نحوه ادغام بازاریابی محتوا و سئو

هنگامی که ما تمام وقت و تلاش خود را صرف ایجاد یک محتوای عمیق و جذاب فوق العاده می کنیم که از نظر بصری جذاب و مورد علاقه مشتریان ، چشم اندازها و مشتری های ما قرار می گیرد – چرا برخی از عشق های Google را نیز نمی پذیرید و باعث افزایش ترافیک ارگانیک واجد شرایط خود می شوید؟

از بسیاری جهات ، مواردی که الگوریتم Google از آن طرفداری می کند ، مشابه آنچه مخاطب هدف شما را دوست دارد ، است.

همه آنها ربط ، ساختار و اقتدار را می خواهند:

بهترین پاسخ برای یک پرس و جو جستجو.

در نتایج جستجوی امروز یک محتوای عالی بهترین شانس رتبه بندی خوب را دارد.

در ادامه بخوانید تا بدانید که چگونه می توانید بازاریابی محتوا و را ادغام کنید تا بیشترین میزان ترافیک و تبدیل را از بازاریابی محتوای خود دریافت کنید

توضیح واضحات

اگر ایده های کوین رووی را در 20 مکانی که باید محتوای خود را به اشتراک بگذارید دنبال کنید ، در حال حاضر قطعه محتوای خود را توزیع می کنید تا در معرض و لینک های آنلاین بیشتری دریافت کنید.

پیوندها هنوز هم یکی از عوامل اصلی رتبه بندی برای Google هستند.

به همان اندازه مهم برای پوشاندن یک موضوع کاملاً مهم است.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

لازم نیست هر بخش از مطالب برای جستجو بهینه شود.

دلایل دیگری برای نوشتن محتوا وجود دارد (به عنوان مثال برای سهام اجتماعی یا افزایش اعتماد و تبدیل) اما اگر می خواهید از بازاریابی مطالب خود نهایت استفاده را ببرید و ROI را بهبود بخشید – SEO باید در رادار شما باشد.

فاکتورسازی در سئو

برای ایجاد یک استراتژی جامع در مورد بازاریابی محتوا و سئو ، از شما دعوت می کنم سه عامل را در نظر بگیرید:

  • آنچه می خواهید ارتباط برقرار کنید: چشم انداز ، ارزش پیشنهادی ، موضوعات و موضوعات شما – چیزهایی که به عنوان شغل در نظر دارید و به آنها اشتیاق دارید.
  • آنچه مردم در جستجوی آن هستند: استفاده از تحقیقات کلمات کلیدی به عنوان فرصتی برای مطالعه مخاطبان هدف ، تقاضای بازار و علاقه به صورت آنلاین.
  • Google چه چیزی را طرفداری می کند: برای درک اینکه Google مناسبترین جواب را چیست – و تکرار چیزی رقابتی ، در صفحه 1 مرور کنید.

نحوه ادغام بازاریابی محتوا & # 038؛ SEO

ساختار Google Likes

بیایید در مورد ایده های محتوای شما از منظر SEO صحبت کنیم.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

وضوح و ساختار بازی Google را برنده می شود.

هر یک از ایده های محتوا ، صفحات یا پست های وبلاگ شما باید یک موضوع ، یک نهاد روشنفکر را پوشش دهد.

مقاله پیشنهادی  راهنمایی برای مبتدیان SEO

به صفحات خود بیشتر شبیه به یک ورود به ویکی پدیا (یک پایگاه دانش که عمیق یک موضوع را شامل می شود) باشد تا یک مجموعه از کلمات کلیدی با دم بلند.

یک صفحه باید موضوع را به خوبی پوشش دهد تا هدف جستجوی کاربر را برآورده کند.

دوره سئو سیلو نقشه

هر صفحه برای یک خوشه کلمه کلیدی متشکل از کلمات کلیدی اصلی و پشتیبانی بهینه می شود.

ما از تغییرات و اصطلاحات کلمه کلیدی استفاده می کنیم تا درک Google برای درک آنچه می نویسیم – و همچنین متن موضوع – برای Google آسان باشد.

فرایند تحقیقات کلمات کلیدی به ما کمک می کند تا موضوعاتی را که مربوط به مخاطب هدف ما است تعیین کنیم. ابزارهای SEO مانند Ahrefs یا SEMrush به ما امکان می دهند موارد زیر را مرور کنیم:

  • مترادف ، تغییرات و کلمات کلیدی مرتبط برای پوشش در یک صفحه
  • ترافیک جستجوی ماهانه برای درک علاقه به بازاریابی
  • با برآورد نرخ کلیک از طریق اعتبار برای تبلیغات ، قطعات قطعه برجسته و غیره ، روی پتانسیل کلیک کنید.
  • اولویت بندی مشکل بر اساس کلید واژه ها بر اساس شانس موفقیت

تصمیم گیری مبتنی بر داده به افزایش شانس موفقیت شما در اینترنت کمک می کند.

هنگام ارزیابی ایده های محتوا ، همیشه می خواهید این معیارها را فاکتور دهید.

جلوگیری از Cannibalization از کلید واژه

برای هر ایده مبحث منحصر به فرد و کاملاً مشخص ، می خواهید یک صفحه خاص ایجاد کنید و موضوع را به صورت عمیق بپوشانید.

به همین ترتیب ، شما می خواهید مطمئن شوید که هر موضوع فقط یک بار پوشش داده می شود.

سوالات زیر است:

  • آیا ما قبلاً این موضوع را پوشش داده ایم؟
  • آیا می توانیم یک صفحه موجود را ارتقا دهیم یا دوباره بسازیم؟

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

از منظر سئو ، شما همیشه می خواهید یک صفحه موجود را با ایجاد یک قطعه دوم ، سوم ، چهارم در همان موضوع به روز کنید.

محتوای همیشه سبز برای SEO برنده می شود.

شما در حال حاضر برای رتبه های برتر با میلیارد ها صفحه در وب رقابت می کنید ، چرا با خودتان رقابت می کنید؟

هنگامی که چندین صفحه شخصی شما برای صفحه 1 می جنگند ، به آن cannibalization کلمه کلیدی گفته می شود و این واقعاً به تلاش SEO شما آسیب می رساند.

در بیشتر موارد ، شما می خواهید مطالب موجود خود را مرور کنید و پست های وبلاگ و صفحات وب را که قبلاً این موضوع را پوشش داده است ، پیدا کنید.

مقاله پیشنهادی  چگونه به نظر می رسد آنچه "خوب" به نظر می رسد و سود قابل اندازه گیری را سوق می دهد

با تبدیل یک پست با عملکرد متوسط ​​به چیزی عالی ، سن پستی ، رتبه بندی موجود و پیوندها را افزایش دهید.

اگر به دنبال ایجاد “راهنمای هدایای کریسمس برای خانمها” هستید ، بهتر است هر سال صفحه موجود را دوباره تنظیم ، تنظیم و طراحی مجدد کنید – از ایجاد یک پست جدید که هرگز آن را به صدر نمی رساند.

اگر می دانید که چندین پست برای همان موضوع ارسال شده است ، مهاجرت همه آنها را به یک صفحه در نظر بگیرید و از آن به عنوان پایه ای برای محتوای جدید خود استفاده کنید.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

اگر خلاء محتوایی واقعی دارید و در گذشته پست را پوشش نداده اید ، فقط ایجاد یک محتوای جدید را شروع کنید.

درک صفحه 1

قبل از پرش به نوشتن محتوا ، اجازه دهید نگاهی به صفحه 1 Google بیندازیم تا نوع مناسب محتوا را تعیین کنیم تا رتبه خوبی پیدا کند.

اغلب سازندگان محتوا و بازاریابان حدس می زنند که کاربر در پشت یک پرس و جو و نوع محتوا برای نوشتن آنها حدس می زند.

اما بهترین راه برای تشخیص اینکه کاربران و Google چه چیزی می خواهند بررسی واقعی صفحه 1 است.

متوجه خواهید شد که حداقل نه نوع مختلف از نتایج جستجو وجود دارد که انواع مختلفی از مطالب را به کاربر ارائه می دهد.

  • پژوهش: تعاریف ، راهنماهای طولانی ، نمودارهای دانش یا قطعه های برجسته
  • پاسخ: جستجوهای معمولی با صفر کلیک مانند هوا ، تبدیل ارز ، مناطق زمانی
  • تراکنش: صفحات محصول و دسته بندی ، نتایج تجارت الکترونیکی
  • محلی: نقشه ها ، نتایج محلی
  • دیداری: تصاویر ، عناصر رسانه ای تصاویر کوچک
  • فیلم های.
  • اخبار: روزنامه ها ، توییت ها ، داستان های برتر
  • مارک دار: صفحه اصلی با لینک های سایت ، کانال های رسانه های اجتماعی یک نام تجاری
  • مخلوط: هنگامی که Google در مورد جستجوی واضح نیست ، آنها کمی از همه را ارائه می دهند. Google “Panda” یا “Jaguar” را برای بررسی این مورد جستجو کنید.

پاسخ کوتاه این است: شما می خواهید نوع محتوا را که هم اکنون در صفحه 1 برای موضوع و کلمات کلیدی خود نمایش داده می شود ، ایجاد کنید.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

در کنار آن ، شما می توانید با مطالعه صفحه 1 موارد زیر را درک کنید:

  • موضوعات و مفاهیم فرعی استفاده شده توسط مطالب با عملکرد بالا
  • عناوین پوشش داده شده در مقالات
  • کلمات کلیدی استفاده شده
  • میانگین طول مطالب صفحه 1 نتایج

شما می توانید از ابزارهایی برای صرفه جویی در وقت خود در بررسی خود استفاده کنید اما در نهایت ، یک سازنده محتوای خوب همیشه ابزارها را ترک می کند و نگاه واقعی می کند و یادگیری ها را در خلاصه مطالب خود قرار می دهد.

مقاله پیشنهادی  این بیش از اخبار تازه است

و گاهی اوقات ایجاد بهترین پاسخ در مورد ایجاد یک راهنمای نهایی نیست.

بله ، ما هنوز کلمات کلیدی را انجام می دهیم

در آخر ، مطمئن شوید که محتوای شما برای SEO خالی است.

هر بخش از محتوا شروع به رتبه بندی برای بسیاری از مترادف ها و تغییرات می کند زیرا گوگل در درک مفاهیم و متن بهتر و بهتر می شود.

ولی الگوریتم Google همچنان یک الگوریتم است.

بنابراین درک این موضوع را برای Google آسان کنید که قطعه شما در مورد چیست.

بله ، شما همچنان می خواهید از کلید واژه اصلی خود در موارد زیر استفاده کنید:

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

  • آدرس اینترنتی
  • تیتر H1
  • عنوان صفحه متا
  • پراگراف اول

نه فقط به این دلیل که برای Google منطقی است بلکه به این دلیل که کاربران از ورود به جستجوی جستجو برای یافتن نتیجه شما ، کلیک کردن و خواندن مقاله استفاده می کنند ، منطقی است.

بله ، شما می خواهید تصاویر خود را بهینه کنید ، به خصوص اگر می خواهید در صفحه نتیجه جستجوی بصری پیروز شوید.

برخی از عشق فنی

برای اینکه واقعاً برای سئو مناسب باشید ، در آخر می خواهید مطمئن شوید که از نشانه گذاری طرحواره و داده های ساخت یافته استفاده می کنید.

سئو فنی به افزایش وضوح برای Google کمک می کند.

می توانید جزئیات مربوط به نویسنده یک صفحه ، محصول نمایش داده شده ، لیست ها ، فیلم ها و سایر عناصر ، شغل و سازمان خود را به طور کلی مشخص کنید.

خلاصه: بیشترین استفاده از بازاریابی محتوا و سئو

اگر در موارد زیر عامل اصلی باشید بازاریابی محتوایی شما بهترین شانس موفقیت در جستجوی ارگانیک را دارد:

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

  • ایده های موضوعی خاص ، واضح و مشخص و منحصر به فرد را انتخاب کنید.
  • برای اولویت بندی ایده های محتوا از تحقیقات کلید واژه استفاده کنید.
  • اگر می خواهید مجدداً یک موضوع را بپوشانید ، صفحات موجود را به روز کنید.
  • برای درک نوع محتوا برای ایجاد ، صفحه 1 را مرور کنید.
  • صفحه خود را با کلمات کلیدی بهینه کنید.
  • نشانه گذاری طرحواره را پیاده سازی کنید.

و شما یک قطعه از مطالب خواهید داشت که بهترین شانس برای ایجاد ترافیک ارگانیک پایدار ، واجد شرایط و طولانی مدت را دارند.


اعتبار تصویر

تصویر برجسته: پائولو بابیتا
تصاویر در پست: ایجاد شده توسط نویسنده