نحوه بهبود E-A-T وب سایت شما

لیلی ری، مدیر SEO در Path Interactive ، از چهره های اصلی این صنعت است که اغلب در مورد مفهوم E-A-T گوگل صحبت می کند: تخصص ، اقتدار بودن و اعتماد به نفس.

اگر طی چند سال گذشته در سئو کار می کنید ، احتمالاً به روزرسانی های الگوریتم اصلی هسته ای Google را که از بین رفته است ، تجربه کرده اید.

اجماع این است که به نظر می رسد E-A-T عامل اصلی مشترک بسیاری از این به روزرسانی ها است.

ری در سخنرانی اخیر SEJ eSummit ، نقش E-A-T را ایفا می کند (و بازی نمی کند) در الگوریتم های Google.

وی همچنین وب سایت های با عملکردی عالی ارائه داد که E-A-T خوبی را نشان می دهد و تاکتیک ها و استراتژی هایی را نشان می دهد که به طور بالقوه می توانند با وب سایت شما باعث ایجاد اعتماد شوند.

Google EAT

E-A-T دقیقا چیست؟

به گفته گوگل ، E-A-T به این شرح است:

“تخصص ، اقتدار بودن و اعتماد به نفس خالق محتوای اصلی ، خود محتوای اصلی و همچنین وب سایت.”

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

E-A-T است نه یک عامل رتبه بندی

این چیزی مانند کلمات کلیدی در برچسب عنوان شما ، استفاده از HTTPS یا در نظر گرفتن سرعت صفحه شما نیست.

به گفته این ، E-A-T یک روند رو به رشد در SEO است و مطمئناً چیزی است که باید به آن توجه شود.

چرا ماده E-A-T اهمیت دارد؟

در دستورالعمل های کیفیت جستجوی Google ، E-A-T در واقع 135 بار ذکر شده است.

گوگل سال گذشته یک کاغذ سفید با عنوان How Google Fin Disinformation منتشر کرد که در مورد E-A-T و نقشی که در الگوریتم های Google بازی می کند صحبت زیادی کرد.

هر وقت یک بروزرسانی اصلی اتفاق می افتد ، Google مقاله ای را با عنوان What Webmasters باید درباره Google Core Updates بداند که بخش اختصاصی E-A-T را دارد به اشتراک می گذارد و چرا اگر سایت شما تحت تأثیر یک بروزرسانی الگوریتم اصلی قرار داشته باشد ، باید آن را در نظر بگیرید.

E-A-T از کجا آمده است؟

مفهوم E-A-T در نسخه 2014 دستورالعملهای کیفیت جستجوی Google ، یک سند 160 صفحه ای است که به صراحت آنچه گوگل را محتوا با کیفیت بالا یا پایین توصیف می کند ، مشخص شده است.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

این دستورالعمل ها برای آموزش رأی دهندگان با کیفیت جستجو استفاده می شود ، افرادی که از طرف Google وظیفه دارند ارزیابی هایی را در مورد نتایج جستجوی مورد آزمایش خود انجام دهند.

سپس رأی دهندگان پاسخ های خود را ارسال می کنند و گوگل از این بازخورد برای معیار و آگاهی از الگوریتم های آینده استفاده می کند.

الگوریتمها سپس قادر به شناسایی سیگنالهایی هستند که با E-A-T ارتباط دارند. (به عنوان مثال ، PageRank و پیوندها.)

اکنون ، هر وقت از Google درباره E-A-T سؤال می کنید ، به زبان مشترک متذکر خواهید شد.

دنی جستجوی Google Danny Sullivan می گوید: “این تقریباً شبیه این است که ما به دنبال سیگنال هایی باشیم که با E-A-T هماهنگ باشند …”

مقاله پیشنهادی  اگر من یک تجارت کوچک مسافرتی را شروع می کردم ، این برنامه بازاریابی من خواهد بود

آنها از همان زبان در Google How Disights Information استفاده می کنند:

EAT

در حالی که Google دقیقاً این سیگنالها را تأیید نکرده است (به جز صفحه و پیوندها) ، این بدان معنا نیست که سیگنالهای روی صفحه جزئی از ارزیابی های E-A-T گوگل نیستند.

فقط گوگل به صراحت تأیید نکرده است ، که سیگنال ها واقعاً بخشی از E-A-T هستند.

Google چگونه E-A-T را اندازه گیری می کند؟

وقتی ری چندی پیش این مسئله را از Googlers پرسید ، واقعاً پاسخی دریافت نکرد.

او گفت:

وی گفت: “تقریباً مثل این است که گوگل نمی خواهد خیلی زیاد درباره مشخصات E-A-T صحبت کند.

حالا ، چرا اینطور است؟ این تقریباً شبیه عشق SEO به هرزنامه هاست!

یالا بچه ها. بیایید به آن توجه داشته باشیم. “

همه مواردی که SEO ها به مرگ اسپم کرده اند

این ، یا شاید به این دلیل باشد که E-A-T بخشی از ابتکار عمل بزرگتر Google است؟

گوگل چیست (و ممکن است باشد) تا

موتورهای جستجو و شرکت های رسانه های اجتماعی به دلیل گسترش اطلاعات در سیستم عامل های خود با نظارت دولت روبرو شده اند.

این شرکت ها در تلاشند تا دریابند که چگونه می توانند به جای آن ، اطلاعات بد و سطح بالای کیفیت را کاهش دهند.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

نظرسنجی انجام شده توسط الی شوارتز نشان داد 77٪ آمریکایی ها پذیرفته اند که برای تشخیص علائم پزشکی به اینترنت بروند.

نتایج همیشه قابل اعتماد نیستند و گوگل این را می داند.

در سال 2016 ، آنها Symptom Cards را ایجاد کردند ، یک ویژگی جستجو است که به کاربران امکان می دهد اطلاعات زیادی را مستقیماً در نتایج جستجو بدست آورند.

Google با تلاش با تیم پزشکان پزشکی که بخشی از نمودار دانش آنها را تشکیل داده اند ، اطلاعاتی را تهیه می کند تا بتواند معتبرترین اطلاعات پزشکی را مستقیماً در مورد نتایج جستجو ارائه دهد.

ری خاطرنشان کرد که به نظر می رسد گوگل با در نظر گرفتن داستان The Atlantics در Google’s Project Nightingale و کسب شرکت Fitbit در همان زمان ، کارهای بزرگی را با اطلاعات مربوط به سلامتی انجام می دهد.

گمانه زنی های ری:

“[M]هرچند چیزی شبیه این در افق ماست؛ Google Portal Health که در آن می توانید علائم یا مشکلات پزشکی خود را مستقیماً در Google تایپ کنید و بدون نیاز به کلیک بر روی وب سایت های دیگر ، آن اطلاعات را در نتایج جستجو دریافت کنید ، به همان روشی که در حال حاضر آنرا برای مواردی مانند پرواز یا شغل ها.”

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

نکته دیگر قابل توجه این است که به نظر می رسد که به روزرسانی های الگوریتم به طور نامتناسب وب سایت های بهداشت و پزشکی را تحت تأثیر قرار می دهد.

به همین دلیل به روزرسانی اول اوت 2018 به طور غیررسمی برچسب “Medic” گرفت. این سایت به طور قابل توجهی در سایتهای دسته بندی بهداشت و پزشکی تأثیر گذاشت.

الگویی مشابه با به روزرسانی های بعدی بعدی نیز وجود دارد.

الگوهای با بروزرسانی های بعدی هسته ای

وب سایت هایی که در طب طبیعی ، سلامتی ، توانبخشی و دسته های پیشگیری از بیماری قرار دارند ، همگی تأثیر این به روزرسانی های اصلی را احساس کرده اند.

این ما را به کلمه دیگری از Google با نام YMYL می آورد – که مخفف پول یا زندگی شماست.

این وب سایت ها و محتوا هستند که می توانند به طور مستقیم بر خوشبختی ، ایمنی ، امنیت اقتصادی یا بهزیستی کلی کاربرانشان تأثیر بگذارند.

مقاله پیشنهادی  3 تأثیر در رسانه های اجتماعی در یک سال انتخابات (و نحوه طفره رفتن از آنها)

اگر نگاهی به این مسئله بیندازیم که چرا Google از محصولات و خدمات خود با اطلاعات غلط روبرو هستند ، معقول است:

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

مقابله با اطلاعات نادرست

ری فکر می کند E-A-T این است که معیارهای Google برای تجزیه و تحلیل صحت محتوا و افرادی که آن را منتشر می کنند به عنوان راهی برای کاهش انتشار اطلاعات غلط به صورت آنلاین.

در نهایت ، فقط Google دقیقاً می داند کدام سیگنال ها در ارزیابی های E-A-T آنها قرار دارد ، و باعث می شود تا متخصصان SEO بتوانند به حدس و گمان ها ، داده ها و اختراعات ثبت شده اعتماد کنند.

در فوریه سال 2020 ، بیل اسلاوسکی مقاله ای را منتشر کرد که در آن به ثبت اختراع منتشر می شود که همزمان با “به روز رسانی پزشکی” با نام Google با استفاده از وکتورهای نمایندگی وب سایت برای طبقه بندی سایتها با تخصص و مجوز منتشر می شود.

برنامه ثبت اختراع از شبکه های عصبی برای درک الگوهای و ویژگی های موجود در وب سایت ها برای طبقه بندی آن سایت ها استفاده می کند.

طبقه بندی ها شامل:

  • سطح تخصصی سایتهای حوزه سلامت.
  • سطح کارآموز سایتها.
  • سطح لایه لایه سایتها

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

این حق ثبت اختراع به ما می گوید که صفحات را براساس اقتدار نیز رتبه بندی می کند.

آنچه که باید در مورد آن فکر کنید مهم است این است که اگر وب سایت شما به عنوان YMYL طبقه بندی شود ، E-A-T شما به استاندارد بالاتری برگزار می شود.

تجزیه و تحلیل E-A-T برای SEO

جوانب مثبت SEO باید به طور ویژه در مورد سیگنال هایی که با E-A-T هماهنگ هستند فکر کنند و به کیفیت وب سایت هایی که برنده این به روز رسانی های الگوریتم اصلی شده اند ، نگاه کنند.

ری با استفاده از متدولوژی زیر ، وب سایت های E-A-T را تحلیل کرده است:

روش شناسی تجزیه و تحلیل EAT لیلی ری

سایت های برنده چه کاری انجام می دهند؟

افرادی که نویسندگان آنها هستند را فاش کنید و در هر زمان ممکن از داوران متخصص استفاده کنید

Healthline نمونه ای از سایتی است که این کار را به طرز خارق العاده ای انجام می دهد.

نام نویسنده را به تمام مقالات خود اضافه کرده اید اما تأثیر نمی بینید؟

مهم است که به یاد داشته باشید که بایوس نویسنده – و بازرسان خبره – هستند نه رتبه بندی عوامل به خودی خود.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

در حالت ایده آل ، هنگام استفاده از این فرایند بررسی کارشناسان ، محتوای آنها را تضمین می کنند که محتوای شما با کیفیت بالا و مبتنی بر شواهد به عنوان بخشی از این فرایند باشد.

ادعاهای اثبات شده

بنیانگذاری ادعاهای شما خصوصاً برای وب سایتهای YMYL مهم است.

ادعاهای اثبات شده

فکر کنید گوگل راهی ندارد که همه نویسندگان شما را بشناسد؟

این تا حدودی صادق است Google نمی تواند زبانه ها را در هر ناشر در وب نگه دارد.

ولی این بدان معنا نیست که آنها سعی نمی کنند.

به آنچه اتفاق می افتد با نمودار دانش توجه کنید.

به نمودار دانش

اگر انواع خاصی از نمایش داده شد ، مانند “بادام” را جستجو می کنید ، می بینید که کارشناسان ذکر شده در پایین صفحه دانش وجود دارند که در واقع فیلم های کوتاه ارائه می دهند.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

این برنامه ای به نام Google Cameos است که در آن گوگل از این متخصصان سؤال می کند که آیا مایل هستند به یک سؤال درباره یک موضوع خاص پاسخ دهند.

مقاله پیشنهادی  تقسیم گوگل: توضیحات متا خلاصه مطالب را ارائه می دهد

اگر اسامی هر متخصص را جستجو می کنید ، می بینید که آنها دارای نمودار دانش شخصی خود هستند که نشان می دهد آنها متخصص واقعی هستند که می توانند در مورد این مباحث اطلاعات لازم را کسب کنند.

داده های ساخت یافته می توانند در تأیید E-A-T شما نقش داشته باشند.

شما حتی می توانید از Schema.org به عنوان یک راهنما برای آگاهی از مطالب خود استفاده کنید

برای بهبود تخصص و اعتبار مطالب خود می توانید از طرحواره شخص ، سازمان و یا محلی برای تجارت استفاده کنید.

برای حسابرسی از لینک های خارجی خود از خزنده انتخاب خود استفاده کنید

از خودت بپرس:

  • آیا آنها معتبر هستند؟
  • به آنها اعتماد دارید؟
  • آیا می خواهید با آنها در ارتباط باشید؟

هنگامی که E-A-T خود را حسابرسی می کنید این یک تمرین عالی است که باید از آن استفاده کنید.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

نظرات زباله را حذف کنید

Google تأیید كرده است كه نظرات در صفحه باعث كیفیت كلی صفحه می شود.

اگر یک وب سایت YMYL هستید ، نمی خواهید نظرات کم کیفیت بالقوه با کاهش کیفیت صفحه کاهش یابد و شاید بخواهید کاملاً حذف این نظرها را در نظر بگیرید.

برعکس ، اگر آنها نظرات خوبی دارند ، شاید شما می خواهید آنها را در آنجا نگه دارید و به آن کاربران پاسخ دهید.

انجام تحقیقات اعتبار

دامنه خود را به عنوان یکی از نتایج جستجو حذف کنید و به مواردی مانند بررسی ، کلاهبرداری و کلاهبرداری نگاه کنید.

با این کار ، خواهید دید که ردپای شهرت برند شما به صورت آنلاین چیست و آیا مشکلی وجود دارد که شما باید برطرف کنید.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

چه چیزی از دست دادن سایت ها اشتباه می شود؟

از طرف دیگر ، وب سایتهایی با E-A-T ضعیف به فریب و کلید های میانبر متوسل می شوند.

اگر می خواهید E-A-T خود را بهبود بخشید ، باید متوقف شوید:

  • محتوای تولید شده خودکار.
  • تبلیغات بیش از حد یا CTA.
  • تماس های گناهکار برای اقدام.
  • محتوای YMYL کاملاً پر فروش است.
  • عدم پشتیبانی مشتری.
  • رسیدگی به نظرات بد یا پرسش و پاسخ نیست.
  • تبلیغات منحرف شده که به سختی بسته می شوند.
  • محتوای SEO بی معنی است.
  • صفحات فرود محلی با کیفیت پایین.
  • رازهای مربوط به نام تجاری یا نویسندگان شما
  • کمپین های پیوند پرداخت شده

غذای آماده

مهم است که به یاد داشته باشید که ابتکارات E-A-T همه ارتباط مستقیمی با عوامل تأیید رتبه SEO ندارند و این اشکالی ندارد.

بهبود E-A-T نیاز به توجه جدی به مواردی دارد که بهترین برای کاربران شما دارد ، نه فقط برای موتورهای جستجو.

تماشای این ارائه

اکنون می توانید نمایش کامل ری از SEJ eSummit را در تاریخ 2 ژوئن تماشا کنید.

https://www.youtube.com/watch؟v=z3z7_CUAQjk

منابع بیشتر:

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر


اعتبار تصویر

تمام تصاویر گرفته شده توسط نویسنده ، ژوئیه 2020