مبانی تحلیل پروفایل پیوند

آیا می دانید انجام تجزیه و تحلیل پیوند برای حفظ سلامتی سایت شما بسیار مهم است؟

آنها همچنین می توانند در جنبه های استراتژیک و فنی دامنه شما سهم بسزایی داشته باشند.

برای استراتژیک ، تجزیه و تحلیل پیوند به شما کمک می کند نقاط ضعف در استراتژی کلی خود را تعیین کنید و اقدامات مورد نظر خود را تعیین کنید. این تحلیل استراتژیک یکی از عوامل مؤثر در موفقیت SEO شما خواهد بود.

از دیدگاه فنی ، تجزیه و تحلیل پیوند به شما امکان می دهد لینکهای بدی را که ممکن است دارای اثرات منفی احتمالی در آینده در وب سایت شما باشد ، شناسایی کنید ، در صورت ایجاد بیش از حد از لینک های اشتباه ، پیامدهای قابل توجهی خواهد داشت.

انجام یک تحلیل دقیق پیوند ، به همراه چگونگی انتخاب ابزارهای مناسب برای کار بسیار مهم است.

غافل نیست که از پنج ابزار مختلف برای کامپایل کردن تمام پیوندهای خود استفاده کنید ، و سپس از آنها به عنوان یک کار اصلاح سالانه استفاده کنید.

دقیقاً ، اصلاح لینک چیست؟

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

این یک اسم متفاوت از هرس پیوند است (چیزی که برخی آن را این کار می نامند) ، اما با این وجود همان کار است ، و باید از ترس و وحشت از متخصصان با تجربه که مدیریت پروفایل های عظیم پیوند دارند الهام بخش باشد.

یا اگر الهام بخش به دنبال پیوند باشید و از تکرار مکانیکی این کار لذت ببرید.

اصلاح پیوند منظم ، بسته به اندازه ، وسعت و دامنه سایت شما ، یک مؤلفه مهم در دستیابی به پیوند در حال انجام است.

با حذف پیوندهای سمی که به پروفایل کلی پیوند شما آسیب می رساند ، می تواند به بهبود عملکرد کمک کند.

تجزیه و تحلیل پیوند چیست؟

تجزیه و تحلیل لینک ، به سادگی ، یک ممیزی عمیق از همه پیوندهایی است که به سایت شما نشان می دهند ، و کلیه مشخصات لینک شما را تشکیل می دهد.

بسته به تمرکز تجزیه و تحلیل لینک ، می تواند مشکلات عمده ای را که بر عملکرد SERP سایت شما در کل تأثیر می گذارد ، نشان دهد.

خواه آن را هرس پیوند ، اصلاح پیوند یا تحلیل ساده پیوند قدیمی بدانید ، همه آنها به معنای یکسان هستند.

بسته به فروشنده شما ، آنالیز پیوند معمولاً شامل پرونده غیرمجاز نمایه پیوند است که می توانید براساس آن در ابزار ردکار Google بارگذاری کنید.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

تجزیه و تحلیل پیوند پیوسته برای حفظ سلامت و مداوم نمایه پیوند سایت شما بسیار مهم است.

تجزیه و تحلیل لینک برای چه استفاده می شود؟

تجزیه و تحلیل پیوندها وقتی نگران کیفیت مشخصات پروفایل کلی پیوند شما هستند ، می آیند و می خواهید آن کیفیت را حفظ کنید.

اگر نمایه پیوند شما دارای پیوندهای ناچیزی از لینک های بد است ، احتمالاً نمی خواهید به انجام یک تجزیه و تحلیل پیوند اهمیت دهند ، زیرا این کار بیشتر از آنچه برای حفظ آن هستید انجام می شود.

با این حال ، اگر نمایه پیوند شما حاوی مقادیر قابل توجهی پیوندهای بد است و احساس می کنید که هدف مداوم فعالیتهای منفی SEO هستید ، می خواهید یک برنامه اصلاح پیوند منظم را در نظر بگیرید.

بسته به اندازه پروفایل پیوند شما ، این می تواند یک بار در ماه یا یک بار در یک چهارم باشد.

گاهی اوقات ، برای تجزیه و تحلیل پیوندهای منفی پیچیده جستجوگرها ، تجزیه و تحلیل پیوند مداوم مورد نیاز است. اما برای برخی وب سایت های کوچکتر همیشه ضروری نیست و می تواند بیش از حد باشد.

ابزار تجزیه و تحلیل پیوند برای شغل

برای اندازه گیری لینک و ردیابی اندازه گیری ها ، کمبود ابزار در بازار وجود ندارد.

قبل از دانستن اینکه قصد دارید با کمپین کسب لینک خود به کجا بروید ، باید وضعیت فعلی نمایه پیوند سایت خود را درک کنید.

قبل از فهمیدن پیوند پیوند شما ، قبل از فهمیدن پیوند ، مانند خوردن غذای خام قبل از پختن ، ادامه می یابد.

اگرچه برخی از غذاهای خام یک ظرافت است ، شما همیشه نمی خواهید این رویکرد را بکار بگیرید ، وگرنه ممکن است دچار معده های جدی شوید.

در مورد کسب لینک نیز همین موضوع است.

اگر وضعیت فعلی پروفایل پیوند خود را نمی دانید ، و به دنبال برخی از همان پیوندها ، ممکن است ارزش ذاتی تلاشهای کسب پیوند خود را نبینید. علاوه بر این ، شما تلاش های خود را کپی می کنید.

استفاده از چندین ابزار تجزیه و تحلیل پیوند به طور همزمان نه تنها برای اندازه بانک اطلاعاتی لینک لازم است ، بلکه به دلیل تفاوت در پیوندهای کشف شده توسط این ابزارها ارزش آن را دارد.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

اما بگذارید یک چیز را روشن کنیم: ابزارهای تحلیل پیوند شخص ثالث ، همه چیز نهایی نیستند ، اگرچه می توانند شما را نزدیک کنند. هیچکدام از آنها بانک اطلاعاتی پیوندهای Google را به طور کامل کپی نمی کند ، به همین دلیل باید از ابزارهای آنها نیز استفاده کنید.

اگرچه ، آنها می توانند به شما در حذف لینک های کافی کمک کنند ، به این ترتیب آنها دیگر به موفقیت تلاش های SEO شما آسیب نمی رسانند.

پیوندهایی که باید مراقب آنها باشید

باور کنید یا نه ، پیوندهای خوب و پیوندهای بد وجود دارد. پیوند خوب هر پیوندی است که کلیه E-A-T یا تخصص ، اقتدار و اعتماد شما را تقویت کند.

مقاله پیشنهادی  10 ابزار برتر برای استراتژی های محتوای سئو ضد گلوله

پیوند بد هر پیوندی است که یا باعث انسداد مستقیم در رتبه بندی سایت شما یا مشکلات غیرمستقیم با عملکرد SERP سایت شما بعداً می شود. یا ، این پیوندی است که خلاف دستورالعمل های مدیر وب گوگل Google است.

دستورالعمل های Webmaster Google در مورد طرح های پیوندی مخالف با دستورالعمل های آنها است:

“هر پیوندی که برای دستکاری PageRank یا رتبه سایت در نتایج جستجوی Google در نظر گرفته شده باشد ، ممکن است بخشی از یک طرح پیوند و نقض دستورالعمل های وب مستر گوگل در نظر گرفته شود. این شامل هرگونه رفتاری است که پیوندها به سایت شما یا پیوندهای خروجی از سایت شما را دستکاری می کند. “

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

هدف وظیفه اصلاح پیوند شما این است که همه این نوع پیوندها را که به سایت شما پیوند دارند پیدا کنید و به یک فرآیند حذف پیوند بروید و آنها را غیرفعال کنید. چندین موقعیت وجود دارد که شما باید بلافاصله با این نوع پیوندها مقابله کنید:

اقدام دستی یا مجازات الگوریتمی؟

اقدامات دستی قابل مشاهده نیست. در طی یک عمل دستی ، سایت شما جریمه می شود. وقتی چنین اتفاقی بیفتد از Google در GSC اخطار دریافت خواهید کرد.

شما همچنین یک بار افت قابل توجه در طول شب را مشاهده خواهید کرد. نمی توانید کارهای زیادی انجام دهید تا بلافاصله این موضوع برعکس شود. تا زمان رضایت Google ، کارهای زیادی در زمینه اصلاح ، حذف و غیرفعال کردن پیوندها انجام خواهد داد.

کاهش ارزش الگوریتمی ساده تر است. اگرچه آنها از بعضی جهات می توانند چالش برانگیزتر از اقدامات دستی باشند. با یک عمل دستی ، شما حداقل می دانید که مجازات دارید و برای اصلاح آن چه کارهایی باید انجام دهید.

با کاهش ارزش الگوریتمی ، کشف این مسئله زمان و کار بیشتری می برد و همیشه مشخص نیست که چه چیزی علت افت ترافیک شما است.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

گوگل ادامه می دهد که آنها تلاشهای اسپم در ایجاد لینک را نادیده می گیرند.

با این حال ، نمونه های زیادی از SEO منفی در طبیعت وجود دارد. من فکر نمی کنم گوگل هرگز SEO منفی را تأیید کند ، زیرا خطرناک است ، درست است؟

تصور کنید که چه اتفاقی می افتد اگر هر سئو دقیقاً بداند که چگونه SEO منفی را برای وب سایت های رقیب خود اعمال کند. این زیبا نخواهد بود!

منفی SEO Attack

باور کنید یا نه ، SEO منفی هنوز هم وجود دارد. نمونه های زیادی در باره آنلاین SEO منفی در طبیعت وجود دارد.

مال شما واقعاً تعدادی از این موارد را پشت سر گذاشته و در بهبود آنها یاری کرده است (و آنها زیبا نیستند).

در حالی که در بعضی موارد شما ممکن است فوراً یک ثبت حمله منفی سئو را مشاهده نکنید ، در نهایت ثبت نام می کند. و اثرات آن می تواند ویران کننده باشد.

فرضیه SEO منفی ساده است: یک رقیب حیله گر تصمیم می گیرد تا هزاران پیوند بد را به سایت شما بسازد و سایت شما در نتیجه مخزن شدن در SERP ها باشد.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

خود SEO منفی به طور کلی قابل رؤیت است – با استفاده از ابزاری مانند Ahrefs یا SEMrush ، می توانید به راحتی شاهد افزایش لینک های بد در سایت خود باشید.

در حالی که فرضیه کم شده است ، روش های مختلفی برای انجام یکی وجود دارد. آنها شامل موارد زیر هستند:

  • ایجاد لینک های اسپم به صورت گسترده به سایت خود باز می گردد.
  • ایجاد سایت های ساختگی در دامنه های دیگر با هزاران صفحه از محتوای تکراری خراشیده شده خود ، به سایت خود اشاره کنید.
  • هک کردن پرونده robots.txt سایت شما و ایندکس کردن کامل آن.
  • پروفایل های اجتماعی جعلی و احساسات آنلاین منفی مبتنی بر سیگنال های اجتماعی.
  • Spammy PBN برای اینکه به نظر برسد که درگیر این رفتار هستید.
  • سئو منفی در سایت به عنوان نتیجه هک سایت.

بسیاری از این موارد ، هنگامی که به درستی انجام شود ، می توان برای کارآفرین وب غیر باهوش بودن غیرممکن بود ، اما می توان با استفاده از خدمات یک سئو باهوش انجام داد.

صفحات و پوشه ها – نه فقط سایت گسترده

کاهش ارزش الگوریتمی نه تنها برای کل سایت بلکه در صفحات و پوشه هایی که به ویژه اسپم به نظر می رسند اتفاق می افتد.

اگر یک شب یک بار افت ترافیک را تجربه کرده اید ، این امکان وجود دارد که فقط صفحه ای که کل بخش ترافیک آنلاین شما را هدایت می کند ، به صورت الگوریتمی کاهش یافته است.

در همین راستا ، پوشه ها همچنین می توانند برای کاهش ارزش الگوریتمی مورد هدف قرار گیرند ، به خصوص اگر صفحات موجود در پوشه به طور ناخواسته اسپم باشند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

به عبارت دیگر ، اگر به یک کاهش ارزش الگوریتمی ضربه خورده باشید ، از طریق آمار Google Analytics و Google Search Console به شما کمک می کند تا بجای اینکه کل سایت خود را دنبال کنید ، کدام صفحات و پوشه ها را هدف قرار دهید.

بهترین راه برای انجام تجزیه و تحلیل لینک چیست؟

به سادگی ، بهترین راه برای انجام تجزیه و تحلیل لینک استفاده از حداقل 5 منبع مختلف از لینک ها و ترکیب آنها در یک صفحه گسترده است. سپس این صفحه گسترده به عنوان پایه و اساس تلاش های تحلیل لینک شما ارائه می شود.

مقاله پیشنهادی  7 راه کسب و کار از وبلاگ نویسی سود می برد

تفکر در مورد ترکیب حداقل 5 منبع پیوند این است که تا حد ممکن یک شبکه ایجاد شود تا تمام لینک های بالقوه جمع شود. سپس می توانید این لیست را در یک لیست واحد کپی کرده و مجدداً از آن استفاده کنید.

اگر این کار را به این روش نکنید ، ممکن است بعضی از موارد را که بعداً باید با آنها سر و کار داشته باشید از دست دهید.

چرا در ابتدا ممکن است لیستی کامل تهیه کنید و از تکثیر کار خود جلوگیری کنید؟

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

ابزار تجزیه و تحلیل پیوند مورد نیاز: کنسول جستجوی Google

باور کنید یا نه ، کنسول جستجوی Google یکی از ابزارهای مورد نیاز تجزیه و تحلیل پیوند در لیست ما است.

تنها مشکلی که در کنسول جستجوی Google وجود دارد این است که همه پیوندهای شما را نمی گیرد ، به همین دلیل من برای تجزیه و تحلیل لینک حداقل 2-3 ابزار در زرادخانه خود توصیه می کنم.

لازم است زیرا کنسول جستجوی Google شامل لیستی از پیوندهایی است که Google می بیند که به سایت شما باز می گردند. البته دانستن اینکه کدام لینکها را گوگل ارزشمند می داند برای هرگونه تلاش برای تجزیه و تحلیل لینک بسیار مهم است.

و به همین دلیل کنسول جستجوی Google از اهمیت بالایی برخوردار است.

اما ، این نباید آخرین حرف در مورد ابزارهای تحلیل پیوندی باشد که شما برای کارهای تجزیه و تحلیل پیوند خود جمع آوری می کنید.

ابزار تجزیه و تحلیل پیوند اختیاری شماره 1: اهرها

Ahrefs با داشتن یکی از دقیق ترین و بزرگترین پایگاه داده های پیوندی در نوع خود ، ابزار برتر برای انتخاب SEO برای جستجو در زمینه تحلیل حجم زیادی از لینک ها است.

نه تنها این ، بلکه می توانید فرصتهای کسب پیوند خود را با استفاده از چندین تکنیک عملی که در این پست انجام می شوند گسترش دهید:

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

  • ایجاد لینک های اسپم به صورت گسترده به سایت خود باز می گردد.
  • ایجاد سایت های ساختگی در دامنه های دیگر با هزاران صفحه از محتوای تکراری خراشیده شده خود ، به سایت خود اشاره کنید.
  • هک کردن پرونده robots.txt سایت شما و حذف ایندکس کردن آن ،
  • پروفایل های اجتماعی جعلی و احساسات آنلاین منفی مبتنی بر سیگنال های اجتماعی.
  • Spammy PBN برای اینکه به نظر برسد که درگیر این رفتار هستید.
  • سئو منفی در سایت به عنوان نتیجه هک سایت.

اینها فقط برخی از کارهای جالب و عملی اضافی است که می توانید با Ahref انجام دهید (من شرط می بندم که فکر می کردید این یک لیست ابزار خشک دیگر با مزایا و ویژگی های شما باشد ، ها؟)

و خیلی بیشتر. من AHREF را به دلیل جامع بودن و سهولت استفاده در پتانسیل حسابرسی خود و همچنین کشف فرصتهای لینک جدید ، دوست دارم. این یکی از بهترین ابزارهای موجود برای دستیابی به لینک است.

با یکی از بزرگترین بانکهای اطلاعاتی پیوندی که به انسان شناخته شده است ، واقعاً نمی توانید در این ابزار اشتباه کنید.

ابزار تجزیه و تحلیل پیوند اختیاری شماره 2: SEMrush

SEMrush به عنوان یکی از بهترین ابزارها در پشته ابزار شخص جستجوگرها در نظر گرفته می شود و به دلایل خوبی: شما می توانید از ابتدا برنامه کسب لینک خود را بطور کامل سفارشی کنید ، در ابتدا با فرصت های کم میوه آویز شروع کنید و در ادامه به دنبال لینک های سخت تر بروید. .

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

در بین لیست استاندارد کارهایی که می توانید از آنها استفاده کنید ، چیزهای کمی شناخته شده دیگری وجود دارند که شاید در مورد استفاده از SEMrush برای آنالیز پیوند فکر نکرده باشید:

  • با بررسی صفحات ترافیک بالاتر در وب سایت رقیب خود می توانید برخی از فرصت های محتوا را به من اختصاص دهید.
  • می توانید به این موضوع توجه کنید که رقابت شما واقعاً چگونه پیوندهای آنها را به دست می آورد ، و سپس می توانید استراتژی های کسب لینک آنها را کپی کنید.
  • می توان از هشدارها برای خودکار کردن کشف فرصتهای پیوند جدید استفاده کرد.
  • کلمات کلیدی را با رقابت کم و ترافیک بالاتر و پتانسیل تجارت مشخص کنید.
  • سایت خود را حسابرسی کنید و خطاهای مهم SEO را که تأثیر منفی بر سایت شما در Google دارد ، فهمید.
  • با استفاده از ابزار تجزیه و تحلیل شکاف محتوا ، به دنبال ایجاد شکاف در استراتژی محتوا خود باشید.

و خیلی بیشتر.

مجموعه ابزارهای SEMrush نه تنها تجزیه و تحلیل پیوند ، بلکه بازاریابی محتوا ، رسانه های اجتماعی و بسیاری از جنبه های دیگر جستجوگرها را نیز در بر می گیرد.

من آنها را به عنوان ابزاری دیگر که باید در زرادخانه تجزیه و تحلیل پیوند SEO خود داشته باشید ، به شدت توصیه می کنم.

ابزار تجزیه و تحلیل پیوند اختیاری شماره 3: مجلل

ابزار تجزیه و تحلیل پیوند Majestic یک محرک است. این یکی از ساده ترین ، ساده ترین روش های موجود برای صادر کردن پیوندهای شما و قرار دادن آنها در قالب ای است که قابل استفاده و مناسب برای خواننده است.

چند مرحله تجزیه و تحلیل لینک شناخته شده وجود دارد که می توانید برای اطمینان از دستیابی به هر لینک بالقوه که می تواند یک لینک بد باشد استفاده کنید:

  • ابزار جستجوگر محله بد آنها به شما امکان می دهد تا پیوندهایی را که می توانید به عنوان بخشی از PBN یا شبکه پیوندهای دیگر استفاده کنید ، از طریق پیوندهایی که متعلق به یک IP مشترک یا حتی همان IP است ، پیاده کنید. در موارد میکروسایت ، معمولاً صاحبان سایت کلیه آن سایتها را دارند که از همان IP تهیه می شوند. آنها مشکلی انجام نمی دهند ، اما تکنیک های دیگر مانند اسپم روی صفحه می تواند تأثیر منفی بگذارد ، که در واقع می توانید هنگام گذر از این لینک ها پیدا کنید.
  • با جدیدترین نسخه Majestic ، متن متن و کلمات و تصاویر مربوط به لینکهای اطراف را در اختیار دارید! پیشرفت اساسی در توابع آنالیز پیوند کلی آن.
  • البته ، مانند تمام ابزارهای تحلیل لینک ، Majestic معیارها و اندازه گیری های خاص خود را برای اقتدار دامنه دارد ، به نام جریان اعتماد و استناد به آن.

داده های ابزار تجزیه و تحلیل پیوند

ایجاد صفحه گسترده ای که تمام داده های ابزار تجزیه و تحلیل پیوند شما را در یک جمع کرده و حرکت به جلو با استراتژی خود برای تعیین این لینک ها ، بر اساس صنعت شما و بر اساس سایت شما ، راهی عالی برای شروع تجزیه و تحلیل لینک شما است.

روشی که من در گذشته این کار را کردم این است که لینک ها را براساس نوع لینک (لینک انتشار مطبوعات ، لینک PBN ، لینک انجمن و غیره) یادداشت کنید ، و اینکه آیا این اسپم است یا خیر.

شما می توانید پیوندهای مطبوعاتی خوبی داشته باشید ، دقیقاً همانطور که می توانید لینک های انجمن خوب داشته باشید.

همه پیوندها از این منابع بد نیست. بستگی به این دارد که چگونه شما این کار را انجام دهید و اینکه آیا دستورالعملهای مدیر وب Google را نقض کرده یا خیر.

اگر افت ترافیکی داشته باشم چه می شود؟

اگر به هر چیزی که به وضوح مجازات دستی نیست (مانند کاهش ارزش الگوریتمی) ضربه زده اید ، باید برخی از تحلیل ها را انجام داده و تعیین کنید که آیا این واقعاً یک پنالتی است یا کاهش ارزش الگوریتمی.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

فقط به دلیل افت قابل توجهی در ترافیک ، به این معنی نیست که شما به طور خودکار با کاهش ارزش الگوریتمی به شما تعلق می گیرد.

می توانستید یک لینک مهم را که باعث ترافیک قابل توجهی می شود از دست داده باشید.

شاید یک صفحه تغییر کرده و نتایج شما را به میزان قابل توجهی تغییر دهد. یا ، ممکن است پرس و جو جستجو تغییر کند و افراد دیگر در جستجوی آن اصطلاح نیستند و منجر به افت ترافیک می شوند.

شما باید به سؤالات زیر پاسخ دهید:

  • چه موقع افت افتاد؟
  • آیا افت ترافیک با بروزرسانی الگوریتم همزمان بود؟
  • آیا این افت ترافیک همزمان با سایر تغییرات مهم در سایت اتفاق افتاده است؟
  • آیا سایت احتمالاً از دست دادن یک لینک مهم رنج می برد؟
  • آیا در غیر این صورت می توان ترافیک به دست آورد؟
  • آیا این صفحه به طور قابل توجهی تغییر کرده است که اسپم تر از گذشته است؟

به همین دلیل بسیار مهم است که ابتدا این نوع تحلیل را انجام دهیم که واقعاً باعث افت ترافیک شود.

اگر تجزیه و تحلیل نشان دهد که شما الگوریتمی کم ارزش شده اید ، می خواهید با استفاده از پروژه تجزیه و تحلیل لینک / پروژه اصلاح لینک ، تعیین لینک های بد را انجام داده و آنها را از بین نبرید.

تجزیه و تحلیل پیوند می تواند نقاط ضعف و همچنین نقاط قوت را نشان دهد

به تنهایی ، تجزیه و تحلیل پیوند می تواند به شما کمک کند اطلاعات قابل توجهی در مورد پروفایل لینک سایت خود را فاش کنید.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

از سلامتی آن گرفته تا انواع پیوندها ، و اینکه آیا راهنمایی های وب مستر گوگل را نقض می کند یا نه ، همه شاخص های مفیدی در مورد کیفیت کلی نمایه پیوند شما هستند.

اگر تحت مجازات قرار دارید ، تجزیه و تحلیل پیوند یک عنصر مهم برنامه کلی بازیابی مجازات شما است.

اگر تحت کاهش ارزش الگوریتمی قرار داشته باشید ، این تجزیه و تحلیل به شما کمک می کند تا جایی که دقیقاً کاهش ارزش در سایت شما اتفاق می افتد ، کمرنگ شوید.

حتی اگر تحت مجازات یا کاهش ارزش قرار نگیرید ، تجزیه و تحلیل منظم پیوند می تواند به چندین روش به شما کمک کند ، از جمله این که اطمینان حاصل کنید که به دلیل پیوندهای سمی در پروفایل پیوند سایت خود دچار مشکل نمی شوید.

کسب لینک دیگر نیست. آینده کسب لینک کسب لینک است ، و در اینجا است. مطمئن می شویم که پروفایل پیوند شما تا حد ممکن طبیعی است.

هرچه مشکلات شما کمتر باشد ، راهنمایی های وب مستر گوگل را نقض می کند ، بهتر است. شما نمی خواهید تعداد پیوندهای سمی بیش از حد سایت شما را یک شبه مخزن کند. این یک کابوس برای همه افراد درگیر است.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

همانطور که گفته می شود: شما هرگز نمی توانید در نمایه پیوند سایت خود خیلی مراقب باشید.

منابع بیشتر:


اعتبار تصویر

تصویر برجسته: ایجاد شده توسط نویسنده ، مه 2020