نحوه مقابله با صفحات دارای صفحه

امروز از سئو بپرسید سوال از Brien در سان فرانسیسکو است. براین می پرسد:

“تصمیم خوب در مورد اینکه آیا به Googlebot اجازه می دهد صفحات تنظیم شده خود را خز کند یا خیر ، یک قاعده خوب است؟”

این یک سؤال عالی است و سوالی که می تواند واقعاً گیج کننده باشد برای یافتن پاسخ های خوب برای آن.

فقط بیش از یک سال پیش ، گوگل تغییراتی اساسی در نحوه عملکرد صفحه بندی ایجاد کرده است.

و از آنجا که بسیاری از ما جستجوگرها تاریخ را در صفحات ما قرار نمی دهند یا هرگز به عقب برنمی گردند و پست های قدیمی را به روز نمی کنند ، وب می تواند پر از اطلاعات بد درباره نحوه مقابله با صفحه بندی باشد.

بیایید برخی از آن را پاک کنیم.

پاک کردن اطلاعات غلط SEO در Pagination

چند سال پیش ، پاسخ این سؤال ساده بود: از برچسب های rel = prev و rel = قبلی استفاده کنید تا صفحات صفحه بندی شده خود را به هم بچسبانید و گوگل آنرا تشخیص دهد.

همه چیز خوب و شاداب بود.

اگر اطلاعیه را از دست ندیدید ، به این دلیل است که آنها ابتدا آن را اعلام کردند در توییتر.

حالا که چی؟

بهترین روش برای مدیریت محتوای صفحه بندی نشده ، نداشتن آن است.

مطالعات متعدد نشان می دهد که کاربران نفرت هنگامی که ناشران اطلاعاتی را که اندازه نیش خورده است ، به عنوان روشی برای هجوم برداشت های تبلیغاتی ، به چندین صفحه می شکنند.

همه سایت هایی را که من در مورد آنها صحبت می کنم می شناسید. اگر در Snapchat روی “بیشتر بخوانید” کلیک کرده اید ، آنها را دیده اید.

خوب ، عالی ، اما من اسپم نیستم.

در حالی که شما همیشه باید سعی کنید محتوای خود را تا حد ممکن در چند صفحه متراکم کنید ، من می دانم که در آنجا وجود دارد هستند دلایل زیادی می خواهید چندین صفحه داشته باشید.

مقاله پیشنهادی  آیا دامنه های متعددی که به یک وب سایت اشاره می کنند برای سئو خوب است؟

خوب است ،

فقط آن را در تبلیغات آسان کنید.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

برای مبتدیان ، اگر قبلاً rel = pre و rel = next را پیاده سازی کرده اید ، آن را حذف نکنید.

این به صرفه نیست که وقت داشته باشد ، و علاوه بر SEO که ما به اینجا نمی خوریم ، موارد معتبر دیگری نیز برای آن وجود دارد.

بینگ هم هست من فکر می کنم. (بینگ هنوز یک چیز است ، درست است؟ فقط شوخی می کنید.)

شاید بهتر باشد مواردی را که لازم است ذکر کنید نه انجام دادن.

  • انجام دادن نه موتورهای جستجو را قادر به خزیدن همه صفحات می کنید.
  • انجام دادن نه noindex هر یک از صفحات.
  • انجام دادن نه متعارف تمام صفحات به صفحه اول.
  • انجام دادن نه پیوندهای بین صفحات را دنبال نکنید.

در اصل ، اطمینان حاصل کنید که بین صفحات پیوندهای خوبی دارید و یک مسیر خزیدن تمیز و منطقی بین آنها تنظیم شده است.

مقاله پیشنهادی  نحوه کسب گواهینامه تبلیغات Google شما

موتورهای جستجو پیوند متقابل را فهمیده و کاربر را به صفحه ای می برند که بیشترین اهمیت را برای درخواست خود دارد.

این ممکن است به معنای ورود کاربران در وسط یک صفحه بندی شده باشد ، اما اگر جواب سوال آنها در آن صفحه باشد خوب است.

اگر شما واقعاً شما نیاز به بازی با عرفان و آنچه را احساس می کنید ، احساس می کنید میتوانست یک صفحه “مشاهده به عنوان یک صفحه” ایجاد کنید که تمام داده های موجود در آن ، و سپس همه چیز متعارف به آن صفحه باشد.

همچنین می خواهید از همه صفحات به آن پیوند دهید.

کاربران شما احتمالاً آن را دوست دارند ، اما به یاد داشته باشید که صفحهای خواهد بود که همه کاربران از موتورهای جستجو وارد آن می شوند.

یادداشت ویراستار: از سئو بپرسید ستون هفتگی مشاوره SEO است که توسط برخی از متخصصان برتر SEO در صنعت ، که توسط ژورنال موتور جستجو انتخاب شده اند ، نوشته شده است. سوالی در مورد سئو داشتید فرم ما را پر کنید. ممکن است پاسخ خود را در پست بعدی # اسکانSEO ببینید!

منابع بیشتر: