مرکز بازاریابی دیجیتال مایکروسافت و اخبار این هفته [PODCAST]

این هفته در بازاریابی O’Clock جس بود ، گرگ فین و کریستین “شپ” زیرنهد در مورد همه اخبار بازاریابی دیجیتال هفته صحبت می کنند.

بعلاوه ، بهترین مربا های شرکتی را برای فیلم های تجاری TikTok ، محصول مورد علاقه ماست پنیر تازه مورد علاقه خود انتخاب می کنیم تا روی یخ در یک نوار سالاد بیابیم و گران ترین و اسرارآمیزترین خانه های موجود در این بلوک.

مرکز بازاریابی دیجیتال مایکروسافت

مایکروسافت در حال خلبانی یک مرکز جدید بازاریابی دیجیتال است تا به SMB ها کمک کند تا هم در رسانه های اجتماعی ارگانیک و هم در زمینه های جستجو و تبلیغات اجتماعی در مایکروسافت ، گوگل ، فیس بوک ، اینستاگرام و توییتر مدیریت کنند.

کمپین های پرداخت شده توسط مرکز بازاریابی دیجیتال به اتوماسیون متکی هستند.

تبلیغ کنندگان می توانند اهداف ، هدف گذاری موقعیت مکانی و بودجه ها را تعیین کنند و مایکروسافت هوش مصنوعی Microsoft را برای هدف قرار دادن کلمات کلیدی ، هدف قرار دادن مخاطبان و پیشنهاد قیمت گذاری می کند.

برای رسانه های اجتماعی ارگانیک ، بازاریابان می توانند تا ده پروفایل در فیس بوک ، اینستاگرام و توییتر را مدیریت کنند و از صندوق ورودی اجتماعی برای پاسخ دادن ، دوست داشتن و ارسال پیام های مستقیم استفاده کنند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

برنامه جدید مجوز Google برای ناشران

Google اعلام کرد برنامه جدید صدور مجوز را برای ناشران منتخب برای “محتوای باکیفیت” پرداخت می کند.

گوگل همچنین گفت که آنها به پرداخت ناشران خاص با paywall می دهند تا به کاربران اجازه دسترسی رایگان به مقالاتی را در سایت خود دهند.

مقاله پیشنهادی  کدام نتایج ثروتمند بیشترین کلیک را دارند؟

Google برنامه Keen را راه اندازی کرد

برنامه جدید به کاربران این امکان را می دهد تا محتوای خود را از سراسر وب تغییر دهند و به آنها کمک کنند تا علایق و احساسات خود را با جهان به اشتراک بگذارند.

این “علاقه ها و علاقه ها” سپس می توانند برای هدف قرار دادن در سراسر شبکه تبلیغی Google استفاده شوند ، هیچ کوکی لازم نیست.

یادگیری ماشینی Google به مطالب بیشتری که پیش بینی می کند مورد علاقه آنها باشد ، در اختیار کاربران قرار می دهد.

Spotify در حال آزمایش پیشنهادات درون برنامه است

کاربران می توانند به جای به یاد آوردن یک URL خاص یا کد کوپن ، به صفحه قسمت برای پادکست مورد نظر خود کلیک کنند تا به سایت تبلیغ کننده کلیک کنند.

این یک تجربه کاربری بسیار آسان تر برای مخاطبان پادکست است و ردیابی را برای تبلیغ کننده آسان می کند.

این نوع جدید از تبلیغات هنوز در دسترس عموم نیست اما برای چند پادکست منتخب مورد آزمایش قرار می گیرد.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

آیا Safari قصد دارد Google Analytics را مسدود کند؟

نسخه جدید macOS با نام “Big Sur” این هفته اعلام شد و بسیاری از افراد جامعه SEO به اشتباه گفتند که باعث می شود Google Analytics از جمع آوری داده ها جلوگیری کند.

خوشبختانه ، سیمو آهوا ضبط را مستقیم تنظیم کنید.

TikTok به کار خود فرو می رود

پلت فرم جدید تجاری TikTok بازاریابان را به روز می کند تا در مورد راه حل های بازاریابی ارائه شده بر روی این پلتفرم به روز شود تا بتوانید مخاطبان خود را رشد دهید. نام تجاری خود را رشد دهید. نمودارها را بالا ببرید. “

مقاله پیشنهادی  تبلیغات Google Shopping در نتایج اصلی جستجو برای نمایش آزاد است

آنها همچنین یک مرکز یادگیری جدید برای بازاریابان و تبلیغ کنندگان ارائه می دهند.

این هفته کوتاه اما شیرین از هفته است لیندسی کیسی، چه کسی ممکن است درباره کارمندان خود اطلاعات بیشتری در مورد Google داشته باشد!

سپس ، ICYMI ، Google حذف کردن مکان های تبلیغاتی YouTube و برنامه ها ، و آن را واقعا سخت می کند جولی باچینی از آن خوشحال نیستیم (و ما نیستیم).

سپس ما به سؤالات سوزش بازاریابی دیجیتال شما در طول بخش صاعقه ما پاسخ می دهیم.

  • چه کسی برنامه جدید “تابستان پشتیبانی” را راه اندازی کرده است؟ و چرا آنها همیشه از تبلیغ کنندگان پشتیبانی نمی کنند؟
  • ویژگی جستجوی جدید توییتر چیست؟
  • چه زمانی انتظار می رود که درآمد تبلیغی گوگل پس از رها کردن برای اولین بار در تاریخ دوباره رشد کند؟
  • از کجا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد تبلیغاتی که در Hulu مشاهده می کنید ، پیدا کنید؟
  • چرا Google اکنون به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد تبلیغات را در اینستاگرام انجام دهند ، حتی اگر صفحه فیسبوکی نداشته باشند؟
  • چند بار باید مخاطبان بازاریابی نامزدی LinkedIn را به روز کنید؟
مقاله پیشنهادی  آرد سوخاری چیست و چرا برای سئو سایت اهمیت دارند؟

مثل آنچه شنیدید؟ برای مطالعه مقالات امروز و عضویت در سایت بازاریابی O’Clock سر بزنید.

از حامیان مالی خود تشکر می کنیم.

  • Ahrefs – یک ابزار جستجوگرها همه در یک که به شما ابزارهایی را می دهد که می توانید وب سایت خود را در گوگل رتبه بندی کنید و ترافیک جستجو را بدست آورید.
  • Opteo – به مدیران Google Ads کمک می کند تا کارهای دستی وقت گیر را به صورت خودکار انجام دهند تا بتوانند زمان بیشتری را صرف استراتژی سطح بالا و کارهای خلاقانه کنند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر


اعتبار تصویر برجسته: سرو شمال