نحوه انجام ممیزی کامل Google Ads

آیا حساب Google Ads شما به همان اندازه موثر است؟

مگر اینکه حساب خود را حسابرسی کنید ، نمی توانید مطمئناً بدانید.

حسابرسی حساب Google Ads چیست؟

حسابرسی حساب Google Ads روند ارزیابی کارایی حساب های شما است.

ممیزی می تواند موارد پنهان دردناکی را که باید به آنها توجه شود فاش کند.

پس از شناسایی این موارد ، می توانید به بهبود وضعیت کلی سلامت و عملکرد حساب خود بپردازید.

در حالی که بسیاری از ابزارها و خدمات خودکار وجود دارند که نتایج حسابرسی و نمرات حسابرسی مبتنی بر الگوریتمی را برای حساب شما ارائه می دهند ، اما اغلب آنها فاقد زمینه اهداف بازاریابی ، مخاطبان تمرکز و نتایج مطلوب منحصر به فرد از تلاشهای PPC شما هستند.

نکته اصلی یک ممیزی خوب این است که:

  • آنچه را که می خواهید بررسی و اهمیت آن را درک کنید مشخص کنید.
  • وضعیت هر مورد را در ممیزی بررسی و مستند کنید.
  • یادداشت های مفصلی بسازید و نمونه هایی از مواردی را که باید در برنامه اقدام پس از ممیزی مورد بازنگری یا رسیدگی قرار گیرید ، فراخوانی کنید.

خود ممیزی زمان لازم برای به روزرسانی در حساب یا تبلیغات نیست (مگر اینکه چیزی را آنقدر مهم کشف کنید که باید فوراً به آن رسیدگی شود).

ورود به ، از طریق و خارج از فرآیند حسابرسی با ارائه گزارش و نتایج مهمی که می تواند در یک برنامه اقدام برای فعالیت های پیگیری یک بار و فرآیندهای تنظیمات مدیریت مداوم قرار گیرد ، مهم است.

آخرین کاری که می خواهید انجام دهید این است که یک ممیزی بی پایان را شروع کنید که اهداف در حال تغییر است.

چرا به حسابرسی حساب Google Ads نیاز دارید

این که آیا شما از مشتری ، فروشنده دیگری حساب دریافت می کنید ، یا به عنوان بخشی از نقش جدید در شرکت خود ، با دانستن اینکه چیزها قبل از سرمایه گذاری در وقت و هزینه قابل توجهی ایستاده اند ، بسیار مهم است.

همچنین ممیزی از برنامه های دقیق تنظیم شده شما ، مزایایی دارد که به شما امکان می دهد قدمی به عقب بردارید و به چیزهایی نگاه کنید که ممکن است در مدیریت روزانه از دست بروند.

برخی از مزایای ناشی از حسابرسی Google Ads عبارتند از:

  • یافتن مناطق زباله خرج
  • شناسایی فرصت های جدید برای گسترش.
  • بهبود فرآیندهای مدیریتی در حال انجام.
  • به دست آوردن بینش مخاطبان که می تواند در حساب و همچنین سایر کانال های بازاریابی اعمال شود.
  • اعتبارسنجی فرضیات.

آنچه در زیر می آید یک مرحله به مرحله است که می توانید هنگام انجام حسابرسی حساب Google Ads خود استفاده کنید.

شما می توانید بینش های ارزشمند و ارزشمندی را کشف کنید و در آنجا بتوانید حساب های خود را بهبود بخشید.

تمرکز روی این مناطق و پرسیدن این سؤالات مهم هنگام انجام حسابرسی حساب Google Ads خود به شما اطمینان می دهد که ROI بازاریابی PPC خود را به حداکثر رسانده اید.

مرحله 1: اهداف را مرور کنید

قبل از غوطه ور شدن به حساب Google Ads ، اولین مرحله از ممیزی ، بررسی اهداف تجارت و حساب است تا اطمینان حاصل شود که می دانید تمرکز و اهداف شما چیست.

می تواند چندین هدف تبدیل داشته باشد.

دانستن اینکه آنها چه هستند و چه کارایی نتایج مورد نظر شما را به وجود می آورد ، لحن ارزیابی شما در طول بقیه مراحل حسابرسی تعیین می شود.

مقاله پیشنهادی  چگونه با تحقیقات کلمات کلیدی عمیق تر برویم: از طریقmindyweinstein به ابزارها و تکنیک ها بروید

تعیین اهداف و تمرکز باعث می شود حسابرسی به صورت عینی حساب آسان تر شود.

برخی از سؤالاتی که باید در رابطه با اهداف مطرح شود:

  • اهداف تبدیل شما برای شرکت چیست؟
  • اهداف تبدیل در Google Ads چیست؟
  • آیا اهداف شما تغییر کرده است؟
  • آیا می توان عملکرد را فراتر از تبلیغات (برای پیشرو ، فروش یا ترافیک) ردیابی کرد؟
  • آیا مخاطب مورد نظر یا مجموعه شخصیت های شما تغییر کرده است؟

وقتی در مورد آنچه می خواهید حساب Google Ads شما انجام شود شفاف نیستید ، می توانید اجزای واقعی کمپین شبکه جستجو را حفر کنید.

مرحله 2: بررسی ساختار حساب

داشتن سلسله مراتب مناسب می تواند بر مدت زمان لازم برای مدیریت کمپین ها تأثیر مثبت بگذارد و داده های بهتری را برای تصمیم گیری به دست آورد.

روشهای زیادی وجود دارد که می توانید استفاده خود را از کمپین ها و گروه های تبلیغاتی ساختار دهید ، با سازماندهی در اطراف:

  • اهداف تجاری منطقی.
  • اهداف Persona.
  • خطوط تولید.
  • خطوط خدمات
  • موضوع.

در حالی که لزوماً یک روش “درست” برای ساختن حساب کاربری خود وجود ندارد ، شما می خواهید این کار را به روشی انجام دهید که کنترل هر چه بیشتر جزئیات جزئی از قیمت پیشنهادی ، بودجه ، تبلیغات و مدیریت کلی را در اختیار شما قرار دهد.

جنبه های ساختار حساب برای ارزیابی عبارتند از:

  • آیا کمپین ها بخش های مختلفی از سطح تنظیم تبلیغات (جغرافیای هدفمند ، روزپردازی ، پیشنهادهای سطح کمپین ، بودجه سطح کمپین) را نشان می دهند؟
  • آیا این کمپین ها گزارش های معنی داری را برای گروه های تبلیغاتی که در درون آنها قرار دارند فراهم می کند؟
  • آیا کمپین ها به راحتی قابل مقایسه با یکدیگر و تعادل بودجه در کل هستند؟

مرحله 3: تنظیمات حساب و کمپین

در بیشتر موارد ، می توانید تنظیمات کمپین خود را به سرعت مرور کرده و حرکت کنید.

با این وجود ، در نهایت ممکن است شما نیاز به بازگشت به این تنظیمات داشته باشید تا تنظیمات خود را براساس بررسی و تصمیمات خود برای تغییر در سایر زمینه های حسابرسی انجام دهید.

قبل از به روزرسانی های مبتنی بر عملکرد ، در اینجا موارد خاصی برای بررسی وجود دارد:

  • آیا هدفگذاری جغرافیایی مناسب و دقیق است؟ آیا کشور یا منطقه ای را در برگه “مکانها” مشاهده می کنید که نمی خواهید هدف گذاری کنید؟
  • آیا هدف گیری دستگاه مناسب است؟
  • آیا مطمئن هستید که تنظیمات پیشرفته موقعیت مکانی دقیقاً مطابق آنچه می خواهید برای مخاطبان خود تنظیم کنید؟
  • آیا استراتژی پیشنهاد ، بودجه و روشهای ارائه آگهی همانطور که می خواهید وجود دارد؟
  • آیا مهمانی مناسب روز را در محل خود دارید؟
  • آیا از تبلیغات جستجوی پویا استفاده می کنید (و اگر چنین است ، آیا از آن آگاه هستید و به دلایل مناسب از آنها استفاده می کنید)؟

مرحله 4: گروه های تبلیغاتی

در این مرحله ، مهم است که به یاد داشته باشید که “گروه های تبلیغاتی = گروه تبلیغات” به جای “گروه های تبلیغاتی = گروه کلمات کلیدی”.

بعضی اوقات ما آن دو مفهوم را اشتباه می گیریم. ما قبل از اینکه به هدف جستجوگر و مقصدی که می خواهیم برای آنها بفرستیم ، بیش از حد به کلمات کلیدی و گروه بندی فکر می کنیم.

مقاله پیشنهادی  نحوه بررسی محتوای تکراری در طی ممیزی سئو

شما می توانید بهترین گروه های کلیدی را که Google Ads تاکنون دیده اید ، به بهترین شکل سازماندهی کنید ، اما اگر تبلیغات و صفحات فرود شما یک اتفاق بد باشد ، آنها را با عملکرد ناگوار انجام دهید.

تمرکز شما باید روی تبلیغات ، صفحات فرود ، نمرات کیفیت و در نهایت پتانسیل عملکرد برای تبدیل کاربران باشد.

جنبه های گروه های تبلیغاتی که در ممیزی مورد توجه قرار می گیرند عبارتند از:

  • آیا گروه های تبلیغاتی من تقریبا 10 کلمه کلیدی دارند یا کمتر؟
  • آیا گروه های تبلیغاتی با یکدیگر هم ترازی می کنند و به جای رقابت با یکدیگر مکمل هستند؟
  • آیا CPC های حداکثر سطح تبلیغات در سطح مطلوب تنظیم شده اند؟
  • آیا بهترین گروههای تبلیغاتی من به اندازه کافی بودجه دریافت می کنند؟

مرحله 5: کلمات کلیدی

ما می توانیم در کلمات کلیدی ، انواع مطابقت ، جستجوی جستجوها ، تطابق منفی و جزئیات زیادی در سطح دانه ای گم شویم.

شناسایی الگوهای و روندها در طی فرآیند حسابرسی مهم است.

در حالی که انجام این کار ، در برابر وسوسه برای شروع به روز رسانی مقاومت کنید.

اکنون زمان آن نرسیده است که شروع به اجرای یا خاموش و فریاد زدن به شخصی کنید که قبل از انجام این کار حساب را مدیریت کرده است.

وقتی به کلمات کلیدی نگاه می کنید ، در هر کمپین مربوطه این کار را انجام دهید تا روی موضوع خاص این کمپین متمرکز شوید و به گروههای تبلیغاتی بروید.

با استفاده از اهداف مشخص شده در مرحله اول فرآیند حسابرسی ، می توانید قصد و عملکرد خاص کلمات کلیدی را ارزیابی کنید.

اگر یک کمپین بسیار بزرگ دارید ، بهتر است به جای نمونه ها جستجو کنید تا الگوهای و موضوعات را بیابید تا اینکه سعی کنید در مورد هر کلمه کلیدی به صورت جداگانه قضاوت کنید.

مرتب سازی و نمونه گیری زیادی برای شناسایی مسائل مربوط به عملکرد و بهینه سازی مهم است.

جنبه های کلمات کلیدی برای حسابرسی:

  • آیا کلمات کلیدی منفی در کار هستند؟
  • آیا گزارش پرس و جو جستجو کلمات کلیدی خارج از موضوع را برای موضوع و اهداف تبدیل نشان می دهد؟
  • آیا اصطلاحاتی وجود دارند که تبدیل صفر دارند هنوز برداشت ، کلیک و یا هزینه بالایی دارند؟
  • آیا کلمات کلیدی وجود دارد که نمرات کم کیفیت دارند؟
  • آیا کلمات کلیدی وجود دارد که وضعیت “خیر” برای نمایش در حال حاضر وجود دارد؟ اگر چنین است ، آیا می خواهید آنها را اجرا کنید ، مسابقات منفی یا درگیری های دیگری وجود دارد؟
  • آیا حداکثر CPC های کلیدی کلیدی در سطح بهینه تنظیم شده اند؟
  • آیا اصطلاحاتی وجود دارد که با اهداف CPC ، CTR ، تبدیل یا اهداف نرخ تبدیل مطابقت نداشته باشد؟

مرحله ششم: تبلیغات

تبلیغات معمولاً در بسیاری از حسابها برای بررسی بدون علامت مانده و یا بیش از حد مورد آزمایش قرار می گیرند.

یك روش برای اثربخشی آزمایش تبلیغات ، تنظیم چرخش آگهی برای مجبور كردن چرخش حتی به طور نامحدود و اطمینان از اینكه هر گروه تبلیغاتی دارای دو نسخه آگهی است – نسخه “A” و “B”.

مقاله پیشنهادی  چگونه می توان اهداف را برای هر قطعه محتوایی که ایجاد می کنید تنظیم کنید

در فواصل زمانی مشخص ، می توانید برنده را قضاوت کرده و در نسخه جدید “B” بچرخانید تا تست کنید.

حتی اگر به الگوریتم Google در تعیین نسبت به ارائه تبلیغات و استفاده از ابزارهای پویا تکیه کنید ، کنار گذاشتن موارد به صورت خودکار خطرناک است.

ممیزی می تواند این موارد را افشا کند.

تبلیغات حسابرسی از جمله:

  • دو تغییر تبلیغات در هر گروه تبلیغاتی.
  • استفاده از درج کلمات کلیدی پویا و عملکرد در برابر یک تیتر استاتیک.
  • استفاده از تماسها برای اقدام در عناوین تبلیغ و اثربخشی.
  • آیا آگهی هایی با نمرات متوسط ​​تا پایین وجود دارد؟

مرحله 7: صفحات فرود

صفحات Landing برای Google Ads خارجی است ، اما تأثیر مستقیمی بر عملکرد کمپین دارد و بر معیارهایی که در سراسر Google Ads مشاهده می کنید تأثیر می گذارد.

این تجزیه و تحلیل است که صفحات فرود را حتی اگر در هنگام ارزیابی نمرات کیفیت تبلیغات روی رادار شما نشان داده نشوند ، تجزیه و تحلیل نمی شود.

حمل اصطلاحات اصطلاحات و اصطلاحات ثابت به صفحات فرود ، تماس های واضح برای اقدام و تجربیات مثبت کاربر همه مهم برای اطمینان از نرخ تبدیل بهینه (و بالا بردن نمره کیفیت شما برای کاهش هزینه های شما) است.

هنگام مشاهده صفحات فرود خود موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • آیا یک عنوان خوب و فراخوان واضح برای اقدام در صفحه وجود دارد؟
  • آیا فرم ها کار می کنند؟
  • آیا شماره پیگیری تماس اختصاصی وجود دارد؟
  • آیا فرم ارسال شده به یک پیام تشکر از شما یا صفحه ای که حاوی کد رهگیری تبدیل است؟
  • آیا نمرات با کیفیت تبلیغات به هر صفحه مربوطه مربوط می شوند تا متوسط؟
  • آیا اضافه کردن صفحات فرود بیشتر یا چگالش کمتر بر اساس عملکرد تبلیغات و صفحات ، منطقی است؟

مرحله 8: گزارشگری و برنامه عمل

از آنجا که در مراحل حسابرسی کار می کنید و در مقایسه با انتظارات و اهداف عملکرد ، وقت خود را صرف دیدن جزئیات می کنید ، باید یادداشت های خود را مستند کنید.

این احتمال وجود دارد که حسابرسی شما در داخل یا خارج با دیگران به اشتراک گذاشته شود.

بنابراین سازماندهی ممیزی خود را در قالب یک سند یا قالب به شما کمک می کند تا هر دو برنامه اقدام خود را تهیه کنید و بینش خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

کار واقعی شما پس از مستند سازی هر مورد ، وضعیت آن و هرگونه مسئله برای حل کردن شروع می شود.

اکنون لیست تولید و برنامه عمل می تواند جمع شود ، برنامه ریزی شود و به مرحله اجرا در بیاید.

این که آیا شما قصد دارید اولویت بندی و مقابله با همه مناطقی را که برای بهبود ، گسترش یا بهینه سازی در یک دور واحد مشخص شده اند و یا آن را در تلاش های طولانی تر کار می کنید ، داشته باشید ، شما توانایی دانش در مقابل این را دارید که به سادگی با وضع موجود مطابقت داشته باشید یا فرض کنید که کارهایی که قبل از شما ایده آل بوده اند

صرف نظر از وضعیت شما ، شما در موقعیتی قرار دارید که بتوانید در حساب کاربری خود سود کسب کنید و این روی خط نهایی شما تأثیر خواهد گذاشت.

منابع بیشتر: