امروز از سئو بپرسید سوال از Brien در سان فرانسیسکو است. براین می پرسد:
“تصمیم خوب در مورد اینکه آیا به Googlebot اجازه می دهد صفحات تنظیم شده خود را خز کند یا خیر ، یک قاعده خوب است؟”
این یک سؤال عالی است و سوالی که می تواند واقعاً گیج کننده باشد برای یافتن پاسخ های خوب برای آن.
فقط بیش از یک سال پیش ، گوگل تغییراتی اساسی در نحوه عملکرد صفحه بندی ایجاد کرده است.
و از آنجا که بسیاری از ما جستجوگرها تاریخ را در صفحات ما قرار نمی دهند یا هرگز به عقب برنمی گردند و پست های قدیمی را به روز نمی کنند ، وب می تواند پر از اطلاعات بد درباره نحوه مقابله با صفحه بندی باشد.
بیایید برخی از آن را پاک کنیم.
پاک کردن اطلاعات غلط SEO در Pagination
چند سال پیش ، پاسخ این سؤال ساده بود: از برچسب های rel = prev و rel = قبلی استفاده کنید تا صفحات صفحه بندی شده خود را به هم بچسبانید و گوگل آنرا تشخیص دهد.
همه چیز خوب و شاداب بود.
اگر اطلاعیه را از دست ندیدید ، به این دلیل است که آنها ابتدا آن را اعلام کردند در توییتر.
تبلیغات
ادامه خواندن زیر
تمیز کردن بهار!
همانطور که سیگنال های نمایه سازی خود را ارزیابی کردیم ، تصمیم گرفتیم بازنشسته rel = pre / next را بازنشسته کنیم.
مطالعات نشان می دهد که کاربران عاشق محتوای تک صفحه ای هستند ، در صورت امکان از این هدف استفاده کنند ، اما چند بخش نیز برای جستجوی Google خوب است. آنچه را که بهترین برای کاربران * شما دارد ، بدانید و انجام دهید! #بهار در راه است pic.twitter.com/h CodePoKgKp– Google Webmasters (googlewmc) 21 مارس 2019
حالا که چی؟
بهترین روش برای مدیریت محتوای صفحه بندی نشده ، نداشتن آن است.
مطالعات متعدد نشان می دهد که کاربران نفرت هنگامی که ناشران اطلاعاتی را که اندازه نیش خورده است ، به عنوان روشی برای هجوم برداشت های تبلیغاتی ، به چندین صفحه می شکنند.
همه سایت هایی را که من در مورد آنها صحبت می کنم می شناسید. اگر در Snapchat روی “بیشتر بخوانید” کلیک کرده اید ، آنها را دیده اید.
خوب ، عالی ، اما من اسپم نیستم.
در حالی که شما همیشه باید سعی کنید محتوای خود را تا حد ممکن در چند صفحه متراکم کنید ، من می دانم که در آنجا وجود دارد هستند دلایل زیادی می خواهید چندین صفحه داشته باشید.
خوب است ،
فقط آن را در تبلیغات آسان کنید.
تبلیغات
ادامه خواندن زیر
برای مبتدیان ، اگر قبلاً rel = pre و rel = next را پیاده سازی کرده اید ، آن را حذف نکنید.
این به صرفه نیست که وقت داشته باشد ، و علاوه بر SEO که ما به اینجا نمی خوریم ، موارد معتبر دیگری نیز برای آن وجود دارد.
بینگ هم هست من فکر می کنم. (بینگ هنوز یک چیز است ، درست است؟ فقط شوخی می کنید.)
شاید بهتر باشد مواردی را که لازم است ذکر کنید نه انجام دادن.
- انجام دادن نه موتورهای جستجو را قادر به خزیدن همه صفحات می کنید.
- انجام دادن نه noindex هر یک از صفحات.
- انجام دادن نه متعارف تمام صفحات به صفحه اول.
- انجام دادن نه پیوندهای بین صفحات را دنبال نکنید.
در اصل ، اطمینان حاصل کنید که بین صفحات پیوندهای خوبی دارید و یک مسیر خزیدن تمیز و منطقی بین آنها تنظیم شده است.
موتورهای جستجو پیوند متقابل را فهمیده و کاربر را به صفحه ای می برند که بیشترین اهمیت را برای درخواست خود دارد.
این ممکن است به معنای ورود کاربران در وسط یک صفحه بندی شده باشد ، اما اگر جواب سوال آنها در آن صفحه باشد خوب است.
اگر شما واقعاً شما نیاز به بازی با عرفان و آنچه را احساس می کنید ، احساس می کنید میتوانست یک صفحه “مشاهده به عنوان یک صفحه” ایجاد کنید که تمام داده های موجود در آن ، و سپس همه چیز متعارف به آن صفحه باشد.
همچنین می خواهید از همه صفحات به آن پیوند دهید.
کاربران شما احتمالاً آن را دوست دارند ، اما به یاد داشته باشید که صفحهای خواهد بود که همه کاربران از موتورهای جستجو وارد آن می شوند.
یادداشت ویراستار: از سئو بپرسید ستون هفتگی مشاوره SEO است که توسط برخی از متخصصان برتر SEO در صنعت ، که توسط ژورنال موتور جستجو انتخاب شده اند ، نوشته شده است. سوالی در مورد سئو داشتید فرم ما را پر کنید. ممکن است پاسخ خود را در پست بعدی # اسکانSEO ببینید!
منابع بیشتر: