فیس بوک در حال آزمایش ابزارهای بازاریابی ایمیل برای صفحات تجاری است

صفحات کسب و کار در فیس بوک ممکن است به زودی توانایی ارسال ایمیل مارکتینگ با مجموعه جدیدی از ابزارهایی را که در حال حاضر آزمایش می شوند داشته باشند.

این ابزارها به مشاغل کوچک و متوسط ​​اجازه می دهند تا لیست های مخاطب را بارگذاری و ایمیل های بازاریابی را در یک رابط کاربر پسند بارگذاری کنند.

مشاغل می توانند ایمیل را مستقیماً از طریق بستر فیس بوک ارسال کنند و عملکرد را پس از آن ردیابی کنند.

ایمیل های بازاریابی فیس بوک که در آزمایش های اولیه مشاهده می شوند

اخیراً آزمایشی توسط بازاریاب رسانه های اجتماعی مگ کوفی که تصاویر در توییتر به اشتراک گذاشته است ، مشاهده شد.

با توجه به تصاویر ، به نظر می رسد صفحات دسترسی به این ابزار با اخطار در نوار کناری سمت چپ هشدار داده می شوند.

مقاله پیشنهادی  ابزار تحقیق بک لینک به روزرسانی بینگ

فیس بوک ابزارهای بازاریابی ایمیل برای صفحات تجاری

بعد از کلیک روی ایمیل های بازاریابی برگه ، صفحه نمایش داده می شود که مدیر صفحه را به تأیید آدرس ایمیل خود ترغیب می کند.

در اطلاعیه آمده است:

“با استفاده از ایمیل های بازاریابی با مشترکین ایمیل خود وصل شوید. مخاطبان خود را انتخاب کنید ، طراحی خود را سفارشی کنید و عملکرد همه را در یک مکان ردیابی کنید. برای شروع آدرس ایمیل صفحه خود را تأیید کنید. “

فیس بوک ابزارهای بازاریابی ایمیل برای صفحات تجاری فیس بوک ابزارهای بازاریابی ایمیل برای صفحات تجاری

هنگامی که مدیر صفحه آدرس ایمیل خود را تأیید کرد ، می تواند مخاطبین ایمیل را به لیست مشترکین خود اضافه کند.

اطلاعات تماس مشترکین می توانند به صورت جداگانه وارد شوند یا از صفحه گسترده بارگذاری شوند.

قبل از افزودن هرگونه اطلاعات تماس ، فیس بوک از مدیران صفحه می خواهد تا تأیید کنند که اجازه ارسال پیام تبلیغاتی به آن مخاطبین را دریافت کرده اند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

فیس بوک ابزارهای بازاریابی ایمیل برای صفحات تجاری

پس از افزودن مخاطبین ، مدیران صفحه می توانند شروع به ایجاد پیام های ایمیل در برنامه Pages کنند.

در اینجا نمونه ای از آنچه به نظر می رسد هنگام نوشتن ایمیل مارکتینگ در Facebook است:

مقاله پیشنهادی  چگونه به نظر می رسد آنچه "خوب" به نظر می رسد و سود قابل اندازه گیری را سوق می دهد

فیس بوک ابزارهای بازاریابی ایمیل برای صفحات تجاری

فیس بوک آزمایش ایمیل های بازاریابی را تأیید می کند

سخنگوی فیس بوک در بیانیه ای به Adweek تأیید کرد که این شرکت ابزارهای بازاریابی ایمیل را که توسط مگ کوفی مشاهده شده است ، آزمایش می کند.

گفته می شود این آزمایش محدود به تعداد کمی از مشاغل کوچک و متوسط ​​است.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

این عبارت کامل است:

ما ابزارهای جدیدی برای بازاریابی ایمیل را با تعداد کمی از مشاغل مورد آزمایش قرار می دهیم تا به آنها کمک کنیم تا با استفاده بهتر از مشتریان ، از تغییرات در خدمات و عملکردهای خود مطلع شوند.

ما در حال ارزیابی این مسئله هستیم که آیا این ابزارها قبل از تصمیم گیری در مورد توسعه بیشتر این افراد برای افراد و مشاغل مفید هستند. “

همانطور که گفته شد ، اگر این ویژگی برای مشاغل مفید باشد ، ممکن است به صورت گسترده تری مورد استفاده قرار گیرد.

این ویژگی احتمالاً برای مشاغلی که در حال حاضر راه حل بازاریابی ایمیل خود را ندارند ، بیشترین سود را خواهد داشت.

مقاله پیشنهادی  چگونه می توان از همبستگی اشتباه در ایجاد علل در SEO جلوگیری کرد

ابزارهای بازاریابی ایمیل فیس بوک یک روش سریع ، آسان و رایگان را برای SMB ها ارسال می کنند تا پیام های تبلیغاتی را در مقیاس و نتایج را پیگیری کنند.

مشاغلی که قبلاً راه حل بازاریابی ایمیل را در آنجا برقرار کرده اند ، احتمالاً این ابزارها را به اندازه کافی قوی پیدا نمی کنند تا از آنچه در حال حاضر استفاده می کنند ، تغییر کنند.

از طرف دیگر ، برای مشاغلی که تازه وارد بازاریابی ایمیلی هستند ، این روش خوبی برای شروع به نظر می رسد.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

اگرچه شایان ذکر است که مشاغل هنوز هم ملزم به تماس با ما برای انتخاب یک لیست پستی تبلیغاتی هستند.

این ابزار برای همه کاربرانی که صفحه خاصی را دوست دارند یا مواردی از این دست ، ایمیل بازاریابی ارسال نمی کند.

صفحات لازم است تا لیست های پستی خود را بارگذاری کنند ، زیرا دوست داشتن یک صفحه همانند مجوز دریافت ایمیل نیست.

من انتظار دارم که کسب و کارها وقت بیشتری برای آزمایش آنها داشته باشیم ، اطلاعات بیشتری در مورد این ابزارها بشنویم.