نبرد YouTube: افزایش بازدیدها ، کاهش درآمد

در نیمه دوم ماه مارس چشم انداز صعودی برای YouTube برگزار شد: کاربران با افزایش زمان صفحه نمایش ، بیشتر خانه خواهند بود.

این به معنای تقاضای بیشتر بود ، که به نوبه خود به معنای محتوای بیشتر و نقاط تبلیغ بیشتر است.

در مورد آنچه در خرج تبلیغ در واقعیت Coronavirus به نظر می رسد ، وحشت زیادی وجود داشت ، اما خوش بینی ای در مورد توانایی ایجاد کنندگان YouTube برای به دست آوردن مخاطبان و کسب درآمد از تبلیغات وجود داشت.

تکامل محتوا COVID-19

چیزی که هنوز در آن زمان در حال تحول بود پوشش Coronavirus بود. این سکوها در هفته‌های گذشته مواضع خود را چندین بار تغییر داده‌اند که وضعیت در جریان است.

در ابتدا ، یوتیوب سیاستی راجع به محتوای COVID-19 دارای هیچ گونه درآمدزا نبود.

این فقط به فیلمهای مخالف که نقض خط مشی یا انتشار اطلاعات غلط را تغییر می دهند ، تغییر داده شد.

با این حال ، از آنجا که این محتوا در حال افزایش است ، ناشران نمی بینند که درآمد مربوطه با آن همراه باشد.

شماره انجمن

ناشران یوتیوب احساس می کنند که یک اثر بزرگتر در میان رسانه های صفحه نمایش و برنامه ها شده است:

مقاله پیشنهادی  الگوریتم فیس بوک اکنون گزارش دهی اصلی را در اولویت قرار داده است

تبلیغ کنندگان نمی خواهند که تبلیغات آنها با محتوای Coronavirus نمایان شود.

هنگام اجرای تبلیغات نمایشگر ، تبلیغ کنندگان این امکان را دارند که از انواع سایت ها ، مانند اخبار ، خودداری کنند. آنها همچنین می توانند لیستی از محتوا و کلمات کلیدی را که می خواهند از تبلیغات خود دور شوند ، تهیه کنند.

این در حال ترجمه به میلیون ها آگهی مسدود شده است ، در حالی که یک شرکت تأیید آگهی اعلام کرد که در مارس 36٪ از تبلیغات را برای نیویورک تایمز مسدود کرده است. این اختلاف قابل توجهی از محدوده 3-6٪ در شروع Q1 است.

YouTube & # 8217؛ s Fightge: نمایش های صعودی ، کاهش درآمد

آیا ترس تبلیغ کننده توجیه شده است؟

برخی از داده ها نشان می دهند که تبلیغ کنندگان برای این مسئله از اعتبار ادراک شده در حال تصحیح بیش از حد هستند.

مطابق مطالعه مارس توسط Integral Ad Science ، تنها 16٪ از پاسخ دهندگان گفتند اگر تبلیغات خود را در رابطه با محتوای Coronavirus مشاهده کنند ، نسبت به یک مارک رفتار مطلوبی ندارند.

تقریباً در نیمی از موارد ، افراد مورد بررسی گفتند که واقعاً می خواهند در کنار آن محتوا ، از جمله داروهای دارویی و مارک های بهداشتی محور ، تبلیغات توسط برخی از شرکت ها را مشاهده کنند.

مقاله پیشنهادی  Google می خواهد موتور جستجوی پیش فرض را در Firefox حفظ کند

پانچ یک تا دو درآمد

این همان تأثیر همان چیزی است که در حال حاضر بر درآمد حاصل از ناشران YouTube تأثیر می گذارد.

این دوگانگی عرضه محتوای بسیار بالا اما تقاضای کم برای قرار دادن تبلیغات است.

“ما شاهد تعامل ضبط شده هستیم ، اما ارتباطی با ورود دلارهای تبلیغاتی ندارد.” – منبع Digiday ناشناس

ناشران معمولاً از این محیط غنی از تعامل لذت می برند ، اما خرج تبلیغاتی ضعیف شده از مارک های همراه با کمبود آنها در مورد ظاهر شدن در کنار پوشش Coronavirus یک مشکل پیچیده است.

مطابق اطلاعات Tubular Labs که توسط eMarketer گزارش شده است ، از 11 مارس ، 30٪ از فیلمهای آپلود شده توسط یوتیوب توسط رسانه ها در مورد COVID-19 بودند.

این فیلم ها به تنهایی 40٪ بازدید ناشران را تجربه کردند.

در مقابل ، با اطلاعاتی که Digiday دریافت کرده است که داستانهای Coronavirus ، 30٪ درآمد کمتری از کالاهای غیر Coronavirus به ارمغان می آورد.

مقاله پیشنهادی  Google هشدار می دهد 6 دلیل که یک داستان وب را ممنوع می کنند

آن را با بودجه تبلیغاتی کاهش یافته ترکیب کنید و یک موضوع چند وجهی را برای ناشران ایجاد می کنید. دو منبع ناشناس که با Digiday صحبت کردند نرخ CPM را گزارش کردند که 20 +٪ کاهش یافته است.

ما سریعتر از آنکه موجودی را پر کند ، موجودی می کنیم. ” – منبع ناشناس Digiday

ادامه به ایجاد فرصت

با توجه به اینکه فرایند تحقق دورافتادگی اجتماعی پوشیده است ، برخی عقیده بر این است که این ترس از ارتباط برند با COVID-19 کاهش می یابد. “عادی جدید” به این معنی است که ظاهر شدن در کنار پوشش Coronavirus به خودی خود عادی تلقی می شود.

YouTube همچنان در زمینه تهیه ابزارهایی برای کمک به مشاغل کوچک در ایجاد محتوا خود ادامه دارد.

فقط در این هفته آنها بتا YouTube Video Builder را راه اندازی کردند تا به مشاغل کوچک که ممکن است توانایی تولید ویدیو نداشته باشند ، پا بپردازند.

ژورنال موتور جستجو همچنین امروز قطعه خاصی راجع به انواع محتوای شکوفایی در این منظر جدید دارد.


عکس با احترام از Digiday