نحوه استفاده از کلید واژه های منفی در کمپین های جستجوی پرداخت شده

جستجوی پرداخته ، هنر و دانش دانستن به کدام سؤالات ارزش پاسخ دادن است.

کلمات کلیدی منفی این است که چگونه اطمینان می کنیم دلار بازاریابی ما به سؤالات مورد نظر ما می رود.

در این قضیه Ask Me Everything About PPC ، ما به این سؤال پاسخ خواهیم داد:

“چگونه می توان از کلمات کلیدی منفی در کمپین های Google Ads استفاده کرد یا پیاده سازی کرد؟”

شناسایی و اجرای کلمات کلیدی منفی وظایف ثابت است که مدیران PPC باید به عنوان کار خود در جهت سود و پیروزی برند خود انجام دهند.

قسمت 1: شناسایی کلیدهای منفی

انتخاب کلمات کلیدی منفی با شناسایی ایده هایی آغاز می شود که هیچ وقت معنی نخواهد یافت.

این موارد می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • سؤالات: “چرا” ، “چگونه” ، “چه” ، “چه زمان” ، “چه کسی”
  • جویندگان سرگرمی: “اخبار” ، “مرد” ، “اتفاق” ، “واقعی” ، “امروز”
  • صنعت تصادف “بمباران بودجه”
  • اصطلاحات جستجوی تصادفی که هیچ وقت به شغل شما مربوط نمی شوند

برخی از این موارد از ابتدا آشکار خواهد بود و منطقی است که در روز اول مبارزات انتخاباتی اعمال شود.

با ادامه برنامه خود ، دیگران خود را نشان می دهند.

حتماً گزارش اصطلاحات جستجو را برای اصطلاحات “root” بررسی کنید.

گزارش اصطلاحات جستجو نشان دادن نمایش داده شدگان بیهوده گران

در این حالت ، “دستگیری” و “بازار سیاه” منفی بزرگی برای افزودن خواهند بود ، زیرا این دلالت بر قصد ناشایست دارد.

مقاله پیشنهادی  فقط 3 سال داده موجود است

آنها همچنین متوسط ​​هزینه هر کلیک (CPC) را افزایش می دهند بدون اینکه بخواهید بدون هیچگونه تغییر درآمد بدست آورید.

اضافه کردن کلمه مشکل تنها از هر پرس و جو بسیار کارآمدتر است. این باعث صرفه جویی در وقت شما می شود ، و همچنین سرخوردگی از یک نوع جستجوی مسدود شده در حال جستجو است.

قسمت دوم: منافع خود را بکار بگیرید

هنگامی که منفی بودن آنها را شناسایی کردید که باید از حساب خود در مقابل هدر رفت هزینه کنید ، باید آنها را اعمال کنید.

منافع را می توان در مورد یکی از سه نوع مسابقه اعمال کرد:

  • گسترده: کلمه (یا کلمات) در هر جای جستجوی جستجو است.
  • عبارت: کلمه (یا کلمات) به هر ترتیب در جستجوی جستجو است.
  • دقیق: کلمه (یا کلمات) عبارت جستجو (چیزی اضافه نشده است ، چیزی از دست رفته نیست).

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

توجه به این نکته مهم است که کلمات کلیدی منفی انواع نزدیک را به خود اختصاص نمی دهند.

علاوه بر این ، شبکه های جستجوگر منفی 10،000 در هر کمپین هستند.

این بدان معناست که استفاده از “دستگیر” به صورت صریح و متناسب با منافع ، از تبلیغ کننده فوق محافظت می کند ، اما مسابقه منفی دقیق چنین نخواهد بود.

این فقط در برابر “دستگیرشدگان” محافظت می کند:

جستجوی بازداشت

به عنوان یک قاعده ، من ترجیح می دهم از واژگان مطابق منفی برای کلمات مجرد استفاده کنم.

مقاله پیشنهادی  استفاده از برنامه برنامه های تلفن همراه به عنوان کاربران در حال رشد 3 ساعت در روز در برنامه ها هستند

این امر به منفی های من اجازه می دهد تا وارد تبلیغات مایکروسافت شوند (که از حمایت منفی حمایت نمی کند).

فراتر از انواع مسابقه ، ما همچنین باید چگونگی اعمال منفی ها را در نظر بگیریم.

منفی ها را می توان در سطح حساب ، کمپین و گروه تبلیغی اعمال کرد. آژانس ها می توانند منفی بودن سطح پوسته را نیز ایجاد کنند.

برای کارآیی ، من به شدت توصیه می کنم لیست های کلمات کلیدی منفی را تهیه کنید. اینها به یادگیری در مورد مبارزات قبلی امکان اطلاع رسانی درباره برنامه های آینده را می دهد.

اضافه کردن کلمات کلیدی منفی به لیست در تبلیغات گوگل

در صورت نیاز به استفاده از همان منفی ها در چندین گروه تبلیغاتی (برای هدایت ترافیک) و کمپین ها ، لیست ها به ویژه مفید هستند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

تاکتیک های کلید واژه منفی

گذشته از شناسایی و استفاده از منفی ها ، برنامه های ابتکاری دیگری برای کلمات کلیدی منفی نیز وجود دارند.

استفاده از منفی ها برای تقویت کمپین های DSA

اگر می خواهید یک کمپین تبلیغاتی تبلیغات پویا (DSA) را اجرا کنید ، می خواهید همه کلمات کلیدی را که به عنوان فعال در عنوان آن به عنوان منفی در آن کمپین هدف قرار می دهید ، اضافه کنید.

این امر شما را از مناقصه در برابر خود محافظت می کند ، همچنین اطمینان حاصل می کند DSA قادر به انجام کار تحقیقاتی در مورد کلید واژه است.

مقاله پیشنهادی  YouTube گزینه های قالب تبلیغ را برای صفحه های تلویزیون گسترش می دهد

استفاده از اصطلاحات مارک دار / رقیب به عنوان منفی در همه جا برای کمپین های مارک صرفه جویی می شود

بسیار مهم است که از کمپین های خدمات عمومی خود در برابر نمایش ارزان تر / بالاتر از پرس و جوهای تجاری تبدیل شده محافظت کنید.

این نمایش داده شد می تواند باعث بسیاری از موارد مثبت کاذب شود:

  • هزینه مصنوعی کم برای هر کلیک (CPC).
  • نرخ تبدیل و حجم تبدیل شده است.
  • هزینه نادرست برای هر کسب (CPA).

با افزودن شرایط مارک دار و رقیب خود به عنوان منفی برای کمپین های خدمات عمومی خود ، اطمینان خواهید یافت:

  • بودجه شما کار در نظر گرفته شده خود را انجام می دهد.
  • دقت در عملکرد و نیازهای بودجه.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

غذای آماده

کلمات کلیدی منفی بخش مهمی از کمپین های جستجوی پولی هستند.

با افزودن موارد مناسب اطمینان حاصل می کنید که بودجه شما به جایی می رسد که قصد دارید.

سوالی در مورد PPC دارید؟ از طریق این فرم ارسال کنید یا با هشتگ #AskPPC برای منnavahf را توییت کنید. ماه بعد میبینمت!

منابع بیشتر:


اعتبار تصویر

تصویر برجسته: پائولو بابیتا
تمام تصاویر گرفته شده توسط نویسنده ، مه 2020