نحوه تنظیم و بهینه سازی صفحه شرکت LinkedIn شما

بیشتر مشاغل موجود در اقلیم امروزی مبتنی بر دیجیتال ، اهمیت رسانه های اجتماعی و میزان دسترسی به مشاغل را می دانند.

بسترهای رسانه های اجتماعی به مشاغل این امکان را می دهند که در مواقع اضطراری با مشتریان ارتباط برقرار کنند ، محصولات و خدمات را برجسته نمایند و حتی بینش ها و انتظارات ، خواسته ها و نیازها را از مشتریان بدست آورند.

LinkedIn مطمئناً از این قاعده مستثنی نیست.

بستر اشتغال گرا ، فضای حرفه ای برای بسیاری از فعالیتهای تجاری از جمله استخدام ، ارتباطات داخلی و گروههای مرتبط با صنعت برای کسب اطلاعات ، رویدادها و موارد دیگر فراهم می کند.

با این حال ، همه این راهکارها به معنای هیچ چیز نیست اگر مشتریان نتوانند در وهله اول تجارت را پیدا کنند.

یا اگر اطلاعات کافی در مورد پروفایل موجود نباشد و کاربر علاقه خود را از دست بدهد – یا توانایی یادگیری نیازهای شرکت را داشته باشد ، پیام رسانی واقعا نمی تواند برای این کار مفید باشد.

یک دسته از روش های مختلف وجود دارد نه داشتن نمایه LinkedIn به طور بالقوه می تواند به تجارت شما آسیب برساند.

اما بزرگترین دلیل برای داشتن این یک پتانسیل ایجاد شده برای مشاغل جدید ، مشارکت ها و فرصت هایی است که مارک ها ممکن است در جای دیگری پیدا نکنند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

صفحه شرکت را راه اندازی کنید

اولین قدم برای اطمینان از اینكه مردم می توانند این كار را انجام دهند ، دستیابی به دیدهای ارگانیك برای پروفایل LinkedIn شما ، نه تنها روی سیستم عامل ، بلکه از طریق جستجوی ارگانیك و سایر ابزارهایی است كه باعث ایجاد ترافیك و از همه مهمتر تعامل و روابط می شوند.

اگر قبلاً کار نکرده اید با ایجاد صفحه شرکت خود شروع کنید.

  • شما می توانید این کار را با انتخاب برگه کار در سمت راست از نماد نمایه خود در گوشه سمت راست بالای پنجره انجام دهید.

چگونه به طور کامل تنظیم شود & # 038؛ صفحه شرکت LinkedIn خود را بهینه کنید

  • به قسمت پایین آن بروید و “ایجاد یک صفحه شرکت” را پیدا خواهید کرد.

چگونه به طور کامل تنظیم شود & # 038؛ صفحه شرکت LinkedIn خود را بهینه کنید

  • برای این کار ، باید نوع صفحه را بر اساس شغل خود انتخاب کنید.

چگونه به طور کامل تنظیم شود & # 038؛ صفحه شرکت LinkedIn خود را بهینه کنید

  • سپس شروع به جمع آوری زمینه های مهم مرتبط با هویت صفحه ، اطلاعات شرکت و جزئیات پروفایل می کنید.
مقاله پیشنهادی  LinkedIn ‘Digital Marketer’ به عنوان شغل برتر تقاضا

اطمینان حاصل کنید که نام صفحه نام تجاری رسمی و مطابق با سایر پروفایل های آنلاین است.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

این اطمینان حاصل می کند که صفحه به عنوان یک برنامه افزودنی رسمی از موجودی که در Google و سایر موتورهای جستجو ساخته و نمایه می شود اضافه شده است.

برای URL عمومی LinkedIn ، سعی کنید اگر نام دقیق کسب و کار در دسترس نیست ، از موارد مرتبط با نام صفحه رسمی استفاده کنید. سعی کنید ابتدا از نام رسمی تجارت استفاده کنید.

مطمئن باشید که جزئیات شرکت دقیق است ، به خصوص نوع صنعت. همه این ورودی ها روی دید صفحه تأثیر دارند.

برای جزئیات پروفایل ، حتماً یک آرم را انتخاب کنید که مطابق با مارک باشد ، یعنی آرم رسمی که نمایانگر شرکت در سراسر وب است.

باید واضح باشد و توصیه های اندازه خاص LinkedIn را که 300 300 px و یا JPG ، JPEG یا PNG است را رعایت کنید.

باید از همان آرم برای مارک در تمام رسانه های اجتماعی و پروفایل های تجاری در سراسر وب استفاده شود.

برای یک خط برچسب ، از یک شعار یا نشان تجاری تأیید شده استفاده کنید که به طور خلاصه کسب و کار را در بر می گیرد اما همچنین یک کاربر را به یاد می آورد تا در مورد آن اطلاعات بیشتری کسب کند و به آن بالقوه اعتماد کند.

توصیه می شود در صورت امکان از کلمات کلیدی نیز در آن استفاده کنید ، اما طبیعی است و باید کلمات کلیدی (کلمات کلیدی) را وارد کنید نه فقط به دلایل “SEO” اضافه می شود.

برای تأیید اینکه حق دارید به نمایندگی از مارکی که برای ایجاد صفحه به عنوان آخرین مرحله در این صفحه استفاده می کنید ، باید کادر تأیید را بررسی کنید.

سپس بر روی “ایجاد صفحه” کلیک کنید و از شما خواسته می شود که صفحه خود را شروع کنید.

صفحه خود را ایجاد کنید

ساخت یک صفحه شرکت چیزی است که معمولاً در LinkedIn و سیستم عامل های مشابه نادیده گرفته می شود.

اما من نباید

نمایه کامل یک پروفایل بهینه شده است.

مقاله پیشنهادی  LinkedIn به طور موقت از Google تغییر یافت

LinkedIn به خوبی شناخته شده است که پروفایل های شرکت کاملاً مشاهده می شوند – 30٪ بازدید بیشتر در هفته.

آمارهای مشابه برای اکثر ، اگر نه همه ، سیستم عامل های رسانه های اجتماعی وجود دارد.

LinkedIn همچنین تکمیل پروفایل را آسان می کند.

علاوه بر طرح یک مرحله به مرحله برای تکمیل آن ، یک چک لیست نیز ارائه می دهد ، که در کنتور تکمیل مشاهده می شود.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

چگونه به طور کامل تنظیم شود & # 038؛ صفحه شرکت LinkedIn خود را بهینه کنید

متر تکمیل ، همانطور که توسط LinkedIn فراخوانده شده است ، از داشبورد سرپرستی که به طور رسمی با عنوان View Admin View صفحه خوانده می شود در دسترس مدیران صفحه خواهد بود تا اینکه صفحه 100٪ کامل شود.

وقتی لیست کامل مشخص شد ، یک صفحه کامل می شود ، از جمله:

  • صنعت
  • اندازه شرکت
  • آدرس وب سایت
  • شرح
  • لوگو
  • آدرس خیابان
  • دکمه سفارشی
  • اولین پست شما
  • هشتگ ها

در حال حرکت به پایین لیست چک ، قسمت بعدی برای تکمیل توضیحات است.

حتی LinkedIn توصیه می کند از جمله کلمات کلیدی در اینجا استفاده کنید تا به دید کمک کنید.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

به عنوان مثال ، اگر تجارت شما نمایندگی اتومبیل است ، توضیحات شما باید شامل کلمات کلیدی مانند باشد [car]، [vehicle]، و مارک تجاری پرچمدار در نمایندگی نمایندگی ، اگر وجود دارد ، فقط به نام چند.

علاوه بر آرم صفحه ، که در بالا پوشش داده شده بود ، برای بهینه سازی نمایه برند ، به یک تصویر جلد نیاز است. باید اندازه آن 1،128px x 191px باشد و می تواند JPG ، JPEG یا PNG باشد.

یک تصویر جلد کمی انعطاف پذیری بیشتری نسبت به یک آرم ارائه می دهد ، بنابراین یک روش خلاقانه برای به تصویر کشیدن شغل خود پیدا کنید که به طور بالقوه می تواند اولین تصور را در بسیاری از افراد ایجاد کند و با آنچه مارک تجاری انجام می دهد و / یا نشان می دهد صحبت کند.

مانند هر نمایه کسب و کار آنلاین ، موقعیت مکانی کسب و کار از اهمیت ویژه ای برخوردار است ، به خصوص برای مکان آجر و ملات که افراد باید به آن مراجعه کنند.

سازگاری در اینجا درست مانند سایر زمینه های اجباری در پروفایل دارای اهمیت است.

مقاله پیشنهادی  Hulu راه اندازی بتا برای بستر تبلیغات تبلیغاتی خود ارائه خدمات

ویژگی دکمه سفارشی پنج گزینه مختلف تماس با اقدام را ارائه می دهد:

  • بازدید از وب سایت (پیش فرض)
  • با ما تماس بگیرید
  • بیشتر بدانید
  • ثبت نام
  • ثبت نام

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

چگونه به طور کامل تنظیم شود & # 038؛ صفحه شرکت LinkedIn خود را بهینه کنید

البته شما همچنین می توانید جایی را انتخاب کنید که CTA با توجه به مقصد URL برای هر اقدام خاص انجام شود.

و گزینه ای وجود دارد که دکمه سفارشی را به طور کامل در گوشه سمت راست بالا خاموش کنید.

LinkedIn-page-custom-button

در آخر اینکه ، قبل از ارسال اولین پست خود برای تکمیل لیست بررسی تنظیمات نمایه ، سه هشتگ مربوط به موضوعات مهم برای نام تجاری خود اضافه کنید.

آنها باید مباحث سطح بالایی باشند که به طور مستقیم با مارک مانند #cars ، #cardealership ، #bmwdealer ، #newyorkcity و غیره مرتبط هستند (در هنگام چسبیدن به مثال نمایندگی خودرو).

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

جذب مشارکت و اعتماد سازی

هدف اصلی و بهینه سازی نمایه LinkedIn یک شرکت فقط این است که در وب متوجه نشویم بلکه جذب مشتریان بالقوه به مارک و صفحه آن از طریق تعامل با کیفیت انجام شود.

این تعامل سرانجام باعث ایجاد اعتماد به نفس با نام تجاری و افرادی می شود که این کار را انجام می دهند ، و این در نهایت می تواند چیزی باشد که منجر به کسب و کار شود.

البته بهترین مارک ها روی فروش و پیشرو تمرکز نمی کنند.

آنها می توانند یک سرمایه با ارزش برای افرادی که به آنها می رسند تمرکز کنند.

همیشه بهتر است با ذهن مشتری رفتار کنید. هر بار که در صفحه شرکت LinkedIn خود ارسال می کنید ، این را بخاطر بسپارید.

فقط به LinkedIn ارسال نکنید تا نشان دهید صفحه شما زنده است.

با یک هدف ارسال کنید و ارزش مخاطبان خود را ارائه دهید.

این امر به شما کمک می کند تا زمانی که زمان اتکا به نام تجاری برای یک محصول یا خدمات به مارک تجاری اعتماد کرد ، تصور کنید که دارای اهمیت است و مارک تجاری خود را حفظ کنید.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

منابع بیشتر:


اعتبار تصویر

تمام تصاویر گرفته شده توسط نویسنده ، ژوئن 2020