مؤثرترین راهها برای ایجاد نظرسنجی ها

توییتر با نمونه های بیشتری از کپی خوب در مقابل کپی بد هنگام نوشتن توییت ، این بار با مثال هایی در رابطه با انتشار نظرسنجی دوباره بازگشته است.

رهبر خلاق جهانی توییتر جو وادلینگتون میزبان چیزی است که اکنون تبدیل به یک سریال ویدیویی ماهانه و پر از نکات توییتر شده است.

در اینجا توصیه های وی در مورد نظرسنجی های توییتر در مورد آخرین قید است کپی خوب ، کپی بد.

نظرسنجی های توییتر – جذاب و مفید

نظرسنجی در توییتر می تواند منبع ارزشمندی از داده های تحقیقات بازار باشد ، اما تنها در صورت استفاده استراتژیک از آنها.

هنگامی که نوبت به کپی کردن برای نظرسنجی ها می رسد ، بازاریابان می توانند تعادل بین مشارکت را پیدا کنند و ضمن جمع آوری اطلاعات قابل استفاده.

نوشتن متن خوب هنگام نوشتن بدنه توییت و همچنین هنگام تهیه گزینه های نظرسنجی ، به کار می رود.

همانطور که بعداً در مثالها توضیح دادیم ، اشتباه است در نوشتن کپی جذاب که در واقع هیچ گونه اطلاعات مفیدی تولید نمی شود اشتباه باشد.

در آن صورت – مهم نیست که چه تعداد از مردم در نظرسنجی شرکت کنند اگر این چیزی را ایجاد نکند که شرکت شما بتواند در درازمدت از آن سود ببرد.

مقاله پیشنهادی  Google برای کسب و کار من به اطلاعات آماری و بارگذاری ویدیو تغییر می کند

کپی بد برای نظرسنجی های توییتر

در اینجا نمونه ای از نسخه بد برای نظرسنجی های توییتر آورده شده است:

“ما کاملاً از ایده ها خارج نیستیم! به ما بگویید که بعد وبلاگ ما چیست. “

  • پست های وبلاگ
  • فیلم های
  • چطور
  • فیلم های گربه

تعداد بسیاری از موارد اشتباه با این نسخه وجود دارد ، و کمترین آن یادداشت منفی نیست که از آن شروع شود.

پس از اینکه مخاطب را برای پاسخگویی خواستار شد ، آنها را به سمت یک سری از پاسخ های عجیب سوق می دهد.

پست ها و فیلم های وبلاگ قالب های محتوا هستند ، در حالی که چگونه-toos موضوعی است که می تواند پست وبلاگ یا ویدیو باشد.

فیلم های گربه یک پاسخ خنده دار و جذاب است ، اما این یک اشتباه است.

شانس این است که بیشتر مردم فیلم گربه را انتخاب می کنند ، و شما ممکن است با نتیجه ای از پاسخ در نظرسنجی به نتیجه برسید ، اما شما قادر به استفاده از هر یک از این داده ها نخواهید بود.

مقاله پیشنهادی  چگونه تولید زبان طبیعی بازی SEO را تغییر می دهد

این نسخه بد است. نسخه کپی خوب اینجاست.

کپی خوب برای نظرسنجی های توییتر

نسخه اصلاح شده با نسخه خوب می خواند:

“ما می خواهیم از تو بشنویم! چه نوع محتوایی را می خواهید در وبلاگ ما ببینید؟ “

  • محصولات چگونه
  • روندهای توییتر
  • بهترین شیوه های بازاریابی

از همان ابتدا ، این نظرسنجی با درخواست بازخورد مخاطب به روشی مثبت آغاز می شود.

“ما می خواهیم از تو بشنویم” نشان می دهد که شما به آنچه مخاطب خود برای گفتن دارید اهمیت می دهید.

مخصوصاً وقتی با “ما کاملاً از ایده ها خارج نیستیم!”

سپس این نظرسنجی کاربران را به سمت انتخاب موضوع انتخاب می کند ، نه ترکیبی از مباحث و قالب ها.

این نسخه خوبی است ، و در آخر اطلاعاتی را که می تواند برای بهبود وبلاگ خود استفاده کند ، در اختیار تجارت قرار می دهد.

مشاهده کامل کپی خوب ، کپی بد فیلم زیر

رونوشت:

توییتر جایی است که شما می توانید از مخاطبان خود بپرسید که چه می خواهند ، و نظرسنجی ها راهی عالی برای انجام این کار است. اما این نسخه بد است.

“ما کاملاً از ایده ها خارج نیستیم! به ما بگویید که بعد وبلاگ ما چیست. “

و سپس هر یک از پاسخ های موجود در این نظرسنجی کمی کمرنگ است.

پست ها و فیلم های وبلاگ یک فرمت هستند ، در حالی که چگونگی کار یک موضوع است. و فیلم های گربه – خوب ، این یک جواب شوخی خنده دار است ، اما همه می خواهند به فیلم های گربه رای دهند و شما چیزی از این نظرسنجی نخواهید آموخت. این نسخه بد است.

نسخه خوب نسخه: “ما می خواهیم از شما بشنویم! چه نوع محتوایی را می خواهید در وبلاگ ما ببینید؟ “

پرسیدن سوالات همیشه تعامل را تحریک می کند و هر یک از این پاسخ ها چیزی است که نتایج نظرسنجی می تواند به شما بگوید و از آن یاد خواهید گرفت.

محصولات چگونه ، روندهای توییتر ، بهترین روشهای بازاریابی – این کار به شما کمک می کند تا در این راه به تیم خود کمک کنید.

نسخه خوبی است

مقاله پیشنهادی  Quora فرم های تولید سرب را برای تبلیغ کنندگان و اخبار بازاریابی دیجیتال این هفته راه اندازی می کند [PODCAST]