نحوه ارزیابی طول محتوا در یک ممیزی سئو

بیشتر ممیزی های سئو تمایل دارند که برای جلوگیری از مجازات ، محتوای نازک را شناسایی کنند ، اما در مورد سایر مواردی که از نظر فنی لازم هستند ، چه می توان گفت؟

بیا یک نگاهی بیندازیم.

از محتوای نازک گرفته تا پیوندهای تصویری در یک صفحه خاص ، تصاویری که متن متفاوتی دارند یا تصاویر موجود خیلی زیاد متن alt ، پیاده سازی های Flash و نحوه سازماندهی محتوا در پهلو ، مفید است بدانید در مورد همه چیزهایی که می توانند در رتبه بندی تأثیر بگذارند ، درست است؟

شناسایی صفحات با محتوای نازک

پس از پایان دادن به خزیدن Scogaming Frog ، فقط بر روی زبانه داخلی کلیک کنید ، روی فلش کنار “فیلتر” کلیک کنید و “HTML” را انتخاب کنید.

اگر به سمت راست بروید ، یک ستون Word Count مشاهده خواهید کرد.

اگرچه این روش کاملاً دقیق مانند سایر روش ها نیست ، اما به شما در شناسایی صفحات نازک محتوای کمکی کمک می کند.

در اکثر موارد ، باید بدانید که فقط بسیاری از کلمات توسط ناوبری به کار رفته اند ، و در صورت داشتن صفحه نازک می توانید از نظر ذهنی از آنجا ارزیابی کنید.

اگر سایت دارای منوی سنگین مانند 150 کلمه است ، دارای پاورقی سنگین تر با 200 کلمه است اما چیز دیگری نیست ، و 3500 کلمه از محتوا در صفحه وجود دارد ، به طور کلی می توانید فرض کنید که 3،150 از این کلمات متعلق به مقاله گوشتی در آن است. صفحه

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

اگر مطمئن نیستید ، با افزونه Word Count از Google Chrome عمیق تر وارد صفحه شوید و تعداد کلمات را فقط به مقاله گوشتی محاسبه کنید.

Screaming-Frog-3

سرعت بارگذاری صفحه از طریق HTML

سرعت صفحه ، در زمان های اخیر ، به یک عامل رتبه بندی مهم برای رسیدن به حق تبدیل شده است.

در حقیقت ، اخیراً جان مولر گوگل برای توصیه‌های صفحه Google’s Speed ​​تعداد قانونی را ارائه داده است.

مولر توصیه می کند که زمان بار خود را نگه دارید کمتر از 2-3 ثانیه.

استفاده از هر ابزاری برای شناسایی تنگناها و مشکلات سرعت صفحه می تواند به شما آسیب برساند.

به همین دلیل توصیه می کنم حداقل از سه ابزار برای بررسی این متریک استفاده کنید.

دلیل این است که ابزار PageSpeed ​​Insights Google همیشه دقیق نیست.

استفاده از بیش از یک ابزار به شما کمک می کند چندین مسئله را که همیشه توسط ابزار PageSpeed ​​Insights Google شناسایی نشده اند ، شناسایی کنید.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

سایر ابزارها می توانند حتی درصورتی که ابزار Google می گوید سایت شما 100٪ بهینه شده است ، مشکلات را کشف کنید.

چگونه می توان طول محتوا را در ممیزی سئو ارزیابی کرد چگونه می توان طول محتوا را در ممیزی سئو ارزیابی کرد

ابزار دیگری مانند WebPageTest به شما کمک می کند تا تنگناهای سرور را شناسایی کنید ، از جمله مسئله دیگری مانند زمان بایت اول است که اگر دقت نکنید می توانید بارهای طولانی تری ایجاد کنید.

تست WebPage

همچنین می توانید مشکلات سرعت صفحه را در Google Analytics شناسایی کنید.

اگر می خواهید بر اساس ترافیک صفحات گران تر و اولویت بندی کنید ، می توانید صفحات نیاز به کار در Google Analytics را شناسایی کنید.

به سادگی به Google Analytics وارد شوید و به آن بروید نظر شما، باز کن گزارش ها، سپس کلیک کنید رفتار> سرعت سایت.

گزارش زمان بندی صفحه ، تجزیه و تحلیل کاملی از عملکرد صفحه فردی را ارائه می دهد.

تهیه پرونده برای صفحات اولویت بندی شده و تعمیرات اساسی سایت با کلیه این داده ها در نوک انگشتان شما آسانتر خواهد شد.

علاوه بر این ، صفحه سرعت Google اطلاعات همچنین معیارهای عملکرد جدیدی را ارائه می دهد که توسط ابزار فانوس دریایی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است.

ارزیابی طول محتوا از طریق تحلیل رقبا

وقتی صحبت از طول محتوا می شود ، محتوای فرم طولانی اغلب از نظر نتایج جستجو و رتبه بندی ترجیح داده می شود.

مقاله پیشنهادی  فیس بوک مسنجر به کاربران اجازه می دهد تا با هم فیلم ها را تماشا کنند

اما ، آیا می دانید که می توانید طول محتوا را از طریق تحلیل رقبا ارزیابی کنید؟

درسته.

بیایید بگوییم که ما در حال انجام تجزیه و تحلیل رقبا برای صنعت حقوقی هستیم.

در صنعت ، ما می خواهیم رقبایی را پیدا کنیم که برای یک اصطلاح مانند “وکلا DUI کالیفرنیا” رتبه بندی می کنند.

اول از همه ، ما می خواهیم از آنها استفاده کنیم ctrl + shift + N برای ایجاد یک جلسه خصوصی جدید

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

این مهم است که شما در حال انجام تجزیه و تحلیل رقبا هستید – زیرا مرورگر شما یک پنجره خصوصی را ایجاد می کند که همه جلسات آن غیرفعال و غیرقانونی است.

این به چند دلیل مفید است:

  • شما در استفاده از حساب کاربری خود ، نتایج شخصی سازی نشده را با گل و لای آبهایی که می خواهید انجام دهید.
  • شما در استفاده از حساب کاربری خود یا یک پنجره عادی که وارد نشده اید ، نتایج محلی سازی نشده را به گل نخورده است.
  • شما به هیچ وجه با داده هایی که می خواهید بررسی کنید ، نتایج متناسب نخواهید داشت.

با استفاده از خزیدن مثال ما از قبل ، می توانید تعداد کلمات را در Screaming Frog با اطمینان از این که در زبانه داخلی قرار دارید> حرکت کنید> در سمت راست ستون Word Count بروید:

Screaming-Frog-4

به سادگی پنج رقبای برتر خود را که برای آن کلمه کلیدی انتخاب کرده اید ، وصل کنید و هر تعداد کلمه را برای هر رقیبی که می خواهید ارزیابی کنید.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

سپس به بازی ضرب و شتم رقیب شما در شمارش کلمات ، محتوای با کیفیت و پیوندهای خارجی ورودی با کیفیت تبدیل می شود.

ملاحظات مربوط به طول محتوا در موبایل

افراد (بیشترین جستجوگرها) ممکن است فکر کنند که موبایل به هرگونه احتمال جذب مشتری بالقوه از طریق تلفن همراه صدمه می زند ، و با داشتن محتوای طولانی تر ، مانند فردا گزاف گویی می کنند.

این در واقع به دور از حقیقت نیست.

افراد همچنان محتوای فرم طولانی را از طریق تلفن همراه بررسی می کنند.

با داشتن صفحه نمایش های با کیفیت بالاتر در سامسونگ و آیفون ها ، خوانایی متن – در بیشتر قسمت ها – جای سوال ندارد.

در حقیقت ، الن هاروی از pubexec.com موارد زیر را در مورد تحقیقات خود در مورد طول محتوا در دستگاه های تلفن همراه و اینکه چرا محتوای بلند فرم علی رغم اندازه کوچک دستگاه ، از محتوای کوتاه فرم (اگر بهتر هم نباشد) بهتر از محتوای کوتاه می نویسد ، می نویسد:

“1 اگرچه مقالات کوتاه به تعداد زیادی روی سیستم عامل های تلفن همراه بی شمار هستند ، اما مقالات با فرم طولانی همان بازدیدهای زیادی را کسب می کنند. پیو گزارش می دهد که به طور متوسط ​​یک مقاله طولانی مدت در مقایسه با 1.576 تعامل با محتوای فرم کوتاه ، 1،530 تعامل از کاربران تلفن همراه کسب می کند ، با وجود اینکه محتوای طولانی فرم فقط 24 درصد از کل نمونه نمونه مقاله را شامل می شود. “این لزوماً به معنای این نیست که مخاطبان از محتوای طولانی تر درخواست می کنند ، زیرا این احتمال قوی وجود دارد که اکثر کاربران هنگام کلیک روی پیوند ، از طول داستان آگاه نباشند.” “با این وجود ، مقالات بلند مدت ، خواه از طریق سهام ، بوک مارک ها یا وسایل دیگر ، راه خود را به عنوان بسیاری از بازدید کنندگان اولیه به عنوان فرم کوتاه پیدا می کنند.”

2. خوانندگان وقت بیشتری را با مطالب فرم طولانی در آخر هفته ها ، به ویژه صبح می گذرانند. محتوای صبحانه های آخر هفته ، به طور میانگین 137 ثانیه از زمان مشغول را جذب می کند ، در مقایسه با 123 ثانیه زمان مشغول صبح روزهای هفته.

3. ارجاع های اجتماعی بیشترین میزان ترافیک تلفن همراه (40٪ از کل ترافیک) را به سمت محتوای طولانی سوق می دهد ، اما ارجاعات داخلی بیشترین مشغله خواننده را در پی دارد. خوانندگان تلفن همراه که بر روی یک لینک داخلی (پیوندی در همان وب سایت) به یک قطعه بلند فرم بطور متوسط ​​148 ثانیه در مقاله می پردازند. ارجاع مستقیم دومین درگیری طولانی با محتوای فرم طولانی را در 132 ثانیه درگیر انجام می دهد. سکوهای اجتماعی کمترین تعامل را با سرعت 111 ثانیه در پی دارند. محتوای فرم کوتاه از یک الگوی مشابه پیروی می کند ، اگرچه مراجعه های مستقیم کمی بیشتر از 62 ساعت نسبت به ارجاعات داخلی در 59 ثانیه ، زمان بیشتری را با محتوا اختصاص می دهند. مانند شکل بلند ، اجتماعی کمترین گروه از خوانندگان را به محتوای کوتاه با میانگین 52 ثانیه زمان درگیر اشاره می کند.

4. فیسبوک بیشترین خوانندگان را به سمت مطالب طولانی سوق می دهد ، اما توییتر جذاب ترین خواننده را به سمت خود سوق می دهد.وی گفت: “برای محتوای طولانی تر ، کاربرانی که از فیس بوک وارد می شوند به طور میانگین 107 ثانیه را در مقایسه با 133 ثانیه هنگام ورود از توییتر می گذرانند ، اختلاف 24٪. به گفته پیو ، در مطالب کوتاه تر ، همین الگوی پدیدار می شود.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

به طور خلاصه ، نگران طول مدت محتوا در تلفن همراه نباشید.

مقاله پیشنهادی  چگونه Google با پیوندهای برهنه برخورد می کند

هیچ مورد ممیزی واقعی برای بررسی در اینجا وجود ندارد – فقط مشاوره صوتی.

مشکلات عجیب محتوای SEO و چگونگی رفع آنها

تعدادی مسئله وجود دارد که می توانید در جستجوی گوگل با آنها روبرو شوید ، به خصوص هنگامی که مشکلات قابل توجهی با عملکرد کمتری دارید.

اگر سایتی کم عملکرد است ، مردم دوست دارند با بهانه های خود بازی مقصر را انجام دهند.

موارد عجیب Google می تواند برای استفاده در چنین سناریویی مفید باشد.

با این حال ، برخی از این موارد ، در واقعیت ، به دلیل برخی از سایت های ضعیف ، رقابت بسیار زیاد و نام تجاری ناموفق است.

اگر دچار افت ناگهانی ترافیک شده اید ، احتمالاً سایر موارد در حال بازی نیز وجود دارد و این ممیزی اولین کاری است که شما می خواهید برای یافتن هر یک از مشکلات مهم مجازات انجام دهید.

علاوه بر این ، فراموش نکنید که قبلاً در این راهنمای ، کلمات کلیدی cannibalization را نیز بررسی کنید.

اول از همه ، هنگامی که با مشکلات محتوای عجیب روبرو هستید. ممکن است در شرایطی قرار بگیرید که توصیه ها یا بهانه های زیر را دارید.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

ما شرایطی داریم که اعتماد مشتری تقریباً هیچ چیز نیست. توجه به این نکته مهم است که مشتریان ما شرکت های SEO نیستند.

آنها نمی توانند نیمی از زمان به توصیه های ما اهمیت دهند.

در حقیقت ، احتمالاً SEO در لیست اولویت ها در یک تجارت کوچک یا متوسط ​​کمترین رتبه را دارد. در یک موقعیت تجاری بزرگ بسیار پایین تر است.

ارائه یان لوری ، Bullshit ، Own It: راهنمای معتبر SEO برای به کار انداختن ، این را کاملاً بیان می کند:

ایان-لوری

اگر مجازات دیگری را برای اولین بار در حسابرسی خود بررسی نکرده اید ، “این یک مجازات است” و توصیه هایی که در پشت آن وجود دارد ، با مقاومت روبرو می شوند.

این ممکن است با وجود این واقعیت که شما یک پوشش باراکودا را نشان داده اید ، نشان داده شده است که دقیقاً نشان می دهد چه زمانی ترافیک کاهش یافته است و ارتباط دقیقی با ضربات پنالتی دارد.

شما ممکن است بگویید: “ما باید کل منوی ناو را بازسازی کنیم.”

مشتری شما می گوید “نه”

می توانید بگویید “نصب این افزونه حافظه پنهان”.

و مشتری شما هنوز هم می گوید نه. با وجود بهترین اهداف شما با این توصیه ها.

مشکل ، ذکر شده لوری ، این است که بندرت یک پنالتی است.

چیزهای کمی وجود دارد که می توانند مشکلاتی ایجاد کنند که ممکن است مثل یک پنالتی به نظر برسد.

چیزهای بزرگ (با یک سناریو بیشتر و پس از آن) همچنین می توانند مشکلاتی ایجاد کنند.

و من موافقم

یکی از مهمترین مواردی که می تواند این مسئله را ایجاد کند اعتماد مشتری است.

در اینجا مثال دیگری از لوری ارائه شده است:

شما می توانید یک شماره اصلی در صفحات ایندکس شده در Google پیدا کنید که 2 میلیون نفر هستند ، اما سایت شما فقط 1000 صفحه دارد.

مشتری می خواهد بگوید: Google می گوید این مشکلی نیست.

می دانید این یعنی چه؟

مشتری می گوید آنها خیلی بیشتر از آنچه به شما اعتماد دارند ، به Google اعتماد دارند گنگ.

راه حل لوری در اینجا در مورد یافتن منبع حقیقت از نظر گفتگو است چرا این به طور منفی روی سایت شما تأثیر می گذارد.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

ابتدا فایل های گزارش را بررسی کنید. پرونده های گزارش می توانند دقیقاً به شما بگویند چه اتفاقی در سایت شما می افتد.

اگر پرونده های گزارش خود را مرور کنید ، به احتمال زیاد چند مورد را مشاهده خواهید کرد.

شاید Google هزار بار در روز فرم های شما را خز کند ، که بیش از 80٪ خزنده روزانه شما از Google است.

شاید Google در حال خزیدن صفحات ایجاد شده خودکار با پارامترهای تصادفی است که به هزاران هزار نفر در روز نمایه می شوند.

این در بعضی از افزونه های جستجو که نمایه سازی مجدد فعال نیستند متداول است.

شاید Google باشد … و غیره. و غیره.

ایده این است که با پرونده های ورود به سایت خود شروع کنید و بدانید که چه اتفاقی با آنها می افتد تا بتوانید در ابتدا اعتماد به نفس خود را بدست آورید.

با داشتن این شواهد مسلح ، اکنون می توانید مستقیماً به مدیرعامل شرکت بروید و بگویید “این شواهد شماست. بگذارید این مسئله برطرف شود. “

به همین دلیل است که پرونده های ورود به سیستم بخش مهمی از هر حسابرسی SEO را تشکیل می دهند.

اگر پرونده های ورود به سیستم خود را بررسی کنید ، ممکن است در نهایت به یافتن موضوعات مهمی بپردازید که در غیر این صورت هرگز در وهله اول مشاهده نمی کنید.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

نکته این است – شما باید موقعیت خود را در اختیار داشته باشید و هرگونه خطایی را که ممکن است نتیجه مشکلات اصلی با سرور شما باشد ، تصحیح کنید و نه مشکلات مربوط به Google.

اگر مجبور هستید تقلب کنید – اگر سیاست داخلی شرکت اجازه نمی دهد بازی را انجام دهید یا آنها مجبور می شوند دستان شما را به هم گره بزنند.

در پایان روز ، این کار شماست که در خط است و احتمالاً مال آنها نیست.

اینها نمونه هایی از مشکلات عجیب و غریب محتوای سئو هستند که می توانند ایجاد شوند و چگونه می توانید آنها را برطرف کنید.

حتی اگر صاحب مشاغل باشید.

بعدی چیست؟

پس از تکمیل بخش ارزیابی طول محتوا از ممیزی SEO خود ، زمان آن است که بفهمید آیا مسائل مربوط به محتوای تکراری را دارید یا خیر.


اعتبار تصویر

تصویر برجسته: پائولو بابیتا
تمام تصاویر گرفته شده توسط نویسنده