نحوه ایجاد لینک برای بینگ و گوگل

آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا در گوگل رتبه خوبی دارید (به عنوان مثال ، صفحه 1) ، اما در سایر موتورهای جستجو مانند Bing رتبه پایین (پایین یا پایین) دارید؟

این می تواند گیج کننده باشد.

شما در SEO سرمایه گذاری کرده اید.

نباید برای یک موتور جستجوگر بهینه سازی کنید همه موتورهای جستجو؟

خوب ، نه همیشه

سئو خوب فقط بهینه سازی موتور جستجوگر نمی باشد.

Google محبوب ترین موتور جستجوی جهان است.

به روزرسانی های الگوریتم آنها دوباره و دوباره جستجو و جستجوگرها را دوباره تغییر داده اند.

در نتیجه ، امروز برخی از متخصصان سئو ، موتورهای جستجو که شروع نمی شوند با “G” شروع و به “oogle” ختم می شوند ، کاملاً نادیده می گیرند.

این یک مشکل است

در حالی که گوگل 91.98 درصد از سهم بازار جهانی را در اختیار دارد ، طبق آمار StatCounter از مارس 2020 ، سهم بازار ایالات متحده 88.3 درصد است.

این بدان معناست که بیش از یک سوم مشتریان ایالات متحده در جستجوی شما در سیستم عاملها هستند دیگر از گوگل

بنابراین اگر فقط برای Google بهینه سازی می کنید ، سهم عظیمی از بازار را از دست می دهید.

StatCounter-search_engine-US-month-201805-201905-bar

خوشبختانه ، بهینه سازی محتوای شما برای درخواست تجدیدنظر در موتورهای جستجو فراتر از Google به معنای شروع از ابتدا نیست.

بینگ (و توسط پروکسی یاهو ، که از سال 2010 توسط Bing تأمین شده است) دومین موتور جستجوی محبوب در جهان است.

با هم ، بینگ و یاهو 4.21٪ از کل بازار موتور جستجوی دسک تاپ جهانی و 10.05٪ از سهم بازار ایالات متحده را در اختیار دارند.

بهترین خبر؟

تکنیک های SEO به طور مشابه در هر دو سیستم عامل کار می کنند.

بنابراین می توانید همچنان به بازاریابی محتوا و ایجاد لینک ادامه دهید.

اما ، همانطور که قبلاً حدس زده اید ، بینگ و گوگل تفاوت های اساسی دارند.

این اختلافات ممکن است منجر به اختلاف در رتبه بندی شما شود.

در این فصل نحوه ساخت لینک های بینگ با ساختمان پیوندی برای Google و چگونگی ایجاد استراتژی ساخت یک لینک ایجاد می شود که به شما در بهینه سازی هر دو موتور جستجو کمک خواهد کرد.

1. با محاسبه لینک ، با احتیاط بیشتری برخورد کنید

گوگل و بینگ هر دو بک لینک با چند تفاوت مهم دارند.

یکی از این تفاوتها مربوط به کیفیت در مقابل کمیت است.

گوگل تمایل دارد که PageRank را به عنوان یکی از سیگنالهای مهم رتبه بندی خود ، حتی اگر آن را حذف کرده است ، ارزش دهد. در کنسول جستجوی Google ، Google از PageRank به شرح زیر استفاده می کند:

“PageRank نظر گوگل در مورد اهمیت یک صفحه بر اساس پیوندهای دریافتی از سایتهای دیگر است. (PageRank یک سیگنال مهم است ، اما این یکی از بیش از 200 مورد استفاده ما برای تعیین ارتباط است.) به طور کلی ، پیوند یک سایت به عنوان رأی به کیفیت سایت شما در نظر گرفته می شود. “

در سالهای اخیر ، ما شاهد کاهش همبستگی بین تعداد پیوندها و رتبه بندی های گوگل هستیم. در حقیقت ، برخی از سایت هایی که رتبه خوبی دارند لینکهای ورودی زیادی ندارند – آنها دارای لینکهای ورودی معتبرتری هستند.

این بدان معنی است که گوگل چند پیوند با کیفیت بالا با PageRank بیشتر را بی نهایت با ارزش از صدها پیوند از سایتهای با کیفیت پایین می داند.

مقاله پیشنهادی  گروه های یاهو در 15 دسامبر سال 2020 کاملاً خاموش می شوند

در همین حال ، بینگ همچنین از لینک های با کیفیت بالا بسیار ارزشمند است. اما بینگ اهمیت بیشتری را به مقدار لینک نشان می دهد:

“پیوندهایی که به سایت شما نشان می دهند به بینگ کمک می کنند تا صفحات جدیدی را در سایت خود کشف کند. به طور سنتی ، آن را نیز به عنوان یک سیگنال محبوبیت در نظر می گیرند. سایتی که به محتوای شما پیوند می زند در اصل به بینگ می گوید که به محتوای شما اعتماد دارند. “

آیا می خواهید رتبه بندی بینگ سایت خود را با عجله بهبود بخشید؟ در هر ماه چند پیوند بیشتر بسازید از آنچه در غیر این صورت ممکن است باشد.

فقط به یاد داشته باشید که کیفیت پیوند اهمیت دارد. شما کاملاً نباید پیوند دادن به سایتهای اسپم یا نامربوط را شروع کنید.

چه تعداد پیوند کافی است؟

تیم من یک بررسی ساختمان پیوندی انجام داده است. ما 628 متخصص حرفه ای سئو را رأی دادیم تا دریابیم که چه تعداد پیوند در هر وب سایت در هر ماه ایجاد می کنند. این چیزی است که ما یافتیم:

نحوه ایجاد لینک برای بینگ و گوگل

  • 73٪ از پاسخ دهندگان ما اظهار داشتند كه هر ماه بین 1-20 پیوند جدید ایجاد می كنند. اگر می خواهید رتبه بندی جستجوی خود را بهبود بخشید ، این یک شماره سالم است.
  • 21٪ از پاسخ دهندگان ما بین 20-100 پیوند جدید در هر ماه ایجاد می کنند. این استراتژی ساختمان سازی ، اگرچه تهاجمی تر است ، اما به احتمال زیاد نتایج ملموس تری را برای بینگ به همراه خواهد داشت.

خط آخر:

  • برای گوگلروی لینکهای بسیار با کیفیت تمرکز کنید.
  • برای بینگتعداد شركتها را شرط كنيد.

یک کلمه احتیاط: می خواهید سایت شما برای Google و Bing با نمایه پیوند یکسان رتبه بندی شود. پس مراقب پنگوئن باشید.

نرو هم وحشی. مانند Google ، Bing از طرح پیوندها ، پیوندهای متقابل و پیوندهای پرداخت شده توسط اسپم متنفر است.

برای بهترین نتیجه ، هر ماه بیش از 20 بک لینک بسازید. تمرکز خود را بر دامنههای سطح بالا و سایتهای معتبر متمرکز کنید.

وزن بینگ سنگین است .gov ، .edu ، و دامنه های .org. بینگ نیز بیشتر تأکید می کند سن دامنه از گوگل

2. تأکید کمتری بر تنوع متن لنگر بگذارید

در نگرش بینگ به کلمات کلیدی در متن لنگر در مقایسه با Google تفاوت قابل توجهی وجود دارد.

از آنجا که به روزرسانی پنگوئن Google 2012 ، سایتهایی با متن لنگر دقیق بیش از حد مطابقت دارند ، مجاز هستند با یک مجازات سیلی بزنند.

اکنون آن را با دستورالعمل های بینگ مقایسه کنید ، که در واقع شما را به بهینه سازی لنگرهای خود ترغیب می کند:

“با دقت برنامه ریزی کنید که کلمات واقعی به هم پیوند خواهند یافت – از کلمات کلیدی هدفمند استفاده کنید هر جا ممکن باشد. “

نتیجه عملی این امر این است که ما 10٪ سایت های بیشتر را در بینگ با متن لنگر غنی از کلمات کلیدی مشاهده می کنیم. در واقع ، بیش از نیمی از 30 نتیجه برتر بینگ (52-53٪) همه حاوی لنگرهای بهینه شده هستند.

مقاله پیشنهادی  چگونه ROI ساختمان را اندازه گیری کنیم

با توجه به این موضوع ، بهینه سازی بیش از حد پیوندهای شما برای بینگ از نظر تئوری امکان پذیر است (هرچند که من آن را توصیه نمی کنم).

رتبه بندی سایت شما تقریباً مطمئناً در گوگل فرو می رود زیرا پنگوئن از شما برای بهینه سازی بیشتر لنگر خود بازدید می کند.

در عوض ، از ترکیبی محتاط از متن لنگر دقیق استفاده کنید با مارک ، پیوند برهنه ، مطابقت جزئی ، دم بلند ، عمومی و سایر متن های لنگر استفاده کنید.

اگر می خواهید مقدار لنگر متن خود را با کلمات کلیدی افزایش دهید ، مطمئن شوید که:

  • حاشیه های فعلی خود را با Google درک کنید و به تدریج آنها را افزایش دهید.
  • با استفاده از ابزار تجزیه و تحلیل پیوند ، رقبای خود را که رتبه خوبی در Google و Bing دارند بررسی کنید. ببینید درصد به نظر می رسد که برای آنها کار می کند. بنا به سطح آنها

3. پیوندها را با رسانه های اجتماعی رانندگی کنید

بینگ کاملاً اظهار داشته است که الگوریتم آنها سیگنال های رسانه های اجتماعی را در رده بندی سایت در نظر می گیرد:

“رسانه های اجتماعی در تلاش امروز برای رتبه بندی خوب در نتایج جستجو ، نقش ایفا می کنند. بارزترین نقشی که ایفا می کند از طریق نفوذ است. اگر از نظر اجتماعی تأثیرگذار هستید ، این منجر می شود که پیروان شما اطلاعات شما را به طور گسترده به اشتراک بگذارند ، که به نوبه خود منجر به بینگ دیدن این سیگنال های مثبت می شود. این سیگنال های مثبت می توانند تاثیری در نحوه رتبه بندی ارگانیک در دراز مدت داشته باشند. “

در حقیقت ، تجزیه و تحلیل Searchmetrics از عوامل رتبه بندی بینگ نشان داد که بینگ نه تنها سیگنال های اجتماعی را ارج می کند ، بلکه سیگنال های اجتماعی با رتبه های بهتر همبستگی قوی دارند.

این اتفاق به خوبی با برخی از داده های جدید انجام شده است که نظرسنجی اخیر ما پرده برداشته است – این که متخصصان مدرن سئو ، اشتراک گذاری اجتماعی را یکی از کارآمدترین راه ها برای ایجاد پیوندها در سال 2017 می دانند.

در حقیقت ، 68٪ از متخصصان پیشرفته سئو ، که از اشتراک گذاری اجتماعی با استفاده از لینک سازی در ذهن استفاده کرده اند ، معتقدند که این کارآیی است:

نحوه ایجاد لینک برای بینگ و گوگل

چند نمونه خاص دیگر درباره چگونگی استفاده از پاسخ دهندگان ما از رسانه های اجتماعی در ژوئن 2016 – ژوئن 2017 برای افزایش پروفایل های بک لینک خود:

  • 88٪ از جوانب مثبت SEO شامل پیوندهایی در پروفایل رسانه های اجتماعی خود هستند.
  • 81٪ از پاسخ دهندگان ما مطالب خود را در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشتند.
  • 53٪ پاسخ دهندگان کمپین های ویروسی ایجاد کردند (به عنوان مثال مسابقات).

نحوه ایجاد لینک برای بینگ و گوگل

همچنین می توانید از نرم افزار برای جستجوی تأثیرگذار در طاقچه خود در سکوی مورد نظر خود استفاده کنید.

لیستی از این چهره های تأثیرگذار ایجاد کنید.

سپس ، وقتی محتوای باکیفیت ایجاد می کنید که ممکن است برای آنها جذاب باشد ، به آنها توجه کنید.

از آنها بخواهید که آن را به اشتراک بگذارند.

(تحقیقات ما نشان داد که داده ها / تحقیق اصلی ، قانع کننده ترین و کارآمدترین نوع محتوا برای ایجاد لینک است).

مقاله پیشنهادی  چگونه می توان از بینش رقبا برای پیشی گرفتن در PPC استفاده کرد

در آخر ، محتوای ویدیو را فراموش نکنید.

در حالی که YouTube ممکن است مرکز خرید همه ویدیوها باشد ، شما نمی خواهید مزایای این بک لینک های سخت درآمد را از دست بدهید.

درعوض ، برای محتوای ویدیوی خود یک راه حل میزبانی بومی پیدا کنید.

سپس به افرادی که در گذشته ویدیوهای شما را دوست داشته اند و به اشتراک گذاشته اید ، دسترسی پیدا کنید.

از آنها بخواهید به جای YouTube به وب سایت شما پیوند دهند.

نتیجه گیری: در حالی که پیوند ساختمان برای بینگ نیست ، Google SEO را خراب نکنید

یک مورد که من در این مقاله به آن توجه نکردم این است که اگر می خواستید بطور انحصاری پیوندها را برای بینگ بسازید ، از نظر تئوری بسیار ساده تر از ایجاد پیوندها برای Google خواهد بود.

بر خلاف Google ، Bing از اینکه از سایت های دیگر برای پیوندها سؤال کنید ، مهم نیست ، مادامی که آن سایتها از نظر منطقی معتبر باشند.

با این وجود ، اگر بخواهید رتبه Google شما را در این روند کاهش دهد ، ایجاد لینک پیوندهایی برای بینگ کمی منطقی است.

بنابراین ، به جای بهینه سازی یک سکوی جستجو بر روی دیگر ، بهتر است به محتوای خود توجه کنید.

از این گذشته ، ایجاد محتوای با ارزش لینک بهترین نوع ساخت لینک است.

همانطور که رهنمودهای مدیر وبینگ Bing بیان می کند:

محتوا چیزی است که بینگ به دنبال آن است. با ارائه مطالب واضح ، عمیق و آسان برای یافتن مطالب در وب سایت شما ، ما به احتمال زیاد ایندکس می کنیم و محتوای شما را در نتایج جستجو نشان می دهیم. وب سایت هایی که از نظر محتوا نازک هستند ، بیشتر تبلیغات یا پیوندهای وابسته نشان می دهند ، یا در غیر این صورت بازدید کنندگان را به سمت سایت های دیگر هدایت می کنند ، به سرعت تمایل به رتبه خوبی ندارند. محتوای شما باید به راحتی پیمایش شود ، ثروتمند و جذاب برای بازدید کننده باشد و اطلاعات مورد نظر را در اختیار آنها قرار دهد. “

در نهایت ، پیوند ساختمان در مورد بهینه سازی موتور جستجوگر خاص نیست.

این در مورد کشف یک حفره نیست که به شما در بازی الگوریتم کمک خواهد کرد.

ایجاد پیوند خوب با اعتماد متقابل آغاز می شود.

شما محتوا را می نویسید که کسی ارزش دارد.

شما احترام آنها را کسب می کنید

و در نتیجه ، آنها محتوای ارزشمند شما را با دیگران به اشتراک می گذارند.

فقط یک بار که محتوای مناسب داشته باشید ، وقت آن است که از استراتژی های فوق استفاده کنید.

اینها به کسب مطالب شما در چند مورد علاقه بیشتر به چشم های چشم کمک می کنند.

برای قرض گرفتن یکی از بروس کلیاستعاره ها:

“در ماهیگیری ، دو کار وجود دارد که باید انجام دهید. 1) شما باید از طعمه مناسب استفاده کنید. 2) شما باید در جایی که ماهی است ماهی بگیرید. این ایجاد پیوند است. شما باید به چیزی برسید که جامعه شما به آن اهمیت می دهد و سپس آن را در مقابل آنها قرار دهید. “


اعتبار تصویر

تصویر برجسته: پائولو بابیتا
تمام تصاویر گرفته شده توسط نویسنده