فیس بوک به ایجاد شفافیت در تبلیغات داخلی ادامه می دهد

فیس بوک در حال گسترش توانایی تبلیغ کنندگان برای کنترل مکان تبلیغات آنها است. از دیروز چهار ابزار گسترش یافته است ، ویژه مارک های تبلیغاتی در جریان می توانند به عنوان گزینه جایگذاری کار کنند.

تبلیغات درون فیس بوک چیست؟

این نوع آگهی ها مخصوص خلاقیت ویدیویی است و به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد قبل از ، حین یا بعد از محتوای ویدیویی یک کاربر را تماشا کنند.

می توان آن را به عنوان یک نوع قرار دادن در هنگام راه اندازی یک گروه تبلیغ انتخاب یا حذف کرد. بخش ویژه ای برای “In-Stream” با جعبه چک زیر برای فیلم های In-Stream Facebook وجود دارد.

ویژگی خاص قطعه “فیس بوک” وقتی گزینه های دیگری وجود ندارد ، منجر به گمانه زنی ها شده و همچنان که فیس بوک همچنان به فشار ویدیو ادامه می دهد ، به گزینه های دیگری تبدیل می شود.

فیس بوک به ایجاد شفافیت تبلیغ در داخل ادامه می دهد

مشاهده کنترلهای ایمنی برند

یک رابط کاربری کنترل ایمنی نام تجاری مجدداً طراحی شده است ، که همه حساب های تبلیغاتی یک حساب تجاری را به همراه وضعیت کنترل ایمنی نام تجاری آنها در آن قرار دارد.

مقاله پیشنهادی  Insights به روز شده برای تابستان 2020

می توان آن را در مدیر کسب و کار کاربر در بخش ایمنی نام تجاری مشاهده کرد.

حاشیه سمت چپ گزینه های ناوبری از جمله دسترسی به صفحه اصلی مرور کلی ، فیلترهای موجودی ، لیست های بلوک و مناطقی را برای بررسی لیست ها و گزارش های ناشر فراهم می کند.

فیس بوک به ایجاد شفافیت تبلیغ در داخل ادامه می دهد

فهرست های منتشر شده و لیست های سفید

تبلیغ کنندگان می توانند شخص ثالث گزینه های ناشران را مشخص کنند که می توانند برای شبکه مخاطبان فیس بوک اجرا شوند.

به طور مشابه ، در صورت همکاری با Integral Ad Science ، OpenSlate یا Zefr ، تبلیغ کنندگان می توانند از لیست های سفید محتوای نیز استفاده کنند. این گزینه های لیست سفید لیست سفید را در اختیار شما قرار می دهد و به مارک ها امکان می دهد فیلم ها را برای کمپین های جریان پخش بررسی و تنظیم کنند.

گزارش تحویل

گزارش های تحویل طولانی مدت که از خریداران آگهی در فیس بوک بخواهند ، به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد تا از دید ناشر و هم از دیدگاه محتوا تأثیر ببنند.

مقاله پیشنهادی  وردپرس گوتنبرگ 9.2 - ده ها مورد پیشرفت

این امر به روشن بودن آنچه در محتوای واقعی محتوای تبلیغاتی که در داخل آنها نشان داده شده است ، روشن می کند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

استثنائات Livestream

به ویژه در عصر COVID-19 و گلوت ویدیو و پخش جریانی که در حال وقوع است ، اکنون گزینه های محرومیت خاص برای Livestreams وجود دارد. تبلیغ کنندگان می توانند از آزمایشاتی که برای تبلیغات داخل بخار صورت می گیرد امتناع ورزند.

این مکانها فقط در شرکای ثابت شده نشان داده می شود ، اما هنوز هم تبلیغ کنندگان این گزینه را دارند که در کل از آنجا نشان دهند.

فیس بوک در شفافیت ظاهر می شود

بسیاری از مارک ها از عدم شفافیت در مکان های غیر Newsfeed ابراز تاسف کرده اند.

هر دو شبکه In-Stream و Audience توسط بسیاری از خریداران آگهی احتیاط کرده اند ، از نگرانی هایی که درباره مکان تبلیغ نشان داده شده است ، گرفته تا ماهیت “همه یا چیزهای دیگر” انتخاب اجرای آنجا.

خریداران استفاده از سیستم عامل های دیگر ، مهمترین آنها در مناطقی مانند نمایش و YouTube ، به میزان شفافیت عادت دارند. Google مدتهاست استثنائات و موارد اضافی در قرارگیری را در هدف قرار داده است.

مقاله پیشنهادی  کنسول جستجوی Google دکمه URL را کپی می کند

چگونه این امر به تبلیغات آینده کمک می کند

عدم شفافیت فیس بوک در این رابطه نگرانی هایی را درمورد اینکه مکان تبلیغات ممکن است نشان دهد و با چه نوع محتوا ، همراه با عدم امکان بهینه سازی خرید تبلیغ در صورت عملکرد مناسب ، ایجاد نگرانی می کند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

این کمک می کند تا تبلیغ کنندگان بهتر درک کنند که در پشت پرده داخلی جریان دارد ، با این امید که در آینده کنترل بیشتری روی این نوع آگهی انجام شود.

فیس بوک سالها در صدر فشار فیلم قرار داشته است ، به این معنی که با گذشت زمان موجودی بیشتری وجود خواهد داشت – اما اگر تبلیغ کنندگان نتوانند از این گزینه به عنوان گزینه سکوی کامل استفاده کامل کنند ، تقاضا ادامه نخواهد یافت.


اعتبار تصویر 1: سوزان ونوگراد

اعتبار تصویر 2: Facebook