متداول ترین بودجه تبلیغ PPC هدر می رود

ما به عنوان بازاریاب جستجوگرهای پولی ، ما یک رابطه عاشقانه با داده ها داریم.

با گذشت سالها ، PPC گرانتر شده است ، بنابراین درک این نکته ضروری تر می شود که بدانید هر درصد به کجا می رود و آیا فروش تولید می کند یا خیر.

یا حداقل ، این همان چیزی است که ما به خودمان می گوییم.

من احتمالاً نزدیک به 8 سال است که حساب های PPC از انواع مختلف را تجزیه و تحلیل کرده ام.

با مدیریت میلیون ها دلار هزینه تبلیغات در انواع صنایع ، من همچنین فرصتی برای یافتن چیز شگفت آور یافتم:

همه آن حسابهای مختلف مشکلات یکسانی دارند!

علیرغم وسواس ما در مورد داده ها و تبدیل رانندگی ، بسیاری از بازاریاب های جستجو وجود دارند که یا نمی توانند ، یا بیش از حد به آن وسواس داشته باشند و قطعه بزرگتری را که در فروش بازی می کند ، از دست ندهند: بازاریابی.

برای بازاریابان جستجوی پرداخت شده که هستند با ملاحظه داده ها ، ممیزی ها می توانند روشی تازه برای استفاده از داده های خود به شما بدهند و عملکرد شما را به طرز چشمگیری بهبود بخشند.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

به طور معمول یکی برای ارزیابی کارایی هزینه انجام می شود.

ضربه گیر در بسیاری موارد است ، داده هایی که برای تصمیم گیری استفاده می شود دارای نقص است.

چطور؟

اندازه گیری به درستی تنظیم نشده است ، و تأثیر موثری در تصمیم گیری ایجاد می کند.

در اینجا شمشیر دو لبه است که از ابتدا در PPC ناکارآمدی ایجاد می کند.

پیگیری تبدیل

همواره شگفت آور است که بدون ردیابی تبدیل مؤثر در حساب کاربری بیابید.

این معمولاً یکی از چند سناریو است:

  • حساب ها در حال ردیابی هر عملکرد کاربر شناخته شده برای بشر و از جمله آن در بهینه سازی ها هستند ، که شامل اقدامات کم ارزش نیز می شود.
  • برخی از ادغام های ردیابی وجود ندارد ، بنابراین یک تصویر کامل از سرب یا فروش وجود ندارد.
  • آنها در حال پیگیری یک اقدام بسیار با ارزش (اما بسیار نادرتر) هستند که PPC را از اعتباری که باید در فرایند خرید بدست آورند ، دزد می کند.
مقاله پیشنهادی  تبدیل در رسانه های پولی چیست؟

هر دو به دلایل مختلف مشکل ساز هستند.

اگر ردیابی نمی کنید همه تبدیل های شما ، شما داده های ارزشمند را در جدول می گذارید.

به عنوان مثال ، شما فقط نمی توانید ارسال فرم را بشمارید.

کسب و کارهایی مانند HVAC یا وکلا را انجام دهید. به طور کلی ، بیشتر هدایت ها به صورت تماس تلفنی صورت می گیرند ، نه فرم ارسال نامه.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

با این حال ، بسیاری از افراد ردیابی تماس را در محل ندارند ، بنابراین آنها فقط بخشی از تصویر را در مورد آنچه که PPC خود رانندگی می کند دریافت می کنند.

از نظر فنیآنها ردیابی تبدیل را در جای خود دارند ، اما این کار خوبی انجام نمی دهد.

مسئله مخالف نیز وجود دارد: خیلی چیزها در حال پیگیری هستند ، تبدیل ها دو برابر می شوند.

این اتفاق اغلب در حالی صورت می گیرد که حساب ها به مرور زمان به مدیران مختلف منتقل می شوند.

در اینجا نمونه ای از تماس های تلفنی به دو روش مختلف شمرده می شود: تبدیل یکسان است ، اما هر بار یک نسخه در حال شمارش و دیگری تماس گیرنده منحصر به فرد است:

متداول ترین بودجه تبلیغ PPC به هدر می رود

این امر معمولاً برای یافتن هنگام انجام مراحل حسابرسی است.

اغلب ، شرکت ها گفتن آنها ردیابی تبدیل را در محل انجام می دهند ، اما وقتی در شرکت تبدیل می شویم به آنچه در واقع تبدیل برای شرکت آنهاست ، به سرعت مشخص می شود که اعداد درست نیستند.

نرخ تبدیل “خوب” چیست؟

جای تعجب نیست که این نمونه ها باعث می شوند بیشتر تخمین های نرخ تبدیل بسیار زیاد یا بسیار پایین باشد.

علاوه بر این ، آنچه به عنوان تبدیل تعریف می شود می تواند بین صنایع یا تعریف مشتری از آنها متفاوت باشد.

مشکل این است که ، هنگامی که اکثر مردم نرخ تبدیل “معمولی” را تخمین می زنند ، تفاوت های ظریف این که آیا ردیابی آن طور که باید انجام شده است را نمی پذیرند ، بلکه تعریف یک تبدیل نیز می تواند در بین انواع صنعت بسیار متفاوت باشد.

بیایید چند نمونه از این مورد را در بخش بعدی بررسی کنیم.

مقاله پیشنهادی  Google تبلیغات خرید را در سراسر جهان رایگان می کند

راندمان تبلیغات

واضح است که بیشتر حساب های Google Ads برای ردیابی تبدیل ها کار خوبی انجام نمی دهند.

سوال این است:

این امر چه تاثیری در عملکرد و بودجه کمپین دارد؟

با گذشت زمان این مسئله پیچیده تر شده است.

در همان روز ، Google Ads تقریباً تنها بازی در شهر بود ، بنابراین مواردی مانند CPA و ROAS در سیلوی آن محاسبه شد.

اکنون تبلیغات فیس بوک ، تبلیغات اینستاگرام ، YouTube ، صفحه نمایش برنامه ای دارید و لیست همچنان ادامه دارد.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

هزینه تبلیغات Google شما در خلاء وجود ندارد.

در حالی که این امر فرصت های شگفت انگیزی برای رسیدن به مشتریان بالقوه شما از جهات مختلفی ایجاد می کند ، اما باعث می شود که اسناد به جانوری واقعی تبدیل شود.

شما باید با مراجعه به بودجه Google Ads خود شروع کنید واقعاً رفتن

از آنجا که Google Ads مبتنی بر PPC است ، از آن زمان به معنای واقعی قیمت گذاری در کلمات کلیدی یا اصطلاحات جستجو که تولیدکننده تبدیل نمی باشند ، معنا پیدا می کند.

از این گذشته ، اگر برای ترافیکی که تبدیل نمی شود پرداخت می کنید ، احتمالاً هزینه ترافیکی اشتباه را پرداخت می کنید.

اما همه افراد به جستجو تبدیل نمی شوند و همانطور که بسیاری از بازاریابان می دانند ، جستجو یک موتور کشف اطلاعات قدرتمند است.

اگر کسی در حال تحقیق در مورد یک محصول B2B با هزینه بالا و سرمایه گذاری است ، آیا پول برای مشتریانی که محتاطانه خود را روی یک محصول انجام می دهند ، هدر می رود؟

احتمالا نه.

نکته اصلی در ارزیابی ویژگی های شما برای درک نقش جستجوی پرداخت شده در کل فرآیند خرید کاربر و تنظیم متناسب با آن است.

بدون آن زمینه ، شما اساساً در مورد توانایی Google Ads برای تبدیل در قیف قضاوت می کنید.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

یک اندازه برای همه مناسب نیست.

دو نمونه از کارآیی متفاوت

بیایید به مثال HVAC که اشاره کردیم نگاهی بیندازیم.

اگر کسی در جستجوی “تعمیر یک سی سی شکسته” باشد ، می خواهد به سرعت تبدیل شود. آنها وحشت دارند و نیاز فوری دارند.

مقاله پیشنهادی  برنامه افزودنی Chrome جدید "حرکت به بخش بخش متن" Google

در مورد ویژگی های ذکر شده چیز زیادی وجود ندارد – کاربر خریدار قیمت نمی کند ، آنها تماس می گیرند ، و هر کس که در ابتدا پاسخ می دهد ، احتمالاً می خواهد کسب و کار را برنده کند.

متداول ترین بودجه آگهی PPC به هدر می رود

در این مواقع ، بیشترین بودجه شما برای استفاده از اصطلاحات جستجو با سابقه ثبت تولید تبدیل انجام می شود.

این شرایط جستجو به این صورت است که مخاطب هدف شما در واقع شما را پیدا می کند.

حال بیایید به تبلیغ بلند مدت نرم افزار شرکت B2B فروش بلند مدت بپردازیم.

ماههای تحقیق به تصمیمات خرید بزرگتری مانند موارد دیگر می روند ، بنابراین اندازه گیری چیزی مانند قیمت های تبلیغاتی Google Ads هرگز به نظر مطلوب نخواهد رسید.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

اهداف باید برای نقش خود تنظیم شوند.

در این مثالها ، تبدیل خرد می تواند کمک کننده باشد.

این شامل اقداماتی از قبیل:

  • چند صفحه را مشاهده کردند.
  • کدام محتوا را مشاهده کردند.
  • در صورت بارگیری اطلاعات اضافی.

همه اینها می تواند به عنوان شاخصهای برجسته شما باشد هستند صحبت کردن با مشتری مناسب خود

متداول ترین بودجه آگهی PPC به هدر می رود

در حالت ایده آل ، این نوع تبلیغ کننده دارای یک CRM بزرگتر است که تمام این تعاملات را در بر می گیرد ، بنابراین یک مدل انتساب می تواند به هدایت تخصیص هزینه هر کانال کمک کند

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

با بنیاد درست شروع کنید

پس از ممیزی صدها حساب Google Ads ، هنوز هم می بینم که بازاریابان جستجو به طور مداوم از PPC استفاده نمی کنند.

اگرچه بسیاری از اهرم های دیگر نیز وجود دارند که می توانند عملکرد را بهتر کنند ، اما اگر با داده های تبدیل معیوب کار می کنید ، مفید نیست.

برای موفقیت در بازار جستجوی رقابتی و پرداختی امروز ، ما باید کاری بیش از گفتگو درباره داده ها انجام دهیم.

ما باید همه چیز را ردیابی کنیم و سپس از آن داده ها استفاده کنیم تا تلاش های خود را بر روی به حداقل رساندن ضایعات بازاریابی و حداکثر رساندن تبدیل و سود متمرکز کنیم.

منابع بیشتر:


اعتبار تصویر

تصاویر درون پست: گرفته شده / ایجاد شده توسط نویسنده ، اوت 2020