منتظر نمانید تا افراد سایت خود را پیدا کنند

جان مولر Google اخیراً توصیه هایی را ارائه داده است که قابل استفاده برای هرکسی است که وب سایت جدیدی را راه اندازی می کند ، قابل استفاده است.

در یک Hangout Webmaster Google که در تاریخ 9 آوریل برگزار شد ، مولر به سؤالی از یک صاحب سایت که نگران کمبود اطلاعات پرس و جو در کنسول جستجو است پاسخ داد.

صاحب سایت اظهار داشت که آنها فقط 5 تا 10 برداشت در نتایج جستجو دریافت کرده اند و آنها امیدوار بودند که ببینند کدام سؤالات را نشان می دهند.

در پاسخ ، مولر گفت که کنسول جستجو هنگامی که سایت برداشتهای بیشتری را دریافت می کند ، داده های پرس و جو را نمایش می دهد.

وی همچنین تأکید کرد که مهم نیست که منتظر بمانید تا افراد سایت را پیدا کنند. وب مسترها باید فعال باشند.

“حدس من این است که فقط سؤالات کافی نیست.

بنابراین ما پرس و جوهای فیلتر را انجام می دهیم که در زیر آستانه خاصی قرار دارند و فکر نمی کنم آستانه دقیقاً مشخص شده باشد ، ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد …

اگر در مورد 5 تا 10 برداشت برای وب سایت صحبت می کنید ، احتمالاً هنوز هم زیر این مقدار نیست.

من کاملاً مطمئن هستم که با گذشت زمان ، با افزایش تعداد برداشت برای وب سایت شما ، دیگر شروع به دیدن موارد بیشتر در آنجا خواهید کرد. “

برای دستیابی به بازدیدکنندگان بیشتر یک رویکرد فعالانه انجام دهید

مسلماً ، هنگام راه اندازی سایت جدید ، بخشی از مراحل اولیه شامل انتظار برای خزیدن و نمایه سازی گوگل است.

مقاله پیشنهادی  نحوه متوقف کردن اتلاف پول در بازاریابی محتوا

Google مجبور است سایت را خزنده کند و بفهمد که با تصویر بزرگتر وب در کجا جا دارد.

در این مدت صاحبان سایت باید همانطور که مالر می گوید ، توپ را به صورت خود به خود تغییر دهید.

“گاهی اوقات طول می کشد کمی طول بکشد تا بتوانید توپ را نورد کنید. هرچند که معمولاً توصیه می کنم فقط این نیست که از این موارد استفاده کنم “اوه من فقط چند ماه صبر می کنم و بعد بهتر خواهد شد.”

این را به عنوان وضعیتی در نظر بگیرید که شبیه به مکانی است که می توانید یک تجارت را در یک مکان جدید باز کنید و در آنجا باید کاری انجام دهید تا توپ به خودتان نورد کند. “

صاحبان سایت چه کاری می توانند انجام دهند تا طرفدار بیشتری داشته باشند؟

مقاله پیشنهادی  چگونه (و چرا) موتورهای جستجو صفحات ارائه دهنده

مولر توصیه می کند راه اندازی یک سایت جدید مانند افتتاح یک تجارت جدید را درمان کنید.

به عبارت دیگر ، نیاز به ارتقاء دارد.

این می تواند شامل تبلیغات باشد ، یا این امر می تواند به دسترسی به سایت های مربوطه و تلاش برای ذکر کردن باشد.

“بنابراین به جای این که منتظر بمانید که افراد فقط به طور تصادفی وب سایت شما را جستجو کنند و به وب سایت خود بروند ، شاید راهی وجود داشته باشد که بتوانید وب سایت خود را در بین افرادی که از قبل به این موضوع علاقه مند هستند تبلیغ کنید.

شاید این مسئله انجام برخی تبلیغات باشد ، شاید این مسئله باشد که برخی از سایتهای مرتبط را که ممکن است بتوانند به سایت شما نیز اشاره کنند ، دسترسی پیدا کنند. “

مولر چندین بار تأکید می کند که صاحبان سایت باید مانند صاحبان مشاغل فکر کنند.

مقاله پیشنهادی  ابزارهای جستجوگرها برای موفقیت کافی نیستند

شما یک تجارت را باز نمی کنید و فقط منتظر نمایش مشتری هستید.

برای راه اندازی وب سایت نیز باید همین رویکرد را اتخاذ کرد.

“اساساً ، مانند یک تجارت معمولی ، شما باید به نوعی توپ را نورد کنید. نباید فقط منتظر ماند تا افراد به وب سایت شما بیایند و بگویند “اوه ، من این وب سایت جدید را پیدا کردم.”

بنابراین این نوع توصیه من در آنجا است. فکر می کنم با تعداد کمی از برداشت ها این شروع خوبی است ، اما اگر شما فقط منتظر رشد چیزها باشید ، مدت زیادی طول خواهد کشید تا همه این موارد انتخاب شود. “

سوال و جواب کامل را در ویدیوی زیر مشاهده کنید:

https://www.youtube.com/watch؟v=Ak7r3oS1g4Q