فیس بوک به کسب و کارهای کوچک با رویدادهای واقعی مجازی و اخبار بازاریابی دیجیتال در این هفته کمک می کند [PODCAST]

فیس بوک به رویدادهای مجازی Tickets به مشاغل کوچک کمک می کند و & # 038؛ این هفته اخبار بازاریابی دیجیتال & # 8217؛ [PODCAST]

جس بوده ، گرگ فین و کریستین “شپ” زیرنهلد برای ارائه بزرگترین اخبار بازاریابی دیجیتال هفته بازگشتند.

به علاوه ، انجمن SEO ثابت می کند که چرا تست تصویر پس زمینه سفارشی جدید Google به گالری با نتایج تصویر ناخوشایند تبدیل می شود چرا ما نمی توانیم چیزهای خوبی داشته باشیم.

اگر قادر به گوش دادن به Spotify نیستید ، چهره های خندان ما را در YouTube مشاهده کنید! هر هفته می توانید قسمتهای کامل فیلم را بگیرید.

https://www.youtube.com/watch؟v=zAHLA4dlUAU

رویدادهای آنلاین پرداخت شده در فیس بوک

صاحبان صفحه اکنون می توانند میزبان رویدادهای آنلاین از طریق فیس بوک و هزینه هزینه اختیاری حضور و غیاب باشند.

فیس بوک از فروش بلیط سود نخواهد برد ، زیرا 100٪ هزینه پذیرش به مشاغل میزبان این رویداد می رود.

این رویدادهای جدید در حال حاضر در 20 کشور جهان در دسترس است و مشاغل باید واجد شرایط کسب درآمد شریک برای واجد شرایط بودن باشند.

مقاله پیشنهادی  مخاطبان بازار برای کمپین های خرید Google و اخبار بازاریابی دیجیتال این هفته [PODCAST]

ویژگی های جدید کنسول جستجوی Google برای بهبود محتوا

Google ابزاری جدید برای وب مسترها ، Search Console Insights دارد.

علیرغم نام گیج کننده ، این ویژگی جدید از داده های کنسول جستجو و Google Analytics پشتیبانی می کند تا ناشران و سازندگان محتوا را در درک چگونگی یافتن مخاطب و محتوای آنها به محتوا کمک کنند.

این تجربه برای دسک تاپ بهینه سازی نشده است اما می تواند به شما کمک کند نگاهی دقیق تر به نحوه عملکرد سایت شما بر روی تلفن همراه بیندازید.

ساده ترین راه دسترسی به Search Console Insights فقط با جستجوی «جستجوی کنسول بینش» در Google است.

به روزرسانی ویرایشگر تبلیغاتی جدید مایکروسافت

آخرین نسخه ویرایشگر تبلیغات مایکروسافت از توصیه های خودکار پشتیبانی می کند که می توانند مستقیماً از رابط ویرایشگر بررسی و یا اجرا شوند.

مهمتر از همه ، همچنین به تبلیغ کنندگان این امکان را می دهد تا انجمن های مخاطبان را در سطح کمپین تنظیم کنند ، که قبلاً فقط در سطح گروه تبلیغاتی قرار داشتند ، مگر اینکه به صورت آنلاین ویرایش شوند.

هفته اول این هفته یک موضوع توییتر است که ناشی از این توصیه محرمانه Google Ads است که توسط آن به اشتراک گذاشته شده است استفانی وودز. از آنجا ، چت PPC با درگیری های آتشین خود در Google Ads به هم پیوسته است.

سپس ، ICYMI ، جیمز وبستر یک روش ضد احمق برای آزمایش فعالیتهای خرید هوشمند دارد.

در سؤالهای سؤال از بازاریابی دیجیتالی سوزاننده خود در طول بخش دور رعد و برق ما پاسخ دهید.

  • چه کسی قصد دارد از ویژگی جدید TikTok مانند LinkedIn استفاده کند؟
  • چه چیزی راجع به مخاطبان سفارشی جدید در Google Ads باید بدانید؟
  • وقتی همه در اینستاگرام گرفتار شدید ، بعد چه کاری باید انجام دهید؟
  • جایی که اکنون تبلیغ کنندگان مجاز به فروش ماسک ضدعفونی کننده بصورت آنلاین هستند
  • چرا هرج و مرج در تست هدر تصویر سفارشی Google رخ داده است
  • نحوه استفاده از کارتهای فعالیت جدید Google
مقاله پیشنهادی  LinkedIn نامزدی به دلیل "محتوای کار در خانه" 76٪ افزایش یافته است

برای اخبار اخبار بازاریابی دیجیتال برای همه این هفته ، به سایت Market O OClock بروید. فراموش نکنید که مشترک شوید در حالی که آنجا هستید!

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر


اعتبار تصویر برجسته: سرو شمال