برای شنیدن جس بود ، گرگ فین و کریستین “شپ” زیرنهل ، آخرین قسمت بازاریابی O’Clock را وارد کنید ، اخبار مربوط به بازاریابی SEO ، PPC و رسانه های اجتماعی هفته را پوشش می دهد.
یا اینکه ما را در یوتیوب بررسی می کنیم تا اولین بار از این داستانهای برتر استفاده کنیم.
تست نتایج غنی Google از بتا خارج نشده است
آزمایش نتایج غنی Google اکنون از تمام ویژگی های نتایج غنی جستجوی Google پشتیبانی می کند و به طور رسمی از بتا خارج است.
تست Rich Rich Test به هر وب سایت خطا یا هشدارهایی در صفحه می دهد که مانع از نمایش نتیجه نهایی می شود.
این ابزار همچنین به وب مسترها می گوید تمام ویژگیهای جستجوی غنی که صفحه آنها واجد شرایط است ، شامل پیش نمایش هایی برای نتایج دسک تاپ و موبایل است و کاملاً با گزارش های کنسول جستجوی گوگل هماهنگ است.
در نهایت گوگل از ابزار تست داده های ساخت یافته خود خارج خواهد شد و توصیه می کند از اعتبار نتایج نتایج Rich برای اعتبارسنجی داده های ساخت یافته استفاده کند.
گزینه های جدید نمایش تبلیغات پاسخ گوگل
تبلیغ کنندگانی که با قالب تبلیغات پاسخگو نمایشگر Google آشنا هستند ، هنگام تنظیم تبلیغات خود ، متوجه گزینه های جدید قالب بندی خواهند شد.
با گسترش منوی “گزینه های فرمت اضافی” ، تبلیغ کنندگان می توانند برای فعال کردن فیلم های تولید شده خودکار ، پیشرفت های دارایی و قالب های بومی انتخاب کنند.
همه این گزینه ها بطور خودکار فعال می شوند مگر اینکه تبلیغ کنندگان به صورت دستی آنها را خاموش کنند.
تصاویر بند انگشتی در نتایج جستجوی Google مشاهده شده است
Google در تصاویر اصلی نتایج اصلی جستجوی تصاویر را آزمایش می کند ، و همچنین در google نشان می دهد که کشویی است.
همه لیست ها تصاویر کوچک را نشان نمی دهند و Google به طور ضمنی بیان نکرده است که چرا ، اما تصاویر برجسته با علامت گذاری به عنوان تصاویر کوچک ظاهر می شوند.
این هفته از هفته شروع می شود گری الیس، چه کسی در اینجا به شما یادآوری کرده است که یک امتیاز کامل لایت هاوس یک وب سایت کامل ایجاد نمی کند.
من نمی دانم که حباب من از این باب پشت سر هم است ، اما “دستیابی به نمره سئو 100” در لایت هاوس فقط بدان معنی است که شما می توانید تعداد انگشت شماری از دستورالعمل ها را دنبال کنید ، نه اینکه شما در سئو عالی باشید. اما کار خوب! pic.twitter.com/NtgNxOtwpb
– گری 鯨 理 / 경리 Illyes (methode) 6 ژوئیه 2020
تبلیغات
ادامه خواندن زیر
ICYMI ، پاملا لوند یک موضوع توییتر است که افراد کمال گرا PPC نمی خواهند از دستش دهند.
من یک کمال گرا و اهل دستیابی هستم. اخیراً فهمیدم که وقتی گزارشات مشتری را می توانم تحت تأثیر قرار قرار دهم و چگونه بر مشتری هایم تأثیر می گذارد تأثیر گذاشت. اگر گزارش ها برای شما استرس زا هستند یا یک فرد کمال گرا هستید ، شاید این به شما کمک کند. (1)
– پاملا لوند (Pamela_Lund) 7 ژوئیه سال 2020
سپس ، ما در طول بخش روشنایی ما به سوالات بازاریابی دیجیتال شما پاسخ خواهیم داد:
- چه کسی مایل است TikTok و دیگر برنامه های رسانه های اجتماعی چینی را ممنوع کند؟
- کدام ویژگی جدید YouTube می تواند به شما کمک کند سریعترین ، خطرناک ترین روش برای ترک یک نارگیل را پیدا کنید؟
- چه زمان ممکن است کالیفرنیا قانون سختگیرانه تر محافظت از داده را تصویب کند؟
- جایی که ممکن است ببینید تبلیغات آمازون بازگشت پیروزی را رقم می زند
- چرا سازندگان YouTube باید تنظیمات تبلیغات میان رده خود را دو برابر بررسی کنند
- چگونه می توانید از عبارات منظم برای فیلتر نتایج گزارش کنسول جستجو استفاده کنید؟
به علاوه ، ما در مورد بدترین تجربه های مگا اتوبوس ما ، ترجیحات چدن و همچنین پیدا کردن بهترین کوپن برای کفش ورزشی گوچی به شما خواهیم گفت.
برای اشتراک و یافتن پیوند به همه مقالات این هفته به سایت بازاریابی O’Clock بروید.
اعتبار تصویر برجسته: سرو شمال