نحوه استفاده از داده های ساخت یافته برای پشتیبانی از E-A-T

مفهوم “E-A-T” Google (تخصص ، اقتدار بودن و اعتماد به نفس) در سالهای اخیر به عنوان موضوعی داغ در جامعه و همچنین منبع بسیاری از اسطوره ها و سوء برداشت ها بدست آمده است.

یکی از برجسته ترین سؤالات و اسرار مربوط به E-A-T این است که آیا ، و تا چه حد ، این یک عامل رتبه بندی مستقیم در الگوریتم های Google است.

با این حال ، گوگل در مورد نقش EAT در هر دو الگوریتم خود و چگونگی استفاده از آن توسط داوطلبان کیفیت جستجو ، سازگار بوده و اظهار داشته است که “الگوریتم های Google سیگنالهایی را در مورد صفحات مرتبط با اعتماد به نفس و اقتدار بودن” ، شناسایی می کنند. ، متریک قابل اندازه گیری مورد استفاده در الگوریتم های Google.

برای تثبیت این نکته ، اخیراً گوگل به روزرسانی این سؤال را ارائه داده است ، که نشان می دهد E-A-T به خودی خود یک عامل رتبه بندی نیست ، بلکه چارچوبی است که شامل بسیاری از سیگنال های گوگل برای ارزیابی و رتبه بندی مطالب عالی است.

در این به روزرسانی مارس 2020 ، گوگل اظهار داشت:

“ارزیابی محتوای شخصی شما از نظر معیارهای E-A-T ممکن است به ترسیم مفهومی آن با سیگنالهای مختلفی که سیستم های خودکار ما برای رتبه بندی محتوا کمک می کنند ، کمک کند.”

ارتباطات Google درباره E-A-T فضای زیادی برای تفسیر و بحث و گفتگو باقی می گذارد ، که منجر به ایجاد یک سوال مشترک در بین بسیاری از متخصصان سئو می شود:

اگر E-A-T بسیار مهم است ، چگونه می توانم محتوای من را برای بهینه سازی E-A-T درک شده بهینه کنم؟

در حالی که پاسخهای رسمی Google به سؤالات مربوط به E-A-T بسیاری از سئوها را در مورد اقدامات بعدی قدم نمی گذارد ، یک روش قابل اعتماد و غیرقابل استفاده وجود دارد که ما می توانیم برای بهبود نه تنها E-A-T ، بلکه عملکرد کلی ارگانیک را نیز استفاده کنیم: اعمال داده های ساختاری (Schema.org) به حداکثر ظرفیت آن.

چگونه داده های ساخت یافته می توانند به E-A-T کمک کنند

استفاده صحیح از داده های ساخت یافته به دلایل زیادی می تواند به E-A-T کمک کند.

برای مثال ، داده های ساخت یافته به برقراری و استحکام روابط بین موجودات ، به ویژه در مکانهای مختلفی که به صورت آنلاین گفته می شود کمک می کند.

به قول خود گوگل ، ارائه این نشانه گذاری به آنها کمک می کند با “ارائه سرنخ های صریح در مورد معنی صفحه” که سپس گوگل برای “درک محتوای صفحه و همچنین جمع آوری اطلاعات در مورد وب و جهان در استفاده می کند” به آنها کمک کند. عمومی.”

استفاده از داده های ساخت یافته برای برقراری این روابط می تواند توانایی Google را در ارزیابی E-A-T یک صفحه ، وب سایت یا یک نهاد معین ساده کند ، زیرا این امر می تواند به شما کمک کند:

  • ابهام در بین موجودات را کاهش دهید.
  • اتصالات جدید ایجاد کنید Google دیگر در نمودار دانش خود ایجاد نکرده است.
  • اطلاعات اضافی درباره موجودیتی که Google ممکن است بدون داده های ساخت یافته به دست آورد ، ارائه دهید.

به گفته دانش دانش و خبرنامه ثبت اختراعات گوگل ، بیل اسلاوسکی:

“داده های ساخت یافته سطحی از دقت را در اختیار موتور جستجو قرار می دهد و ممکن است درک نشود ، زیرا این حس مشترک انسان را ندارد.”

بدون اطمینان درمورد اینکه چه موجوداتی در یک صفحه درج شده اند ، می تواند در بهترین حالت برای موتورهای جستجو چالش برانگیز کند تا تخصص ، اعتبار و اعتبار آنها را بطور دقیق ارزیابی کنند.

مقاله پیشنهادی  مبانی تحلیل پروفایل پیوند

داده های ساخت یافته همچنین به تفکیک اشخاص با همین نام کمک می کند که بدون شک هنگام ارزیابی E-A-T مهم است.

اسلاوسکی مثال جالبی از چگونگی عملکرد این کار ارائه داد:

وی گفت: “وقتی شخصی دارید که یک صفحه است و آنها نامی را با شخصی به اشتراک می گذارند ، می توانید از یک ویژگی SameAs استفاده کرده و به صفحه ای در مورد آنها در یک پایه دانش مانند ویکی پدیا اشاره کنید تا در هنگام مراجعه به آن مشخص شود. برای شخصی مثل مایکل جکسون ، منظور شما پادشاه پاپ است و نه مدیر سابق امنیت میهن – آنها افراد بسیار متفاوتی هستند. مشاغل بعضی اوقات نامهایی دارند که ممکن است آنها را با دیگران به اشتراک بگذارند ، مانند گروه بوستون ، که نامی با یک شهر به اشتراک می گذارد. “

داده های ساخت یافته اساساً به عنوان روشی برای تغذیه قاشق از اطلاعات مهم Google در مورد موضوعات موجود در سایت شما ، و همچنین افرادی که در آن مشارکت می کنند ، استفاده می کنند.

این اولین قدم مهم در گوگل است و سپس می توانید با اطمینان و اعتبار سایت و سازندگان محتوای آن را بطور دقیق ارزیابی کنید.

پیاده سازی داده های ساخت یافته برای E-A-T

چندین روش مختلف برای پیاده سازی داده های ساختاری وجود دارد: JSON-LD (که توسط Google ارجح است) ، Microdata و RDFa.

Google همچنین اخیراً اسناد مربوط به اضافه كردن داده های ساختاری را بصورت پویا با استفاده از JavaScript و Google Tag Manager اضافه كرده است.

برای وب سایت های WordPress ، افزونه محبوب SEO ، Yoast ، دارای قابلیت های Schema داخلی است و در ماه های اخیر به طور فعال در مورد انواع و ویژگی های Schema جدید گسترش یافته است.

به منظور بهبود E-A-T ، روش پیاده سازی داده های ساختاری از انواع طرحواره مشخص شده در وب سایت اهمیت کمتری دارد.

بهبود E-A-T مستلزم دادن اطلاعات بیشتر به اعتبار ، شهرت و اعتماد به نویسندگان و متخصصانی است که به محتوای شما در وب سایت شما کمک می کنند و شرکت شما را تشکیل می دهند.

E-A-T همچنین شهرت برند شما و تجربه ای را که کاربران در وب سایت شما دارند ، و همچنین هنگام استفاده از محصولات یا خدمات خود ، شامل می شود.

این جنبه ها از اهمیت ویژه ای برای نشان دادن هر زمان ممکن با Schema برخوردار هستند.

همچنین ساختار صحیح طرحواره شما بسیار مهم است ، بنابراین موتورهای جستجو می توانند از خواص مختلف یک موجود خاص و رابطه بین آنها و سایر موجودات مطلع شوند.

الکسیس سندرز توضیح فوق العاده ای در مورد مزایای طرحواره لانه سازی و نحوه انجام صحیح آن در این مقاله در مورد JSON-LD ارائه می دهد.

به عنوان مثال ، شمای نشان داده شده در زیر از صفحه اصلی وب سایت شخصی من است و نشان می دهد که هنگام انجام صحیح نحوه لانه سازی به نظر می رسد. (این کار با تنظیم تنظیمات سایت من بر روی “شخص” با استفاده از افزونه Yoast و پر کردن تمام زمینه های مربوطه در پروفایل من انجام شده است.):

schema person person lily

لانه سازی مناسب Schema باعث می شود تا بتوانید:

  • اساساً طرحواره نتیجه را با صدای بلند از ابزار تست داده ساختاری بخوانید.
  • درکی از اشخاص اصلی موجود در صفحه و همچنین روابط آنها با یکدیگر کسب کنید.

Nesting همچنین مسئله مشترک داشتن چندین نوع Schema افزونگی یا متناقض را در همان صفحه از بین می برد (اغلب به دلیل داشتن چندین پلاگین به طور همزمان به Schema تزریق می کند).

به عنوان مثال ، در یک صفحه محصول ، توصیف و تمایز روابط بین اینها مهم است سازمان که وب سایت را منتشر می کند، و سازمان که محصول را تولید می کند.

مقاله پیشنهادی  Google نکاتی درباره SEO را برای برنامه های تک صفحه به اشتراک می گذارد

با قرار دادن صحیح آن ها در یک ساختار تو در تو ، می توانید تفاوت نقش آنها را به وضوح توصیف کنید – به جای اینکه بگویید که هر دو در صفحه قرار دارند.

کدام نوع طرحواره برای بهبود E-A-T استفاده می شود

انواع و اقسام طرحواره متنوعی وجود دارد که وجود آنها در وب سایت شما برای ارسال سیگنال های مناسب به موتورهای جستجو درباره E-A-T سازمان های شما بسیار مهم است.

در زیر 5 نمونه از برخی از فرصت های با بالاترین اولویت برای استفاده از Schema برای سیگنال خوب E-A-T وجود دارد ، اما موارد بسیاری در این زمینه وجود دارد.

1. شمای شخص

اولین ذکر گوگل از E-A-T در دستورالعمل های مربوط به کیفیت کیفیت ، با درخواست از رأی دهندگان برای در نظر گرفتن “تخصص” و “معتبر بودن خالق محتوای اصلی” آغاز می شود.

این اطلاعات با استفاده از Person Schema می تواند به موتورهای جستجو ابلاغ شود.

این نوع Schema شامل ده ها گزینه برای لیست شدن املاک برای ارائه زمینه بیشتر در مورد شخص ، که بسیاری از آنها به شدت از E-A-T پشتیبانی می کنند ، از جمله (اما به آنها محدود نمی شود):

  • وابستگی
  • فارغ التحصیلان
  • جایزه
  • نام تجاری
  • دارای اعتبار
  • hasOccupation
  • افتخارآفرینی
  • افتخاری
  • jobTitle
  • مثل

حداقل یک بار که بنیانگذار ، سازندگان محتوا یا مشارکت کنندگان متخصص در سایت شما در فهرست قرار دارند ، شامل Person Schema را با خصوصیات فوق در نظر بگیرید. (فرض کنید که این اطلاعات نیز در صفحه نمایش داده می شود – که یک پیش نیاز برای سازگاری داده های ساخت یافته است)

یک صفحه بیوگرافی نویسنده نامزد خوبی برای نمایش این نوع Schema است.

به یاد داشته باشید که برای جلوگیری از اقدام کتابچه راهنمای داده داده های ساختاری هرزنامه ، باید محتوای مورد نظر با Schema نیز در صفحه قابل مشاهده باشد.

راه دیگر برای تقویت استفاده شما از Person Schema استفاده از آن برای پیوستن به نام آن شخص از سایر اسامی مشابه در نمودار دانش Google است.

اگر آن فرد در نمودار دانش (که می توانید با استفاده از این ابزار مفید تأیید کنید) درج شده است ، با استفاده از خاصیت همان علامت گذاری به URL دانش دانش خود را پیوند دهید.

این تلاش می تواند اعتماد به نفس بیشتری برای Google داشته باشد تا اطمینان حاصل شود که پانل دانش مناسب فرد برای نمایش داده شد که مخصوص آنها باشد نمایش داده می شود.

حتی اگر گوگل اعلام کرده است که برای نمایه های اجتماعی از همان Marks استهلاک کرده است ، شما هنوز هم می توانید همانهایی را برای اهداف دیگر مانند پیوند دادن به:

  • URL نمودار دانش فرد.
  • صفحه ویکی پدیا ، یک freebase یا مشخصات Crunchbase.
  • سایر منابع معتبر که در آن شخص به صورت آنلاین ذکر می شود.

علاوه بر این ، لازم به یادآوری است که موتورهای جستجوگر بیشتری وجود دارند که از Schema استفاده می کنند تا فقط از Google ، بنابراین لیست پروفایل های اجتماعی با استفاده از همان ها احتمالاً هنوز هم روش خوبی است.

2. سازمان

سازمان Schema بدون شک یکی از بهترین انواع Schema برای پشتیبانی از تلاشهای E-A-T است.

این نوع Schema خواص متنوعی را ارائه می دهد که می تواند زمینه های دیگری را درباره شرکت یا مارک شما فراهم کند ، به عنوان مثال:

  • نشانی
  • تپه ها
  • موسس
  • foundingDate
  • دارای اعتبار
  • می داند در مورد
  • عضو
  • سازماندهی والدین

بسیاری از شرکت ها سازمانی Schema را بدون استفاده از این زمینه ها یا بسیاری از ویژگی های دیگر موجود با استفاده از این نوع Schema ، پیاده سازی می کنند.

مقاله پیشنهادی  توییتر هک سازش حسابهای تأیید شده و اخبار بازاریابی دیجیتال این هفته [PODCAST]

در نظر بگیرید که همه این اطلاعات را در صفحه مربوط به سازمان خود (به طور کلی صفحه “درباره ما” یا “با ما تماس بگیرید”) درج کنید و صفحه را مطابق با آن علامت گذاری کنید.

3. نویسنده (دارایی طرح)

نویسنده یک ویژگی Schema است که می تواند برای هر نوع Schema که تحت طبقه بندی CreativeWork یا Review قرار می گیرد ، مانند Article یا NewsArticle استفاده شود.

این ویژگی باید به عنوان نشانه گذاری برای خط تحریر نویسنده بر روی یک قطعه از مطالب استفاده شود.

انواع مورد انتظار برای مالکیت نویسنده یا شخص یا سازمان است ، بنابراین اگر سایت شما مطالبی را به نمایندگی از شرکت منتشر می کند ، مهم است که نویسنده را به عنوان یک سازمان ذکر کنید و نه یک شخص.

4. بررسی شده (ویژگی Schema)

ملکی که مورد بررسی قرار گرفته است فرصتی عالی برای نمایش خوب E-A-T وب سایت شما است.

اگر از داوران متخصص درمورد مطالب خود مانند داوران پزشکی یا حقوقی استفاده می کنید ، نام خود را در صفحه به عنوان فردی که محتوای شما را بررسی کرده است به عنوان دقیق نشان دهید.

سپس می توانید از ویژگی مورد بررسی در اهرم استفاده کنید تا نام آن شخص (سازمان یا سازمان) را ذکر کنید.

این روش بسیار مناسب برای استفاده است اگر نویسندگان شما ممکن است فاقد E-A-T یا حضور آنلاین قوی باشند ، اما داوران شما متخصصان واقعی با حضور آنلاین شناخته شده هستند.

برای وب سایت های WordPress که از Yoast استفاده می کنند ، در حال حاضر یک ویژگی ReviewedBy برای نقشه راه آنها در نظر گرفته شده است که به شما این امکان را می دهد تا فردی را انتخاب کنید که مطالب خود را با انتخاب در بین نویسندگان خود در وردپرس بررسی کرده است.

5. نقل قول ها (ویژگی Schema)

با استفاده از ویژگی Citate Schema ، می توانید سایر نشریات ، مقاله ها یا کارهای خلاق موجود در محتوای خود را به استناد یا پیوندهایی به آن لیست کنید.

این یک روش عالی برای نشان دادن موتورهای جستجو است که شما برای پشتیبانی از کار خود به منابع معتبری و معتبر ارجاع می دهید ، این یک استراتژی عالی برای E-A-T است.

علاوه بر این ، ذکر استنادها در نشانه گذاری Schema می تواند به شما در موقعیت تجاری شما در ارتباط با سایر مارک هایی که با آنها ارتباط دارید کمک کند ، که می تواند اطلاعات کیفی در مورد قابلیت اطمینان شما به Google ارائه دهد.

برای پشتیبانی از ابتکارات E-A-T از داده های ساخت یافته استفاده کنید

کتابخانه Schema.org به طور مداوم در حال گسترش است.

و در حالی که داده های ساختاری شده خود یک عامل رتبه بندی مستقیم نیست ، Google به طور مداوم توصیه می کند تا استفاده از آن را به کار گیرد و از بیشترین استفاده از آن برای کمک به موتور جستجوگر خود در درک سایت شما استفاده کند.

احتمالاً با کمک به Google در درک بهتر مطالب شما و اشخاص موجود در سایت شما از طریق داده های ساخت یافته ، این امر به ساده سازی و بهبود تلاش های آنها برای ارزیابی کیفیت وب سایت شما و E-A-T می پردازد.

به کتابخانه همیشه در حال تحول Schema.org توجه کنید و از بسیاری از انواع و مشخصات Schema که در آنجا ذکر شده است ، به عنوان راهنمایی برای نحوه ساخت محتوای شما استفاده کنید.

منابع بیشتر:


اعتبار تصویر

تصویر گرفته شده توسط نویسنده ، آوریل 2020