نحوه استخدام یک متخصص SEO سازمانی برای تیم بازاریابی خود

امروزه بسیاری از شرکتهای سازمانی با سرمایه گذاری در استخدام کارشناسان متخصص به رشد تیمهای بازاریابی داخلی خود ادامه می دهند.

بازاریاب های دیجیتال که در جستجو تخصص دارند و مهارت های منحصر به فردی برای موفقیت به عنوان یک متخصص سئو شرکت دارند ، بیشتر تقاضا می کنند.

در واقع ، با توجه به داده های پلت فرم Conductor (در افشا: من برای شرکت کار می کنم) ، در ماه نوامبر سال 2020 ، در مقایسه با یک سال قبل ، 10 درصد در تقاضای جستجو برای کلمات کلیدی مرتبط با مشاغل جستجوگر جستجو افزایش یافت.

در این پست ، شما یاد خواهید گرفت که چرا باید یک SEO سازمانی داخلی استخدام کنید ، به چه نوع متخصصی ممکن است نیاز داشته باشید ، بهترین کاندیداها را از کجا پیدا کنید ، تا چه اندازه کاندیداها به دنبال چه مواردی باشید.

چرا باید یک متخصص SEO Enterprise استخدام کنید؟

متخصصان جستجو مشاوران معتبری هستند که مسئول رشد برند شما و تقویت موقعیت آن در بازارهای اصلی هستند.

یک متخصص SEO برای همه موارد بازاریابی ارگانیک بشارت دهنده است. سئو ، برخلاف بسیاری از سایر رشته های بازاریابی ، یک ورزش تیمی است که نیاز به همکاری نزدیک بین همه ذینفعان دارد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

همچنین نیاز به مهارتهای استثنایی ارتباطات و مدیریت پروژه در سطح سازمانی وجود دارد.

یک متخصص SEO سازمانی داخلی مشارکت های میان عملکردی را با سایر محتوا ، وب ، بازاریابی و گروه های UX / UI مدیریت می کند تا اطمینان حاصل کند که هنگام جستجوی مشتری قابل مشاهده هستید.

علاوه بر این ، یک متخصص SEO داخلی با نظارت بر رسانه های متعلق به برند شما ، تیم اصلی بازاریابی شما را جمع می کند.

چه نوع متخصص SEO را لازم دارید استخدام کنید؟

شناسایی متخصص حرفه ای در زمینه سئو باید با رعایت تیم بزرگتر اولویت اصلی شما باشد.

جوانب مثبت سئو با زمینه محتوای عمیق تر ، متخصص تحقیق ، ویرایش و نوشتن کلمات کلیدی هستند. جوانب مثبت سئو با مهارت فنی قوی تر ، روی بهینه سازی های صفحه ، پیوندهای خارج از صفحه ، عیب یابی خطاهای صفحه و توسعه وب تمرکز خواهند کرد.

مقاله پیشنهادی  راهنمای کامل استفاده از VA برای نمایندگی های جستجوگرها

در بعضی موارد ، ممکن است بخواهید یک متخصص ترکیبی از محتوای ترکیبی و SEO فنی با تجربه مدیریت پروژه قوی را استخدام کنید.

آیا این شخص به عنوان یک کمک کننده فردی فعالیت خواهد کرد یا اینکه سرانجام تیمی از منابع محتوایی دیگر مانند نویسندگان و ویراستاران را مدیریت خواهد کرد؟

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بخاطر داشته باشید که نامزدهای شما باید تجربه مدیریت و توسعه تیمی تحت نظر خود را داشته باشند.

هنگامی که نوع متخصص SEO را برای استخدام تعیین کردید ، برای جذب نامزدهای احتمالی شرح شغلی جذابی ایجاد کنید. حتماً اطلاعاتی راجع به اینکه متخصص SEO آینده شما بر چه مواردی نظارت خواهد کرد ، از چه ابزاری استفاده می کند و همچنین تجربه یا سابقه قبلی باید داشته باشید.

توضیحات شما باید داوطلبان را فریب دهد تا درباره انجام یک حرکت بالقوه داخلی بیشتر بدانند و روی یک مارک یا صنعت خاص تمرکز کنند.

چگونه متخصص SEO شما تأثیر می گذارد و باعث موفقیت می شود؟

برخی از مزایای فوری استخدام سئو داخلی شامل موارد زیر است:

  • افزایش دید محتوا منجر شود.
  • نتایج جستجو با رتبه بالاتر.
  • رانندگی در نرخ های تبدیل.

بلند مدت ، محتوای نام تجاری شما این امکان را دارد که به طور مداوم در SERP رتبه بندی کند.

هنگامی که روابط بین عملکردی را در نظر می گیرید ، متخصص SEO شما با ایجاد مشارکت های م withثر با تیم های تولید محتوا و وب ، بازه های زمانی بهینه سازی محتوای صفحه را کاهش می دهد.

متخصص سئو شما به افزایش چابکی کلیه اقدامات مرتبط با وب کمک می کند.

این نوع متخصصین سئو در حال حاضر در کجا فعالیت می کنند؟

جوانب مثبت سئو را می توان در صنایع و رشته های مختلف منتشر کرد.

آژانس های دیجیتال مکان خوبی برای جستجو هستند.

مقاله پیشنهادی  چگونه یک کارشناس سئو شوید

متخصصان سئو معمولاً بر ابتکارات فنی مشتریان در صنایع مختلف نظارت می کنند.

برخی از جوانب مثبت سئو ممکن است از قبل داخلی باشند و بر روی بهینه سازی های مربوط به محتوا و مدیریت پروژه متمرکز شده باشند.

هنگام مصاحبه با این متخصصان سئو ، اطمینان حاصل کنید که آنها کاملاً متعهد به مدیریت یک مارک در مقابل تعداد انگشت شماری هستند که ممکن است در یک محیط آژانس نظارت کنند.

در خارج از شهرهای بزرگ نیز جیب هایی با استعداد بزرگ در زمینه سئو وجود دارد.

اگر تیم شما از راه دور دوست است ، در جستجوی سایر شهرهای نوظهور مانند شهرهای غرب میانه یا مناطق دیگر روستایی باشید.

گرچه این متخصصان سئو بیشتر به تجربه فریلنس متکی هستند ، اما به خوبی می توانند مجموعه مهارت های فنی و تخصص لازم برای موفقیت در برند شما را داشته باشند.

اگر استخدام از راه دور انجام می دهید ، اطمینان حاصل کنید که همه برنامه ها با مناطق زمانی مرتبط مطابقت دارند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

چه کسی باید با نامزد داخلی شرکت شما در زمینه مصاحبه مصاحبه کند

مشارکت چندین نفر در فرایند مصاحبه با نامزدهای متخصص سئو ، تطابق شما را در بین تیم های دارای عملکرد مختلف تضمین می کند.

این همچنین به نامزد شما این فرصت را می دهد تا درک کاملی از افرادی که از نزدیک با آنها همکاری می کنند داشته باشد.

اینها برخی از میزبانان استاندارد مصاحبه هستند:

تیم بازاریابی اصلی

آیا این شخص در سازمان بازاریابی بزرگتر به خوبی کار خواهد کرد؟

آیا آنها می توانند در رسیدن به معیارهایی که بازاریابی اعمال کرده است سهیم باشند؟

رئیس بازاریابی یا CMO خود را در نظر داشته باشید تا دیدگاهی بلند مدت از نام تجاری خود در مورد مکانی که کسب و کار در آینده پیشرفت می کند ارائه دهید.

تیم های محتوا / کپی

چگونه این فرد به طور موثر با ذینفعان محتوا مشارکت خواهد کرد؟

چگونه آنها بهترین روش های سئو را در فرآیند تولید محتوای ما وارد می کنند؟

مقاله پیشنهادی  توافق نامه FTC برای بهبود امنیت به بزرگنمایی نیاز دارد

اگر کاندیدای شما در زمینه تولید محتوا تجربه یا علاقه داشته باشد ، امتیازات اضافی برای پشتیبانی محتوای اضافی ارائه می دهد.

تیم های فنی

درک مشارکت توسعه وب و توابع UI / UX در رابطه با بهینه سازی وب.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

با ملاقات با تیم های فنی ، نامزد شما این فرصت را دارد که موثرترین راه برای ایجاد یک رابطه موفق را تعیین کند.

بسته به سطح SEO که می خواهید استخدام کنید ، برخی از این سوالات مصاحبه SEO را در طی مراحل مصاحبه نامزد خود در نظر بگیرید.

این نکات و پیشنهادات مفید اطمینان از صحیح بررسی دامنه داوطلبان از نظر فنی ، محتوایی و مناسب تیم را فراهم می کند.

چه موقع می تواند کارشناس SEO سازمانی شما شروع کند؟

هنگامی که متخصص SEO خود را شناسایی کردید (تبریک می گویم!) ، می خواهید اطمینان حاصل کنید که آنها با یک تجربه پردازشی قوی برای موفقیت آماده شده اند.

آنها به چه منابع و پشته های فنی مورد نیاز نیاز دارند؟

متخصص سئو شما باید با چه کسی معرفی شود؟

با ایجاد یک برنامه م onثر در پردازش ، شما یک دوره رمپ سریع خواهید داشت و می توانید خیلی سریعتر بر سازمان بازاریابی خود تأثیر بگذارید.

پس از دوره پردازنده ، نحوه سنجش موفقیت برای متخصص SEO خود را تعیین کنید.

آنها در 90 ، 180 و 360 روز اول خود به چه نتیجه ای می رسند؟

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

مسیر رشد این فرد طی 2+ سال دیگر چگونه خواهد بود؟

استراتژی ارگانیک تیم بازاریابی شما با کار متخصص سئو شما در طول زمان خود چگونه پیشرفت می کند؟

آیا آماده استخدام هستید؟

برخی از اهداف و اهداف جستجوی ارگانیک شما برای سال آینده چیست؟

اکنون که برنامه عملیاتی خود را برای استخدام یک متخصص SEO تقویت کرده اید ، زمان شروع آن فرا رسیده است!

منابع بیشتر:


اعتبار تصویر

تصویر ویژه توسط هادی