مارک های سازمانی برتر نیاز به اطلاعات بین المللی GMB Insights دارند

تحقیقات جدید Rio SEO اثرات چشمگیری را در جستجوی محلی نشان می دهد و بینش هایی در مورد چگونگی موثرتر بودن در نظارت بر عادات جستجو در سطح محلی و استفاده از این تغییرات برای عملکرد اقتصادی بهتر ارائه می دهد.

Rio SEO روند مصرف کننده را در بیش از 200000 مکان در طیف عمودی ردیابی می کند.

این گزارش این دسته ها را شامل می شود.

  • خدمات شغلی
  • خدمات مالی
  • رستوران های نشسته
  • رستوران های سرویس سریع
  • خرده فروشی
  • مراقبت های بهداشتی
  • مهمان نوازی
  • تأثیر عظیم

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

به طور گسترده ای شناخته شده است که تأثیر آن بر تجارت بسیار زیاد بود. اما این تحقیق جدید نشان می دهد که همه گیر چگونه بر کلیک روی وب سایت ، کلیک برای تماس و کلیک برای مسیرهای رانندگی تأثیر می گذارد.

طبق Rio SEO:

“بدون س COال ، COVID-19 تأثیر چشمگیری در چشم انداز جستجوی محلی در سال 2020 داشت. در بیش از 200،000 مکان در تمام عمودی هایی که Rio SEO پیگیری می کند ، جستجوی محلی بی ثبات است ، با افت اولیه ، بهبود ، نوسانات بیشتر و بازگشت تدریجی به سطح قبل از همه گیری

خطوط عمودی که می توانستند برای پاسخگویی به شرایط نامطمئن اقتصادی به چرخش درآیند ، طوفان همه گیر را بهتر از بین می برند ، اما هیچ بخشی از آن دست نخورده و تحت تأثیر قرار نگرفت. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

تعداد بازدیدها

همه عمودی ها از فوریه تا آوریل در کل نمایش ها افت داشته اند.

مقاله پیشنهادی  Snapchat Up در طول COVID-19 ، داده ها نشان می دهد که چگونه رفتار کاربر در حال تغییر است

سایر معیارها نیز کاهش را گزارش کردند اما کل بازدیدها بیشترین افت را داشتند.

بازیابی در ماه مه آغاز شد و در سه ماهه چهارم همه معیارها با درصد رشد و افت مشابه تثبیت شدند.

برای تماس کلیک کنید

Click to Call در طول همه گیر شدن یک بازیگر بزرگ بود.

این افزایش در ماه مارس “سر به فلک کشید” ، در بیشتر عمود ، که در آوریل و مه 2020 به اوج خود رسید.

معیار کلیک تماس تلفنی به ویژه برای بیشتر عمودی ها ناپایدار بود ، و این سال با سرعت بالاتری از سال برای رستوران های نشسته سال را به پایان می رساند.

خدمات مالی

خدمات مالی از مارس تا مه کاهش چشمگیری در دیدگاه ها داشته اند که در آن زمان به روند صعودی خود ادامه داده اند. اما هنوز به سطح قبل از همه گیری بازنگشته است.

با این حال کل جستجوها و کلیک ها نتیجه بهتری داشته اند و سال بالاتر از ارقام قبل از همه گیری ژانویه 2020 است.

خدمات شغلی

خدمات تجاری در طی همه گیر شدن دچار شدند ، بدون شک نتیجه کار پدیده خانه است.

منبع: داده های داخلی Rio SEO برای 141 مارک تجاری (بیش از 100 مکان) ، 1 ژانویه 2020 تا 31 دسامبر 2020

طبق گزارش SEO Rio:

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

“آنچه از نظر دیدگاه ها به عنوان یک سال قدرتمند آغاز شد ، در ماه مارس سقوط کرد ، و در ماه ژوئن دوباره شروع به بازی کرد.

جستجوها و بازدیدهای محلی در مارس و آوریل سال 2020 بسیار مورد توجه قرار گرفت. خدمات تجاری عمودی بیشترین درصد تغییرات را برای همه معیارها ثبت کردند و در بیشتر معیارها در ماه مه سال 2020 افزایش یافت. “

رستوران ها

برخی از مطالعات نشان داده اند که بیماری همه گیر بیشتر از سایر بخشها به تجارت رستوران ضربه می زند.

مقاله پیشنهادی  YouTube توسط Consumer Spend به برنامه شماره 1 افزایش می یابد

در زمان های عادی رستوران ها تحت فشار کار می کنند ، به ویژه رستوران های کوچک کوچکتر که میزان خرابی آنها تقریباً 27٪ است.

فشار اضافی از همه گیر بر اهمیت توانایی چرخش در پاسخ به تغییر شرایط تأکید کرد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

Rio SEO خاطر نشان کرد:

“… تعداد بازدیدها و کلیک ها در سال 2020 کاهش یافته است. فقط کلیک برای تماس های تلفنی و کلیک برای معیارهای وب سایت از معیارهای قبل از COVID پیشی گرفته است.”

رستوران نشسته رستوران ها گرایش های جستجوی محلی منبع: داده های داخلی Rio SEO برای 141 مارک تجاری (بیش از 100 مکان) ، 1 ژانویه 2020 تا 31 دسامبر 2020

خرده فروشی

خرده فروشی یکی از مناطق محلی بود که قادر به ادامه عملکرد در طی همه گیری بود.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

کلیک ها در مقایسه با سایر بخش ها کمترین افت را داشتند و روند افزایشی کلیک ها همچنان در حال رشد است.

“از اکتبر-دسامبر سال 2020 ، تعداد بازدیدها از سطح قبل از همه گیری فراتر رفته است. کل جستجوها نیز روند صعودی داشته و در دسامبر سال 2020 به بیشترین حد خود رسیده است که عمده آن مربوط به خرید در تعطیلات است. از بین تمام عمودی ها ، خرده فروشی تلاطم کمتری نسبت به سایر عمودی های تحت تأثیر COVID-19 تجربه کرد. “

مراقبت های بهداشتی

بهداشت و درمان بیماری همه گیر را با سقوط آغاز کرد ، دقیقاً مانند سایر موارد خاص.

مقاله پیشنهادی  راهنمای کامل استفاده از VA برای نمایندگی های جستجوگرها

با این حال ، این بخش به عنوان یک کل ، همچنان از ژوئن 2020 شروع به بازبینی دیدگاه ها و جستجوها کرده است.

کلیک و تماس تلفنی و وب سایت ها بسیار خوب عمل کرده و تقریباً به سطح قبل از همه گیری رسیده اند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

مهمان نوازی

بخش مهمان نوازی در ابتدای همه گیری خرد شد اما موفق شد در ماه ژوئن یک بازگشت متوسط ​​ایجاد کند. اما این روند نشان دهنده مصرف کنندگان کمتری بود.

بر اساس این گزارش:

“تا ژوئن ، هر دو جستجو و بازدیدها بازگشت آهسته ای داشتند و از آن زمان ثابت مانده اند.

اگرچه ممکن است مصرف کنندگان کمتری در لیست های هتل ها جستجو و مشاهده کرده باشند ، کسانی که در اوایل سال 2020 و سپس دوباره از جولای تا سپتامبر اقدام می کردند. “

جستجوی محلی و رفتار مصرف کننده

واضح است که همه گیری باعث ایجاد تغییرات طولانی مدت در رفتار کاربر در نحوه تعامل کاربران با نقشه ها و لیست های مشاغل برای تماس و تجارت با مشاغل محلی شد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

آنچه از نظر تحول ویژه مورد توجه است این است که مهم است که رفتار کاربر را کنترل کنید تا بتوانید بهتر به روندهای محلی تغییر سریع مصرف کننده پاسخ دهید.

استناد

خوانندگان مجله موتور جستجو می توانند گزارش کامل را برای اطلاعات بیشتر بارگیری کنند:
تجزیه و تحلیل عمیق روند بینش Google برای کسب و کار من در سال 2020