“ما کار را متوقف می کنیم”: مقابله با اضطراب مشتری

هر صاحب نمایندگی که می دانم طی دو ماه گذشته کلمات ترسناکی از مشتری ها شنیده است ، مشابه مواردی که چندین بار متحمل شده ام: “اکنون ما کار را متوقف می کنیم.”

دیگران بدتر شده اند ، از جمله از بین رفتن کل مشتری ، زیرا کار مشتری مربوطه متوقف شده است.

به نظر می رسد این وضعیت برای دوستان شخصی من که به عنوان نویسندگان یا متخصصان سئو کار می کنند – به ویژه افرادی که در مشاغل سرگرمی و غذا فعالیت می کنند ، سخت تر به نظر می رسد.

وضعیت مشتری شرکت من تا هفته اول آوریل مطلوب بود. این زمان مکث شروع شده است ، از جمله تعدادی از مشتریهای بزرگتر من.

برای ماه آوریل ، برای من ، همیشه مثبت شروع شده است ، ماه شروع سه ماهه دوم است که با توجه به سئو و استراتژی های بازاریابی محتوا کاملاً برنامه ریزی شده است.

اما ناگهان سخنان T.S. الیوت زنگ زد: “آوریل بی رحمانه ترین ماه است …”

اضطراب – چیزی که من خودم را در طول یک دهه گذشته برای مقابله با سر آموزش داده ام – سنگین تر از همیشه است.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

در ابتدا ، یک مشتری مکث کرد. سپس دو سپس ماه مه بیایید که یک ماه بی رحمانه دیگر شد.

من قصد نداشتم خودم را از ترس غرق کنم ، که هر دقیقه توسط رسانه ها مطرح شد.

من برای خودم و شرکتم برنامه ریزی مجدد کردم و برنامه ای را در کنار هم قرار دادم ، دومی شامل یک برنامه برای بسیاری از آزادکاران است که آمار قابل توجهی در پرداخت دریافت کردند.

اضطراب و من زنده نیستم؛ در سال 2008 ، اضطراب به آنچه كه می تواند به عنوان یك اختلال عصبی تبدیل شود ، تقویت می كند.

دوباره هرگز. گرچه این بار ، علت خیلی از تقصیر من نبود.

همانطور که وونگوت بیش از 100 بار به عنوان بازتاب مرگ و میر در کشتارگاه-پنج می گوید ، “بنابراین می رود.”

پس از گذراندن وقت قطع وقت برای خودم ، تا در مورد بیماری همه گیر COVID-19 تأمل کنم و بفهمم چه راه حل هایی را می توانم ایجاد کنم ، بعضی از افکار را تهیه کردم.

بسیاری از این تفکرات برای این مقاله جمعه Focus به نقاط گلوله تبدیل شده اند که می تواند به صاحبان سایر آژانس ها و صاحبان سهام تنها در مقابله با ظرافت مدرنیته کمک کند.

مقابله با COVID-19: برای خودتان

وقت خود را صرف کنید

اکثر ما به ندرت ، حتی قبل از همه گیری ، به خودمان می پردازیم.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

اما اکنون ، بیش از هر زمان دیگری ، محکم کردن وقت شما بسیار مهم است. این می تواند به معنای تعطیلات آخر هفته از همه چیز باشد ، یک روز کار صفر یا تکه هایی از وقت روزانه برای خودتان.

تخصیص زمان مهم نیست – مهم است که شما این کار را انجام دهید.

تنها بودن ، مجسم کردن در افکار خود ، زمان کافی برای تأمل در خود و تفکر عمیق تر را فراهم می کند.

فکر نکنید که باید در یک کوه مراقب باشید و به طور پاهای مصنوعی بنشینید.

تنها بودن می تواند به معنای چیزهای مختلفی باشد ، از دویدن به پنج مایل تا خواندن کتاب.

علاقه مندی های شخصی من سوار شدن به موتور سیکلت با سرعت “روحیه” است ، و نوشتن با صفر حواس پرتی (a.k.a. ، اینترنت یا تلفن).

بعد از متوقف شدن اولین مشتری در ماه آوریل ، من یک قرص خالی را برای خودم گرفتم و شروع به نوشتن نه تنها در مورد برنامه های مشتری و کارمندانم بلکه برای خودم کردم.

راه حل من؟

درباره چیزی که من واقعاً علاقه مندم – نوشتن کتابی بنویسید.

من نخستین پیش نویس تقریباً 50،000 کلمه را در شش روزهای چهارشنبه متوالی چهارشنبه به پایان رسانده ام و ساعاتی از روز مسدود شده را برای انجام کامل ویرایش ها در اینجا و آنجا در نظر گرفتم.

این کتاب با ویرایشگر من است و به زودی منتشر می شود.

عمل نوشتن به من کمک کرد تا آنقدر با تمرکز تمرکز کنم که توانستم نگرانی های جهان را مسدود کنم.

و هر پنجشنبه که بیدار می شوم – بعضی اوقات صبح ها به دلیل از دست دادن وقت در شب و اوایل صبح قبل از وقت بیدار – تمرکز من واضح تر از همیشه بود.

احساسات برتر خود را در نظر بگیرید و از نظر مذهبی به آنها توجه کنید – تنها در صورت امکان.

من چند دوست دارم که عشق خود را به دوچرخه سواری و بازیابی اتومبیل های کلاسیک دوباره زنده کردند.

این عمل به تنهایی باعث انضباط خود در آینده برای آینده می شود و به شما این امکان را می دهد که در زمان کمی که داریم ارزش بیشتری از زندگی کسب کنید.

تقاضای زمان به تنهایی باعث افزایش مهارت و شادی سایر عناصر زندگی از جمله روابط و تعادل کار / زندگی می شود.

بله – ایده تعادل کار / زندگی ضد انعطاف پذیر به نظر می رسد ، اما هرچه بیشتر وقت خود را صرف این کار کنید که از این همه دور باشید ، بهره وری و کیفیت بیشتری به دست خواهید آورد.

درک کنید که این منتقل می شود

همه گیر آنفولانزای خوکی H1N1 را در سال 2009/2010 که پیش از گسترش در مکزیک سرچشمه گرفته است به خاطر دارید؟

CDC می گوید که این تعداد 1.4 میلیارد نفر را تحت تأثیر قرار داده و در نتیجه آمار بالای بیش از 575،000 نفر کشته شدند.

واکسن H1N1 اکنون بخشی از واکسن آنفولانزا است و از آن گذشته است.

بیشتر به آنفلوآنزای آنفولانزای 1918-1920 بازگردید ، که به آن همه گیر آنفولانزای 1918 نیز معروف است.

حدود 15 ماه به طول انجامید ، CDC می گوید بیش از 500 میلیون نفر از مردم جهان آسیب دیده اند – در آن زمان ، یک سوم از جمعیت جهان – با حدود 50 میلیون نفر (675،000 نفر در ایالات متحده) درگذشتند.

به یاد داشته باشید ، این دو نمونه از همه گیری هایی هستند که در سراسر جهان پخش شده اند و نه همه گیری هایی که بر یک منطقه یا جامعه مجزا تأثیر می گذارد.

آنها می گذرد ، اگرچه تاریخ بیش از پیش خود را ثابت می کند ، همه گیری نیز برمی گردد.

خواندن تاریخچه همه گیری ها و همه گیری ها در طی مدتی برای خودم به من اطمینان داد که این گذشت – و زودتر از آنچه انتظار دارم.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

این داده های تاریخی در هنگام توجه به همه بیماری های همه گیر و همه گیری های قبلی در طول تاریخ ، به رفع اضطراب کمک می کند.

کشتن رسانه ها

من در اوایل این قرن پنج سال مدار خبری را کار کردم.

و گرچه من به همه احترام می گذارم برای آنچه انجام می دهند ، یک بار که درگیر یک خبر خبری هستند ، دور شدن از آن سخت است.

هنگامی که همه گیری در هر وب سایت ، پادکست و کانال تلویزیونی که می بینید صحبت می کنید ، باید به خودتان استراحت دهید. این برای روح شما ضروری است.

وقتی در روزهای جوانم در شب یک روزنامه نگار بودم ، برای اینکه داستانی را بشکنم خیلی آزار می دادم و به همه چیز گوش می کردم.

آن سالها همچنین به من کمک کرد تا به سمت عصبی من برآید. اما در طول سال گذشته ، یاد گرفتم که آن را مسدود کنم.

سرانجام آنقدر مسدود کردم که فهمیدم این کار من نیست و در نهایت از صنعت اخبار رویدادهای فعلی فرار کردم.

اگر صبر و انضباط کافی دارید – برای چند لحظه ، ساعت یا چند روز از آنجا دور شوید – دو ویژگی که باعث می شود همه افراد در هر سفر زندگی قوی تر شوند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

من عشق اخبار و روزانه آن را دنبال کنید اما بعضی اوقات کافی است.

اکنون بین روزهایی که می بینم چه اتفاقی می افتد ، به خودم یک پنجره کوچک اجازه می دهم.

بله ، اخبار بسیار مهم و حیاتی برای وجود ما ، به ویژه روزانه است.

اما اگر خودتان در طول روز شکاف ها را رها کنید – حداکثر چهار یا پنج ساعت کار کنید – کارآمدتر خواهید بود و کارهای با کیفیت تری تولید خواهید کرد ، چیزی که نه تنها از شما سپاسگزاریم بلکه مشتری ها ، دوستان و خانواده خود نیز همینطور هستند.

صحبت از خانواده …

من و همسرم با 5 سالگی در حال اجرا در اطراف ، مجبور شدیم دوزهای خود را از اخبار صبح بکشیم.

ما هر دو از خانه کار می کنیم ، و معمولاً بعد از “صبح های معجزه” (صبح بخیر معجزه می کنیم) زمان خبری صبحگاهی داریم.

اما اکنون که انزو در خانه است ، ما مجبور شدیم بیشتر از آن ساعت خودمان را بکشیم.

و آسمانی بوده است یک منبع قابل اعتماد پیدا کنید. روزانه آن را چند بار بررسی کنید. بقیه را فراموش کنید.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

مقابله با COVID-19: برای مشتریان متوقف شده و از دست رفته

تشویق مشتری را به مشتریان “متوقف شده” اضافه کنید

من به دلیل روابطی که ایجاد کرده ایم با مشتری هایم بسیار نزدیک شده ام.

برای آنها سخت بود که بگویند باید به همان اندازه که برایشان تعریف می شد مکث کنند ، این را برای من تعریف کنند.

دوباره ، ما خانواده هستیم جریان پول در هر دو جهت است.

آژانس من نتایج و ROI ثابت را برای آنها فراهم می کند ، و آنها نیز همین کار را می کنند.

بلافاصله وقتی مشتری اول مکث کرد ، من پاسخ دادم که بیشترین کار ممکن را برای سالم نگه داشتن رتبه بندی آنها و جریان پول را ارائه می دهم.

به عنوان مثال ، آژانس من بازاریابی محتوای قابل توجهی را برای یک مشتری مالی ایجاد کرده بود ، که نه تنها سئو و پنج وبلاگ را به صورت ماهانه برای وب سایت خود شامل می شد ، بلکه برای انتشار برای انتشارات اصلی نیز سرنوشت سازی می کرد.

مقاله پیشنهادی  5 Ws (و 1 ساعت) بازاریابی محتوا

پس از اینکه وب سایت آنها از نظر فنی و بهینه سازی ، ماه پس از ماه بهینه شد ، گزارش ها به دلیل خدمات آژانس من ROI مستقیم نشان می داد.

و سپس بوم ، آنها مجبور شدند مکث کنند. تعداد زیادی از افراد هنگام ابتلا به بیماری همه گیر ، روی نوع مشاغل خود سرمایه گذاری نکردند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

فهمیدم. آنها فهمیدند.

بنابراین وبلاگ های رایگان و مقداری تعمیر و نگهداری فنی را برای وب سایت ارائه کردم. و به عنوان انگیزه ای برای کارمندانم ، آنها را برای وبلاگ های “رایگان” برای مشتری پرداخت کردم.

این وضعیت برای بیش از یکی از مشتری های من اتفاق افتاده است.

این مشتری ها بسیار سپاسگزار هستند ، و یک نفر در حال حاضر در مورد “پایین آمدن” در خدمات صحبت می کند زیرا می خواهد هنگام بازگشت به طور منظم تجارت ، فریاد دروازه کند – و این هم خواهد شد.

زیرا به زودی همه اینها می گذرد.

بدون فشار بودن در تماس باشید

این کار را برای هر دو مشتری متوقف شده و گمشده انجام دهید.

یک چیز که من در تجارت یاد گرفتم – فقط با مشتریانی کار می کنم که به آنها احترام می گذارم و از آنها لذت می برم. این باعث ایجاد پیوند خانوادگی مانند بسیاری از آنها شده است.

وقتی مشتری متوقف شده یا مجبور شده است کار خود را متوقف کند ، زیرا درب های ضرب المثل خود را خاموش کرده اند ، ارتباط خود را از دست ندهید.

من در ابتدا احساس کردم که از طریق ایمیل به آنها وحشتناک بوده ام ، اما یاد گرفته ام که هر کس می خواست صحبت کند.

و به من ایمیل نپرسیدم درباره کار؛ در عوض ، از آنها پرسیدم که آنها ، دوستان و خانواده هایشان چگونه کار می کنند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

همه با لرزهای مثبت پاسخ دادند. همه می خواهند صحبت کنند – بیشتر از همیشه. و 80٪ آنها می خواستند از طریق تلفن صحبت كنند.

این برای هر دو طرف خوب است وقتی متوجه شدید همه از این بدبختی ها را می فهمند ، راحتی راحت تر می شود.

و احتمال بازگشت به مشاغل نیز چنین است.

مقابله با COVID-19: برای مشاغل و کارمندان خود

بازگشت به سنگرها

هر صاحب مشاغل موفق از درس معروف مایکل گربر در زمینه کار در تجارت و کار در این تجارت می داند.

و بله – این همیشه مورد نیاز است ، حتی در شرایط سخت.

اما برای بسیاری از دارندگان آژانس هایی که در اثر این بیماری همه گیر شده اند ، گاهی اوقات برای زنده ماندن باید به کار در تجارت بازگردید.

من تماس با بخش های مختلفی از مشاغل از جمله ویرایش را از دست دادم ، اما COVID-19 بخش هایی را برگرداند که من واقعاً علاقه مندم.

من در حال ویرایش بوده ام و تمرکز غیر غیر طبیعی محض را که قبلاً در ایجاد بهترین محتوای برای مشتری هایم داشتم به یاد دارم.

و این روند به من کمک کرده تا اشتیاقی را که برای حضور در آنجا با محتوای مشتری دارم در آن زنده کنم.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

در طی چند هفته گذشته ، من آرامش را در فرآیندهای گرانقدر ، مانند ویرایش و ایجاد محتوای تبلیغاتی برای مشتری های موجود ، پیدا کردم.

ممکن است این صلح همیشه اتفاق نیفتد – سلام ، من هنوز نمی خواهم وبلاگهایی درباره سینه بند یا جوندگان مد روز بنویسم.

اما برای اینکه در طول این بیماری همه گیر سودآوری باقی بماند ، بعضی اوقات باید دوباره به سنگرها برگردید و در داخل کار کار کنید.

من می دانم که این به زودی خواهد گذشت ، بنابراین در ضمن ، من می خواهم تا حد ممکن ارزش کسب کنم.

مجدداً گرانول به من کمک کرد تا برخی از سئو و استراتژی های محتوا را تغییر دهم.

انتقال مجدد چیزی است که همه ما می توانیم از اوقات استفاده کنیم.

تمرکز در برنامه کسب و کار

آیا می دانید با چه مشاغلی با آن سروکار دارم ، برنامه کاری ندارم؟

برخی از آنها هیچ هدفی را تعیین نمی کنند – برای 10 سال ، پنج سال یا سه ماه.

این شامل بسیاری از دوستان آژانس من است که به سادگی “با جریان” پیش می روند.

البته ، این سمی است و به پایین آمدن عدم موفقیت در مشاغل کمک می کند – که بسیار است.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

طبق آمار آمریكا دفتر آمار كار (BLS) ، تقریباً 20٪ مشاغل جدید طی دو سال اول افتتاح ، 45٪ در پنج سال اول و 65٪ در 10 سال اول شکست می خورند.

این زمان های نامشخص را سپری کرده و برنامه های تجاری خود را مجدداً تمرکز کنید.

به دلیل متوقف شده مشتری مجبور شدم استراتژی های کوتاه مدت خود را مجدداً مورد استفاده قرار دهم و این روند من را مجبور به تجدید نظر در برنامه های پنج ، هفت و 10 ساله ام کرد.

مقاله پیشنهادی  نحوه مقابله با صفحات دارای صفحه

برنامه کاری هرگز تنظیم و فراموش نمی شود. همیشه یک کار در حال پیشرفت است

این بیماری همه گیر در تقویت این احساسات کمک کرده است و خیلی چیزها تغییر کرده است ، از جمله نیاز به لاغری تهاجمی در ارائه خدمات و دقیقاً چه نوع مشتری های آینده نگر من برای هدف گیری مجدد نیاز دارم.

ارزش های شرکت را دوباره بررسی کنید

به عنوان بخشی از توسعه مشاغل سالانه ، من هر ماه اکتبر برای ارزیابی مجدد ارزش های اصلی شرکتم استفاده می کردم.

از آنجا که در مارس 2017 راه اندازی کردم ، لیستی از پنج مورد را داشتم:

  • صداقت
  • در برابر وضع موجود بروید
  • ابتدا خلاقیت
  • برای استدلال ها باز است
  • بهترین باشید

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

اما در حالی که مجدداً در برنامه های تجاری در چند هفته گذشته تجدید نظر کردم ، فهمیدم که این موارد نیاز به تعدیل جزئی دارند و از همه مهمتر ، نیاز به بازنگری سه ماهه در مقابل سالانه دارند.

لیست جدید من به شرح زیر است:

  • خلاقیت بیش از خودکامگی
  • برای تنها کیفیت تلاش کنید
  • همیشه در مقابل وضع موجود بروید
  • هرگز به غیر مؤمنان گوش ندهید
  • صداقت اخلاقی
  • اعتقاد واقعی به رشد بلند مدت
  • به مدیریت پروژه و تحویل به موقع مشتری بمانید
  • یادگیری مداوم

همانطور که می بینید ، ارزشهای اصلی تکامل یافته اند – و این همان چیزی است که با رشد یک شرکت اتفاق می افتد.

فهمیدم که رشد دو برابر نسبت به سال گذشته فقط به این دلیل اتفاق افتاده است که شرکت من به این ارزش های جدید پایبند بوده است.

من همچنین فهمیدم که باید این موارد را با همه فریلنسرها به اشتراک بگذارم ، و نه فقط با کسانی که در هر ماه چند بار با آنها ارتباط برقرار می کنم.

من مطمئن هستم که اینها رشد خواهند کرد ، اما من همیشه آنها را با 10 یا کمتر کاهش می دهم.

لیستی از هر چیز دیگر که ممکن است یکنواخت شود. و هنگامی که یکنواختی شروع می شود ، مردم علاقه و تمرکز خود را از دست می دهند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

آموزش ارائه دهید

طی چند هفته گذشته ، من دو نویسنده داشتم که با کیفیت پراکنده بودند. یک هفته تمجید می کنم هفته بعد ، بازنویسی کامل اثر.

همانطور که در بالا اشاره کردم ، زیرا آژانس من از دست دادن درآمد قابل توجهی متحمل شده بود ، مجبور شدم به برخی سنگرهای عمیق تر گردش کار بازگردم.

من بصیر و رهبر باقی مانده ام ، اما این “عادی بودن” من را نه تنها به ویرایش وظایف ، بلکه وظایف ویرایش نهایی ، به همراه اجرای وظایف سئو در صفحه و فنی ، به من برگرداند.

این فرایند به من کمک کرد تا از گردش کار در آینده مجدداً استفاده کنم و متوجه شدم که چه مقدار کار ویراستاران من باید با چند نویسنده انجام دهند.

من می دانم که این نویسندگان فراتر از توانایی هستند. من دستم را گرفتم من همچنین فهمیدم که آنها نیز مانند BS همان افراد دیگر می گذرند.

برای آسانتر کردن کارها با ارائه ورودی بیشتر. من کتاب ارسال کردم ، افکار تحریریه ای عمیق تر را ارائه کردم و برای یکبار ، آموزش آنلاین خریداری کردم – گردش نقدی که از محل کار من نیست ، بلکه پس انداز من است.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

من خیلی اهمیت می دهم نه تنها به این دلیل که آن نویسنده برای مشتری های من عملکرد بهتری خواهد داشت ، بلکه کارهای آزاد دیگر او نیز خواهد بود.

سلام ، من حتی انتشار دیگری ارائه دادم که با یکی از بهترین نویسندگان من در حال رونق است.

بله – آن نویسنده برای جبران خسارت در این خرابی مقداری پول جدی دریافت خواهد کرد.

اما من همواره به این نویسنده اعتماد دارم که کارم را در اولویت قرار دهد ، زیرا من کسی هستم که نه تنها اولین شکست ، بلکه به طور مداوم تحصیل کرده ام.

نتیجه گیری افکار

بله ، از دست دادن مشتری یا مکث ، انرژی را کاهش می دهد و باعث اضطراب شدید می شود.

در ابتدا احساس کردم که در اوایل ماه آوریل به سمت پرتگاه اعصاب ناآرام حرکت می کنم ، اما یادآوری برخی از درسهایی از شکست عصبی من در سال 2008 بود.

به خودم قول داده ام دیگر هرگز از حاشیه عمیق خارج نشوم – صرف نظر از آنچه قبل از من است.

این وضعیت متفاوت بود زیرا من تأثیر صفر بر آن داشتم – اما با این وجود ، مجبور شدم به خودم صادق باشم.

من زمان “من” را گرفتم و راه حل هایی را پیدا کردم که به برخی از نمایندگان و دوستان خاص من نیز کمک کرده است.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

امیدوارم افکار فوق بتوانند به شما کمک کنند در مواجهه با اضطراب مشتری COVID-19 همانطور که برای من داشتند مقابله کنید.

منابع بیشتر: