فیس بوک کیفیت حساب را در میان شکست های خود به روز می کند

یک هفته شلوغ برای سیستم عامل Facebook Ads بوده است.

تاریخ تاخیر (در ابتدا برای ماه سپتامبر در نظر گرفته شده) اجرای گسترده اپل iOS14 که باعث ایجاد انواع مشکلات خریداران رسانه شده است.

در اواسط آن ، فیس بوک داشبورد کیفیت حساب خود را که درون Business Manager قرار دارد به روز کرد. در حالی که این ویژگی جدید نیست ، به نظر می رسد فیس بوک در حال ارتقا است تا اطلاعات سمت صفحه را بهمراه رابط کاربری ارتقا یافته ادغام کند.

بخشهای کیفیت حساب

داشبورد شامل چهار بخش است:

  • مشکلات حساب
  • نمای کلی وضعیت حساب
  • حساب فیس بوک
  • حسابهای تجاری

بیشتر اطلاعات موجود است ، بنابراین به روزرسانی کلی یک تنظیم مجدد بزرگ نیست. با این وجود ، داشتن همه آگهی های تأیید نشده در یک مکان برای بررسی آسان ، به ویژه برای خریداران رسانه ای که چندین نهاد تبلیغاتی فیس بوک را مدیریت می کنند ، یک فاکتور راحتی دارد.

مقاله پیشنهادی  پشتیبانی Facebook و Instagram Drop برای وردپرس

بخش مسائل مربوط به حساب

این بخش از نظر پرندگان به حساب ها و دارایی هایی که ممکن است برای حل آنها مشکل باشد ، می پردازد. شاخص های موجود در بالا تعداد موارد برجسته در مقابل مشکلات حل شده را یادداشت می کنند:

با کلیک بر روی مورد برجسته خط ، شما را به یک صفحه جزئیات می برد که در آن مکان کمپین مورد ، تعداد تبلیغات تحت تأثیر قرار گرفته ، خط مشی آن را نقض می کند و برنامه ریزی شده در مقابل تاریخ بررسی.

فیس بوک کیفیت حساب را در میان مشکلات خود به روز می کند

پشتیبانی فیس بوک برای مشکلات

متأسفانه ، این راحتی یکی از بزرگترین شکایات را که تبلیغ کنندگان گله می کنند رفع نمی کند: پشتیبانی و ارتباط شفاف.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

این تقارن در این هفته بسیار مرتبط است. فیس بوک به روزرسانی هایی را که قبلاً برای آماده سازی برنامه iOS14 اپل اعلام شده بود ، ارائه داد. این تغییرات شامل غروب خورشید از انتساب 28 روزه (هم از طریق بازدید و هم از طریق کلیک) و محدود کردن تعداد رویدادهای تبدیل ردیابی شده است.

مقاله پیشنهادی  Bing ابزار تست Enhanced Robots.txt را اعلام می کند

تغییرات از روز سه شنبه این هفته شروع شد و در داشبورد گزارش ویرانی ایجاد کرد.

فیس بوک کیفیت حساب را در میان خرابی های خود به روز می کند

به نظر می رسد بینش در سطح کمپین در مورد خریدها و خریدها یک شبه بخار می شود و محاسبات اشتباه بوده یا به سادگی دیگر وجود ندارد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

کانال های توییتر و اسلک مملو از مدیران ناامید رسانه ای شده بود که ناگهان در مورد نحوه مدیریت هزینه مشتری کور می شدند.

نکته مفید:

اگر این مشکلات را تجربه می کنید ، یکی از راه های حل آنها اختصاص پنجره انتساب به صورت دستی در سطح کمپین است. به عنوان مثال ، در اینجا یکی از پنجره های انتساب چندگانه وجود دارد. هیچ داده خرید وجود ندارد ، و یادداشت ها چندین انتساب وجود دارد:

فیس بوک کیفیت حساب را در میان خرابی های خود به روز می کند

به Columns بروید و “مقایسه Attribution” را انتخاب کنید. هنگامی که طول انتساب را انتخاب کردید ، داده های سطح کمپین شما برای انتخاب های شما پر می شود:

مقاله پیشنهادی  TikTok مبلغ 200 میلیون دلار بودجه برای پرداخت مطالب به کاربران پرداخت می کند

فیس بوک کیفیت حساب را در میان مشکلات خود به روز می کند

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

مسیر به جلو

به روزرسانی هایی مانند بخش Account Accounts به طور معمول یک گام خوشآمد در جهت کارایی مدیران با حجم بالاتر است.

اما زمان بندی باعث شده که معنی آن خیلی کم باشد. بسیاری از مدیران رسانه با کمال میل از این نوع به روزرسانی ها برای پشتیبانی مداوم ، مدیریت انتظارات و پاسخ های تکرار شده در فیس بوک خود چشم پوشی می کنند.

منابع می گویند رفع این مشکل مشاهده اسناد در راه است ، اما این جای تعجب است که آیا دست چپ با راست صحبت می کند. اپتیک های به روزرسانی رابط کاربری برای روشن کردن مشکلات و عدم تایید حساب ها کاملاً در تضاد با این واقعیت است که بزرگترین مسئله تبلیغات فیس بوک اغلب خود اوست.