نحوه ساخت و مقیاس برنامه ای برای موفقیت جهانی جستجوگرها

اغلب اوقات در جامعه سئو و به طور کلی ، مفهوم “SEO SEO” به جای اندازه سازمان با اندازه وب سایت مرتبط است.

در واقعیت ، SEO سازمانی یک رویکرد استراتژیک در مقیاس بزرگ برای جستجو در یک سازمان است.

هیچ قانون سختگیرانه ای وجود ندارد که اگر تعداد X کارمندان داشته باشید ، اکنون به گروه “شرکت” منتقل شده اید.

شرکت های بزرگ معمولاً با مشتریان و تیم های کارمندان در سراسر جهان حضور جهانی دارند. هنگامی که تجارت شما در مقیاس فعالیت می کند ، SEO شما نیز باید باشد.

یک شرکت بیمه جهانی سازمانی با 30 میلیارد دلار درآمد سالانه ممکن است بیش از 30،000 کارمند در 20 کشور داشته باشد و 10 صنعت را با یک وب سایت که شامل 20K صفحه است ، پوشش می دهد.

قادر به رشد و سنجش حضور جستجوی شما در تمام زیرشاخه های منطقه ای یا ccTLD ها یک رویکرد استراتژیک است.

وقتی صحبت از سئو سازمانی می شود ، یکی از موانع موجود در بسیاری از مشاغل ، رویکردی استراتژیک برای سئو بین المللی است.

در حالی که بازاریابی دیجیتال جهانی دستیابی به مارک های مختلف را در سراسر جهان آسان کرده است ، صرفاً به یک وب سایت نیاز دارد و دسترسی به Google Translate موفقیت آمیز است.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

کمبود مقاله در مورد نحوه برنده شدن در سئوی بین المللی یا تعدادی از متخصصان که به شما خواهند گفت که آنها گواه بین المللی سئو شما هستند.

نگران نباشید ، این چیزی نیست که این است: برخی از رفع سریع که تمام مشکلات شما را برطرف می کند.

آنچه در زیر می آید ، طرح کلی یک رویکرد استراتژیک برای مواجهه با چالش واقعی ساختن یک برنامه سئو سازمانی است که می تواند در سطح جهانی مقیاس داشته باشد.

برنامه مقیاس پذیر ساخته شده برای موفقیت

حرکت سوزن سئو برای یک شرکت تجاری با حضور جهانی نیاز به یک رویکرد پیشرفته ، مرتب و مقیاس پذیر دارد.

این رویکرد با ساختن یک برنامه شروع می شود.

برای مشاغل گسترده در سراسر جهان ، داشتن رهبری جهانی SEO آسانترین راه برای دستیابی به یک برنامه است.

این شخص یا تیم کوچک با تیمهای دیجیتالی در سراسر سازمان همکاری جهانی همکاری خواهند کرد.

آنها همچنین باید مسئول آموزش تیم های دیجیتال منطقه ای ، اجرای فرایندها و (شاید مهمتر از همه) تبادل SEO در سراسر ارگان باشند.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

چالشی که با داشتن بسیاری از تیم های دیجیتالی در سرتاسر جهان وجود دارد این است که آنها ممکن است رویکرد متفاوتی به سئو بزنند.

ممکن است یک منطقه دارای یک تیم سه نفره باشد که به جستجو اختصاص یابد در حالی که تنها منبع دیگر مدیر عامل تقاضا است که چندین کانال را جابجا می کند.

تیم های کشورهای مختلف ممکن است از ابزارهای مختلف ، فروشندگان یا آژانسهای مختلف استفاده کنند و سطح مختلفی از آموزش را داشته باشند.

اصول سئو و سررسیدهای تعیین شده باید ثابت باشد.

تا آنجا که می توانید بیاموزید

قبل از شروع تعریف سطوح بلوغ سئو ، مطمئن شوید که از وضعیت فعلی در همه بازارهای خود آگاهی دارید.

ایجاد نظرسنجی برای توزیع در هر تیم راهی آسان برای بدست آوردن بیشتر اطلاعات مورد نیاز شما بدون نیاز به برنامه ریزی جلسات هفته است.

مقاله پیشنهادی  Google کارتهای کسب و کار مجازی را راه اندازی می کند

در اینجا نمونه ای از برخی از سؤال ها برای بررسی وجود دارد:

  • شما در حال حاضر سئو را چگونه می سنجید؟
  • تیم شما از چه ابزاری استفاده می کند؟
  • روند تولید محتوا خود را شرح دهید
  • ابتکارات برتر SEO شما طی 90 روز آینده چیست؟
  • فرایند اجرای اصلاحات فنی و توصیه ها چیست؟

سوابق کلیه نتایج را نگه داشته و نظرسنجی را سالانه مجددا توزیع کنید.

اطمینان حاصل کنید که سؤالات را به مرور زمان تنظیم کنید.

تعیین بلوغ SEO

تعیین سطح بلوغ سئو در یک سیستم اندازه گیری برای دستیابی به موفقیت جهانی بسیار مهم است.

بلوغ باید پیرامون اصول SEO باشد که شامل سه ارزش است: افراد ، فرایند و سیستم عامل.

اینها بخش اصلی برنامه شما و نحوه اندازه گیری بلوغ در بازارها خواهد بود.

مردم

برای اندازه گیری “مردم” خود ، سطح بلوغ مختلفی را توصیف کنید که شخصیت ، تعامل اجرایی و آموزش را توصیف می کند.

به عنوان مثال ، “سطح 1” برای آموزش می تواند به عنوان “آموزش داخلی کمی ، برخی از مواد در دسترس اما استفاده نشده” تعریف شود ، در حالی که “سطح 5” می تواند “آموزش پیشرفته و گواهینامه ها در دسترس باشد و یک مؤلفه اصلی پیشرفت حرفه ای باشد”.

روند

برای اندازه گیری “پردازش” ، سطوح مختلف KPI ، ارتباطات و جهت استراتژیک را تعریف کنید.

KPI سطح 1 را می توان اینگونه تعریف کرد: “هیچ KPI برای SEO وجود ندارد ، قابلیت مشاهده عملکرد جستجوی ارگانیک محدود است” در حالی که سطح 5 می تواند “KPI ها زبان مشترک و در سطح جهان مشترک هستند” تعریف شود.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

سکو

برای اندازه گیری “بستر” ، سطوح مختلف اندازه گیری / گزارشگری ، استانداردسازی و ادغام فناوری را تعریف کنید.

استاندارد سازی “سطح 1” می تواند به این صورت تعریف شود که “تیم ها از هیچ ابزاری / سکو استفاده نمی کنند یا خودشان را انتخاب می کنند.

هیچ استاندارد سازی وجود ندارد ، در حالی که “سطح 5” می تواند “تمام داده های لازم ادغام شده در ابزار / سیستم عامل باشد. نگاه کل نگرانه به عملکرد اعمال می شود. “

معیار با کارتهای گزارش

یک روش مؤثر برای گزارش در مورد این سررسیدهای سئو به همراه محتوا و سلامت فنی ، ایجاد و توزیع کارتهای امتیاز است.

با طراحان داخلی و بهترین داستان نویسان داده در دفتر خود همکاری کنید تا الگویی را تهیه کنید که موفقیت و معیارهای سررسید هر بازار را اندازه گیری کند.

این و یا رهبران شما هستند که تعیین کنید اطلاعاتی که باید در آن گزارش شود را تعیین می کنید ، اما من دریافتم که تولید و توزیع کارت امتیازی به صورت سه ماهه موثر بوده است.

اجازه ندهید که Blockblocks شما را کند کند

نحوه ساخت & # 038؛ مقیاس برنامه ای برای موفقیت جهانی جستجوگرها

قادر به اجرای موثر برنامه ، کار ساده ای نیست زیرا موانع بالقوه زیادی در این راه وجود دارد. چالش های متداول عبارتند از:

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

  • پرسنل
  • آموزش
  • تعیین هدف
  • اولویت بندی
  • زمان سنجی
  • اندازه گیری
  • خرید در

پرسنل

تیم ها به هر شکل و اندازه می آیند ، و شما باید بتوانید با آنچه بدست آورده اید کار کنید.

استراتژی سئو که شما در توسعه تیم 5 نفره خود در ایالات متحده کمک کردید احتمالاً باید برای کار برای تیم یک نفر شما در آرژانتین سازگار باشد.

مقاله پیشنهادی  25 واقعیت شگفت انگیز درباره Facebook

گرفتن وقت مقدماتی برای کسب اطلاعات در مورد پیچیدگی های هر تیم به شما در طولانی مدت بی نهایت کمک خواهد کرد.

آموزش

آموزش در بازارها باید تا حد امکان سازگار باشد.

برخی از تیم ها ممکن است نیاز به SEO 101 داشته باشند ، در حالی که برخی دیگر ممکن است آماده پرش به یک کارگاه پیشرفته فنی جستجوگرها باشند.

اگر سازمان شما یک تیم یادگیری و توسعه داخلی دارد ، برای تهیه یک برنامه درسی SEO با آنها همکاری کنید.

آموزش سازماندهی شده برای هر ابزار یا سیستم عامل مورد استفاده نیز بسیار مهم است.

اگر سازمان شما سرمایه گذاری در فن آوری سئو را انجام داده است ، این وظیفه ما است که اطمینان حاصل شود که آنها ROI مثبت را مشاهده می کنند.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

این امر همچنین باعث می شود که سریعاً بتوانید بودجه لازم را برای هرگونه ابزار جدید چشمک زن که در آینده به وجود می آید ، دریافت کنید.

تعیین هدف

همه تیم ها ، مخاطبان و وب سایت ها به طور برابر ایجاد نمی شوند.

این باید هنگام تعیین اهداف در نظر گرفته شود.

براساس آنچه در مورد هر تیم آموخته اید ، با رهبران خود کار کنید تا اهداف قابل دستیابی را تعیین کنید.

هیچ کس نباید انتظار داشته باشد که یک سایت بین المللی با موضوعات فنی و استراتژی محتوا همراه باشد تا به یک صفحه برنده یک شب برسد.

با این حال ، اهدافی که شما تعیین کرده اید باید تیم را از منطقه راحتی آنها سوق دهد.

این می تواند یک بازاریاب محتوای خاموش باشد که با شخصی در تیم dev devil همکاری می کند تا منابع رندر شده را حذف کرده و فایل های فشرده سازی را حذف کند.

اولویت بندی

نحوه ساخت & # 038؛ مقیاس برنامه ای برای موفقیت جهانی جستجوگرها

به عنوان متخصصان سئو ، آسان است که به حالت مداوم احساس غرق شوید.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

یک خزیدن سایت می تواند با 15+ مسئله دوباره به وجود بیاید ، ممکن است پنج صفحه در صفحه مهاجرت یا طراحی مجدد طراحی سایت قرار بگیرد ، استراتژی محتوای شما ممکن است از سطح زمین شروع شود و لیست ادامه یابد.

داشتن اولویت بندی کارآمد ، در بسیاری از زمینه ها ، به خصوص در سئو ، مهارت مهمی محسوب می شود.

اولویت بندی می تواند برای دستیابی به پیروزیهای سریع که به به دست آوردن اعتماد و بودجه لازم برای موفقیت طولانی مدت کمک می کند ، مهم باشد.

من می خواهم با شناسایی کلیه پروژه ها / ابتکارات شناخته شده شروع کنم و آنها را در یک نمودار قرار دهم که هر مورد را به سطح تلاش و تأثیرگذاری آنها نشان دهد.

از آنجا ، می توانم از این تصویری برای تراز کردن آنها در نقشه راه سئو استفاده کنم که به صورت ماهانه به روز می شود.

زمان سنجی

واقع بینانه بودن هنگام صحبت از SLA ها و چرخش زمان برای هرگونه تعامل تولیدی ضروری است.

موفقیت یک شبه اتفاق نمی افتد ، و هیچ یک از پروژه های شما نباید باشند. انتظارات باید برای اتمام کار هم مشخص شود و چه زمانی نتایج باید شروع شود.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

توانایی برقراری ارتباط با جدول زمانی و درک دیگران از آنچه در کارهایی که انجام می دهید نیاز به ارتباطی مؤثر و باز دارد.

مقاله پیشنهادی  سئو تصدی چیست؟

اندازه گیری

مهم نیست که رویکرد شما چقدر پیچیده باشد ، نتایج نهایی باید به راحتی توسط مخاطبان گسترده قابل هضم باشد.

اندازه گیری موثر تأثیر سخت کوشی و پالایش مداوم ، نه تنها در موفقیت سئو شما بلکه برای ارزش درک شده شما نیز بسیار مهم است.

متخصصان سئو غالباً با تعداد زیادی از داده ها برای تجزیه و تحلیل بمباران می شوند ، که در نتیجه رسیدن به نتیجه گیری های برش و خشکی با دشواری بیشتری روبرو می شوند.

برای کمک به دستیابی به این مسئله ، اطمینان حاصل کنید که داده های شما در اولویت با اطلاعاتی است که برای تجارت خاص شما مهم هستند.

از آنجا که داده ها می توانند بسیار پراهمیت شوند ، من سعی می کنم داشبورد بسازم که همه چیز را در یک منظره به راحتی قابل هضم قرار دهد.

خرید در

ساخت نام تجاری داخلی شما برای SEO با گرفتن صندلی در جدول شروع می شود.

بسیار مهم است که اعضای دیگر تیم بدانند که چگونه کارشان بر SEO تأثیر می گذارد ، و مدیران می دانند که چگونه SEO بر شغلشان تأثیر می گذارد.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

اغلب اوقات ، داشتن صدا با داشتن موفقیت شروع می شود.

اگر یک بازار پیشرفت های جدی در رتبه بندی بدون مارک داشته است ، یک ارائه داخلی را در مورد چگونگی رتبه بندی ارگانیک به مارک تجاری برای کاهش هزینه های پرداخت شده ، یا در حال حاضر توانایی خلاقیت تر بودن و تست استراتژی های مختلف پرداخت شده با دانستن ارگانیک در اینجا ارائه دهید. به عنوان یک امن نیست.

یکی از بزرگترین موانع در اجرای و مقیاس گذاری یک برنامه سئو ، پیدا کردن پشتیبانی مناسب است.

اگر ذینفعان داخلی در گوشه و کنار خود ندارید ، ممکن است هنگام تلاش برای کار با سایر بازارها جدی گرفته نشوید.

پیدا کردن پشتیبانی داخلی مناسب می تواند یک چالش باشد زیرا ما اغلب باید با بازاریاب های دیگری که هنوز در جستجوی ارگانیک خرید نکرده اند برخورد کنیم.

قادر به نشان دادن برنده ها و ایجاد روابط بین عملکردها به دستیابی به این خرید از بالا کمک خواهد کرد

نحوه ساخت & # 038؛ مقیاس برنامه ای برای موفقیت جهانی جستجوگرها

هر چیزی که ایجاد می کنید باید دارای موانع قابل استفاده نیز باشد.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

بینش و توصیه هایی متناسب با هر بازار را در کارت امتیازی خود ایجاد کنید.

دستور العمل برای ساختن خود

هیچ روش پنهانی برای چگونگی پیروزی در SEO جهانی سازمانی وجود ندارد ، اما چندین ماده لازم برای موفقیت وجود دارد.

آنچه ما به آن اشاره کردیم ، دستور العمل شل است که می توان بر اساس سلیقه ، آنرا اصلاح و به روز کرد.

آنچه برای یک شرکت خوب است ممکن است برای شرکت دیگر خوب نباشد.

در پایان روز ، داشتن یک برنامه متناسب با نام تجاری ، تیم ها و منابعی که می تواند به طور موثر اندازه گیری شود ، بهترین فرصت را برای موفقیت در مقیاس جهانی به شما می دهد.

منابع بیشتر:


اعتبار تصویر

تصاویر در پست شماره 1 و # 3: iStock
تصویر ارسال شده در شماره 2: رسانا