محتوای همیشه سبز چیست و چرا باید مراقبت کنید؟

آیا می خواهید یاد بگیرید چگونه نوشتن مطالب را که ترافیک ارگانیک مداوم برای شما در ماه ها ، سالها یا حتی یک دهه به ارمغان می آورد یاد بگیرید؟

راز این است ، این به معنای مد نیست.

این موضوع در مورد مضامین متغیر و طعمه های کلیک نیست.

حتی برای بسته بندی 10 یا 20 ساعت دیگر در هفته نیز نیست که حجم بیشتری از مطالب را ایجاد کنید.

جادوی واقعی به دو کلمه کاهش می یابد: محتوای همیشه سبز.

اما محتوای همیشه سبز چیست؟

چرا باید به آن اهمیت دهید؟

و مهمتر از همه ، چگونه آن را ایجاد می کنید؟

در این پست ، ما به این سوالات عمیق می پردازیم.

محتوای همیشه سبز چیست؟

محتوای همیشه سبز محتواست که هرگز از سبک خارج نمی شود.

این خلاف اخبار یا محتوای پرطرفدار است.

بیایید به مثالها نگاه کنیم.

وقتی در Google کلمه کلیدی “Facebook stats 2020” را جستجو می کنید ، این کار را می کنید.

محتوای گرایش محتوای همیشه سبز نیست

قطعه Oberlo برای این کلمه کلیدی رتبه 1 را دارد ، بنابراین می توانید ترافیک ارگانیکی را که برای آن بدست می آورید تصور کنید.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

اما سوال اینجاست که تا کی؟

در سال 2021 آیا کسی در جستجوی این کلید واژه خواهد بود؟

فهمیدی. جواب منفی.

از طرف دیگر ، به این مثال نگاه کنید.

محتوای همیشه سبز

این قطعه برای کلمه کلیدی “اهمیت سلامتی” شماره 1 را به خود اختصاص داده است.

همانطور که می توانید حدس بزنید ، این موضوع هرگز از قلم نمی رود زیرا انسان همیشه به سلامتی اهمیت می دهد.

اما قبل از شروع حرکت ، مهم است که تفاوت بین آنها را یادداشت کنید موضوعات همیشه سبز و محتوای همیشه سبز

مباحث همیشه سبز

موضوعات همیشه سبز موضوعاتی هستند که افراد همیشه به آنها علاقه مند می شوند.

در اینجا سه ​​مثال آورده شده است:

  • نحوه شروع یک تجارت
  • نحوه بدست آوردن بدن بی نظیر ساحل
  • غذای ناسالم

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

مهم نیست که جهان چگونه تغییر می کند ، نسل بشر می شود همیشه می خواهید یک منبع درآمد اضافی کسب کنید ، مناسب و جذاب به نظر برسید و از مشکلات بهداشتی خطرناک خودداری کنید.

مقاله پیشنهادی  چگونه می توان اهداف را برای هر قطعه محتوایی که ایجاد می کنید تنظیم کنید

محتوای همیشه سبز

از طرف دیگر ، محتوای همیشه سبز ، محتوا است روی یک موضوع همیشه سبز تمرکز دارد بدون پیر شدن مثلا:

  • چگونه یک تجارت بدون سرمایه شروع کنیم
  • 10 تمرین برای بدن ساحل مناسب
  • 20 غذایی که هرگز نباید آنها را بخورید

به یاد داشته باشید که ترکیب کنید هر دو در ایجاد محتوا

چرا وبلاگ شما بدون محتوای همیشه سبز زنده نخواهد ماند (مگر اینکه هفته ای 10 برابر ارسال کنید)

افسانه: برای دریافت یک جریان مداوم از ترافیک ارگانیک به سایت خود ، باید هفته ای 10 برابر ارسال کنید.

اما حقیقت این است که سازندگان محتوا که روی موضوعات و مطالب گرایش تمرکز می کنند انجام دادن فقط برای حفظ ترافیک ارگانیک خود باید این تمرینات سخت را انجام دهند.

به عنوان مثال ، این مقاله را از نیویورک تایمز جستجو کنید.

محتوای پرطرفدار و اخبار خبری همیشه سبز نیست

در 9 نوامبر 2016 ، ترافیک به سمت این پست جدید افزایش یافت. کل کشور برای یافتن نتایج انتخابات ریاست جمهوری کلید خورد.

اما یک هفته بعد ، وقتی مردم به طور کلی پیروزی ترامپ را پذیرفتند؟

درست است. ترافیک این پست بصورت مسطح انجام می شود.

به همین دلیل است که نیویورک تایمز مطالب مختلفی را ارسال می کند در روز.

عالی است اگر یک شرکت غول پیکر هستید که روی اخبار و رویدادها و نظرات فعلی تمرکز دارد.

اگر شما یک بازاریاب منظم و خالق محتوا هستید؟ آنچه شما نیاز دارید محتوای همیشه سبز است.

با محتوای همیشه سبز ، دریافت خواهید کرد:

  • ترافیک مداوم. افراد همیشه به جستجوی محتوای شما می پردازند ، بنابراین همیشه ترافیک خواهید دید.
  • پس انداز در وقت و انرژی. هنگامی که محتوای همیشه سبز خود را ارسال می کنید ، سالها به این موضوع مرتبط خواهید بود. بنابراین ، دیگر نیازی نیست که هفته ها تن محتوای خود را بنویسید.

نحوه ایجاد محتوای همیشه سبز

اکنون که به جذاب بودن محتوای همیشه سبز اطمینان دارید ، قدم بعدی یادگیری نحوه ایجاد آن است.

مقاله پیشنهادی  35 وبلاگ بازاریابی دیجیتال که پست های مهمان را می پذیرند

در اینجا سه ​​نکته عالی وجود دارد.

برای یافتن مباحث همیشه سبز ، تحقیق کنید

برای یافتن کلمات کلیدی با حجم جستجوی بالا در یک بازه زمانی طولانی از ابزارهای تحقیق در مورد کلمات کلیدی مانند SEMrush و KWFinder استفاده کنید.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

این کلمات کلیدی موضوعات همیشه سبز شما هستند!

محتوا ایجاد کنید مخاطب شما از دست خواهد داد

برای ایجاد محتوای “خوب” یا حتی “عالی” کافی نیست.

شما باید نوع محتوا را ایجاد کنید که مخاطبان شما نمی توانند در هر جای دیگری پیدا کنند.

محتوایی که وقتی یک روز دیر ارسال می کنید ، از دست نخواهید داد.

محتوایی که مردم از دست خواهند داد ، اگر تصمیم بگیرید که از ایجاد آن صرف نظر کنید.

نوعی از محتوا که تمام رقابت هایش را لکه دار می کند.

شما نوع را می دانید.

هنگامی که آن را ایجاد کردید ، برای مدت طولانی مرتبط خواهد بود.

از اخبار ، موضوعات و تاریخهای پرهیز کنید

اخبار یک شبه کم کم می شوند.

و اگر پست وبلاگ خود را بر اساس جدیدترین سه گانه “جنگ ستارگان” بنویسید ، به محض اینکه هواداران از اعتیاد به مواد مخدره پیروز می شوند ، پیر می شوند.

همچنین ، از کلمات و عباراتی مانند “2020” ، “سال گذشته” و “چند ماه پیش” خودداری کنید.

آیا محتوای همیشه سبز همیشه ممکن است؟

سؤال خوبی بود.

پاسخ بله است. و نه.

هیچ چیز واقعاً 100٪ همیشه سبز نیست ، زیرا بسیاری از جهان به طور مداوم در حال تغییر هستند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

به عنوان مثال ، حتی با ظهور اکتشافات و استراتژی های جدید ، می توانید پست خود را در مورد “چگونه شروع به کار بدون سرمایه” کنید.

هنگامی که الگوریتم های جدید الگوریتم های جدید را منتشر می کند ، یک پیام در SEO تغییر می کند.

اما نگران نباشید

هنگام نوشتن محتوای همیشه سبز ، همه کاری که باید انجام دهید این است که هر سال یا بیشتر پست های خود را نیشگون گیری کنید.

مقاله پیشنهادی  6 دلیل برای ایجاد محتوای در طول COVID-19

یک تازه سازی کوچک همه چیزهایی است که برای محتوای شما دوباره لازم است.

در اینجا نحوه انجام این کار آورده شده است.

1. آمار و پیوندهای خود را بررسی کنید

به محتوای خود بروید و آمار خود را به روز کنید.

برای دیدن اینکه آیا هنوز کار می کنند ، روی هر یک از پیوندهای خود کلیک کنید.

به یاد داشته باشید ، Google به آمارهای منسوخ شده و پیوندهای خراب توجه می کند.

مخاطب شما هم همینطور

2. هدف جستجوی کاربر را مرور کنید

قصد جستجو دلیل اصلی جستجوی آنلاین است.

هرکسی که کلمات کلیدی را در نوار جستجوی Google تایپ می کند به دنبال چیزی است و وظیفه شما این است که این نیاز را تکمیل کند.

مسئله با هدف جستجو این است که با گذشت زمان تغییر می کند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

اگر می خواهید محتوای خود را تازه نگه دارید ، اطمینان حاصل کنید که همیشه هدف جستجوی فعلی مخاطبان شما را هدف قرار می دهد.

3. سؤال کنید که چرا شما از بیرون خارج می شوید

آیا محتوای شما در حال ارسال به سایر پست های عالی است؟

از خود بپرسید که چرا چنین است؟

  • چگونه محتوای آنها از شما جالب تر است؟
  • محتوای آنها چه فایده ای دارد؟

بهبود رتبه های Google شما با محتوای همیشه سبز عالی

به عنوان یک بازاریاب محتوا ، می خواهید محتوا ایجاد کنید که سال ها تن لینک و رتبه در Google کسب کند.

و شما نمی خواهید هر دقیقه از زندگی خود را صرف نوشتن کنید ، 10 یا 20 پست در هفته تولید کنید.

تعادل پنهان برای همه آن؟

محتوای همیشه سبز

محتوای همیشه سبز محتوا است که “برای همیشه” ادامه می یابد ، و دائماً و به طور پیوسته پیوندهای آرزو می کند ، ترافیک ارگانیک ، و موارد زیر عظیم و اختصاصی را به دست می آورد.

منابع بیشتر:

تبلیغات

ادامه خواندن زیر


اعتبار تصویر

تمام تصاویر گرفته شده توسط نویسنده ، آوریل 2020