لیست خریدهای ارگانیک Google و اخبار بازاریابی دیجیتال این هفته [PODCAST]

در این قسمت از بازاریابی O’Clock این هفته ، میزبان های جس بودده ، گرگ فین و کریستین “شپ” زیرنهد اخبار بازاریابی دیجیتالی را که ممکن است در این هفته خبرهای سنگین از دست داده باشید ، ارائه می دهند!

Google Shopping لیستهای ارگانیک را اضافه می کند

خرده فروشان دیگر برای پرداختن به تبلیغات Google Shopping مجبور نیستند مبلغی را بپردازند تا محصولات خود را در نتایج Google Shopping نشان دهند.

تأیید هویت اجباری برای همه تبلیغ کنندگان Google

به Google Ads نیاز دارد مستندات هویت کاربر و موقعیت جغرافیایی برای تبلیغ کنندگان.

فیس بوک از دستورالعمل بودجه در سطح کمپین خاتمه می یابد

اگر شما از دست دادن بودجه های مجموعه تبلیغات ابراز تاسف کردید ، ما خبرهای خوبی برای شما داریم. CBO یا بهینه سازی بودجه کمپین الزامی نخواهد بود.

مقاله پیشنهادی  فیس بوک در حال آزمایش ابزارهای بازاریابی ایمیل برای صفحات تجاری است

جزئیات بیشتر در مورد اعتبارات SMB Google Ads

در واقعیت ، آنها به ما کلمات بیشتری دادند ، نه اطلاعات بیشتر. اعتبارات از ماه مه شروع می شود و ما هنوز نمی دانیم که آنها چقدر ارزش دارند یا چه کسی واجد شرایط است.

Google نوار کناری را در جستجوی دسک تاپ آزمایش می کند

برای برخی از سؤالات خاص ، جستجوگرهای Google یک لیست کناری مناسب را با لیستی از خرده موضوعات مشاهده کرده اند.

این هفته پرشور هفته از طرف آدام سینگر می آید ، که نگران این نیست که به زودی بازاریابان با یادگیری ماشین جایگزین شوند.

سپس ما به سؤالات بازاریابی دیجیتال شما در طول بخش دور رعد و برق ما پاسخ می دهیم:

  • آخرین خرده فروشی برای راه اندازی شبکه تبلیغاتی خود کیست؟
  • TikTok برای محافظت از افراد زیر سن قانونی که از برنامه استفاده می کنند چیست؟
  • چه زمانی SMB ها می توانند اعتبار Google Ads خود را دریافت کنند؟
  • مکان جدیدی که می توانید استریم های زنده اینستاگرام را مشاهده کنید کجاست؟
  • چرا فیس بوک مجبور شد این هفته یکی از گزینه های هدفگذاری مخاطبان خود را حذف کند؟
  • چگونه می توانید به سرعت اطلاعیه های مربوط به COVID-19 را به وب سایت خود اضافه کنید؟
مقاله پیشنهادی  چرا کاربران طراحی جدید فیس بوک را کابوس می نامند

اگر از نمایش لذت بردید ، برای اشتراک به وب سایت ما مراجعه کنید!

از حامیان مالی خود تشکر می کنیم.

  • Ahrefs – یک ابزار جستجوگرها همه در یک که به شما ابزارهایی را می دهد که می توانید وب سایت خود را در گوگل رتبه بندی کنید و ترافیک جستجو را بدست آورید.
  • Opteo – به مدیران Google Ads کمک می کند تا کارهای دستی وقت گیر را به طور خودکار انجام دهند تا بتوانند زمان بیشتری را صرف استراتژی سطح بالا و کارهای خلاقانه کنند.
مقاله پیشنهادی  3 جدیدترین اختراع ثبت شده مورد علاقه Google - 13 اکتبر 2020

اعتبار تصویر

تصویر برجسته: سرو شمال