نحوه برنده شدن در SEO و PPC (و صرفه جویی در هزینه انجام این کار) با Octoboard

این یک پست حمایت شده است که توسط Octoboard نوشته شده است. نظرات بیان شده در این مقاله متعلق به طرف حامی است.

اگر یک SEO ، PPC یا یک بازاریاب حرفه ای هستید ، در یک فضای فوق العاده رقابتی فعالیت می کنید.

این رقابت شدید است. شرکت ها از هر فرصتی برای پیشبرد بازی استفاده می کنند.

داده های ابر از چنین فرصتی است.

نرم افزاری که شما از آن استفاده می کنید روزانه ترابایت داده ایجاد می کند.

Octoboard تبدیل داده های شما را به درآمد بیشتر ، منجر به جدید ، جذابیت کمتر و خودکار بینش SEO و PPC آسان می کند. فقط 5 دقیقه برای تنظیم نیاز است و فقط 20 دلار در ماه هزینه دارد.

چگونه مشاغل و متخصصان سئو با استفاده از Octoboard برای برنده شدن

ما Octoboard را در سال 2018 راه اندازی کردیم تا یک محصول SaaS ساده و کم هزینه را ایجاد کنیم که به مردم کمک می کند تا از داده های ابری برای به دست آوردن مشتریان جدید ، تولید نشانه ها ، نظارت بر عملکرد بازاریابی ، و کاهش جذابیت استفاده کنند.

امروز ، کمتر از دو سال از زمان عرضه اولین محصول ما می گذرد ، بیش از 18000 شرکت به داده هایی که پردازش می کنیم ، اعتماد دارند.

به همین دلیل است که متخصصان برتر بازاریابی ، آژانس های سئو و فریلنسرهای PPC از Octoboard استفاده می کنند.

1. تحت تأثیر قرار دادن مشتریها و تیمها: اشتراک گذاری اطلاعات Cloud Data را به اشتراک بگذارید

مورد استفاده 87٪ از کل مشتری های Octoboard (براساس نمونه ای از مشتریان فعال در 3 ماه گذشته).

به هر یک از برنامه های کاربردی ابری 60+ که ما با آنها ادغام می شویم متصل شوید (شبکه های اجتماعی ، محصولات Google ، سیستم عاملهای تبلیغاتی پرداخت شده ، صفحات Google ، Zapier ، بانکهای اطلاعاتی ، سیستم عاملهای تجارت الکترونیکی ، برنامه های مالی) و بیش از 200 قالب از پیش تعریف شده برای اشتراک گذاری داده ها به صورت خصوصی استفاده کنید. یا داشبورد عمومی با تیم و مشتری داخلی.

لیست کامل ادغام داده ها و بیش از 200 قالب موجود در سیستم عامل را بررسی کنید. تمام قالب ها و داشبورد با حدود 3500 تجسم داده موجود در سیستم قابل تغییر یا گسترش هستند – نقشه ها ، نمودارها ، نمودارها و جداول داده ها.

مقاله پیشنهادی  39 نمونه الهام بخش صفحه تماس با ما

چگونه می توان در SEO و # 038 پیروز شد. PPC (و پس انداز آن را انجام دهید) با Octoboard

2. خودکار بینش هوش مصنوعی از طریق Slack & Email

ما روند بزرگ داده ها را دنبال کردیم و یک ویژگی یادگیری ماشینی را اضافه کردیم که به صورت خودکار در مورد آخرین سئو و PPC گزارش می دهد.

Octoboard مرتباً تغییرات داده ها را برای شما رصد می کند. ما روندها را شناسایی می کنیم و به روز رسانی های منظم را در مورد عملکرد شغلی و معیارهای بازاریابی ارسال می کنیم.

می توانید یک بار به داده های خود متصل شوید و در جعبه ایمیل یا شرکت Slack channel شرکت خود را به روز کنید. الگوریتم های یادگیری ماشین ما به طور خودکار روندهایی را که ممکن است از دست ندهید کشف خواهید کرد.

چگونه می توان در SEO و # 038 پیروز شد. PPC (و پس انداز آن را انجام دهید) با Octoboard

3. کاهش آویزها: خودکار SEO ، PPC و گزارش دهی به مشتری تجارت خودکار

مورد استفاده 95٪ آژانس های بازاریابی ، فروشگاه های آنلاین و فریلنسرزهای SEO.

آژانس های بازاریابی ماهانه صدها ساعت با ارسال گزارش های خودکار به صورت حرفه ای به مشتری صرفه جویی می کنند. بیشتر آژانس ها برای این ویژگی مشتری های اضافی را شارژ می کنند.

مشتریانی که به روزرسانی های منظم را مشاهده می کنند ، از کار سختی که آژانس ها در بازاریابی آنلاین قرار می دهند قدردانی می کنند و سال ها در آژانس ها می مانند. این ویژگی یک قاتل چاق واقعی است.

با بیش از 200 قالب داده از پیش ساخته شده برای شما ، قطعاً تنظیم و استفاده از آن بسیار ساده تر از Google Data Studio است.

چگونه می توان در SEO و # 038 پیروز شد. PPC (و پس انداز آن را انجام دهید) با Octoboard

4. درآمد اضافی: پورتال مشتری را به وب سایت خود اضافه کنید

مورد استفاده 69٪ متخصصان SEO و PPC است.

می توانید پرتال های مشتری را بسازید و آنها را مستقیماً در وب سایت خود میزبان کنید. این ویژگی را فعال کنید و مشتری های شما برای ورود به صفحه هایی که به نظر می رسد بخشی از سایت شما هستند هدایت می شوند.

مقاله پیشنهادی  LinkedIn یافتن رویدادهای مجازی را آسان تر می کند

Octoboard بلند کردن سنگین پشت صحنه را انجام خواهد داد. این برچسب 100٪ سفید است.

مشاغل از پورتال های مشتری استفاده می کنند تا ارزش بیشتری را برای مشتری ایجاد کنند ، باعث کاهش جذابیت و ایجاد جریان های اضافی درآمد شوند.

(Octoboard فقط 8 دلار برای هر مشتری شارژ می کند – چقدر مشتری های خود را برای این ویژگی شارژ می کنید. کاملا مربوط به شما است.)

5. انگیزه دادن به تیم ها و نظارت بر روند سئو در داشبورد تلویزیون های Office

59٪ از استارتاپ ها استفاده می شوند.

داشبورد را با استفاده از الگوهای ما ایجاد کنید و آنها را در مانیتورهای دفتر خود نشان دهید.

تیم های شما به روز هستند و بر روی اهداف و معیارهای عملکرد اصلی خود تمرکز می کنند (تجزیه و تحلیل ، تبلیغات پرداخت شده ، داشبورد پشتیبانی ، کمپین های بازاریابی ، سئو و تغییرات در رتبه بندی کلمات کلیدی).

محصول Octoboard for Business ما همچنین داده هایی را در زمان واقعی ارائه می دهد که شامل ترافیک وب سایت زنده ، اشتراک ایمیل زنده ، خرید آنلاین و نمایش داده های پشتیبانی می شود.

روند سئو از صدها نقطه داده از محصولات Google ، SEMrush و کلمات کلیدی خود Octoboard در رتبه بندی تجزیه و تحلیل و ممیزی های سئو موجود است.

چگونه می توان در SEO و # 038 پیروز شد. PPC (و پس انداز آن را انجام دهید) با Octoboard

6. درآمد بیشتر ایجاد کنید: حسابرسی های SEO را برای وب سایت های Client انجام دهید

توسط 82 درصد آژانس ها استفاده می شود.

Octoboard ممیزی سئو را به عنوان یک افزودنی رایگان برای همه مشتریان ما ارائه می دهد.

می توانید حسابرسی را برای وب سایت های مشتری خود اجرا کنید ، نتایج را به پورتال مشتری ، داشبورد آنلاین اضافه کنید و آنها را در گزارش های هفتگی خودکار توزیع کنید.

تمام ویژگی های برچسب سفید در Octoboard به صورت افزودنی های رایگان موجود است.

چگونه می توان در SEO و # 038 پیروز شد. PPC (و پس انداز آن را انجام دهید) با Octoboard

7. با فرم های حسابرسی جاسازی شده جاسوسی پیش بینی های جدید را ثبت کنید

این ویژگی جدید ماست و از ژوئن در آلفا قرار دارد.

با جاسازی فرم های حسابرسی SEO در صفحه های وب خود می توانید تا 10 برابر بیشتر از اینها نتیجه کسب کنید.

مقاله پیشنهادی  توییتر در یک مدل اشتراک ، این ویژگی های حق بیمه را در نظر گرفته است

به بازدید کنندگان اجازه دهید برچسب های سفید SEO Audits را برای وب سایت های خود اجرا کنند.

با اسناد PDF Audit PDF دنبال کنید و گزینه انتخاب مشتری را برای بازاریابی و تبلیغات تبلیغاتی درباره خدمات خود جمع آوری کنید.

8. تغییر و ذخیره کنید

با استفاده از Octoboard می توانید از SEMrush ، Google Analytics یا Google Search Console برای نظارت بر کلمات کلیدی خود و یک محصول شخص ثالث دیگر استفاده کنید تا بتوانید منجر به ضبط سرب Audit SEO به وب سایت خود به علاوه یک مورد دیگر برای نظارت بر رتبه بندی کلمات کلیدی شوید.

یا می توانید به ویژگی های شخصی Octoboard بروید که ردیابی رتبه کلمات کلیدی ، فرم های حسابرسی جاسازی شده و گزارش خودکار را ارائه می دهد.

هر ماه صدها ساعت و هزاران دلار صرفه جویی می کنید و فقط با تبدیل به یک سکو و پرداخت چندین محصول متوقف می شوید.

قیمت گذاری Octoboard فقط از 20 دلار در هر ماه شروع می شود.

ورود کمتر – پس انداز بیشتر – کارهای بیشتری انجام می شود!

کلمات نهایی

سال 2020 سال سختی برای همه است. ما خوشحالیم که هدف ما برای نگه داشتن یک سیستم عامل کم هزینه Octoboard ، برای بسیاری از مشاغل که اکنون از سیستم های گران قیمت تر به Octoboard تغییر می کنند ، کار می کند.

از آنجا که جهان به سرعت دیجیتال تر می شود ، هرچه مشاغل بیشتر 100٪ به صورت آنلاین انجام می شوند ، انتظار داریم اهمیت داده های ابری افزایش یابد. ما امیدواریم که شما بیشتر استفاده از داده های ابری را شروع کنید ، به خصوص اگر اکنون با Octoboard کار ساده ای انجام شود.

پس از همه ، این اطلاعات شماست ، بنابراین از آن استفاده کنید تا بتوانید رقابت را شکست داده و در صدر بازی خود قرار بگیرید!

چگونه می توان در SEO و # 038 پیروز شد. PPC (و پس انداز آن را انجام دهید) با Octoboard


اعتبار تصویر

تصویر برجسته: تصویر توسط Octoboard. با اجازه استفاده می شود
عکسهای ارسال شده: تصاویر تهیه شده توسط Octoboard. با اجازه استفاده می شود