نحوه ایجاد پیوندها و قابلیت مشاهده

همیشه نوع جدیدی از بازاریابی وجود دارد که جلب توجه می کند. معمول است که افراد به چیزهای جدید براق جذب می شوند.

با این حال ، آنها ممکن است برخی از رویکردهای آزمایش شده را که در طول سال کار کرده اند ، نادیده بگیرند.

بازاریابی مشارکتی در گروه دوم قرار می گیرد.

بازاریابی مشارکتی (همچنین به عنوان “بازاریابی مشترک” نیز شناخته می شود) زمانی است که با مشاغل با مخاطبان مشابه همکاری می کنید و برای تبلیغ محصولات یا خدمات خود با هم کار می کنید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

در سال 2019 ، Coors Light و National Geographic با همکاری 10 میلیون نفر همکاری کردند و مورد علاقه برند Coors را تقریباً 7٪ افزایش دادند.

Buffer و Social Chain در سال 2019 گزارشی با هم ایجاد کردند که فقط در طی یک هفته 17000 بازدید از صفحه بارگیری را کسب کرده است – بالاتر از متوسط ​​هر سایت.

علاوه بر این ، 77٪ از مارک ها هنگامی که در سال 2019 از آنها س askedال شد ، بازاریابی مشارکتی را بخشی اصلی از استراتژی بازاریابی خود می دانستند.

این چیزها جواب می دهد

چگونه می توان با بازاریابی مشارکت آغاز کرد

در حالت ایده آل ، شما می خواهید شغلی پیدا کنید که رقیب مستقیم نباشد اما مخاطبان هدف مشابهی داشته باشد.

به عنوان مثال ، مخاطبان ما شرکت های کوچک مسافرتی هستند ، بنابراین مشارکت با یک حسابدار متخصص در صنعت سفر منطقی خواهد بود.

ما برای افزایش آگاهی از مارک های خود رویکردهای بازاریابی را با هم ارائه کرده ایم ، اما در فروش یک چیز مشابه به آنها رقابتی نداریم.

یافتن این نوع شرکا باید به سادگی توجه بیشتر به افرادی باشد که در همان مکانهای حضور شما ظاهر می شوند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

کدام یک از مشاغل دیگر در سایت های صنعتی که شما می نویسید محتوای مهمان می نویسند؟

یا چه کسی به عنوان ارائه دهنده خدمات تخصصی در شبکه های شما ذکر شده است؟

پس از آگاهی بیشتر از این موضوع ، احتمالاً طیف وسیعی از شرکای احتمالی را مشاهده خواهید کرد که به صورت شما خیره شده اند!

پس از آن فرآیند محدود کردن شرکای افرادی که دارای ارزشهای مشابه شما هستند و تلاش برای دستیابی به همکاری مشترک است.

هنگامی که یک شریک یا انتخاب شرکا در ذهن دارید ، در اینجا برخی از کارهایی که می توانید با هم انجام دهید وجود دارد:

مقاله پیشنهادی  Pinterest الگوریتم را به روز می کند تا انواع محتوا را بیشتر سطحی کند

پست های متقابل مهمان برای بازاریابی مشارکت

یک راه ساده و ساده برای بهره مندی از SEO از مشارکت ، نوشتن محتوای مهمان برای وبلاگ های هر یک از سایت های خود است.

با خواندن مستقیم وبلاگ یا دیدن پیوندها هنگامی که آنها محتوا را در رسانه های اجتماعی خود به اشتراک می گذارند ، پیوندهای مرتبط دریافت خواهید کرد که رتبه بندی شما را به سمت جلو هدایت می کند و برای مخاطبانی که محتوای شریک زندگی شما را دنبال می کنند قابل مشاهده است.

مطمئن شوید که درمورد کلمات کلیدی تحقیق کرده اید و در وب سایت شریک زندگی خود پستی می نویسید که می تواند در موتورهای جستجو برای عبارات مورد نظر شما رتبه بندی کند.

این روش “barnacle SEO” یک روش عالی برای به حداکثر رساندن تأثیر کار شما است – از طریق نتایج جستجو برای مدت طولانی در آینده برای خود و پست خود در آن سایت مشاهده خواهید کرد.

آن را با محتوای مشابه در سایت خود ترکیب کنید ، و می توانید تسلط بر نتایج جستجو برای آن موضوع را شروع کنید.

نکته بازاریابی مشارکت: در وب سایت های مختلف یکدیگر را ذکر کنید

اگر شما و شریک زندگی خود با هم درگیر فرصت های بازاریابی مشترک هستید ، احتمالاً فعالیت های بازاریابی دیگری نیز در جای دیگر انجام خواهید داد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

در این موارد ، درگیر کردن یکدیگر در این تلاش ها ، روش عالی دیگری برای افزایش سریع رد پا است.

اگر در وب سایت شخص ثالثی در حال نوشتن پست وبلاگ هستید (مانند این سایت 😉) ، برای دریافت پیوندهای بیشتر برای عملکرد SEO و بالا بردن سریعتر رتبه بندی خود ، از شرکای خود نام ببرید.

سپس شریک زندگی شما همین کار را می کند و شما به سرعت سرعت می گیرید که همه شما از مجموعه گسترده تری از سایت ها لینک دریافت می کنند.

به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی شریک زندگی خود ، محتوای خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

بنابراین شما هم برای یکدیگر محتوا درست می کنید و هم در سایت های شخص ثالث.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

حدس بزن چی شده؟

به اشتراک گذاشتن تمام این مطالب در پروفایل های مربوط به شبکه های اجتماعی مربوطه ، روش عالی دیگری برای ایجاد آگاهی از مارک های تجاری شماست.

این بیشترین چشم را در مورد خود محتوا پیدا می کند اما اگر شریک زندگی خود را در به روزرسانی ها برچسب گذاری کنید ، باعث افزایش فالوور پروفایل های شما به صورت مستقیم می شود.

مقاله پیشنهادی  خوب، بد و زشت

بازاریابی ایمیلی را در استراتژی مشارکت خود بگنجانید.

یک بار دیگر ، اگر شما دو شرکت بازاریابی باهوش هستید ، احتمالاً از نوعی درگیر بازاریابی از طریق ایمیل هستید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

ممکن است لیست های ایمیل موجود داشته باشید که با آنها ارتباط برقرار نکنید ، یا ممکن است افراد موافق باشید که به طور منظم با لیست شما تماس می گیرند.

در هر صورت ، استفاده از این بستر برای معرفی شریک زندگی خود می تواند بسیار مفید باشد.

این می تواند به سادگی به اشتراک گذاشتن بخشی از محتوایی که آنها تولید کرده اند باشد. یا ممکن است مستقیماً مربوط به فروش باشد که در آنجا خدمات شریک زندگی خود را پیشنهاد می کنید.

هر کدام از زاویه ها را که انتخاب کنید ، یک لیست ایمیل جذاب می تواند یکی از م placesثرترین مکانها برای تبلیغ یکدیگر باشد.

اگر قبلاً لیستی ندارید ، توصیه می کنم هنگام تعامل با شرکای احتمالی شروع به ساختن یکی از آنها در زرادخانه خود کنید.

برای بهره مندی از هر دو برند ، یک کتاب الکترونیکی با شرکا create ایجاد کنید. wp-content / uploads / 2021/01 / co-create-an-ebook-5ff4cb1e13dc0.png 768w، https://cdn.searchenginejournal.com/wp-content/uploads/2021/01/co-create-an-ebook -5ff4cb1e13dc0-480x56.png 480w ، https://cdn.searchenginejournal.com/wp-content/uploads/2021/01/co-create-an-ebook-5ff4cb1e13dc0-680x80.png 680w

ایجاد یک کتاب الکترونیکی با هم شما را قادر می سازد تا دانش و همچنین مخاطبان خود را جمع کنید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

و اگر به اندازه کافی مطلوب ایجاد کنید ، می تواند به شما کمک کند مجموعه گسترده تری از بازار هدف خود را جذب کنید.

ضروری است که کیفیت محصول نهایی به طور استثنایی بالا باشد و پیام مهمی را برای شما و شریک زندگی شما به همراه داشته باشد. همچنین داشتن یک داستان خوب در وهله اول مهم است که چرا آن را با هم خلق کرده اید.

چرا ترکیب تخصص شما اینقدر موثر است؟

با تلاش مشترک ، چه ارزشی اضافه می شود؟

این کار را به خوبی انجام دهید ، و این می تواند سرمایه ای باشد که مدتها به آینده می کشد.

با همکاری شرکای خود یک وبینار برای تبلیغ مشترک اجرا کنید.

وبینار روشی خارق العاده برای جلب توجه به هر دو مشاغل مشارکتی است و به شما امکان می دهد شخصیت خاصی را با مخاطبان اسیر برجسته کنید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

برای اینکه خوب کار کند ، بسیار مهم است که پیشنهاد شریک زندگی شما با پیشنهاد شما همسو باشد و بتوانید یک موضوع جذاب برای ارائه به مخاطبان خود پیدا کنید.

همچنین دعوت به عمل در پایان یک وبینار ضروری است.

در حالت ایده آل ، شما نوعی پیشنهاد دارید که افراد می توانند در پایان رویداد یا جایی که آنها را به آنها کانال می دهید و می توانید در آن بیشتر شرکت کنید ، خریداری کنند.

مقاله پیشنهادی  Snapchat دوره های صدور گواهینامه تبلیغات بیشتری را راه اندازی می کند

بسیاری از مشاغل از این روش برای ارائه طعم نتایج احتمالی در صورت کار با آنها استفاده می کنند ، جزئیات مربوط به پایان قیمت گذاری برای کار با آنها یا دوره ممتازی که ارائه می دهند.

با این حال ، مراقب باشید که چقدر با پیشنهاد خود سخت گیر هستید و اطمینان حاصل کنید که با وبینار خود ارزش واقعی ارائه می دهید ، بنابراین با مخاطبان خود اعتماد می کنید.

به جای چند فروش سریع ، به بازی طولانی فکر کنید.

با شرکای بازاریابی خود رویدادهایی را برای حضور در مقابل مخاطبان یکدیگر اجرا کنید.

اگر موقعیت مکانی شما اجازه می دهد ، چه عواملی مانع از آفلاین گرفتن وبینارها و تنظیم رویدادی در زندگی واقعی می شود؟

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

حتی اگر اهل یک مکان نیستید ، مکانی را پیدا کنید که بسیاری از بازار هدف شما در آن مستقر است و یک رویداد را در آنجا اجرا کنید.

این می تواند از یک ملاقات غیررسمی منظم گرفته تا یک رویداد کاملاً آوازخوان و رقصنده در صنعت که مردم جهان را به خود جلب می کند ، باشد.

ریاضیات را انجام دهید. اگر تعداد هدایت ها ، تبدیل ها و شناسایی مارک تجاری که می توانید از آن دریافت کنید ، جمع می شود – چرا که نه؟

برای ایجاد شبکه بازاریابی مشارکت ، مشتری ها را به یکدیگر معرفی کنید.

ما اینجا هستیم کرم د لاکرم.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

مشارکت با شخصی که مخاطبان یکسانی دارد ، چه دلیل بهتر از دریافت توصیه های مستقیم و قابل اعتماد از سوی افرادی که بازار هدف شما از قبل درگیر آن است ، وجود دارد؟

هدف از همه بازاریابی این است که در نهایت منجر به فروش بیشتر شود ، اما این یکی از دلایل قوی بودن بازاریابی مشارکتی است.

بازاریابی مشارکتی نه تنها می تواند به شما در تلاش برای بازاریابی طولانی مدت مانند سئو یا ایجاد دنباله های اجتماعی کمک کند ، بلکه می تواند مشتریان را بلافاصله در آستان شما قرار دهد.

بازاریابی مشارکتی فقط در صورتی کار می کند که شما و همسرتان واقعاً همسو باشید و هر دو سرویس برتر ارائه می دهید که خوشحال می شوید توصیه کنید.

اما اگر این مناسب را پیدا کنید ، می تواند یک تغییر دهنده در رشد کسب و کار شما باشد.

منابع بیشتر:


اعتبار تصویر

تصاویر ویژه و در پست: ایجاد شده توسط نویسنده ، ژانویه 2021