نحوه تسلط تجارت الکترونیکی در سال 2020 [SEJ eSummit Webinar]

برای دو جلسه فعال در زمینه تجارت الکترونیک به وبینار بعدی ما بپیوندید. بیاموزید که چگونه بر رقابت خود مسلط شوید و به سئو در صفحه کارشناسی ارشد برای ترافیک و فروش بیشتر تسلط دهید.

در ژوئن از ژورنال موتور جستجو eSummit لذت بردید؟

نگران نباشید – ما تجربه eSummit را به وبینار بعدی خود می رسانیم!

روز چهارشنبه 26 مرداد ساعت 2 بعد از ظهر به ما بپیوندید. ET برای این دو جلسه عملی در یک وبینار

مقاله پیشنهادی  10 قدم برای احیای کامل مشاغل از بحران

جلسه 1: تسلط بر دسته تجارت الکترونیکی شما در سال 2020: آنچه باید بدانید

در این جلسه ، جف دویچ ، مدیر بازاریابی در Longtail UX ، سه مورد نیاز شخصی اثبات شده در تجارت الکترونیک را برای برآورده کردن انتظارات مشتری به اشتراک خواهد گذاشت.

کشف کنید که چگونه:

  • خرده فروشی آنلاین را با شخصی سازی صفحه فرود مختل کنید.
  • 92٪ کسب مشتری جدید از جستجو را رشد دهید.
  • هزینه خرید را تا 64٪ کاهش دهید.
مقاله پیشنهادی  Google به دادخواست ضد انحصاری پاسخ می دهد

جلسه 2: چگونه فروشگاه های آنلاین می توانند ترافیک ارگانیک را با جستجوگرها در صفحه انجام دهند

در این جلسه ، آنا کرو ، دستیار ویراستار در ژورنال موتور جستجو ، تاکتیک های سئو را با تأثیر بالا روی صفحه به شما نشان می دهد که می تواند به ترافیک ارگانیک بیشتر کمک کند ، از جمله:

  • آناتومی صفحه محصول الکترونیکی بهینه شده.
  • تحقیقات کلمات کلیدی برای قصد خریدار.
  • ساختار و پارامترهای URL بهترین شیوه ها.
  • عنوان متا و توضیحات برای افزایش CTR.
  • بهینه سازی تصویر برای دسترسی بهتر.
  • محتوای صفحات محصول و دسته بندی.
مقاله پیشنهادی  آیا شما شارژ کافی دارید؟ راهنمای سریع قیمت بازاریابی دیجیتال

بعلاوه ، شما با یک لیست چک جستجوگرها در صفحه ضروری فاصله خواهید گرفت.


من یک جلسه پرسش و پاسخ زنده را به دنبال ارائه ارائه می دهم.

به زودی میبینمت!

ثبت نام