ما به ندرت جعبه جستجوی سایت را نشان می دهیم ، حتی وقتی از مارک استفاده می شود

جان موئلر Google اخیراً اظهار داشته است كه در سایتهای نتایج جستجو ، صندوق جستجوی سایت به ندرت نشان داده می شود.

علاوه بر این ، ظاهر جعبه جستجو در سایت های تحت وب به هیچ وجه تحت تأثیر اجرای نشانه گذاری داده های ساختاری قرار نمی گیرد.

مولر در مورد پاتوق Google Webmaster Central که در تاریخ 28 آوریل برگزار شد ، این موضوع را مورد بحث قرار داد.

سوالی توسط یک سئو سئوالی ارائه شد که رئیس آنها از آنها ناراحت است.

Google پس از پیاده سازی همه نشانه گذاری های ساختاری داده های صحیح ، همچنان در جستجوی شغل ، جعبه جستجوی سایت های سایت را نشان نمی دهد.

این مواردی است که مولر در پاسخ به این مسئله باید بگوید.

مشکل: جعبه جستجوی سایت در نتایج جستجو نشان داده نشده است

جعبه جستجو در سایت ها راهی است که افراد می توانند در یک سایت خاص از صفحه نتایج جستجو جستجو کنند.

صاحبان سایت برای به وجود آوردن کادر جستجوی سایت برای نمایش ، نیازی به انجام کاری ندارند.

مقاله پیشنهادی  بهترین استراتژی پیشنهاد قیمت PPC چیست؟

با این حال ، داده های ساختاری برای شخصی سازی نحوه نمایش جعبه جستجوی سایت هنگامی که Google تصمیم به نمایش یکی از آنها دارد ، در دسترس است.

استفاده از داده های ساخت یافته یا خیر ، بر تصمیم Google برای نشان دادن جعبه جستجوی سایتها تأثیر نمی گذارد.

در حقیقت ، مولر می گوید این ویژگی “به ندرت” در نتایج جستجو نشان داده می شود.

این با پیامی در سند رسمی توسعه دهنده Google درباره داده های ساختار یافته جعبه جستجو در سایت ها تأیید شده است.

مهم: Google تضمین نمی کند که کادر جستجوی سایت در نتایج جستجو نشان داده شود. علاوه بر این ، استفاده از نشانه گذاری جعبه جستجو در سایت ها باعث نمی شود که جعبه جستجوی سایت برای شما نشان داده شود. “

انتظارات را واقع بینانه نگه دارید

مولر خاطرنشان کرد: او می بیند افرادی که هر از گاهی با این کادر جعبه جستجو در سایت ها دست و پنجه نرم می کنند.

مقاله پیشنهادی  Google دکمه "خرید در Google" را برای خرده فروشان رایگان می سازد

اما به نظر می رسد که مشکل واقعی ناشی از مدیریت انتظارات است.

در این حالت ، SEO ممکن است برای رئیس خود توضیح نداده باشد که ظاهر کادر جستجو در سایت ها تحت تأثیر نشانه گذاری داده های ساختاری قرار نمی گیرد.

این توضیح می دهد که چرا رئیس وقتی بعد از جستجوی مشاغل خود ، جعبه جستجوی سایت را نمی دید ، ناراحت بود.

مهم است که انتظارات را هنگام اجرای واقعی نگه دارید هر نوع داده های ساخت یافته

هیچ تضمینی وجود ندارد که Google نتیجه غنی را فقط به دلیل وجود داده های ساختار یافته در یک سایت نشان دهد.

داده های ساختاری ابزاری است که می تواند برای نمایش چگونگی نمایش نتایج غنی از Google ، به Google ارتباط برقرار کند.

این که آیا در نهایت نتیجه غنی نمایش داده می شود یا خیر ، به الگوریتم Google بستگی دارد.

https://www.youtube.com/watch؟v=MlLVBz9xntk

وی گفت: “با توجه به جعبه جستجوی سایت ، این نوعی مشکل است و چیزی که من می بینم مردم هر از گاهی با آن درگیر می شوند.

نکته سخت در اینجا این است که اضافه کردن نشانه گذاری باعث نمی شود که یک جعبه جستجوی سایت نشان داده شود. اگر بخواهیم یکی را نشان دهیم ، از آن استفاده خواهیم کرد که براساس نشانه گذاری شما باشد.

بنابراین بسیار نادر است ، و یا بسیار نادر است ، به طور کلی یک جعبه جستجو در پیوند سایت را نشان می دهیم – برای نمایش داده ها ، برای سایت ها. و فقط برای مواردی که آن را نشان می دهیم ، اگر شما علائمی را در اختیار دارید ، سعی خواهیم کرد از نشانه گذاری استفاده کنیم ، اگر در اختیار ندارید ، ما فقط از تنظیمات پیش فرض استفاده خواهیم کرد.

بنابراین این چیزی است که اگر در حال حاضر به هیچ وجه جعبه جستجوی سایت را نمی بینید ، اضافه کردن نشانگر برای آن هیچ تاثیری نخواهد داشت. “

مقاله پیشنهادی  آژانس های SEO پس از همه گیر چیست؟