لیست ها را از جستجو و نقشه ویرایش کنید

Google به کسب و کارها اجازه می دهد در حالی که در Google Maps و نتایج جستجو مشاهده می شوند ، در لیست های GMB خود ویرایش کنند.

این تغییر به کسب و کارها اجازه می دهد تا بدون نیاز به ورود به Google برای کسب و کار من ، اطلاعات خود را به سرعت به روز کنند.

“وقتی صحبت از حضور شما در شغل شما می شود ، بهترین چیز را در پیش دارید. و با بیش از 15 میلیون ویرایش در پروفایل های تجاری هر ماه ، ما می دانیم که چقدر مهم است که به سرعت تغییراتی ایجاد کنید تا اطلاعات تجاری شما در Google جذاب و به روز باشد – از افزودن شماره تلفن گرفته تا اشتراک گذاری الزامات ایمنی COVID-19 با مشتریان. “

علاوه بر به روز کردن اطلاعات نمایه ، مشاغل قادر خواهند بود همه موارد زیر را در جستجو و نقشه انجام دهند:

  • پست ایجاد کنید
  • پاسخ به نظرات
  • اضافه کردن عکس
مقاله پیشنهادی  چگونه داستان برند شما می تواند شما را از هم جدا کند

نحوه ویرایش لیست های کسب و کار Google من از جستجو و نقشه ها

برای ایجاد ویرایش در لیست GMB خود از نتایج جستجو یا Maps ، ابتدا مطمئن شوید که با حساب Google وارد شده اید که برای تأیید شغل خود استفاده کرده اید.

در Google Maps ، روی تصویر نمایه خود در گوشه سمت راست بالای برنامه تلفن همراه ضربه بزنید و “نمایه تجاری خود” را انتخاب کنید تا به ابزارهای مدیریت پروفایل دسترسی پیدا کنید.

در جستجوی Google ، می توانید به سادگی جستجو کنید تا کسب و کار خود را تغییر دهید.

می توانید با جستجوی نام آن یا استفاده از پرس و جو “کسب و کار من” ، شغل خود را جستجو کنید. از آنجا می توانید نمایه خود را به روز کنید.

مقاله پیشنهادی  بسته شدن آگهی انتخابی در ایالات متحده

دستور “business” من در حال حاضر به زبان انگلیسی در دسترس است و طی ماه های آینده به زبان های دیگر گسترش می یابد.

سایر ابزارهای جدید Google برای کسب و کار من

با این بروزرسانی ، Google ابزارهای رایگان بیشتری را در نقشه ها و جستجو در دست می گیرد.

این ابزارهای جدید به گونه ای طراحی شده اند که به مشاغل کمک می کند نحوه عملکرد خود را درک کنند و چگونه می توانند حضور آنلاین خود را بیشتر تقویت کنند.

با پیشروی ، کسب و کارها یک صفحه عملکرد جدید را خواهند دید که حاوی بینش جدید تعامل با مشتری است.

گوگل می گوید صفحه عملکرد جدید ماهانه به روز می شود ، بنابراین این چیزی نیست که باید هر روز بررسی شود.

انتظار می رود صفحه عملکرد در طی ماه های آینده تکامل یابد تا داده های مفیدتری نیز ارائه دهد.

“همه این ویژگی ها در رابط تجاری به روز شده در دسترس خواهند بود که در مورد چگونگی بهبود حضور Google خود می توانند پیشنهادات مفیدی ارائه دهند – خواه این اطلاعات را به پروفایل کسب و کار شما اضافه کند ، به بررسی های اخیر مشتری پاسخ دهد ، یا از Google Ads برای کمک به مشاغل خود استفاده کند. ایستادگی کردن. “

Google خاطرنشان می کند هیچ تغییری در نحوه به روزرسانی اطلاعات کسب و کار از طریق وب سایت Google My Business یا برنامه تلفن همراه وجود ندارد.

صاحبان مشاغل می توانند مانند همیشه از آن ابزارها استفاده کنند.

منبع: Google