً آن را دوست دارند ، اما به یاد داشته باشید که صفحهای خواهد بود که همه کاربران از موتورهای جستجو وارد آن می شوند.

یادداشت ویراستار: از سئو بپرسید ستون هفتگی مشاوره SEO است که توسط برخی از متخصصان برتر SEO در صنعت ، که توسط ژورنال موتور جستجو انتخاب شده اند ، نوشته شده است. سوالی در مورد سئو داشتید فرم ما را پر کنید. ممکن است پاسخ خود را در پست بعدی # اسکانSEO ببینید!

منابع بیشتر: